Προς το περιεχόμενο

C5 Aircross vs KIA SPORTAGE 1.6 (2020 edition)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε συνέχεια τοης αναλυτικής επαφής με το C5 Aircross επανέρχομαι με το ερώτημα της σύγκρισης αυτού με το KIA SPORTAGE 1.6.

Θα το δω live την Δευτέρα κι εχω δει αναλυτικά videos στο YouTube (κυρίως από το carwo & autogefuhl). 

Εμφανισιακά με καλύπτει αρκετά αλλά το ερώτημα που εχω για το ΚΙΑ είναι ο κινητήρας. Το C5 Aircross ήταν αρκετά καλό και ιδιαίτερα οικονομικό, με το πετρέλαιο να μένει - με λογική οδήγηση - στο επίπεδο του 6.5 lt/100km. 

Ενδιαφέρον στο ΚΙΑ είναι σίγουρα το 1.6 Diesel Hybrid 48volt. Έχει κανείς αποψη για αυτό ή το βενζινοκινητο; 

Δημοσ.

.... μόνο αισθητική κ προσωπική άποψη : Το Sportage δείχνει πιο ωραίο σχεδιαστικά.

Στις λεπτομέρειες τώρα,  έχεις ζυγίσει υπέρ, κατά κ τις ανάγκες σου?

Δημοσ.

Ψαχνω γξα compact suv με τιμή (προ ΦΠΑ  και χωρίς Τέλος Ταξινόμησης) ~25.000. 

Θέλω 160+ ίππους, Full led, και τις βασικές ψηφιακές ευκολίες (κάμερα οπισθοποριας κλπ) 

Οι 150 ίπποι του C5 Aircross μου φάνηκαν ικανοποιητικοί αλλά όχι αρκετοί... θα ήθελα 180. Στο ΚΙΑ έχεις κάπου 165.

Μια αλλη ιδέα ειναι το Touareg στα 190 άλογα (αν και ανεβαίνει με τα βασικά που θα ήθελα να έχω). Δεν έχω θέματα "κύρους" που θα μου τα λύσει ένα αυτοκίνητο. Κοίταξα και το Volvo XC40 (βενζίνη με 150 ίππους) που καταλήγει καπου στα 33κ.

Το Audi Q3 θέλω να το οδηγήσω 

Δημοσ.

Xc40. 163 αλογα, λεντ που θες, διαστασεις ακριβως αυτο που θες, δεν πλαγιαζει, ψηλο. Μινιμαλ, σπιρτοζικο με αρνητικα καταναλωση και συντηρηση.

Αν εχεις τσεπη προχωρα. Αυτο απο μενα. Καλο ψαξιμο

Δημοσ.

Κοίταξε και το Q3 sportback έχει πολύ καλή τιμή είναι στα θέλω σου και με πολύ καλό εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις.Αλλα πιο ακριβό από τα άλλα που ανέφερες όχι όμως πολύ δηλαδή comfortline κάνει περίπου 36000 τελική

Δημοσ.

Το Kia ωραίο εμφανισιακά,  αλλά από κοντά βγάζει μια πλαστικουρα εξωτερικά. Θυμάμαι το ακουμπούσα και ένιωθα ότι οι θόλοι θα έμπαιναν μέσα.

Επίσης, όπως είπε και ένας φίλος νωρίτερα, ανάλογα τον κινητήρα, έλεγξε τι τέλη θα χρειαστεί να πληρώσεις.

Απλά από Kia μη περιμένεις σοβαρή έκπτωση.

Το XC40 μόνο σε εμένα φαίνεται τζιποειδες;

Το Q3 ξεφεύγει πολύ από τα 25000.

Αυτό που έχεις τώρα θα το κρατήσεις ή θα το πουλήσεις?

 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Το Kia ωραίο εμφανισιακά,  αλλά από κοντά βγάζει μια πλαστικουρα εξωτερικά. Θυμάμαι το ακουμπούσα και ένιωθα ότι οι θόλοι θα έμπαιναν μέσα.

