Προς το περιεχόμενο

Τέλος και επίσημα το iPod nano 7ης γενιάς από την Apple


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ετσι είναι όπως τα λέει ο @panoskatos

Mε το mp3 ΔΕΝ σώθηκαν οι δισκογραφικές, ίσα ίσα που έκανε μεγάλη ζημιά στους επαγγελματίες του ήχου, δισκοπωλεία κ.τ.λ.

Εκανε κακό στους καλλιτέχνες, που χάνανε σημαντικά έσοδα από της πωλήσεις.

Ουσιαστικά με το mp3 βρίσκαμε μουσική τσάμπα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, lnwolfgr είπε

Ετσι είναι όπως τα λέει ο @panoskatos

Mε το mp3 ΔΕΝ σώθηκαν οι δισκογραφικές, ίσα ίσα που έκανε μεγάλη ζημιά στους επαγγελματίες του ήχου, δισκοπωλεία κ.τ.λ.

Εκανε κακό στους καλλιτέχνες, που χάνανε σημαντικά έσοδα από της πωλήσεις.

Ουσιαστικά με το mp3 βρίσκαμε μουσική τσάμπα.

Και εδώ έρχεται αυτό που είπε σωστά ο @eko13... δηλαδή ότι χάριν των iPods και του iTunes σώθηκε η μουσική βιομηχανία μιας και μπορούσες οικονομικά να αγοράσεις την μουσική που σου άρεσε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, AtiX είπε

Και εδώ έρχεται αυτό που είπε σωστά ο @eko13... δηλαδή ότι χάριν των iPods και του iTunes σώθηκε η μουσική βιομηχανία μιας και μπορούσες οικονομικά να αγοράσεις την μουσική που σου άρεσε...

Αρκετά αργότερα όμως, όταν η ζημιά είχε γίνει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, lnwolfgr είπε

Αρκετά αργότερα όμως, όταν η ζημιά είχε γίνει

Το ότι υπάρχουν ακόμα δισκογραφικές εταιρίες αποδεικνύειει ότι και αυτή η κίνηση από την apple έδωσε το κάτι τις της...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, AtiX είπε

Το ότι υπάρχουν ακόμα δισκογραφικές εταιρίες αποδεικνύειει ότι και αυτή η κίνηση από την apple έδωσε το κάτι τις της...

Τούς καλλιτέχνες τους ρώτησες? ok οι δισκογραφικές.

Πλέων δεν βγάζουν αρκετά από πωλήσεις βασίζονται στα live για χρήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, lnwolfgr είπε

Τούς καλλιτέχνες τους ρώτησες? ok οι δισκογραφικές.

Πλέων δεν βγάζουν αρκετά από πωλήσεις βασίζονται στα live για χρήματα.

Μα αν πάμε καλά οι δισκογραφικές πάμε καλά και οι καλλιτέχνες, άσε που εκείνη την εποχή δεν υπήρχε το YouTube όπως σήμερα για να διαφημιστούν από μόνοι τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, lnwolfgr said:

Mε το mp3 ΔΕΝ σώθηκαν οι δισκογραφικές, ίσα ίσα που έκανε μεγάλη ζημιά στους επαγγελματίες του ήχου, δισκοπωλεία κ.τ.λ.

Με το iTunes και το iPod λέμε, όχι με το mp3. Δεν είπε κανείς για mp3 και CD, αυτά ήταν "προσθήκες" του panoskatos.

Η ζημιά έγινε κυρίως με τα CD (όπως σωστά είπε ο panoskatos) και τις υψηλές τιμές τους, καθώς και το γεγονός ότι αγόραζες όλο το album, ήθελες δεν ήθελες. Αυτό άλλαξε με το iTunes (και τη βοήθεια του iPod).

56 minutes ago, lnwolfgr said:

Αρκετά αργότερα όμως, όταν η ζημιά είχε γίνει

Και χάρη στο iTunes ανέκαμψε (όσο ήταν δυνατόν).

47 minutes ago, lnwolfgr said:

Τούς καλλιτέχνες τους ρώτησες? ok οι δισκογραφικές.

Ο Stivaks72 μίλησε για μουσική βιομηχανία όμως, όχι για καλλιτέχνες.

Επεξ/σία από CheOnWeb
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς καλλιτέχνες δεν υπάρχουν εταιρίες.

Αγοράζοντας μόνο ένα κομμάτι δεν καταλαβαίνεις ούτε στο ελάχιστο, αυτό που έχει να σου πει ο καλλιτέχνης αν δεν ακούσεις ένα άλμπουμ ολοκληρωμένα.

Είναι σαν να βγάζεις το συμπέρασμα μιας ταινίας βλέποντας μόνο το trailer, δεν γίνεται.

Μπορείς να καταλάβεις το the wall π.χ ακούγοντας μόνο το another brick in the wall?

Από εκεί και πέρα έχει να κάνει με το πώς ακούει ο καθένας μουσική.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, lnwolfgr είπε

Χωρίς καλλιτέχνες δεν υπάρχουν εταιρίες.

Αγοράζοντας μόνο ένα κομμάτι δεν καταλαβαίνεις ούτε στο ελάχιστο, αυτό που έχει να σου πει ο καλλιτέχνης αν δεν ακούσεις ένα άλμπουμ ολοκληρωμένα.

Είναι σαν να βγάζεις το συμπέρασμα μιας ταινίας βλέποντας μόνο το trailer, δεν γίνεται.

Μπορείς να καταλάβεις το the wall π.χ ακούγοντας μόνο το another brick in the wall?

Από εκεί και πέρα έχει να κάνει με το πώς ακούει ο καθένας μουσική.

Ξερεις πόσοι τραγουδιστές δεν θα υπήρχαν αν από πίσω τους δεν υπήρχε ένας παραγωγός ή ένας συνθέτης ή μια δισκογραφική για να τα σκάσει στο promotion? Μην τα ισοπεδώνουμε όλα εκτός και αν θέλεις να περιορίσουμε την συζήτηση σε αυτό το 5% που εκτός από το τεράστιο ταλέντο, τα κάνει όλα γιατί μπορεί... 

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Makis38 είπε

2007 καλοκαίρι έκανα ταξίδι με το ΚΤΕΛ και άκουγα μουσική με το ipod classic (30GB) 5ης γενιάς. Πίσω μου, και ακόμη το θυμάμαι, κοπελιά άλλαζε κασέτα σε walkman. Σχεδόν ντράπηκα. 

Κι εγώ θα ντρεπόμουν για σένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, lnwolfgr said:

Αγοράζοντας μόνο ένα κομμάτι δεν καταλαβαίνεις ούτε στο ελάχιστο, αυτό που έχει να σου πει ο καλλιτέχνης αν δεν ακούσεις ένα άλμπουμ ολοκληρωμένα.

Είναι σαν να βγάζεις το συμπέρασμα μιας ταινίας βλέποντας μόνο το trailer, δεν γίνεται.

Μπορείς να καταλάβεις το the wall π.χ ακούγοντας μόνο το another brick in the wall?

Μαζί σου με 1000 (αν και έδωσες ακραίο παράδειγμα με το The Wall, τον ορισμό του concept album).
Καλώς ή κακώς όμως, ο κόσμος το προτίμησε (και είδες πού έχουμε φτάσει με το singles) και έτσι πούλησαν και οι δισκογραφικές.
Δεν το λέω για καλό, αλλά όπως σωστά λες...

1 hour ago, lnwolfgr said:

Από εκεί και πέρα έχει να κάνει με το πώς ακούει ο καθένας μουσική.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...