Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Ο ιδιώτης που αγοράζει μετά την απόσυρση από τον στόλο δεν ξέρω ποιος είναι, πάντως δεν είμαι εγώ. Και ναι, από αυτόν βγαίνει κέρδος

Για το σενάριο αγοράς; Υπολογίζεται με βάση την διαφορά της Λιανικής τιμής και του κέρδους που έχεις από την πώληση του πρώτου. Μα πως πάνε για το τέλος, αφού στην αρχή δίνονται στο σενάριο της αγοράς 🤑 Αν τα πάμε στο τέλος και βάλουμε και την πώληση του 2ου μέσα, πρέπει αναγκαστικά να υπολογίσουμε και την αγορά του 3ου, και πάει λέγοντας.

Δεν αλλάζει τίποτα όσο συνεχίζεις να πουλάς και να αγοράζεις καινούριο, εκτός αν είναι το τελευταίο σου και δεν ξαναγοράσεις. Δες ένα ποστ πιο πάνω για το σενάριο του "θέλω να οδηγάω άλλα 16 χρόνια από τώρα"

Θα σου δώσω αντιπαράδειγμα μπας και καταλάβεις τι λάθος κάνεις.

Έστω χ αντιπροσωπεία δίνει το Hyundai 20000€. Έχει πρόγραμμα 50% προκαταβολή και 60 άτοκες δόσεις.

Στην πενταετία θα δώσεις 20000€.

Έστω λοιπόν ψ αντιπροσωπεία, δίνει το ίδιο Hyundai 20000€. Έχει πρόγραμμα με 0% προκαταβολή και 10% επιτόκιο σε 60 δόσεις. 

Στην πενταετία θα έχεις δώσει λοιπόν 22000€

Με τη δική σου λοιπόν λογική, εφόσον ο ψ στο δίνει χωρίς προκαταβολή, στα 5 έτη και 1 ημέρα θα σου βγαίνει πιο "οικονομικός" αφού δε θα χρειαστεί να δώσεις το 50% της προκαταβολής ενώ σου δίνει επιτόκιο κτήσης 10%... αν δεν βρίσκεις λάθος στον παραπάνω συλλογισμό δε μπορώ να βοηθήσω άλλο...

Όλα πάνε βάση 5ετίας λοιπόν.

Κάνεις μια αγορά για αυτή την πενταετία και μετράς τα κουκιά στο τέλος της. 

Εσύ κάνεις άτσαλο υπολογισμό, προσμετράς έξοδα της επόμενης 5ετίας που δεν στέκει...

 

  • Απαντ. 229
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, cmaniac είπε

Σαν εταιρεία, είναι win-win και για τις δύο πλευρές

Πάλι καλά που κάποιος το καταλαβαίνει

3 λεπτά πριν, haHa είπε

Εντωμεταξύ, ακόμα και ο τιτλος του thread μιλαει για ιδιωτη, αλλα ολοι οι υπολογισμοι εδω λανθασμένα γινονται χωρις ΦΠΑ κλπ. 

Όλοι οι υπολογισμοί έχουν γίνει με ΦΠΑ:

image.png.f41e3b752673967d2bd7c730223e4cbc.png

Και έχω γράψει εξ'αρχής οτι τα νούμερα είναι με συγκεκριμένες προϋποθέσεις, για εταιρίες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Με τις τιμές αγοράς μετά το μίσθωμα, και με ένα, "χαλαρό", -20% κάτω από την τιμή λιανικής για την εταιρεία μίσθωσης, μετά την μεταπώληση είχα κάνει έναν υπολογισμό ότι βγάζανε σχεδόν ένα αυτοκίνητο πάνω στην 4ετία.

Σόρυ, αλλά αισχροκέρδεια σαν ιδιώτης δεν χρηματοδοτώ.

Ακριβως. Βγαινουν πολυ κερδισμενες οι εταιριες leasing γιατι ειναι πολυ ακριβο για τον ιδιωτη, δες το παραπανω παραδειγμα.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nickol-us είπε

Με τη δική σου λοιπόν λογική, εφόσον ο ψ στο δίνει χωρίς προκαταβολή, στα 5 έτη και 1 ημέρα θα σου βγαίνει πιο "οικονομικός" αφού δε θα χρειαστεί να δώσεις το 50% της προκαταβολής ενώ σου δίνει επιτόκιο κτήσης 10%... αν δεν βρίσκεις λάθος στον παραπάνω συλλογισμό δε μπορώ να βοηθήσω άλλο...