Επίσης, όπως είπε και ένας φίλος νωρίτερα, ανάλογα τον κινητήρα, έλεγξε τι τέλη θα χρειαστεί να πληρώσεις.

Απλά από Kia μη περιμένεις σοβαρή έκπτωση.

Το XC40 μόνο σε εμένα φαίνεται τζιποειδες;

Το Q3 ξεφεύγει πολύ από τα 25000.

Αυτό που έχεις τώρα θα το κρατήσεις ή θα το πουλήσεις?

Σε λίγο θα παω να δω το ΚΙΑ από κοντά και θα ζητήσω οπωσδήποτε test drive (γουρούνι στο σακί never again!). Αν κινηθώ προς τα εκεί, υπάρχει και μια mild hybrid εκδοχή 1.6/48volt πετρέλαιο που 

Το "μικρό" Volvo xc40 είναι suv και εχεις δίκιο οτι μοιάζει προς το τζιποειδες (χωρίς στην πραγματικότητα να είναι). Σε αυτό ΔΕΝ μου αρέσει το τετράγωνο της κεντρικής οθόνης. Αν και φαντάζομαι ότι θα μπορούσα να το συνηθίσω.... 

Δύο νέες ιδέες ειναι

1. Mini Cooper Clubman ή Countryman με τον κινητήρα των 190 ίππων που φοράει και το BMW Χ1 

2. Ford Kuga (hybrid?) 

Το δικό μου (CITROËN DS5 HYBRID4 +C3 2016) καταρχήν θα το κρατήσω με σκοπό σε 1-2 χρόνια να δοθεί το c3 στο 1ο παιδί που θα οδβγησει.... 

Αν παρω καλή τιμή για το ds το βλέπω... 

Δημοσ.

Προσωπικά απογοητεύτηκα από το C5. Το βρήκα αρκετά ακριβό για τα λεφτά που ζητάει και σίγουρα πιο νωθρό από τα ξαδέρφια 3008/Grandland, προφανώς λόγω βάρους.

Αλλά το χειρότερο είναι το ότι επλεε το αμάξωμα στις στροφές. Καλά όλα τα SUV πλέουν αλλά αυτό ήταν πολύ έντονο

Το ΚΙΑ καλο,χρυσό αλλά λίγο πλαστικουρα μέσα. Εμένα προσωπικά με χάλασε η μπαταρία που είναι απλά πεταμένη μέση στην μέση του Πορτ μπαγκαζ και κλέβει αρκετά λίτρα

Δημοσ.
7 ώρες πριν, tutuyo είπε

Προσωπικά απογοητεύτηκα από το C5. Το βρήκα αρκετά ακριβό για τα λεφτά που ζητάει και σίγουρα πιο νωθρό από τα ξαδέρφια 3008/Grandland, προφανώς λόγω βάρους.

Αλλά το χειρότερο είναι το ότι επλεε το αμάξωμα στις στροφές. Καλά όλα τα SUV πλέουν αλλά αυτό ήταν πολύ έντονο

Το ΚΙΑ καλο,χρυσό αλλά λίγο πλαστικουρα μέσα. Εμένα προσωπικά με χάλασε η μπαταρία που είναι απλά πεταμένη μέση στην μέση του Πορτ μπαγκαζ και κλέβει αρκετά λίτρα

Δεν έχω οδηγήσει το 3008 ούτε και το Grandland. 

Σήμερα ειδα λίγο το ΚΙΑ από κοντά και κάπως με χάλασε. Για κάποιο λόγο μου φάνηκε.... μικρό-λεπτό το τιμόνι. Δυστυχώς δεν υπήρξε δυνατότητα για test drive. 

Έκατσα επίσης στο Volvo XC40 που παραδόξως (;) μιυ φάνηκε πως έχει μικρή καμπίνα αφού δεν μπορούσα να κάτσω πισω από τον εαυτό μου (185) χωρίς να ακουμπάω τα γόνατα στο κάθισμα ... 

