Προς το περιεχόμενο

Ερωτηση για 1ο σταδιο σε Giulietta


tavlamari

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους σας με υγεια!

Εχω μια ΑR  Giulietta μοντελο του '11

και ειναι η εκδοση βενζινης 1.4 με τα 170ps.

Αυτο που θελω ειναι να το βελτιωσω λιγο.

Για να μην σας ταλαιπωρω αυτο που σκεφτομαι ειναι ενα προγραμμα,μια ολοσωμη και μια εισαγωγη για να παω στα 200+ αλογα.Δεν εχω αλλες βλεψεις προς το παρον κ δεν σκοπευω να το παω στα 300 αν παει.Το οριο που εχω θεσει ειναι τα 200-250 αν πηγαινει με τα παραπανω κ βλεπουμε μελλοντικα.

Το κακο στην υποθεση ειναι οτι βρισκομαι επαρχεια οποτε θα πρεπει καποια στιγμη να τα κανω Αθηνα ολα αυτα.Και εκει θελω την γνωμη σας.Δεν εχω γνωση του αντικειμενου και ποσο μαλλον απο μαστορια στην πρωτευουσα.

Θα ηθελα λοιπον τις γνωσεις/εμπειριες σας ως προς το που να κινηθω,μιας κ απ οτι διαβαζω ο multiair κινητηρας δεν ειναι κ ο πιο βολικος.Οποτε ψαχνω ανθρωπους γνωστες και εαν παιζει ρολο και στους συγκεκριμενους κινητηρες.

Αρα συνοψιζοντας

1)εξατμιση απο που και ισως ποια θα προτεινατε?

2)προγραμμα?

3)εισαγωγη?

Εαν δεν επιτρεπεται δημοσιως,παρακαλω εστω σε pm θα μου λυνατε τα χερια.

Ευχαριστω προκαταβολικα κ οποια γνωμη/συμβουλη σας θα ηταν πολυτιμη!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλική συμβουλή,μην πειράξεις το μελετημένο μοτέρ με προγράμματα του κάθε μάστορα που σου υπόσχεται πολλά.Μονο προβλήματα θα έχεις.Η σωστή βελτίωση κοστίζει.Οτι πάει 200+ πάει,αλλά θέλει πολλά χιλιάρικα,θα χρειαστούν και άλλα αλλαγή.Αν τα είχες σίγουρα θα αγόραζες ένα αμάξι με πιο δυνατό μοτέρ.

Αν θέλεις έναν πιο μπάσο ήχο,αλλάζεις το τελικό καζανάκι,είτε επώνυμο είτε σε εξατμισα.

Μην περιμένεις αισθητη αυξηση ιπποδυναμης με εξάτμιση.Ακομα και ολόκληρη.

Και κάτι τελευταίο,για ποιο λόγο θελεις να αυξήσεις την ιπποδύναμη της κούκλας σου;170 εργοστασιακα άλογα δεν τα λες και λίγα,επειδή η πλειοψηφία των βελτιωτων σου υπόσχονται άλογα αλλά σου δίνουν γαϊδούρια,τα έχω ζήσει.Με στημένα δυναμομετεα και το placebo effect  του αφελή πελάτη.

Αν πάλι θέλεις να το δοκιμάσεις,οι alfisti έχουν ένα πολύ καλό φόρουμ,όπου ίσως είναι καλύτερα να ρωτήσεις εκεί και όχι εδώ.

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άστο όπως είναι μην χώνεις χρήματά σε αυτοκίνητο σχεδόν 10ετιας ... διώξτο και πάρε κάτι άλλο με 200,  300, 500 κλπ άλογά όσα ζητάει η ψυχή σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το alfisti δεν το γνωριζα αλλα απ οτι ειδα μαλλον ειναι αυτο που ψαχνω.

Παιδια δυστυχως η ευτυχως το εχω παρει αποφαση να προβω ετσι σε καποιες μικρες αλλαγες.Τις εκανα λιγο εξωτερικα με γυαλισματα/κερωματα και τωρα το μυαλο μου εχει κολλησει και λιγο μηχανικα.

Χρηματα για κατι αλλο δεν υπαρχουν γιαυτο και δν μπορω να προβω σε αυτη την κινηση

Δεν θελω να υπερβω τα 2 χιλ οποτε μιας και αυτα διαθετω,θα δω που μπορω να φτασω με αυτα κ μονο με αυτα.

