Thukididis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 ΚΑΛΗΜΕΡΑ , ΠΗΓΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ VODAFONE KAI EKANA ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΛΑ ΟΚ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΤΥΧΗ ΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΛ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ VODAFONE ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΘΕΣ ΠΗΓΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ? ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΩ ΤΗΛ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ. ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: ΑΜΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΘΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ Η ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ? ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ 14 ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ?
jerry banana Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 43 λεπτά πριν, Thukididis είπε ΚΑΛΗΜΕΡΑ , ΠΗΓΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ VODAFONE KAI EKANA ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΛΑ ΟΚ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΤΥΧΗ ΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΛ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ VODAFONE ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΘΕΣ ΠΗΓΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ? ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΩ ΤΗΛ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ. ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: ΑΜΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΘΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ Η ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ? ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ 14 ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ? ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΚΑΦΑΛΑΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΔΥΣΚΟΛΗ
spectaculator Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Παράτα τη Vodafone και πήγαινε αλλού!
lightsout Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Έχω την αίσθηση ότι εάν υπογράψεις σε φυσικό κατάστημα δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης. Οι 14 ημέρες ισχύουν για τις τηλεφωνικές πωλήσεις.
Thukididis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Συγνωμη φιλε δεν το ηξερα οτι ειχες θεμα με τα κεφαλαια 56 λεπτά πριν, spectaculator είπε Παράτα τη Vodafone και πήγαινε αλλού! δεν γινεται αυτο γιατι θα εχω αιτηση σε εκκρεμοτητα αμα παω αλλου θα εχω μια αιτηση σε αναμονη στη vodafone και αλλη μια στην εταιρεια που θα παω...
imvrios Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, Thukididis είπε ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ? Τι τι θα κάνεις ρε μεγάλε; Θα τον πλακώσεις στο ξύλο. Όχι, δε χρειάζεται. Δε θα σου πει τίποτε, μπορείς να την ακυρώσεις κανονικά. Ένα απλό αίτημα αρκεί. Πέραν του ότι για να μη χάσει αυτός την πώληση, μπορεί να συνεννοηθεί και να σου δώσει αυτός τη χαμηλότερη τιμή. Και να γλυτώσεις περαιτέρω ενέργειες.
l337 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) α) δικαίωμα υπαναχώρησης δεν υπάρχει σε αίτηση που έγινε στο κατάστημα. β) Ακύρωση -ίσως- να μπορείς να κάνεις αν και μόνο αν δεν έχει ενεργοποιηθεί ή δεν έχει έχει προχωρήσει στο crm. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2020 από l337
Ukforthemoment Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Και αντί να πας στο κατάστημα ρωτάς εδω.
l337 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 13 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Και αντί να πας στο κατάστημα ρωτάς εδω. Ακόμη καλύτερα δεν χρειάζεται να πάει καν σε κατάστημα. Και τηλεφωνικά στο CC μπορεί να το μάθει. 1
kallonos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Η αίτηση σε φυσικό κατάστημα από 24/06/2018 Δεν μπορεί να ακυρωθεί. Τώρα αν για παράδειγμα δεν κάνεις το ραντεβού με τον τεχνικό τους η για οποιοδήποτε λόγο δεν ενεργοποιηθεις, η αίτηση ακυρώνεται με την πάροδο των 2 μηνών. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2020 από kallonos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα