Προς το περιεχόμενο

Ερωτηση για 1ο σταδιο σε Giulietta


tavlamari

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

Δες και αυτό:

https://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=156:alfa-romeo-giulietta-tb-170-stage-1-1&catid=447&lang=el&Itemid=150

195 μόνο με προγραμμα.

Μπορώ να σου πω ότι πρόκειται για επιστήμονες και οχι μαστορια!!!

Νομίζω ότι συνεργάζεται με διάφορους ανά την Ελλάδα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nk9 είπε

Καλησπέρα.

Δες και αυτό:

https://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=156:alfa-romeo-giulietta-tb-170-stage-1-1&catid=447&lang=el&Itemid=150

195 μόνο με προγραμμα.

Μπορώ να σου πω ότι πρόκειται για επιστήμονες και οχι μαστορια!!!

Νομίζω ότι συνεργάζεται με διάφορους ανά την Ελλάδα.

Επιστημονες που σου λενε 215 αλογα ΑΛΛΑ χωρις να χρειαζεσαι ιντερκουλερ (γιατι αν σου πουν οτι θελεις και αλλο ενα 500αρακι ε θα σου ξυνισει το ολο πραγμα).

Ετσι πανε πολλοι και τα φτιαχνουν και οταν σκανε τα ιντερκουλερ (η ακομα χειροτερα οταν εχουν θεματα με κινητηρα η με το τουρμπο) ψαχνονται (και φυσικα ο βελτιωτης δεν φερει ευθυνη αφου το ιντερκουλερ δεν συμπεριλαμβανεται στην βελτιωση).

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Επιστημονες που σου λενε 215 αλογα ΑΛΛΑ χωρις να χρειαζεσαι ιντερκουλερ (γιατι αν σου πουν οτι θελεις και αλλο ενα 500αρακι ε θα σου ξυνισει το ολο πραγμα).

Ετσι πανε πολλοι και τα φτιαχνουν και οταν σκανε τα ιντερκουλερ (η ακομα χειροτερα οταν εχουν θεματα με κινητηρα η με το τουρμπο) ψαχνονται (και φυσικα ο βελτιωτης δεν φερει ευθυνη αφου το ιντερκουλερ δεν συμπεριλαμβανεται στην βελτιωση).

Το ιντερκουλερ φιλε salvation το θεωρεις οτι ειναι απαραιτητο για ενα τοσο μικρο boost?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tavlamari είπε

Το ιντερκουλερ φιλε salvation το θεωρεις οτι ειναι απαραιτητο για ενα τοσο μικρο boost?

Δεν είναι μικρό,είναι επιπλέον του εργοστασιακού.Εχει διαφορά.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, tavlamari είπε

Το ιντερκουλερ φιλε salvation το θεωρεις οτι ειναι απαραιτητο για ενα τοσο μικρο boost?

45 αλογα πανω σε ενα ηδη πιεσμενο τουρμπο (που σιγουρα βγαζει μια 40-50αρια αλογα οποτε μιλαμε για 100 αλογα σχεδον) ναι ειναι πολλα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν είναι μικρό,είναι επιπλέον του εργοστασιακού.Εχει διαφορά.

Αυτό είναι το σημαντικότερο. 

Όπως έγραψα και πριν, μεγάλη σημασία έχει τι όρια έχει ο κατασκευαστής (και γιατί τα έθεσε). 

Όταν μεταθέσεις μέσω λογισμικού τα νορμάλ όρια σε περισσότερο "οριακές" (corner) καταστάσεις, δίχως σημαντικές αλλαγές στα απάρτια, τότε θα δεις αρνητικές συνέπειε. Δεν τίθεται θέμα. 

Εκτός και εάν ξέρεις (σίγουρα) ότι η εταιρία λόγω μάρκετινγκ μείωσε τις επιδόσεις για να πουλήσει το πλήρες πακέτο ως ακριβότερο trim.

13 ώρες πριν, nk9 είπε

Καλησπέρα.

Δες και αυτό:

https://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=156:alfa-romeo-giulietta-tb-170-stage-1-1&catid=447&lang=el&Itemid=150

195 μόνο με προγραμμα.

Μπορώ να σου πω ότι πρόκειται για επιστήμονες και οχι μαστορια!!!

Νομίζω ότι συνεργάζεται με διάφορους ανά την Ελλάδα.