Οποια αλλη προταση/συμβουλη παντως ειναι ευπροσδεκτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με intercooler, εξάτμιση και μετά πρόγραμμα κάτι θα πάρεις, Λογικά κάπως safe πρέπει να τα πιάνει τα 200, τώρα πως θα τα αποδίδει...

 

Εγώ θα περίμενα να τα φτύσει η τουρμπίνα (ή θα την πούλαγα σε κάποιον), πόσα χλμ έχεις; Και μετά θα έβαζα μεγαλύτερη και intercooler, εξάτμιση και πρόγραμμα. Μπορεί να ανέβει αρκετά, αλλά μετά θα χάσει χαμηλά με κέρδος στα ψηλά (= δύσκολο στην καθημερινή οδήγηση). Ε σε χρήματα είσαι κοντά στα 2000€ (αφαιρώντας τα χρήματα της πώλησης της τουρμπίνας).

 

Αν και τα 170 είναι πολύ καλά και έχεις και το multiair που βοηθάει πολύ και σε κατανάλωση και σε επιδόσεις Μειονέκτημα είναι ότι αυξάνει την πολυπλοκότητα στον προγραμματισμό γιατί έχει άλλη μια παράμετρο που μπορεί να παίξει ο προγραμματιστής (αντί να άλλαζες εκκεντροφόρους παίζει συνέχεια).

Νομίζω στο αλφίστι υπάρχει μια μεττροπή που έχει φτάσει πάνω από τα 200 (και όταν πηγαίνει χαλαρά έχει και καλύτερη κατανάλωση) και δεν έχει αλλάξει χαρακτήρα ο κινητήρας με υβριδική τουρμπίνα. Και υπάρχει και άλλη με ακόμα περισσότερα αλλά δεν νομίζω πως το οδηγάει κάθε μέρα. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, filarhos είπε

Με intercooler, εξάτμιση και μετά πρόγραμμα κάτι θα πάρεις, Λογικά κάπως safe πρέπει να τα πιάνει τα 200, τώρα πως θα τα αποδίδει...

Εγώ θα περίμενα να τα φτύσει η τουρμπίνα (ή θα την πούλαγα σε κάποιον), πόσα χλμ έχεις; Και μετά θα έβαζα μεγαλύτερη και intercooler, εξάτμιση και πρόγραμμα. Μπορεί να ανέβει αρκετά, αλλά μετά θα χάσει χαμηλά με κέρδος στα ψηλά (= δύσκολο στην καθημερινή οδήγηση). Ε σε χρήματα είσαι κοντά στα 2000€ (αφαιρώντας τα χρήματα της πώλησης της τουρμπίνας).

Αν και τα 170 είναι πολύ καλά και έχεις και το multiair που βοηθάει πολύ και σε κατανάλωση και σε επιδόσεις Μειονέκτημα είναι ότι αυξάνει την πολυπλοκότητα στον προγραμματισμό γιατί έχει άλλη μια παράμετρο που μπορεί να παίξει ο προγραμματιστής (αντί να άλλαζες εκκεντροφόρους παίζει συνέχεια).

Νομίζω στο αλφίστι υπάρχει μια μεττροπή που έχει φτάσει πάνω από τα 200 (και όταν πηγαίνει χαλαρά έχει και καλύτερη κατανάλωση) και δεν έχει αλλάξει χαρακτήρα ο κινητήρας με υβριδική τουρμπίνα. Και υπάρχει και άλλη με ακόμα περισσότερα αλλά δεν νομίζω πως το οδηγάει κάθε μέρα. 

Καλημερα φιλε μου και σε ευχαριστω για τον κοπο σου!

Τουρμπινα προς το παρον δεν σκοπευω να αλλαξω.Το αυτοκινητο εχει 102.000 km απο τα οποια το 80% ειναι εθνικη.

Εμενα το μεγαλυτερο μου κολλημα ειναι στα χαμηλα.Εκει λιγο "σερνεται" για τα δικα μου δεδομενα.

Ετσι λοιπον σκεφτηκα οτι,αφου εχω 1500 μαξ 2000 χιλιαρικα,ας τα ριξω στο αυτοκινητο να μου φυγει κ μενα η παυλα και να παρω οσο το δυνατον ασφαλεστερα το κατιτοις πανω απο τα 200 αλογα.

Αρα πιο safe επιλογη,κρινεις ιντερκουλερ,εξατμιση κ μετα προγραμμα?

Και αν ναι με καποια σειρα η ολα μαζι?

Αν γνωριζεις και κατι συγκεκριμενο στειλε μου να παρω κανα τηλ.

Ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tavlamari είπε

Καλημερα φιλε μου και σε ευχαριστω για τον κοπο σου!

Τουρμπινα προς το παρον δεν σκοπευω να αλλαξω.Το αυτοκινητο εχει 102.000 km απο τα οποια το 80% ειναι εθνικη.

Εμενα το μεγαλυτερο μου κολλημα ειναι στα χαμηλα.Εκει λιγο "σερνεται" για τα δικα μου δεδομενα.

Ετσι λοιπον σκεφτηκα οτι,αφου εχω 1500 μαξ 2000 χιλιαρικα,ας τα ριξω στο αυτοκινητο να μου φυγει κ μενα η παυλα και να παρω οσο το δυνατον ασφαλεστερα το κατιτοις πανω απο τα 200 αλογα.

Αρα πιο safe επιλογη,κρινεις ιντερκουλερ,εξατμιση κ μετα προγραμμα?

Και αν ναι με καποια σειρα η ολα μαζι?

Αν γνωριζεις και κατι συγκεκριμενο στειλε μου να παρω κανα τηλ.

Ευχαριστω!

δυστυχώς μόνο εγκυκλοπεδικά γνωρίζω το θέμα σε Alfa Romeo και ειδικά σε multiair.

Αν βάλεις πρόγραμμα και μετά βάλεις τα άλλα θα πρέπει να πας για επαναπρογραμματισμό. 

Θέλεις εξατμισά, συνεργειά και προγραμματιστή που να συνεργάζονται, αλλιώς στην παραμικρή στραβή θα σε κάνουν μπαλάκι. Βέβαια δεν θα αλλάξεις και κάτι μην αναστρέψιμο αλλά δεν είναι να πετάς τα χρήματά σου. Έχει σημασία το μέγεθος της διατομής και οι κούρμπες της εξάτμισης (+καταλύτες) και το μέγεθος του intercooler για οτν προγραμματιστή.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, tavlamari είπε

Καλημερα φιλε μου και σε ευχαριστω για τον κοπο σου!

Τουρμπινα προς το παρον δεν σκοπευω να αλλαξω.Το αυτοκινητο εχει 102.000 km απο τα οποια το 80% ειναι εθνικη.

Εμενα το μεγαλυτερο μου κολλημα ειναι στα χαμηλα.Εκει λιγο "σερνεται" για τα δικα μου δεδομενα.

Ετσι λοιπον σκεφτηκα οτι,αφου εχω 1500 μαξ 2000 χιλιαρικα,ας τα ριξω στο αυτοκινητο να μου φυγει κ μενα η παυλα και να παρω οσο το δυνατον ασφαλεστερα το κατιτοις πανω απο τα 200 αλογα.

Αρα πιο safe επιλογη,κρινεις ιντερκουλερ,εξατμιση κ μετα προγραμμα?

Και αν ναι με καποια σειρα η ολα μαζι?

Αν γνωριζεις και κατι συγκεκριμενο στειλε μου να παρω κανα τηλ.

Ευχαριστω!

Oi βελτιώσεις δεν αλλάζουν κάτι προς το καλύτερα  χαμηλά,πιθανότατα χαλάνε κιόλας,αλλά στις ψηλές σαλ.Οπότε φοβαμαι τζάμπα λεφτά θα δώσεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Oi βελτιώσεις δεν αλλάζουν κάτι προς το καλύτερα  χαμηλά,πιθανότατα χαλάνε κιόλας,αλλά στις ψηλές σαλ.Οπότε φοβαμαι τζάμπα λεφτά θα δώσεις.

Δεν είναι απαραίτητο αυτό. Σε φίλου μου τουρμπάκι (vw tsi) μια χαρά τσίμπησε χαμηλά και λίγο ψηλά, μόνο με πρόγραμμα. Πήρε 20-25 ίππους μόνο με πρόγραμμα αλλά παραπάνω από 1 κιλό ροπής παντού, με σκοπό τα χαμηλά και την κατανάλωση.

Τώρα με μεγαλύτερο intercooler ναι μεν θα έχει χαμηλώτερες θερμοκρασίες αλλά θα έιναι πιο δύσκολο να 'ανεβάσει' πίεση δηλαδή lag. Αν και έχουν μεγάλα περιθώρια να παίξουν οι προγραμματιστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μη κάνω πολλαπλές παραθέσεις, πολλά που έχουν γραφτεί δεν ισχύουν.