Όλα πάνε βάση 5ετίας λοιπόν.

😅 Ρε συ, δεν προκύπτει κέρδος από το "χωρίς προκαταβολή" - πως έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα καν;

Για να στο θέσω αντίστοιχα, ο ψ σε σχέση με τον χ δεν μου το δίνει καν. Το κρατάει δικό του και μου το δίνει απλά να το χρησιμοποιώ για 5 χρόνια μετακυλίοντας το κόστος χρηματοδότησης και του depreciation σε άλλον (ο χρήστης haHa νομίζει οτι ο άλλος είναι η εταιρία leasing, αλλά περί ορέξεως)

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, nickol-us είπε

Θα σου δώσω αντιπαράδειγμα μπας και καταλάβεις τι λάθος κάνεις.

Έστω χ αντιπροσωπεία δίνει το Hyundai 20000€. Έχει πρόγραμμα 50% προκαταβολή και 60 άτοκες δόσεις.

Στην πενταετία θα δώσεις 20000€.

Έστω λοιπόν ψ αντιπροσωπεία, δίνει το ίδιο Hyundai 20000€. Έχει πρόγραμμα με 0% προκαταβολή και 10% επιτόκιο σε 60 δόσεις. 

Στην πενταετία θα έχεις δώσει λοιπόν 22000€

Με τη δική σου λοιπόν λογική, εφόσον ο ψ στο δίνει χωρίς προκαταβολή, στα 5 έτη και 1 ημέρα θα σου βγαίνει πιο "οικονομικός" αφού δε θα χρειαστεί να δώσεις το 50% της προκαταβολής ενώ σου δίνει επιτόκιο κτήσης 10%... αν δεν βρίσκεις λάθος στον παραπάνω συλλογισμό δε μπορώ να βοηθήσω άλλο...

Όλα πάνε βάση 5ετίας λοιπόν.

Κάνεις μια αγορά για αυτή την πενταετία και μετράς τα κουκιά στο τέλος της. 

Εσύ κάνεις άτσαλο υπολογισμό, προσμετράς έξοδα της επόμενης 5ετίας που δεν στέκει...

Και οχι μονο λανθασμενα προσμετρα εξοδα επομενου κυκλου(4ετιας) χρησης, αλλα δεν μπορει να καταλαβει οτι η αγορα του αυτοκινητου πρεπει να υπολογιστει στο ενεργητικο σαν αξια.

13 λεπτά πριν, nickol-us είπε

Θα σου δώσω αντιπαράδειγμα μπας και καταλάβεις τι λάθος κάνεις.

Έστω χ αντιπροσωπεία δίνει το Hyundai 20000€. Έχει πρόγραμμα 50% προκαταβολή και 60 άτοκες δόσεις.

Στην πενταετία θα δώσεις 20000€.

Έστω λοιπόν ψ αντιπροσωπεία, δίνει το ίδιο Hyundai 20000€. Έχει πρόγραμμα με 0% προκαταβολή και 10% επιτόκιο σε 60 δόσεις. 

Στην πενταετία θα έχεις δώσει λοιπόν 22000€

Με τη δική σου λοιπόν λογική, εφόσον ο ψ στο δίνει χωρίς προκαταβολή, στα 5 έτη και 1 ημέρα θα σου βγαίνει πιο "οικονομικός" αφού δε θα χρειαστεί να δώσεις το 50% της προκαταβολής ενώ σου δίνει επιτόκιο κτήσης 10%... αν δεν βρίσκεις λάθος στον παραπάνω συλλογισμό δε μπορώ να βοηθήσω άλλο...

Όλα πάνε βάση 5ετίας λοιπόν.

Κάνεις μια αγορά για αυτή την πενταετία και μετράς τα κουκιά στο τέλος της. 