Το Ford Kuga ήταν ικανοποιητικά ευρύχωρο αλλά κάπως αδιάφορο εμφανισιακά. Από την άλλη, το Puma ενω φαίνεται ψηλούτσικο από έξω, οταν μπαίνεις μου έδωσε μια αίσθηση χαμηλής θέσης οδήγησης. 

Στην Toyota, το CHR είναι όμορφο σχεδιαστικά (ή τουλάχιστον "ενδιαφέρον") και μπόρεσα να το οδηγήσω για 15 λεπτά. Ήταν η μη αναβαθμισμενη έκδοση με τιμή 28500 (ως 3τεκνος. Πολυ φιλικό και εύκολο οδηγικά, καλές ρεπριζ, ελαφρά περίεργο φρένο. 

Το παράδοξο είναι πως το πορτμπαγκάζ του διλιτρου είναι σημαντικά μικρότερου του 1800 (επειδή στο 1ο, η μπαταρία είναι πίσω λόγω μεγαλύτερου κινητήρα). 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, xx1100 είπε

Δεν έχω οδηγήσει το 3008 ούτε και το Grandland. 

Σήμερα ειδα λίγο το ΚΙΑ από κοντά και κάπως με χάλασε. Για κάποιο λόγο μου φάνηκε.... μικρό-λεπτό το τιμόνι. Δυστυχώς δεν υπήρξε δυνατότητα για test drive. 

Έκατσα επίσης στο Volvo XC40 που παραδόξως (;) μιυ φάνηκε πως έχει μικρή καμπίνα αφού δεν μπορούσα να κάτσω πισω από τον εαυτό μου (185) χωρίς να ακουμπάω τα γόνατα στο κάθισμα ... 

Το Ford Kuga ήταν ικανοποιητικά ευρύχωρο αλλά κάπως αδιάφορο εμφανισιακά. Από την άλλη, το Puma ενω φαίνεται ψηλούτσικο από έξω, οταν μπαίνεις μου έδωσε μια αίσθηση χαμηλής θέσης οδήγησης. 

Στην Toyota, το CHR είναι όμορφο σχεδιαστικά (ή τουλάχιστον "ενδιαφέρον") και μπόρεσα να το οδηγήσω για 15 λεπτά. Ήταν η μη αναβαθμισμενη έκδοση με τιμή 28500 (ως 3τεκνος. Πολυ φιλικό και εύκολο οδηγικά, καλές ρεπριζ, ελαφρά περίεργο φρένο. 

Το παράδοξο είναι πως το πορτμπαγκάζ του διλιτρου είναι σημαντικά μικρότερου του 1800 (επειδή στο 1ο, η μπαταρία είναι πίσω λόγω μεγαλύτερου κινητήρα). 

Θεωρώ ότι δύσκολα θα σου κάνει κλικ κάτι στο εσωτερικό των αυτοκινήτων που κοιτας, αφού έχεις το DS5.

 

 

Για μένα ή κοίταξε τις top εκδόσεις των 3008 και C5 ή πήγαινε σε κάτι πιο premium.

Τα χρήματα ανεβαίνουν πολύ, αλλά ότι και να πάρεις από τα υπόλοιπα, πάντα κάτι θα σου ξινίζει. 

Αν βάλεις στην εξίσωση τα 25000€ που μπορείς να δώσεις + αν σκέφτεσαι να πουλήσεις το Ds5, τότε κάνεις ένα πολύ καλό κομπόδεμα για να κινηθείς σε άλλα μονοπάτια.

Όλα αυτά υποθετικά,  βέβαια, γιατί μόνο εσύ γνωρίζεις τις λοιπές οικονομικές ανάγκες και δυνατότητες σου.

Δημοσ.
Στις 18/8/2020 στις 12:28 ΠΜ, Peugeot208 είπε

Θεωρώ ότι δύσκολα θα σου κάνει κλικ κάτι στο εσωτερικό των αυτοκινήτων που κοιτας, αφού έχεις το DS5.

