Προς το περιεχόμενο

Audi Q3 35 TFSI vs Tiguan Advance 1.5 150ps


ritualistic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, nkarama είπε

Σαν κάτοχος Q5 απο το 2009 θα πω μόνο ένα και δεν θα εμπλακώ ξανά...

Μακριά απο οτιδήποτε έχει να κάνει με VAG. Είτε είναι Audi, είτε VW, είτε Skoda, είτε οτιδήποτε.... ΜΑΚΡΙΑ.... 

Θες να έχεις premium και το κεφάλι σου ήσυχο. Πήγαινε στα στναταράκια... Mercedes και BMW, Volvo, κτλ....

ΜΑΚΡΙΑ απο απάτες τύπου Audi.... 

ΥΓ. Το αμάξι σέρνετε χαμηλά και έχει διάφορες τρύπες στην απόδοση επειδή το εργοστάσιο θέλει να κρατάει θόρυβο και ρύπους χαμηλά για να περνάει τους εκάστοτε περιοσρισμούς της EΕ. 

Συγγνώμη αλλά υπάρχει πιο ζημιάρικη μάρκα απο BMW ??

Τουλάχιστον VAG group βρίσκεις ανταλλακτικά ιμιτασιόν πανεύκολα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nkarama είπε

Θες να έχεις premium και το κεφάλι σου ήσυχο. Πήγαινε στα στναταράκια... Mercedes και BMW, Volvo, κτλ....

Έλα να σου πω εγώ για ζημιές σε Mercedes K BMW..... αίμα έφτυσα κ με τα δυο στις ζημιές. 

21 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Οσο για τις επιδοσεις του Tiguan δεν ειναι πιο ελαφρυ απο το Q3;

Το tiguan ΕΙΝΑΙ πιο ελαφρύ οντως..!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην αρχίσετε τωρα με αυτο το τρυπακι.

Και οι Ferrari ζημιες βγαζουν.

Οσων δεν αρεσουν τα bmw, vw, audi κλπ, η λύση ειναι γνωστή και πλήρως αποδεκτή απο το ινσομνια, και λέγετε τουγιότα.

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, ritualistic είπε

Το αμαξι θα χρησιμοποιειται καθημερινα εντος πολης κ σιγουρα 10+ ταξιδια τον χρονο.

Αυτη τη στιγμη εχω ενα Polo του 03 χειροκινητο. Θεωρω και τα φωτα led και το αυτοματο κιβωτιο εξισου σημαντικα δυστυχως ομως για να τα εχω και τα 2 θα βγω τελειως εκτος προυπολογισμου

Οπότε επιλέγεις ένα από τα 2 ή ψηφίζουμε; 😂 Εγώ πάντως θα έδινα προτεραιότητα στο αυτόματο κιβώτιο με τη χρήση που αναφέρεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

 

Ακομα δεν μπορω να καταλαβω πως το 1 χερι το εχεις στις 9 και 10 και το αλλο χερι στις 10 και 10...Δηλαδη εχεις και τα δυο σε αποσταση 10 εκατοστων;

Οσο για τις επιδοσεις του Tiguan δεν ειναι πιο ελαφρυ απο το Q3;

Μάλλον εννοεί 9:15 ή 10:10, δηλαδή το ένα χέρι στο 9(ώρα) και το άλλο στο 15 (λεπτά) ή το ένα χέρι στο 10(ώρα) και το άλλο στο 10 (λεπτά) ενός αναλογικού ρολογιού.

Από αυτά τα δύο αν με υποχρέωναν να πάρω κάποιο , θα έπαιρνα το άουντι.

Όσο για το τιμόνι , πάντα με τα δύο χερια, υπάρχουν και λακούβες ή εμπόδια στο δρόμο που δεν σε σώζει το ένα χέρι.

Επεξ/σία από konpat
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, konpat είπε

Μάλλον εννοεί 9:15 ή 10:10, δηλαδή το ένα χέρι στο 9(ώρα) και το άλλο στο 15 (λεπτά) ή το ένα χέρι στο 10(ώρα) και το άλλο στο 10 (λεπτά) ενός αναλογικού ρολογιού.

