Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση επιλογής σχολής ΗΜΜΥ.


georgenikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας. 

Θα ήθελα την γνώμη σας σε ένα σχετικά περίπλοκο θέμα που προσπαθώ να αποφασίσω εδώ και κάποιες μέρες χωρίς κάποιο αποτέλεσμα. 

Είμαι φοιτητής στο ΗΜΜΥ του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου ( πρώην ΤΕΙ Κρήτης στο Ηράκλειο). Η σχολή έχει τραγικά ανεβασμένο επίπεδο και απαιτήσεις για την βάση της όμως τα πηγαίνω αρκετά καλά πρώτο χρόνο τώρα πέρασα σχεδόν τα πάντα και με πολύ καλούς βαθμούς. Έχει μερικούς αρκετά καλούς καθηγητές και έχει και μερικούς κλασσικά καθηγητές επιπέδου για  ΤΕΙ. Το θέμα μου τώρα είναι το εξής. Έκανα 10% και πέρασα Πολυτεχνείο Κρήτης. Η πρώτη μου επιλογή από το λύκειο. Η σχολή σαφώς είναι πολύ καλύτερη και με μεγαλύτερη ιστορικότητα και καθηγητές πολύ καλού επιπέδου άνετα  αντίστοιχου επιπέδου Πανεπιστημίου εξωτερικού .Το θέμα μου είναι το εξής. Θα ήθελα να πρωσπαθησω ακαδημαϊκή καριέρα όσο ηλίθια και δύσκολη επιλογή είναι και είμαι σίγουρος ότι στο Ελμεπα θα βγάλω καλύτερους βαθμούς από ότι στο Πολυτεχνείο Κρήτης. Όμως το ένα πρωήλθε από ΤΕΙ και δεν έχει ακόμα καν επαγγελματίκα δικαιώματα ούτε μάστερ ( θα κριθεί τον Νοέμβριο το μάστερ ) η άλλη είναι ενα κλασσικό πολυτεχνειο με τα όλα του και τα επαγγελματικά δικαιώματα του. Σίγουρα θα ήθελα να είχα τα επαγγελματικά δικαιώματα ώστε να μην βασανίζομαι άδικα 5 χρόνια  στην πιο πιθανή περίπτωση που δεν καταφέρω να συνεχίσω ακαδημαϊκά. Το άλλο θέμα όμως είναι ότι το Ελμεπα για το ημμυ του έγινε ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο οπότε σε δύο χρόνια θα δίνει κοινό πτυχίο με άλλα 6 ιδρύματα της ε.ε ( πολυτεχνειο του Πόρτο , πανεπιστημίο του σιγκεν, πολυτεκ Ορλεάνης κ.α). Το οποίο σίγουρα ανοίγει πολλούς δρόμους ειδικά στο εξωτερικό. Ακόμα σε αντίθεση το Πολυτεχνείο δεν έχει καθόλου Εράσμους στο πρώτο κύκλο σπουδών στο ημμυ του. Μόνο για πρακτική . Όμως για να κάνεις αίτηση σε μεταπτυχιακά στο εξωτερικό αν έχεις κάνει ένα εξάμηνο σε αυτά ήδη σίγουρα βοηθάει περισσότερο την διαδικα