Προς το περιεχόμενο

PayPal επιστροφή χρημάτων


Mar_ina

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους σας!!!!

Θα χρειαστώ την πολυτιμη βοήθεια σας....

Έκανα μια παραγγελία την οποία δεν αποδέχτηκα λόγω τον υψηλών φόρων....

Εστάλη πισω αλλα guess what... money γιοκ!!! Παλευω μήνες να συνεννοηθώ κ ολo μου λενε διαφορα... το τελευταίο είναι ότι αυτοί το έχουν κάνει κανονικά αλλά το paypal δεν το δείχνει!!!

Οκ.. !!! Με αυτούς δεν θα βγάλω άκρη... προσπαθώ να το κάνω μέσω PayPal αλλα δεν τα καταφέρνω!!! Δεν βρίσκω τα βήματα που λέει το PayPal.... 

Θα είμαι ευγνώμων σε οποίων μπορεί να βοηθήσει....

Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

..εως κ 180 ημέρες μετά την χρέωση (στο PayPal προφανώς) δεν έχεις δικαίωμα να ανοίξεις dispute?

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε, ήρθε το αντικείμενο, και επειδή σταμάτησε τελωνείο το έστειλες πίσω; Είχες συννενοηθεί πρώτα με τον πωλητή οτι θα γίνει αυτό; Γενικά πάντως δε σε καλύπτει το Paypal, είναι στο χέρι του πωλητή να σε βοηθήσει ΑΝ θέλει, ούτε αυτός είναι αναγκασμένος. Το Paypal βγάλτο απο τη μέση, προσπάθησε να τα βρείς με τον πωλητή

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχουν περάσει 180 μέρες....

Επίσης ο πωλητής δεν αρνήθηκε την επιστροφή!!! Υποτίθεται ότι έχει κάνει κ επιστροφή χρημάτων από 24 Αυγούστου κ ισχυρίζεται ότι φταίει το Paypal  που εμένα δεν φαίνεται πουθενά!!!

Κ μετα που περνούσαν οι μέρες κ τίποτα....

Hello, I apologize i do not as of yet- they are looking into this as on our end it shows the refund was processed. We are reaching out to PayPal to see if they have any other insight.

Hello Marina,

 

I wanted to reach out as your return has been received in our office and a refund has been processed in the amount of $169.98.

 

Please allow 3-5 business days for this to reflect to your original form of payment.

 

 

Should you have any questions please let us know.

 

Επεξ/σία από Mar_ina
Hello Marina,   I wanted to reach out as your return has been received in our office and a refund has been processed in the amount of $169.98.   Please allow 3-5 business days for this to reflect to your original form of payment.     Should you
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πωλητής σε δουλευει αν δεν βλέπεις τα χρήματα στο ππ.

Αν ανοιξεις dispute στο ππ για τελωνείο το εχεις χάσει απο χέρι.

Τα τελωνειακά εξοδα ειναι δικα σου, κανείς δεν ειναι υποχρεωμένος να σου επιστρέψει χρηματα για αυτο το λογο.

Ασε που το αντικείμενο μπορεί να δεσμεύτηκε απο το τελωνείο ή να μην επέστρεψε ποτέ στον πωλητή

Όπως και να εχει τα εχεις χάσει τα χρήματα αν ο πωλητής αρνηθεί ή δεν θέλει ή σε κοροϊδεύει

 Η μονη περίπτωση να παρεις πισω χρήματα ειναι ο ιδιος ο πωλητής και μόνο αυτός

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν το αντικείμενο έχει επιστρέψει στα χέρια του πωλητή κανονικά... το είπε κ ο ίδιος!!!

Δεν ζητάω χρήματα τελωνείου...

Ουτε καν τα έξοδα αποστολής!!!

Απλα τα χρήματα του προϊόντος!!! 

Το paypal δεν σε καλύπτει δλδ???

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην γράφετε μερικοί χαιρέκακα ότι κατεβάζετε από το κεφάλι σας, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ανακρίβειες.
Ο πελάτης δεν παρέλαβε το προϊόν για το οποίο πλήρωσε. Αυτή είναι η ουσία και αποδεικνύεται εύκολα με το tr. number.
Άρα μια χαρά την καλύπτει το paypal και πρέπει άλλωστε να την καλύψει.
Δηλαδή το "λογικό" είναι να τσεπώσει ο πωλητής 170$ επειδή κάποιοι φαίνεται να παραιτήστε από τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές;
Ναι οκ έκανε το λάθος η κοπέλα σχετικά με το τελωνείο και δεν φέρει ευθύνη ο πωλητής, αλλά δεν θα την σταυρώσουμε κιόλας έλεος...