Από αυτά τα δύο αν με υποχρέωναν να πάρω κάποιο , θα έπαιρνα το άουντι.

Όσο για το τιμόνι , πάντα με τα δύο χερια, υπάρχουν και λακούβες ή εμπόδια στο δρόμο που δεν σε σώζει το ένα χέρι.

Ετσι οπως τα γραφουν αστα να πανε, ναι 9 με 3 βγαζει νοημα.

Και εγω Q3.

Υπερβολες, ολα τα αμαξια εχουν υδραυλικα τιμονια, τωρα αν σκασεις σε λακουβα με 100+ χιλιομετρα ναι οκ εκει παμε αλλου και οπως ειπα ναι εκει και με τα 2 χερια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, ritualistic είπε

@xx1100

To Q3 εχει απλο cruise control το Tiguan εχει adaptive

To Q3 εχει ηλεκτρονικο καντραν το Tiguan εχει αναλογικο

To Q3 δεν εχει θερμαινομενα καθισματα το Tiguan εχει

To Q3 εχει διζωνικο κλιμα το Tiguan εχει τριζωνικο

To Q3 εχει χαμηλοτερα τελη απο το Tiguan γυρω στα 100+ ευρω

To Q3 εχει ambient lighting το Tiguan οχι

Αυτα μεσα σε ακρες, αν καποιος βρισκει αλλες διαφορες η εχει καποιο απο τα 2 αμαξια ας κανει ενα σχολιο με θετικα/αρνητικα

αν δεν κανω λαθος αυτο ειναι ηλεκτρικο, δεν θελω να παω ακομα εκει, θεωρω οτι για τα ελληνικα δεδομενα ειναι νωρις

Το tiguan r line το πηρε καινούργιο με τα 150 αλογα ο πατέρας μου τον Ιούνιο και να πω πως το οδηγώ και θεωρώ ότι είναι η καλύτερη αγορά που έκανε. Το αμάξι έχει αυτά που είπε ο φίλος αλλά να διορθώσω ότι το καντράν με παραγγελία το ζητήσαμε ψηφιακο. Αυτό σημαίνει πλήθος λειτουργιών σε ότι αφορά το αυτοκίνητο. Το εσωτερικό είναι πιο άνετο και εχει μεγαλύτερους χώρους αλλά το θέμα είναι τι ζητάει ο καθένας.  Αν θες μόστρα και λίγο καλύτερη οδήγηση  πας σε audi. Αν θες άνεση και έξτρα να ασχοληθείς στην οθόνη πας σε Tiguan. Και τα 2 αυτοκίνητα κατατασονται ακριβώς στην ίδια κατηγορία με μια μικρή διαφορά στα χρήματα που κοστίζει το Q3 περισσότερα... Δεν οδηγήσαμε το q3 αλλά πιστεύω πως θα είναι ποιοτικά ανώτερο του Tiguan. Και κάτι τελευταίο... το αυτόματο dsg 7 σχέσεων είναι απίστευτο στις εναλλαγές και στην οικονομία καυσίμου οποτε κινείσαι με χαμηλή ταχύτητα, όχι εθνική που εκεί καταναλώνει πολλή βενζίνη. Αν έχετε κάποια απορία εδω είμαι να σας τη λύσω αφού έχουμε το αυτοκίνητο και γνωρίζω λίγο τα πράγματα.... 

20 λεπτά πριν, Son^Goku είπε

Οπότε επιλέγεις ένα από τα 2 ή ψηφίζουμε; 😂 Εγώ πάντως θα έδινα προτεραιότητα στο αυτόματο κιβώτιο με τη χρήση που αναφέρεις.

Μόνο αυτοματο και αφήνω στην κρίση σου βενζίνη ή πετρέλαιο. Αν πάρεις χειροκινητο θα είναι σαν να πήρες πάλι ένα απλό όπως παλιά αυτοκίνητο και θα βαριέσαι να αλλάζεις ταχύτητες και αντε πάτα συμπλέκτη και.... τα ξέρεις..

18 ώρες πριν, ritualistic είπε

Ρε σαταναδες ουτε ενας το Tiguan 😆 

Τα λεμε αυριο μετα το test drive!

Εδώ φίλε. Tiguan R-LINE 1,5 150hp καινούργιο 2 μηνών. Ρώτα ότι θες....