Αυτό που κάνει τη διαφορά στην απόδοση είναι το πρόγραμμα, και όπως αντιλαμβάνεσαι έχει λογική, διότι χωρίς σωστό προγραμματισμό ούτε βελτιώνεις την νορμάλ κατάσταση ούτε επωφελείσαι από τις μετατροπές που κάνεις.

Και σκέτο πρόγραμμα να φτιάξεις, χωρίς καν εξάτμιση, θα δεις διαφορά αισθητή. Τα προγράμματα έχουν εξελιχθεί σε τεράστιο βαθμό και πλέον και ένα "κονσέρβα" -που λέμε- πρόγραμμα μπορεί να αλλάξει το αυτοκίνητο σε όλο το φάσμα απόδοσης χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Η εξάτμιση, για να δεις ουσιαστική διαφορά, θα πρέπει να είναι από downpipe μιας και ελευθερώνει πολύ την έξοδο από την τουρμπίνα. Αν το κάνεις, δώσε κάτι παραπάνω και φτιάξτη με καταλύτη, διαφορετικά και θα μυρίζει το καυσαέριο και θα έχεις θέματα με κτεο.

Δε ξέρω τι φίλτρο φοράει το αμάξι σου, αλλά οκ μπορείς να βάλεις ένα πιο ελεύθερο. Στο δικό μου πχ μέσα στο φιλτροκούτι έχει χοάνη οπότε για πρώτο στάδιο μπορεί κάποιος να μη το αλλάξει καν. 

Intercooler για τη βελτίωση που θες δε χρειάζεσαι.

Συνοπτικά, για το κλασσικό ΦΠΕ στάδιο που θες εσύ (Φιλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση), κοιτάς για περίπου 200 άλογα στο μοτέρ απροβλημάτιστα με αισθητά βελτιωμένη καμπύλη σε όλο το φάσμα και πιθανότατα με βελτιωμένη κατανάλωση σε νορμάλ συνθήκες. Έξοδο, λίγο πάνω από τα μισά από αυτά που θες να δώσεις.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω πολυ Μιχαλη αρκετα χρησιμα οσα ανεφερες,οπως και οι υπολοιποι.

Αν εχεις κατι στο μυαλο σου για εξατμισα,προγραμματιστη,στειπε κανα πμ😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρωτα παμε και βαζουμε Φιλτρο ελευθερας, εξατμιση, ιντερκουλερ και στο τελος προγραμμα ΑΝ και εφοσον ΔΕΝ μιλαμε για κονσερβα.

Εννοειται μετα θελεις αλλαγη και φρενα αν θελεις να κανεις σωστη δουλεια.

Τωρα 1.4 να δεις πανω απο 200 αλογα και να στα δινει και καλα στον δρομο ειναι δυσκολο, ακομα και ολα τα παραπανω να αλλαξεις.

Εγω θα σου προτεινα κονσερβα προγραμμα που να βελτιωνει την κατασταση στις χαμηλες (ολο και καποιος στο φορουμ της Alfa θα ξερει πιο ειναι αυτο) και ας μην χτυπησεις τα 200 που λες (δηλαδη και 190 να πας και να δεις αισθητη διαφορα στις χαμηλες νομιζω ευτυχισμενος θα εισαι). Να κερδισεις αλλα 10-20 αλογα με ολα τα παραπανω και στο τελος να εχεις και θεμα (κατι που πολυ πιθανο να εχεις, ηδη 170 αλογα απο το 1.4 ειναι πολλα) κατεμε δεν αξιζει.

 

Επεξ/σία από Salvation81
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Να κερδισεις αλλα 10-20 αλογα με ολα τα παραπανω και στο τελος να εχεις και θεμα (κατι που πολυ πιθανο να εχεις, ηδη 170 αλογα απο το 1.4 ειναι πολλα) κατεμε δεν αξιζει.

Δε ξέρω "τι ψάρια πιάνει" το συγκεκριμένο μοτέρ, αλλά 120 άλογα στο λίτρο δεν είναι και κάτι τρομερό για turbo μοτέρ.

Με φίλτρο, εξάτμιση, intercooler και σωστό πρόγραμμα, σίγουρα 200αρίζει χωρίς προβλήματα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, eMike είπε

Για να μη κάνω πολλαπλές παραθέσεις, πολλά που έχουν γραφτεί δεν ισχύουν.