Οι επιστήμονες δεν έχουν σύνδεση του dyno με Η/Υ;

Τι τσαπατσουλίκι διπλωμένο χαρτί από φωτό κινητού είναι τούτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, LongTom είπε

Οι επιστήμονες δεν έχουν σύνδεση του dyno με Η/Υ;

Τι τσαπατσουλίκι διπλωμένο χαρτί από φωτό κινητού είναι τούτο;

Είχε τελειώσει το μελάνι στον εκτυπωτή... το πήρε ο ανθρωπος σε τζιμπεγκ και το τύπωσε σπίτι... ως αναφορά το δίπλωμα,  το έβαλε στη κωλοτσεπη, και μετά του το ζητήσανε για φωτογράφιση στα καλλιστεια...

στο διατάυτα, μόνο εγώ προσέξα ότι το dyno είναι μέχρι της 6100? Το κόφτη στροφών γιατί τον μετακινήσανε; Αφού με τις 5800 η απόδοση πέφτει κατακόρυφα γιατί είναι μικρή η τουρμπίνα σε παροχή... για το εφε; Στο κόφτη τι γίνεται... με 1,15bar, δηλαδή 0,45bar παραπάνω από το stock... με τα λεγόμενα τους πάντα...

Επίσης αν πας από το 1,1bar σταθερή σε 1,45 σε όλο το φάσμα, δεν χρειάζεσαι και μεγαλύτερο intercooler? μπεκ; αντλία; γενικώς τροφοδοσία καυσίμου; Και δε μου λες, θα το πας απο 170 σε 215 άλογα, με τη ψύξη τι θα κάνεις; Ψυγείο δε θες; 
Αλλη απορία ανίδεου... σε μοτερ με συμπίεση 9,8:1 ότι πίεση και να σηκώσεις, δεν παίζεις με τη φωτιά; 
Το κερασάκι στη τούρτα... βελτίωση στειτζ 2: Βαζω ερ φιλτερ... να αναπνέει το εργαλείο... 

Με αυτό το setup εγώ δίνω την εξής εγγύηση: Ενα πάτημα: κανένα πρόβλημα. Δύο πατήματα σερι: Κάνε το σταυρό σου... Τρία πατήματα σερί: Πάρε σκούπα και φαράσι και μάζεψε ότι βαλβίδα περισσέψει...

Φυσικα για όλα αυτά που λέω ο οποιοσδήποτε μπορεί να αντικρούσει και να πει τα δικά του... Οποτε τα παραπάνω είναι αποκλειστικά η δική μου γνωμη και τίποτε άλλο...

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Επιστημονες που σου λενε 215 αλογα ΑΛΛΑ χωρις να χρειαζεσαι ιντερκουλερ (γιατι αν σου πουν οτι θελεις και αλλο ενα 500αρακι ε θα σου ξυνισει το ολο πραγμα).

Ετσι πανε πολλοι και τα φτιαχνουν και οταν σκανε τα ιντερκουλερ (η ακομα χειροτερα οταν εχουν θεματα με κινητηρα η με το τουρμπο) ψαχνονται (και φυσικα ο βελτιωτης δεν φερει ευθυνη αφου το ιντερκουλερ δεν συμπεριλαμβανεται στην βελτιωση).

Εγώ έγραψα ότι πρόκειται για καταρτισμένους επαγγελματίες, με γνώσεις πάνω στο αντικείμενο.

Επιμένω στην άποψή μου και νομίζω ότι και μια αναζήτηση σε σχετικά forum μπορεί να επιβεβαιώσει τα γραφόμενά μου.

Και για να μην παρεξηγηθώ, ούτε τους ξέρω προσωπικά, ούτε φυσικά έχω κάποια σχέση με την επιχείρηση.

Τους ξέρω αποκλειστικά ως πελάτης...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, topaz είπε

Είχε τελειώσει το μελάνι στον εκτυπωτή... το πήρε ο ανθρωπος σε τζιμπεγκ και το τύπωσε σπίτι... ως αναφορά το δίπλωμα,  το έβαλε στη κωλοτσεπη, και μετά του το ζητήσανε για φωτογράφιση στα καλλιστεια...

στο διατάυτα, μόνο εγώ προσέξα ότι το dyno είναι μέχρι της 6100? Το κόφτη στροφών γιατί τον μετακινήσανε; Αφού με τις 5800 η απόδοση πέφτει κατακόρυφα γιατί είναι μικρή η τουρμπίνα σε παροχή... για το εφε; Στο κόφτη τι γίνεται... με 1,15bar, δηλαδή 0,45bar παραπάνω από το stock... με τα λεγόμενα τους πάντα...