18 ώρες πριν, ritualistic είπε

Εχει γινει πραγματικα χαμος με τα Τiguan τελευταια γιατι λογω του επερχομενου facelift ξεστοκαρουν ο,τι εχει απομεινει με αρκετα καλες εκπτωσεις θα ελεγα.

Ειμαι κ εγω πραγματικα αναποφασιστος μεχρι στιγμης. Στο q3 θα εχω φωτα led και απλο cruise control, στο tiguan παιρνω απλα φωτα αλλα θα εχω αυτοματο κιβωτιο και adaptive cruise control , οσο για την εμφανιση δεν τιθεται καν θεμα ποιο υπερισχυει. Γριφος...

Φίλε αν θες να κάνεις καλή αγορά πάρε το Tiguan να το ευχαριστηθεις. Έχει να σου προσφέρει πολλά περισσότερα από το q3. Το q3 είναι μόνο λίγο καλύτερο στο δρόμο από ποιότητα και τίποτε άλλο. Το tiguan είναι πιο άνετο και με πολλά έξτρα για να ασχοληθείς τεχνολογικά....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mpregos είπε

@[email protected] όταν λές κατανάλωση, έχεις να δώσεις νούμερα, αίσθηση, εθνική κ πόλη; φόραει και 19αρες ζάντες

Κοίτα νουμερα δεν ξέρω γιατί δεν ασχολήθηκα πραγματικα με την οδήγηση του αλλά και με το τι γράφουν στο βιβλίο της εταιρείας. Τώρα πάμε στην αίσθηση. Είναι απόλαυση να το οδηγείς γιατί είναι ένα αυτοκίνητο άνετο,ασφαλές,ψηλό και με άριστη την ικανότητα να τρέχει όταν πατήσεις το γκάζι με τη μια τέρμα αλλά και να φρενάρει άψογα σε συνθήκες απόλυτης ανάγκης τη στο που θα το χρειαστείς. Εθνική δεν καταλαβαίνεις αν οδηγείς ή αν είσαι στην άνεση του σπιτιού σου πραγματικα αφού για τα πάντα αναλαμβάνει το αυτοκίνητο να τα κάνει μονο του. Στο ταξίδι είναι πολύ καλό αλλά πιστεύω το q3 θα έχει καλύτερη ηχομόνωση και ποιότητα. Στην πολη δοκίμασα να οδηγήσω κι με κούρασε γιατί έχει όγκο είναι ψηλό και δεν είναι ευέλικτο. Μεγάλη οικονομια καυσίμου εδω μπορώ να πω αφου λειτουργεί το start stop και σε χαμηλή ταχύτητα ανάβει λαμπάκι eco στο ψηφιακό καντράν που απενεργοποιει τους 2 κυλίνδρους όπως μας είπε ο πωλητής. Τέλος να πω πως ναι φοράει 19ρες ζάντες που δείχνουν πολύ σπορ το αυτοκίνητο και βέβαια όλοι με κοιτάνε στο δρόμο λες και ήρθα από άλλο πλανήτη με μειονέκτημα τον θόρυβο μπαμ μπαμ συνέχεια σε καθεστώς λακκούβα. Είναι μεγάλο το κόστος αλλαγής ελαστικών όταν χρειαστεί αλλά και περισσότερο ένα πλήρες σετ ζάντες σε περίπτωση που το θες ή σου έτυχε ατύχημα. Εδώ να πω πως πίεσα να μην πάρει το R-LINE λόγω μεγάλου προφίλ αλλά ως γνωστόν δεν με άκουσε και ειπε: Δες τα δίπλα δίπλα και πες μου ποιο σου αρέσει. Ε εντάξει λεω το R-LINE είναι έρωτας, μια ομορφιά!  Και έτσι το πήρε. Τελική τιμή 33.000. Ευχαριστώ παιδιά και αν θέλετε κάτι να ρωτήσετε ευχαρίστως να απαντήσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, [email protected] είπε