Εσύ κάνεις άτσαλο υπολογισμό, προσμετράς έξοδα της επόμενης 5ετίας που δεν στέκει...

 

 

1 λεπτό πριν, EuphangeL είπε

😅 Ρε συ, δεν προκύπτει κέρδος από το "χωρίς προκαταβολή" - πως έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα καν;

Για να στο θέσω αντίστοιχα, ο ψ σε σχέση με τον χ δεν μου το δίνει καν. Το κρατάει δικό του και μου το δίνει απλά να το χρησιμοποιώ για 5 χρόνια μετακυλίοντας το κόστος χρηματοδότησης και του depreciation σε άλλον (ο χρήστης haHa νομίζει οτι ο άλλος είναι η εταιρία leasing, αλλά περί ορέξεως)

Ουτε τωρα μπορεσες να το καταλαβεις!


Ασχετα με το τι νομιζεις(οτι δεν σου δινει καν το αμαξι ο ψ), ο φιλος nickol-us σου λεει να κανεις τις πραξεις σου με την υποθεση οτι η αγορα του δευτερου αυτοκινητου γινεται απο τον ψ. Το αν θεωρεις οτι στο δινει ή οχι ειναι αλλου παππα ευαγγελιο.

Μπορεις να κανεις τις πραξεις; Κατι μου λεει οτι θα το αποφυγεις.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, haHa είπε

i) Κοστος χρησης για 4 χρονια με leasing:

8200 προκαταβολη + 495*48 = 8200+ 23760 = 31960€ κοστος χρησης για 4 χρονια με leasing

 

ii) Κοστος χρησης για 4 χρονια με αγορα και πωληση:

40760 αγορα + €4700 ασφαλειες/κλπ - 28000 πωληση  = 8200+ 23760 = 17460€ κοστος χρησης για 4 χρονια με αγορα και πωληση

Η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη : 32.000€ εναντι 17500€ .

Και στις 2 περιπτωσεις δεν εχεις αυτοκινητο στο τελος της τετραετιας και πρεπει να αρχισει ενας νεος (φουλ 4ετιας) κυκλος υπολογισμου.

 

Πάλι υπολογίζεις έχοντας το σενάριο του "τελευταίου αυτοκινήτου που θα οδηγήσω"

Και δεν μου είπες αν βρήκες κάτι λάθος στον υπολογισμό εδώ, του "θέλω να οδηγάω άλλα 16 χρόνια από τώρα"

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Πάλι υπολογίζεις έχοντας το σενάριο του "τελευταίου αυτοκινήτου που θα οδηγήσω"

Δεν ειναι αυτο το σεναριο. Ξεχασες να διαβασεις αυτο:

40 λεπτά πριν, haHa είπε

Η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη : 32.000€ εναντι 17500€ .

Και στις 2 περιπτωσεις δεν εχεις αυτοκινητο στο τελος της τετραετιας και πρεπει να αρχισει ενας νεος (φουλ 4ετιας) κυκλος υπολογισμου.

 

------------------------------------------

Τελος, ενδιαφερον θα ειχε αλλο ενα παραδειγμα για να καταλαβεις τους λαθος υπολογισμους σου.

Παλι για 4 χρονια και 1 ημερα:

α) Αγορα καινουριου και πωληση στα 4 χρονια και για την δευτερη τετραετια ο ιδιωτης επιλεγει leasing χωρις προκαταβολη

  • 1η 4ετια: 40760 αγορα + €4700 ασφαλειες/κλπ - 28000 πωληση  = 17460€ κοστος χρησης για 4 χρονια με αγορα και πωληση
  • 1η ημερα 2ης 4ετιας: 0€ λογω leasing χωρις προκαταβολη
  • Συνολικο κοστος: 17460 κοστος χρησης για 4 χρονια με αγορα και πωληση για την 1η τετραετια και leasing χωρις προκαταβολη για την 1 ημερα της 2ης 4ετιας,  συμφωνα με την λογικη σου (που δεν ειναι σωστη)

β) Leasing 4ετιας + 1 ημερα(οποτε εναρξη καινουριου leasing) .