Για μένα ή κοίταξε τις top εκδόσεις των 3008 και C5 ή πήγαινε σε κάτι πιο premium.

Τα χρήματα ανεβαίνουν πολύ, αλλά ότι και να πάρεις από τα υπόλοιπα, πάντα κάτι θα σου ξινίζει. 

Αν βάλεις στην εξίσωση τα 25000€ που μπορείς να δώσεις + αν σκέφτεσαι να πουλήσεις το Ds5, τότε κάνεις ένα πολύ καλό κομπόδεμα για να κινηθείς σε άλλα μονοπάτια.

Όλα αυτά υποθετικά,  βέβαια, γιατί μόνο εσύ γνωρίζεις τις λοιπές οικονομικές ανάγκες και δυνατότητες σου.

Λοιπόν ... νέο update με ενδιαφέρουσες εξελίξεις!

1. Επίσκεψη στην Nissan - Quashqai .... Όμορφούλικο και άνετο εσωτερικά αλλά δεν ζήτησα Test Drive διότι εξωτερικά με άφηνε τουλάχιστον αδιάφορο. 

2. Nissan - Juke: Σχεδιαστικά ενδιαφέρον το σχήμα του αλλά και το εσωτερικό του μπροστά. Δυστυχώς, πίσω τα πράγματα είναι λίγο στενά και μου θύμισε πολύ το CHR της Toyota (λογικό μάλλον αφού μοιάζουν στην σχεδιαστική φιλοσοφία τους). Είμαι 186 και πίσω από μένα, τα γόνατά μου εύρισκαν στο κάθισμα του οδηγού ... 

=============================================

Επίσκεψη στην διπλανή ΚΙΑ

3. Sportage 1.6 [έκδοση με ζάντα των 17 ιντσών με 60άρι ελαστικό] : test drive 15-20 λεπτών στη λεωφόρο Κύμης και στα ... περίχωρα της Κηφησίας .... Δεν θα σταθώ σε τεχνικά στοιχεία αλλά θα προσπαθήσω να περιγράψω την αίσθηση. Εξωτερικά - για μένα - είναι όμορφο, ούτε "μεγάλο" αλλά σίγουρα "όχι μικρό". Εσωτερικά είναι επίσης μοντέρνο και ευρύχωρο, μπροστά και πίσω.

Οδηγικά: Ικανοποιητική επιτάχυνση και επιβράδυνση.

Αίσθηση στο εσωτερικό: καλή σε πρώτο χρόνο, με γρήγορο και ακριβές στριψιμο, αλλά το τιμόνι είναι ... παράδοξα λεπτό (σχεδόν ψεύτικο ...). Η ανάρτηση ... σκληρή 🤔 ... έως και ενοχλητική. Έφερνε μάλλον προς hatchback .... Αυτό  το κάνει ΟΚ στην καλή άσφαλτο και αρκετά σταθερό στις καμπές αλλά ήδη οι μικρές ανωμαλίες γίνονται αισθητές ενώ οι μεγαλύτερες ... μη αναμενόμενα ζόρικες. Επιπλέον, κάτι με ενόχλησε στο κάθισμα (δεν είμαι υπερβολικά εύσωμος ~90) που μου φάνηκε ότι θα με ενοχλούσε περισσότερο ακόμα εάν το οδηγούσα περισσότερη ώρα .... 

Επειδή προσωπικά θα ήθελα να υπάρχουν full led φώτα θα έπρεπε να πάω σε έκδοση που έχει υποχρεωτικά [;;] 19" ζάντες (άρα 55άρι προφίλ), θα έπαιρνα ακόμα χειρότερη αίσθηση στις ανωμαλίες ... Όχι καλό .... 