Κοίτα νουμερα δεν ξέρω γιατί δεν ασχολήθηκα πραγματικα με την οδήγηση του αλλά και με το τι γράφουν στο βιβλίο της εταιρείας. Τώρα πάμε στην αίσθηση. Είναι απόλαυση να το οδηγείς γιατί είναι ένα αυτοκίνητο άνετο,ασφαλές,ψηλό και με άριστη την ικανότητα να τρέχει όταν πατήσεις το γκάζι με τη μια τέρμα αλλά και να φρενάρει άψογα σε συνθήκες απόλυτης ανάγκης τη στο που θα το χρειαστείς. Εθνική δεν καταλαβαίνεις αν οδηγείς ή αν είσαι στην άνεση του σπιτιού σου πραγματικα αφού για τα πάντα αναλαμβάνει το αυτοκίνητο να τα κάνει μονο του. Στο ταξίδι είναι πολύ καλό αλλά πιστεύω το q3 θα έχει καλύτερη ηχομόνωση και ποιότητα. Στην πολη δοκίμασα να οδηγήσω κι με κούρασε γιατί έχει όγκο είναι ψηλό και δεν είναι ευέλικτο. Μεγάλη οικονομια καυσίμου εδω μπορώ να πω αφου λειτουργεί το start stop και σε χαμηλή ταχύτητα ανάβει λαμπάκι eco στο ψηφιακό καντράν που απενεργοποιει τους 2 κυλίνδρους όπως μας είπε ο πωλητής. Τέλος να πω πως ναι φοράει 19ρες ζάντες που δείχνουν πολύ σπορ το αυτοκίνητο και βέβαια όλοι με κοιτάνε στο δρόμο λες και ήρθα από άλλο πλανήτη με μειονέκτημα τον θόρυβο μπαμ μπαμ συνέχεια σε καθεστώς λακκούβα. Είναι μεγάλο το κόστος αλλαγής ελαστικών όταν χρειαστεί αλλά και περισσότερο ένα πλήρες σετ ζάντες σε περίπτωση που το θες ή σου έτυχε ατύχημα. Εδώ να πω πως πίεσα να μην πάρει το R-LINE λόγω μεγάλου προφίλ αλλά ως γνωστόν δεν με άκουσε και ειπε: Δες τα δίπλα δίπλα και πες μου ποιο σου αρέσει. Ε εντάξει λεω το R-LINE είναι έρωτας, μια ομορφιά!  Και έτσι το πήρε. Τελική τιμή 33.000. Ευχαριστώ παιδιά και αν θέλετε κάτι να ρωτήσετε ευχαρίστως να απαντήσω.

ειναι αληθεια το Q3 μου φανηκε να εχει καλυτερη ηχομονωση απο το Tiguan, το οποιο οπως ανεφερα λογω ογκου και υψους σου δινει πιο πολυ suv/jeep feeling σε αντιθεση με το Q3 που μου φανηκε πολυ πιο σπορ και ευελικτο. Θα τολμησω να πω σαν αισθηση οδηγησης (προσοχη οχι στο εσωτερικο) μου φανηκε πιο πολυτελες το Tiguan και πεστε να με φατε! 

Καταναλωση για το Τιguan : κινηθηκα απο την γνωστη αντιπροσωπεια στην Βουλιαγμενης μεχρι το golf της Γλυφαδας και πισω, εγραψε 10.1 με το κλιμα ανοιχτο και με το ποδι να βαραινει σε οποιο σημειο μπορουσε, ηταν ομως η εκδοση με τις 19αρες ζαντες, που οντως στις λακουβες με προβληματισε.

Σιγουρα το αυτοματο θα ηταν το ιδανικο, αλλα με βλεπω για χειροκινητο σε οποιο απο τα 2 τελικα γιατι οικονομικα φευγουμε πολυ πανω απο αυτο εχω υπολογισει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, ritualistic είπε

ειναι αληθεια το Q3 μου φανηκε να εχει καλυτερη ηχομονωση απο το Tiguan, το οποιο οπως ανεφερα λογω ογκου και υψους σου δινει πιο πολυ suv/jeep feeling σε αντιθεση με το Q3 που μου φανηκε πολυ πιο σπορ και ευελικτο. Θα τολμησω να πω σαν αισθηση οδηγησης (προσοχη οχι στο εσωτερικο) μου φανηκε πιο πολυτελες το Tiguan και πεστε να με φατε! 