@Mar_ina

Ποιο κατάστημα ήταν;
Βρες την συναλλαγή στο paypal και από κει άνοιξε dispute. Περισσότερες οδηγίες εδώ. Περιέγραψε το περιστατικό ανέφερε ότι δεν παρέλαβες το προϊόν και επιστρέφει πίσω στον πωλητή. Παρέθεσε το tracking number και ζήτα full refund. Παράλληλα ενημέρωσε ξανά και τον πωλητή μέσω mail μήπως αλλάξει στάση. Αν δεν έχεις σύντομα ανταπόκριση στο paypal dispute κάντο claim. Αν η υπόθεση κλείσει υπέρ του πωλητή (απίθανο) απευθύνσου στην τράπεζά σου για chargeback. Γενικά έχεις επιλογές.

Edit: Όπα μας μπέρδεψες τώρα. Παρέλαβες, πλήρωσες τελωνείο και το απέστειλες ξανά στον πωλητή με δικά σου έξοδα;
Γιατί στην αρχή γράφεις "Έκανα μια παραγγελία την οποία δεν αποδέχτηκα λόγω των υψηλών φόρων".

Επεξ/σία από grinder_
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχ πόσο ευχαριστώ!!!!   Ποσο πολύ....

Οχι οχι δεν παρέλαβα καν... είχα ξαναπάρει από την εταιρία αυτή κ είχα δώσει κάτι λίγα σε φορους... τώρα όμως με πήρε η dhl κ ήταν οι φόροι παραπάνω από το κόστος του προϊόντος!!! Κ ζητησα αμέσως την ακύρωση!!!!

Δεν το έκανα στο Paypal γιατι πίστευα ότι δεν θα χρειαζόταν!!! Θα λυνόταν όπως μου είπαν κ εκείνοι οκ μεταξύ μας!!!

Ήταν η απάντηση μου σε ένα σχόλιο που μου έλεγε να μην περιμένω τα λεφτά του τελωνείου κ κατι τέτοια....

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας κ την διάθεση σας!!!

@grinder_

Να ζητήσω περαιτέρω βοηθεια???

Στο Paypal το μόνο που μπορώ να βρω είναι αναφορά προβλήματος κ εκει προτείνετε να καταχωρήσω ότι δεν έλαβα το προϊόν???

Επίσης δεν απαντούν στα mail μου!!!

Κ δυο φορές που έστειλα μέσω PayPal το μνμ δεν παραδόθηκε καν....

Screenshot_20201002-172642_Email.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Αν ανοιξεις dispute στο ππ για τελωνείο το εχεις χάσει απο χέρι.

Λάθος. Εγώ μία φορά μόνο που χρειάστηκε το έκανα, και κέρδισα. Αν είχα ακούσει εσένα θα είχα χάσει 500+ ευρώ.

"Κανονικά" όμως δεν κερδίζεται μια τέτοια υπόθεση αν ίσως εννοείς αυτό, επειδή το PayPal υποστηρίζει ότι δεν βοηθάει σε τέτοιες περιπτώσεις. Αυτό ναι.

Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση το προϊόν επιστράφηκε στον πωλητή και άρα το PayPal πρέπει να την δικαιώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Mar_ina είπε

Αχ πόσο ευχαριστώ!!!!   Ποσο πολύ....

Οχι οχι δεν παρέλαβα καν... είχα ξαναπάρει από την εταιρία αυτή κ είχα δώσει κάτι λίγα σε φορους... τώρα όμως με πήρε η dhl κ ήταν οι φόροι παραπάνω από το κόστος του προϊόντος!!! Κ ζητησα αμέσως την ακύρωση!!!!

Δεν το έκανα στο Paypal γιατι πίστευα ότι δεν θα χρειαζόταν!!! Θα λυνόταν όπως μου είπαν κ εκείνοι οκ μεταξύ μας!!!

Ήταν η απάντηση μου σε ένα σχόλιο που μου έλεγε να μην περιμένω τα λεφτά του τελωνείου κ κατι τέτοια....

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας κ την διάθεση σας!!!

@grinder_

Να ζητήσω περαιτέρω βοηθεια???

Στο Paypal το μόνο που μπορώ να βρω είναι αναφορά προβλήματος κ εκει προτείνετε να καταχωρήσω ότι δεν έλαβα το προϊόν???

Επίσης δεν απαντούν στα mail μου!!!

Κ δυο φορές που έστειλα μέσω PayPal το μνμ δεν παραδόθηκε καν....