  • 1η 4ετια: 8200 προκαταβολη + 495*48 = 8200+ 23760 = 31960€ κοστος χρησης για 4 χρονια με leasing
  • 1η ημερα 2ης 4ετιας: 8200 προκαταβολη
  • Συνολικο κοστος: 31960 +8200 = 40160 κοστος χρησης για 4 χρονια και 1 ημερα με leasing συμφωνα με την λογικη σου (που δεν ειναι σωστη)


    -------------------------
     
19 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Και δεν μου είπες αν βρήκες κάτι λάθος στον υπολογισμό εδώ, του "θέλω να οδηγάω άλλα 16 χρόνια από τώρα"

Αν μπορεις να κανεις ολες τις πραξεις με ΦΠΑ και χωρις φοροαπαλλαγες και να εξηγησεις το κοστος της τελευταιας 4ετιας και για τις 2 περιπτωσεις, θα μπορεσουμε τοτε να το σχολιασουμε.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν δεν θα σχολιάσω τα σενάρια της αλλαγής αυτοκινήτου κάθε 4-5 χρόνια. Νομίζω πως σε αυτό το σενάριο μάλλον ανήκει το 0.1% του πληθυσμού. Επίσης δεν είμαι σίγουρος για τα φορο κίνητρα/μειώσεις φόρων ή tax shield που αναφέρθηκε παραπάνω, ειδικά για ιδιώτες.

Χωρίς υπολογισμούς η λογική λέει ότι για τους ιδιώτες σε βάθος χρόνου η αγορά αυτοκινήτου συμφέρει. Τουλάχιστον για αυτό το 99.9% που παίρνει αυτοκίνητο για όσο του βγάλει(15-20+).

Παρόλαυτα νομίζω πως η λογική του φίλου EuphangeL κινείται σε διαφορετικά πλαίσια. Για παράδειγμα αν κάποιος έχει 50.000 και έχει βρει την γαμάτη επένδυση που του αποφέρει 20%τον χρόνο(αγοράζει κωψοχρονιά σπίτια για βουνά και πουλάει x3 σε κινέζους "επενδυτές", ανακαινίζει σπίτια, βρήκε την Χ μετοχή που κάθε χρόνο πάει 50% πάνω, ότι και να είναι), μπορεί όντως να τον συμφέρει να επιλέξει την επένδυση και όχι την αγορά αυτοκινήτου. Με λίγα λόγια με το leasing έχει τα λεφτά του διαθέσιμα για να τα επενδύσει σε κάτι πιο παραγωγικό. Αυτό όντως έχει κάποια λογική.

Για τις επιχειρήσεις είναι διαφορετική κουβέντα. Πέρα από τα φορολογικά είναι και το γραφειοκρατικό. Αν μία επιχείρηση έχει ένα μικρό στόλο αυτοκινήτων τότε αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί και άτομο για την διαχείρηση τους(ασφάλειες, service, ζημιές, λάστιχα-μύδια-στρίδια, πώληση, αγορά κλπ) που συνεπάγεται κόστος, γραφειοκρατία κλπ.

Επεξ/σία από Pansp32
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ναι αλλά κάνει τους υπολογισμούς του σαν εταιρεία κ όχι σαν ιδιώτης που λέει το θέμα. Το ξέρουμε ότι για εταιρείες το leadsng είναι μανούλα. Πρέπει να συμφωνήσουμε γιατί πραγμα συζητάμε. Αλλιώς και εγώ κάθε τρία χρόνια καινούργιο leasing έχω με 0€ έξοδα να ναι καλά η εταιρεία που μας βάζει να διαλέγουμε κάθε τριετία και άλλο. Εκεί να δεις πως συμφέρει το leasing.

  • Haha 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, haHa είπε

Ο φιλος EuphangeL δεν γνωριζει καν τι σημαινει απομειωση και προσπαθεί να κανει υπολογισμους που δυστυχώς βγαινουν τελειως λαθος οταν αγνοει τοσο βασικες εννοιες. 

 

Εντωμεταξύ, ακόμα και ο τιτλος του thread μιλαει για ιδιωτη, αλλα ολοι οι υπολογισμοι εδω λανθασμένα γινονται χωρις ΦΠΑ κλπ. 