Επίσης αν πας από το 1,1bar σταθερή σε 1,45 σε όλο το φάσμα, δεν χρειάζεσαι και μεγαλύτερο intercooler? μπεκ; αντλία; γενικώς τροφοδοσία καυσίμου; Και δε μου λες, θα το πας απο 170 σε 215 άλογα, με τη ψύξη τι θα κάνεις; Ψυγείο δε θες; 
Αλλη απορία ανίδεου... σε μοτερ με συμπίεση 9,8:1 ότι πίεση και να σηκώσεις, δεν παίζεις με τη φωτιά; 
Το κερασάκι στη τούρτα... βελτίωση στειτζ 2: Βαζω ερ φιλτερ... να αναπνέει το εργαλείο... 

Με αυτό το setup εγώ δίνω την εξής εγγύηση: Ενα πάτημα: κανένα πρόβλημα. Δύο πατήματα σερι: Κάνε το σταυρό σου... Τρία πατήματα σερί: Πάρε σκούπα και φαράσι και μάζεψε ότι βαλβίδα περισσέψει...

Φυσικα για όλα αυτά που λέω ο οποιοσδήποτε μπορεί να αντικρούσει και να πει τα δικά του... Οποτε τα παραπάνω είναι αποκλειστικά η δική μου γνωμη και τίποτε άλλο...

Το ειπα και αλλες φορες, μπορει σε καθημερινη χρηση να μην εχεις θεμα για χρονια και την 1 φορα που θα το σκισεις να σου μεινει στο χερι το αμαξι (οπως εγινε και σε εμενα).

Δυστυχως ο κοσμος δεν το καταλαβαινει αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Το ειπα και αλλες φορες, μπορει σε καθημερινη χρηση να μην εχεις θεμα για χρονια και την 1 φορα που θα το σκισεις να σου μεινει στο χερι το αμαξι (οπως εγινε και σε εμενα).

Δυστυχως ο κοσμος δεν το καταλαβαινει αυτο

Σε καθημερινή χρήση τι να παθει; Στην υποπίεση; Μην τρελλαθούμε κιόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Revlimit εδρεύει Πάτρα και αντιπροσωπεύεται, νομίζω, στην Αθήνα από ένα μαγαζί.

Είναι σοβαρός και τα προγράμματά του είναι καλά. Τυχαίνει και κυκλοφορώ συχνότατα με ένα S3 (ΦΠΕ) με τέτοιο πρόγραμμα, το οποίο όταν βγαίνει πάει ΜΟΝΟ τέρμα, είναι περίπου 390 και στο δρόμο ξυράφι..

Καλή επιλογή και πολύ safe, αν ρωτάει ο φίλος TS. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, eMike είπε

Ο Revlimit εδρεύει Πάτρα και αντιπροσωπεύεται, νομίζω, στην Αθήνα από ένα μαγαζί.

Είναι σοβαρός και τα προγράμματά του είναι καλά. Τυχαίνει και κυκλοφορώ συχνότατα με ένα S3 (ΦΠΕ) με τέτοιο πρόγραμμα, το οποίο όταν βγαίνει πάει ΜΟΝΟ τέρμα, είναι περίπου 390 και στο δρόμο ξυράφι..

Καλή επιλογή και πολύ safe, αν ρωτάει ο φίλος TS. 

Με τετοιο προγραμμα ΚΑΙ......390 προφανως εχει ολοκληρη λιστα απο πραγματα που εχουν αλαχθει....

1 ώρα πριν, topaz είπε

Σε καθημερινή χρήση τι να παθει; Στην υποπίεση; Μην τρελλαθούμε κιόλας.

Και καθημερινα ολο και καπου θα το πατησεις για λιγο, δεν θα το σπασεις ομως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Με τετοιο προγραμμα ΚΑΙ......390 προφανως εχει ολοκληρη λιστα απο πραγματα που εχουν αλαχθει....

 

Νομίζω γράφω ότι το αμάξι είναι ΦΠΕ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, eMike είπε

Νομίζω γράφω ότι το αμάξι είναι ΦΠΕ...

Μαλλον τοτε αναφερεσαι στο μοντελο που μαμα ειχε περι 330 αλογα και αρα πρακτικα το ανεβασες 60 αλογα; Γιατι αν μιλαμε για τα μοντελα 225-280 το κοβω λιγακι απιθανο.

Επισης οταν λες οτι το αυτοκινητο παει ΜΟΝΟ τερμα οταν το βγαζεις εξω τι εννοεις ακριβως; Γιατι για να παει μονο τερμα θελεις δρομο αεροδρομιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...