Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, therock είπε

Παιδια βλεπω αναφερθηκε και απο αλλους, αλλα ουτε εμενα εχει επιλογες για enter και enter plus. Μονο Myhomeonline Μου δινει και θελω μεχρι 31/3 να το γυρισω σε enter plus

Εχουμε ιδεα τι παιζει

Ίσως να ισχύει αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω ως απάντηση από την εξ. πελατών, ότι μόνο το online γίνεται online.

Σε κατάστημα ΔΕΗ δεν μπορείς να πας? Τα περισσότερα έχουν διευρυμένο ωράριο, και αν έχεις κλείσει ραντεβού σε εξυπηρετούν με προτεραιότητα.

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφενος εδω που ειμαι λειτουργουν μια φορα την εβδομαδα (επαρχια) και θα παρελθει η ημερομηνια, αφετερου ειναι για περισσοτερα σπιτια αυτο που θελω

Δεν υπαρχει καποια απλη λυση ρε παιδια

Επεξ/σία από therock
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, therock είπε

Αφενος εδω που ειμαι λειτουργουν μια φορα την εβδομαδα (επαρχια) και θα παρελθει η ημερομηνια, αφετερου ειναι για περισσοτερα σπιτια αυτο που θελω

Δεν υπαρχει καποια απλη λυση ρε παιδια

Κακώς το άφησες για τελευταία στιγμή. Και να μπορούσε να γίνει online πιθανότατα δεν θα προλάβαινες, εγώ προσωπικά αιτήθηκα my home online μέσω ebill στις 09/03 και μου το ενεργοποίησαν 23/03, και αυτό αφού πρώτα μίλησα με την τεχνική υποστήριξη ebill.

Μόνο αν υπογράψεις σε κατάστημα γίνεται άμεσα.

Δημοσ.

Kαλημέρα σε όλους τους φίλους.

Χαίρομαι που είδα ότι υπάρχει αυτό το θέμα γιατί χρειάζομαι βοήθεια και συμβουλή.

Με πήρε πριν λίγο τηλέφωνο μια κοπέλα για να συζητήσουμε να μπω σε πρόγραμμα My Home είπε.

Αλλά επειδή ψυχολογικά έχω κόλλημα ότι όλα αυτά τα προγράμματα πάνε να μου πιάσουν τον κ*λο  και όχι να κάνουν καλό στην τσέπη μου, προφασίστηκα μια δικαιολογία και το έκλεισα. Θα με ξανακαλέσει αύριο.

Μπορείτε να μου πείτε αν αξίζει να μπω σε κάποιο τέτοιο πρόγραμμα ή να μείνω στην ΔΕΗ ως έχει? Οικιακός πελάτης κάνενα πρόγραμμα.

Ευχαριστώ

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, dimostr είπε

Για τα "νέα"  home  online είναι στους όρους του προγράμματος και ειδικά για την κάρτα υπάρχει στην κορυφή κάθε σελίδας και καρφιτσωμενη ανάρτηση 

Κατανοητό, δεν επιμένω.

Όταν τελειώσει το συμβόλαιο μου τον Ιούλη του 2022, θα μπορώ να μεταβώ πάλι σε online ή enter από το site ή όπως διαβάζω θα πρέπει να τρέχω σε καταστήματα; Έχει κάποιος ίδια εμπειρία;

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, what30 είπε

Kαλημέρα σε όλους τους φίλους.

Χαίρομαι που είδα ότι υπάρχει αυτό το θέμα γιατί χρειάζομαι βοήθεια και συμβουλή.

Με πήρε πριν λίγο τηλέφωνο μια κοπέλα για να συζητήσουμε να μπω σε πρόγραμμα My Home είπε.

Αλλά επειδή ψυχολογικά έχω κόλλημα ότι όλα αυτά τα προγράμματα πάνε να μου πιάσουν τον κ*λο  και όχι να κάνουν καλό στην τσέπη μου, προφασίστηκα μια δικαιολογία και το έκλεισα. Θα με ξανακαλέσει αύριο.