Παμε να τα δουμε χωρις μαγειρεματα:

https://www.hertz.gr/el/leasing/leaseitnow/car/hyundai-ioniq-5-electric-premium-rwd-102410/102410

 

image.png.f739d38b9aaea6cceac9a4986398ee25.png

 

 

i) Κοστος χρησης για 4 χρονια με leasing:

8200 προκαταβολη + 495*48 = 8200+ 23760 = 31960€ κοστος χρησης για 4 χρονια με leasing

 

ii) Κοστος χρησης για 4 χρονια με αγορα και πωληση:

40760 αγορα + €4700 ασφαλειες/κλπ - 28000 πωληση  = 17460€ κοστος χρησης για 4 χρονια με αγορα και πωληση

Η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη : 32.000€ εναντι 17500€ .

Και στις 2 περιπτωσεις δεν εχεις αυτοκινητο στο τελος της τετραετιας και πρεπει να αρχισει ενας νεος (φουλ 4ετιας) κυκλος υπολογισμου.

 

Δεν υπάρχει τιμή μεταπώλησης 28000 στα 4 χρόνια σε ηλεκτρικό. 20000 ίσως.

Αν από την ίδια εταιρεία leasing ζητήσεις και εξαγορά στο τέλος βγαίνει 8200+698*48+8200=49904. Δηλαδή 17000 παραπάνω από την τιμή χωρίς εξαγορά. Αν όντως μπορούσες να το πουλήσεις 28000, συμφέρει η εξαγορά και να το πουλήσεις.

  • Thanks 1
Δημοσ.

αλλη μια φορα, αέναες συζητησεις για μη συγκρισιμα θεματα, την αγορα και κατοχη αυτοκινητου με την χρηση ενος αυτοκινητου αλλουνου... να συγκρινετε και αγορα vs ενοικιαση σπιτιου μετα.... υπαρχει μια μεταβλητη που δεν υπολογιζετε, οι αναγκες του συγκεκριμενου ατομου, καποιοι δεν θελουν να παντρευτουν αυτοκινητο ή δεν ξερουν που θα βρισκονται σε 2-3 χρονια ή αν θα παρουν αυτοκινητο απο την δουλεια τους πχ, και εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να κανουν χρηση αυτοκινητου αλλουνου. καποιοι μετρανε τα ευρω τους να "επενδυσουν" σε αγορα αυτοκινητου γιατι δεν βγαινουν οικονομικα να κανουν χρηση αυτοκινητου αλλουνου... ο ενας πληρωνει απλως για τις υπηρεσιες leasing, ο αλλος πληρωνει τους τοκους αγορας κ εχει και το ρισκο για οτιδηποτε του βγαλει το αυτοκινητο για τα πρωτα 4 χρονια (αντλιες addblue, φιλτρα dpf, να στο κανει λαμπογυαλλο ενας μεθυσμενος και ανασφαλιστος και να το βλεπεις 3 μηνες απο μακρια οπως ο γειτονας μου) δεν συγκρινονται αυτοι οι δυο.

η αγορα εχει αυξησει τις προσφορες leasing για ιδιωτες, συμπεριλαμβανομενων κ λυσεων μισθωσης μεταχειρισμενου (φτηνοτερα απο του ολοκαινουργιου). συν το νεο πανακριβο φρουτο flex, που ειναι σαν συνδρομη leasing αλλα αλλαζεις αυτοκινητα σαν τα πουκαμισα που λεει ο λογος... καποιοι αγοραζουν τετοιες υπηρεσιες αλλιως δεν θα ειχε τετοιο ανοιγμα η αγορα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τα φλεξ είναι πάρα πολύ χρήσιμα για κάποιους,  πχ κατοίκους εξωτερικού που έρχονται για 1-2 μήνες διακοπές. 

 

Δεν υπάρχει λάθος ή σωστό για όλους, αλλά τι ταιριαζει σε εσενα

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Pansp32 είπε

Καταρχήν δεν θα σχολιάσω τα σενάρια της αλλαγής αυτοκινήτου κάθε 4-5 χρόνια. Νομίζω πως σε αυτό το σενάριο μάλλον ανήκει το 0.1% του πληθυσμού.