Screenshot_20201002-172642_Email.jpg

Ωραία δεν έχεις παραλάβει καν δηλαδή όπως σωστά κατάλαβα από την αρχή.
Δεν χρειάζεται να ρωτήσεις μέσω mail, θα ανοίξεις υπόθεση στο paypal.
Θα μπεις στον λογαριασμό σου στο paypal και θα ψάξεις να βρεις την συναλλαγή. Activity tab >και μετά στις λεπτομέρειες της συναλλαγής έχει ένα τριγωνάκι "report an issue". Διαφορετικά και από το Help tab> μπαίνεις στο Resolution Centre. Δεν ξέρω πως τα γράφει στα ελληνικά αλλά θα το βρεις δεν είναι τίποτα.
Μετά "Ι didnt receive the item" και συμπληρώνεις την αναφορά σου με το περιστατικό όπως σου είπα.
Ύστερα περίμενε μερικές μέρες μήπως συμφωνήσει ο πωλητής. Αλλιώς, κάνεις το dispute claim και παρεμβαίνει το ίδιο το paypal.
Σε καμία περίπτωση δεν κλείνεις το dispute αν δεν λάβεις χρήματα, άσχετα με το τι σου πει ο πωλητής.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@grinder_

3 ώρες πριν, grinder_ είπε

Ωραία δεν έχεις παραλάβει καν δηλαδή όπως σωστά κατάλαβα από την αρχή.
Δεν χρειάζεται να ρωτήσεις μέσω mail, θα ανοίξεις υπόθεση στο paypal.
Θα μπεις στον λογαριασμό σου στο paypal και θα ψάξεις να βρεις την συναλλαγή. Activity tab >και μετά στις λεπτομέρειες της συναλλαγής έχει ένα τριγωνάκι "report an issue". Διαφορετικά και από το Help tab> μπαίνεις στο Resolution Centre. Δεν ξέρω πως τα γράφει στα ελληνικά αλλά θα το βρεις δεν είναι τίποτα.
Μετά "Ι didnt receive the item" και συμπληρώνεις την αναφορά σου με το περιστατικό όπως σου είπα.
Ύστερα περίμενε μερικές μέρες μήπως συμφωνήσει ο πωλητής. Αλλιώς, κάνεις το dispute claim και παρεμβαίνει το ίδιο το paypal.
Σε καμία περίπτωση δεν κλείνεις το dispute αν δεν λάβεις χρήματα, άσχετα με το τι σου πει ο πωλητής.

Ευγνώμων.... 🙏🙏

Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!

Καλη συνέχεια... 🥰🥰🥰

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Mar_ina είπε

@grinder_

Ευγνώμων.... 🙏🙏

Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!

Καλη συνέχεια... 🥰🥰🥰

Κανένα πρόβλημα. Αν προκύψει κάτι άλλο ρώτα και πάλι.
Και ενημέρωσε εάν θέλεις για την τελική έκβαση της υπόθεσης. Καλή τύχη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@grinder_

Καλημέρα!!! Εύχομαι να πηγαίνουν όλα καλά στη ζωή σου!!!

Όπως το περίμενα κανενα νέο καμια αλλαγή!!! 

Κ λέω να το προχωρήσω το θέμα στο Κέντρο Επιλυσης Προβλημάτων!!!

Τι λες κ εσυ???

Υγ είχα κάνει ένα αίτημα απλό πριν το προχωρήσω.... κ μετα το έκλεισα μετα που το προχώρησα!!! Μήπως δεν έπρεπε??? 😱😱😱

Πωωωωωω πες μου πως δεν έκανα μ@λ@κι@!!!!

Επεξ/σία από Mar_ina
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα, να ρωτήσω κάτι σχετικό με το θέμα.

Έκανα μια αγορά απο Ελληνικό κατάστημα χρησιμοποιώντας paypal. Επειδή το προϊόν εξαντλήθηκε ακυρώσαμε την παραγγελία και την επόμενη ημέρα μου επέστρεψαν τα χρήματα (όσα ακριβώς είχα πληρώσει) πάλι με paypal. Το θέμα μου είναι ότι, ενώ η κίνηση της επιστροφής των χρημάτων φαίνεται κανονικά στο paypal, έλαβα το ανάλογο email απο το paypal κλπ τα χρήματα δεν φαίνονται ούτε στο υπόλοιπο μου στο paypal ούτε και ως επιστροφή στην κάρτα που έχω συνδεδεμένη με το paypal. Γιατί συμβαίνει αυτό; θέλει κάποιο χρόνο για να ενημερωθεί και η τράπεζα;

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...