Καταναλωση για το Τιguan : κινηθηκα απο την γνωστη αντιπροσωπεια στην Βουλιαγμενης μεχρι το golf της Γλυφαδας και πισω, εγραψε 10.1 με το κλιμα ανοιχτο και με το ποδι να βαραινει σε οποιο σημειο μπορουσε, ηταν ομως η εκδοση με τις 19αρες ζαντες, που οντως στις λακουβες με προβληματισε.

Σιγουρα το αυτοματο θα ηταν το ιδανικο, αλλα με βλεπω για χειροκινητο σε οποιο απο τα 2 τελικα γιατι οικονομικα φευγουμε πολυ πανω απο αυτο εχω υπολογισει.

Όπως σε βολεύει. Έχεις δίκιο σε οτι ειπες παραπάνω. Τα διαπιστώνω κάθε μέρα κ εγω. Σου εύχομαι ότι και να επιλέξεις καλή αγορά, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να κάνεις και πάνω απ όλα η ασφάλεια η δική σου και της οικογένειας σου!!! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, [email protected] είπε

Κοίτα νουμερα δεν ξέρω γιατί δεν ασχολήθηκα πραγματικα με την οδήγηση του αλλά και με το τι γράφουν στο βιβλίο της εταιρείας. Τώρα πάμε στην αίσθηση. Είναι απόλαυση να το οδηγείς γιατί είναι ένα αυτοκίνητο άνετο,ασφαλές,ψηλό και με άριστη την ικανότητα να τρέχει όταν πατήσεις το γκάζι με τη μια τέρμα αλλά και να φρενάρει άψογα σε συνθήκες απόλυτης ανάγκης τη στο που θα το χρειαστείς. Εθνική δεν καταλαβαίνεις αν οδηγείς ή αν είσαι στην άνεση του σπιτιού σου πραγματικα αφού για τα πάντα αναλαμβάνει το αυτοκίνητο να τα κάνει μονο του. Στο ταξίδι είναι πολύ καλό αλλά πιστεύω το q3 θα έχει καλύτερη ηχομόνωση και ποιότητα. Στην πολη δοκίμασα να οδηγήσω κι με κούρασε γιατί έχει όγκο είναι ψηλό και δεν είναι ευέλικτο. Μεγάλη οικονομια καυσίμου εδω μπορώ να πω αφου λειτουργεί το start stop και σε χαμηλή ταχύτητα ανάβει λαμπάκι eco στο ψηφιακό καντράν που απενεργοποιει τους 2 κυλίνδρους όπως μας είπε ο πωλητής. Τέλος να πω πως ναι φοράει 19ρες ζάντες που δείχνουν πολύ σπορ το αυτοκίνητο και βέβαια όλοι με κοιτάνε στο δρόμο λες και ήρθα από άλλο πλανήτη με μειονέκτημα τον θόρυβο μπαμ μπαμ συνέχεια σε καθεστώς λακκούβα. Είναι μεγάλο το κόστος αλλαγής ελαστικών όταν χρειαστεί αλλά και περισσότερο ένα πλήρες σετ ζάντες σε περίπτωση που το θες ή σου έτυχε ατύχημα. Εδώ να πω πως πίεσα να μην πάρει το R-LINE λόγω μεγάλου προφίλ αλλά ως γνωστόν δεν με άκουσε και ειπε: Δες τα δίπλα δίπλα και πες μου ποιο σου αρέσει. Ε εντάξει λεω το R-LINE είναι έρωτας, μια ομορφιά!  Και έτσι το πήρε. Τελική τιμή 33.000. Ευχαριστώ παιδιά και αν θέλετε κάτι να ρωτήσετε ευχαρίστως να απαντήσω.

Διαβασα αυτο και λεω ρε λες το DSG7 να μαμαει τοσο που ακομα και με 150 αλογα να εκτοξευεται το αυτοκινητο ακομα και τοσο μεγαλο που ειναι;
Και μετα μπαινω στην αντιπροσωπεια και βλεπω 9.5 Δευτερολεπτα για 0-100......

Βεβαια παζει να φταινε και οι ζαντες, δεν εχει με μικροτερες οποιος το θελει να το παρει με αυτες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...