Μπορείτε να μου πείτε αν αξίζει να μπω σε κάποιο τέτοιο πρόγραμμα ή να μείνω στην ΔΕΗ ως έχει? Οικιακός πελάτης κάνενα πρόγραμμα.

Ευχαριστώ

Πες μας καταναλώσεις ή ακόμη καλύτερα βάλε κάποιον εκκαθαριστικό λογαριασμό (με σβησμένα προφανώς τα στοιχεία σου) ώστε να δούμε αν σε συμφέρει ή όχι να μπεις σε κάποιο πρόγραμμα.

Δημοσ.

"

Αγαπητέ πελάτη,
 
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 8004004000.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας."
 
Η αλλαγή προγράμματος δεν υλοποιείται από την ΔΕΗ; Τι δουλειά έχει ο ΔΕΔΔΗΕ; 
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, harkonto είπε

"

Αγαπητέ πελάτη,
 
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 8004004000.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας."
 
Η αλλαγή προγράμματος δεν υλοποιείται από την ΔΕΗ; Τι δουλειά έχει ο ΔΕΔΔΗΕ; 

Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι αυτός που θα πάρει μέτρηση.

Φαντάζομαι πως στην περίπτωση σου έγινε και αλλαγή ονόματος.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, επειδή ήρθε ο εκκαθαριστηκός του ΗΡΩΝ και έπαθα ένα σοκ, το https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/revma/myhome-online/ όντως έχει σταθερή 0,17 χωρίς καμία αλλαγή με ρήτρες κλπ. Νομίζω το λέει απλά με τους καιρούς που διανύουμε μου φαίνεται απίστευτο. Δηλαδή 0,17 για πάντα;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, george1807 είπε

Καλησπέρα σε όλους, επειδή ήρθε ο εκκαθαριστηκός του ΗΡΩΝ και έπαθα ένα σοκ, το https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/revma/myhome-online/ όντως έχει σταθερή 0,17 χωρίς καμία αλλαγή με ρήτρες κλπ. Νομίζω το λέει απλά με τους καιρούς που διανύουμε μου φαίνεται απίστευτο. Δηλαδή 0,17 για πάντα;

0,17 + ρυθμιζόμενες όχι για πάντα, για 12 μήνες, αν και η ΔΕΗ δεσμεύεται μόνο για 6 μήνες.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

0,17 + ρυθμιζόμενες όχι για πάντα, για 12 μήνες, αν και η ΔΕΗ δεσμεύεται μόνο για 6 μήνες.

Οκ, άρα μπορεί μετά τους 6 μήνες θεωρητικά να το πάει 0,37 χωρίς να το ξέρω;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, george1807 είπε

Οκ, άρα μπορεί μετά τους 6 μήνες θεωρητικά να το πάει 0,37 χωρίς να το ξέρω;

Μπορεί, αλλά όχι χωρίς να το ξέρεις, έχει την υποχρέωση να σε ενημερώσει κάπως πρώτα.

Δημοσ.

Καλημέρα, 

Τί δικαιολογητικά πρέπει να έχω μαζί μου για να κάνω αλλαγή παρόχου σε ΔΕΗ σε κατάστημα της;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Μπορεί, αλλά όχι χωρίς να το ξέρεις, έχει την υποχρέωση να σε ενημερώσει κάπως πρώτα.

κατάλαβα. Το προτείνεις αυτό το πρόγραμμα για ~ 4500 kwh το χρόνο; Υπάρχει κάτι καλύτερο αυτή τη στιγμή;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, fragma είπε

Καλημέρα, 

Τί δικαιολογητικά πρέπει να έχω μαζί μου για να κάνω αλλαγή παρόχου σε ΔΕΗ σε κατάστημα της;

 Υπόψιν η γνωστοποίηση ΑΦΜ θα πρέπει να γίνει με κάποιο επίσημο έγγραφο, στη δική μου περίπτωση έγινε με το Ε9.

image.png

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...