=============================================

4. KIA PROCEED: Αισθητικά ... το ερωτεύτηκα όταν το είδα από κοντά! Μου είχε αρέσει από τα βίντεο που είχα δει αλλά από κοντά είναι ... πραγματικά όμορφο (για τα δικά μου γούστα)! Το είχε στο μπλε αν και μου άρεσε περισσότερο το ανθρακί που είχα δει σε άλλη έκθεση. Δυστυχώς δεν το είχε διαθέσιμο για test drive. Δοκίμασα (στην ίδια διαδρομή) το Ceed 1.4/140 [βενζίνη] που είναι ίδια πλατφόρμα: ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ! Δεν είχα ξαναοδηγήσει ΚΙΑ και μου έκανε θετική εντύπωση. Αρκετά γρήγορο (όχι πύραυλος στα 140 άλογα φυσικά) και σταθερό. Η ανάρτηση: με καλή απορρόφηση, χωρίς τριξίματα, χωρίς κλίσεις, και αισθητή πιο μαλακή από το Sportage. Τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε .... Τι να πω .... Εσωτερικά: περιποιημένη, εύκολο, και ... λογικό από πλευράς εργονομίας (σε αντίθεση με το C5 Aircross όπου μερικά πράγματα πρέπει να τα ψάξεις για να τα βρεις ... ). 

Προσωπικά, στο ProCeed είχε λιμπιστεί την έκδοση 1.6/204 που βγαίνει ~32.500 [-5.000 λόγω τριτεκνίας]. 

=============================================

4. Λίγο πιο πάνω - Λεωφόρος Α. Παπανδρέου, κοντά στο Mall - στάση στην Audi. Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα την Skoda για να δω το Sportwagon 2.0 turbodiesel. Ήταν η 2η επίσκεψή μου σε Audi και - αφού μπήκαμε για να ρωτήσουμε για τη Skoda (κι ένας ευγενικός πωλητής μάς ενημέρωσε ότι είχε κλείσει τον ... Ιούνιο!) ... είπαμε να ρίξουμε μια καλύτερη ματιά στο Audi Q3. Φυσικά, αφού το είχα ξαναδεί, ενδιαφέρον είχε περισσότερο το test drive που - προς έκπληξή μου - μπορέσαμε να κάνουμε επί 30' λεπτά και μάλιστα χωρίς την παρουσία άλλου! ... Ήταν η έκδοση βενζίνη 1.5/150 αυτόματο. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ερωτεύσιμο! Πολύ αθόρυβο, σταθερότατο, μαλακό αλλά χωρίς να πλέει, πολύ ευρύχωρο σε σημείο που ένιωθα ότι οδηγούσα μεγαλύτερο αμάξι (σαν αίσθηση έμοιαζε με την οδήγηση του BMW X5. Ελαφρά ξενικό το περιβάλλον με τις οθόνες αλλά η εξοικείωση είναι σχεδόν άμεση. Ο κινητήρας καλός χαμηλά αλλά σίγουρα όχι "γρήγορος". ΠΙθανότατα, το αμάξωμα να ζητάει κάτι περισσότερο .... (~1550 κιλά κενό). Επίσης, ένα μικρό μείον είναι πως - λόγω hybrid - χάνονται ~100 λιτρα στο πορτμπαγκάζ .... 

Audi Q3 Sportsback: λίγο πιο αεροδυναμικό από το "απλό" Q3 αλλά και +3.500 € ... Μπροστά είναι όλα μια χαρά αλλά - δυστυχώς - πίσω, ένας άνθρωπος πάνω από 180 θα βρίσκει στην οροφή (κάτι που δεν συνέβαινε στο ΚΙΑ btw). 

Δημοσ.

Για να κλείσω τοο thread...

 

Screenshot_20200821_120311.jpg

Screenshot_20200821_120208.jpg

Οδήγησα το KIA PROCEED 1.6 td/136 και μπορώ να πω ότι εντυπωσιαστηκα! Θα ήθελα 30-40 άλογα παραπάνω αλλά.... δυστυχώς σε αυτήν την ζωή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα..... 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...