Αυτό που κάνει τη διαφορά στην απόδοση είναι το πρόγραμμα, και όπως αντιλαμβάνεσαι έχει λογική, διότι χωρίς σωστό προγραμματισμό ούτε βελτιώνεις την νορμάλ κατάσταση ούτε επωφελείσαι από τις μετατροπές που κάνεις.

Και σκέτο πρόγραμμα να φτιάξεις, χωρίς καν εξάτμιση, θα δεις διαφορά αισθητή. Τα προγράμματα έχουν εξελιχθεί σε τεράστιο βαθμό και πλέον και ένα "κονσέρβα" -που λέμε- πρόγραμμα μπορεί να αλλάξει το αυτοκίνητο σε όλο το φάσμα απόδοσης χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Η εξάτμιση, για να δεις ουσιαστική διαφορά, θα πρέπει να είναι από downpipe μιας και ελευθερώνει πολύ την έξοδο από την τουρμπίνα. Αν το κάνεις, δώσε κάτι παραπάνω και φτιάξτη με καταλύτη, διαφορετικά και θα μυρίζει το καυσαέριο και θα έχεις θέματα με κτεο.

Δε ξέρω τι φίλτρο φοράει το αμάξι σου, αλλά οκ μπορείς να βάλεις ένα πιο ελεύθερο. Στο δικό μου πχ μέσα στο φιλτροκούτι έχει χοάνη οπότε για πρώτο στάδιο μπορεί κάποιος να μη το αλλάξει καν. 

Intercooler για τη βελτίωση που θες δε χρειάζεσαι.

Συνοπτικά, για το κλασσικό ΦΠΕ στάδιο που θες εσύ (Φιλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση), κοιτάς για περίπου 200 άλογα στο μοτέρ απροβλημάτιστα με αισθητά βελτιωμένη καμπύλη σε όλο το φάσμα και πιθανότατα με βελτιωμένη κατανάλωση σε νορμάλ συνθήκες. Έξοδο, λίγο πάνω από τα μισά από αυτά που θες να δώσεις.

Σε αυτό θα ψιλοδιαφωνήσω.

Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά γενικότερα δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράματα.

|

Το embedded firmware πάντα προγραμματίζεται για μια ορισμένη δομή/αρχιτεκτονική και ένα φάσμα hardware από το εργοστάσιο. Τα όρια αλλαγών ("βελτίωσης") μπορεί να είναι αρκετά μεγάλα (λόγω μεγάλου περιθωρίου ασφαλείας, συμβατότητας με άλλα παρεμφερή μοντέλα ή απλά για εμπορικούς σκοπούς - πουλάμε και trim με περισσότερους ίππους δίχως να αλλάξουμε πολλά σε SW-HW), αλλά αυτό δεν είναι καθολικό. Ούτε καν σε οχήματα ίδιας παρτίδας - εάν π.χ. πάνε σε άλλες αγορές με διαφορετική νομοθεσία για ρύπους/απόδοση ή απλά που οι τοπικοί αγοραστές περιμένουν κάτι διαφορετικό. 

Το πόσο θέλεις να φτάσεις σε corner καταστάσεις ώστε να βελτιώσεις την απόδοση, μπορείς να δεις διαφορά, αλλά σίγουρα δεν θα έρθει "δίχως το παραμικρό πρόβλημα". 

Περισσότερες φθορές ή/και γρηγορότερα είναι συνήθως το αποτέλεσμα όταν αλλάζεις("ενισχύεις") σε όχημα με μικρά περιθώρια "ασφαλείας".  

Τα πάνω δίχως αλλαγή HW στο όχημα και πάντα σε γενικές γραμμές. 

Κατασκευαστής, μοντέλο, (εργοστάσιο παραγωγής/ποιότητα λογισμικού) και τύπος οχήματος κάνουν μεγάλη διαφορά το πόσο αυτά που γράφω ισχύουν βέβαια.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Haldol είπε

Δε ξέρω "τι ψάρια πιάνει" το συγκεκριμένο μοτέρ, αλλά 120 άλογα στο λίτρο δεν είναι και κάτι τρομερό για turbo μοτέρ.

Με φίλτρο, εξάτμιση, intercooler και σωστό πρόγραμμα, σίγουρα 200αρίζει χωρίς προβλήματα.

Σημερα οχι τοσο, 9 χρονια πριν με μοντελο που βγηκε μαλλον 10-11 χρονια πριν ηταν λιγακι αλλιως τα πραγματα.

Φυσικα παντα παιζει ρολο και το μεγεθος του turbo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...