Σωστό. Όλα αυτά που συζητάμε εξετάζουν αυτό το σενάριο.

13 ώρες πριν, Pansp32 είπε

Παρόλαυτα νομίζω πως η λογική του φίλου EuphangeL κινείται σε διαφορετικά πλαίσια. Για παράδειγμα αν κάποιος έχει 50.000 και έχει βρει την γαμάτη επένδυση που του αποφέρει 20%τον χρόνο(αγοράζει κωψοχρονιά σπίτια για βουνά και πουλάει x3 σε κινέζους "επενδυτές", ανακαινίζει σπίτια, βρήκε την Χ μετοχή που κάθε χρόνο πάει 50% πάνω, ότι και να είναι), μπορεί όντως να τον συμφέρει να επιλέξει την επένδυση και όχι την αγορά αυτοκινήτου. Με λίγα λόγια με το leasing έχει τα λεφτά του διαθέσιμα για να τα επενδύσει σε κάτι πιο παραγωγικό. Αυτό όντως έχει κάποια λογική.

Επίσης σωστό, αλλά στις περιπτώσεις που συζητάμε (HYUNDAI Ioniq 5) δεν υπολογίζω καν αυτό. Αυτό είναι ένα σημαντικό extra που ανοίγει την ψαλίδα πολύ περισσότερο.

Όλη η κουβέντα συνεχίστηκε (κακώς) σε αυτό το thread που αφορά "leasing για ιδιώτες" από ένα comment που έλεγε οτι και για επιχειρήσεις συμφέρει πάντα η αγορά. Ωστόσο για να είναι τελείως ξεκάθαρο το debate Αγορά vs Leasing που συζητάμε (στα σενάρια που λέμε) βάζω τα νούμερα και για επιχειρήσεις και για ιδιώτες, HYUNDAI Ioniq 5 - κάθε 4 χρόνια καινούριο:

image.png.9a433a8c5c117c25833e178b663843e4.png
 

Spoiler

Για όσους ενδιαφέρονται πως βγαίνει το Net κόστος leasing ανά 4ετία στις επιχειρήσεις:

image.png.fb7b46876e0fe124ce6ad82860918cbe.png

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, pp6210 είπε

αλλη μια φορα, αέναες συζητησεις για μη συγκρισιμα θεματα, την αγορα και κατοχη αυτοκινητου με την χρηση ενος αυτοκινητου αλλουνου... να συγκρινετε και αγορα vs ενοικιαση σπιτιου μετα.... υπαρχει μια μεταβλητη που δεν υπολογιζετε, οι αναγκες του συγκεκριμενου ατομου, καποιοι δεν θελουν να παντρευτουν αυτοκινητο ή δεν ξερουν που θα βρισκονται σε 2-3 χρονια ή αν θα παρουν αυτοκινητο απο την δουλεια τους πχ, και εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να κανουν χρηση αυτοκινητου αλλουνου. καποιοι μετρανε τα ευρω τους να "επενδυσουν" σε αγορα αυτοκινητου γιατι δεν βγαινουν οικονομικα να κανουν χρηση αυτοκινητου αλλουνου... ο ενας πληρωνει απλως για τις υπηρεσιες leasing, ο αλλος πληρωνει τους τοκους αγορας κ εχει και το ρισκο για οτιδηποτε του βγαλει το αυτοκινητο για τα πρωτα 4 χρονια (αντλιες addblue, φιλτρα dpf, να στο κανει λαμπογυαλλο ενας μεθυσμενος και ανασφαλιστος και να το βλεπεις 3 μηνες απο μακρια οπως ο γειτονας μου) δεν συγκρινονται αυτοι οι δυο.

Σωστα τα περισσοτερα που γραφεις με εξαιρεση τα bold γιατι προσπαθουμε να κανουμε παρομοια συγκριση, οποτε παιζει μικτη εγγυηση(με αυτοκινητο αντικαταστασης) , αρα δεν υπαρχει προβλημα με ανασφαλιστους κλπ, ενω δεν υπαρχει ρισκο για κοστος με προβληματα(adblue κλπ που γραφεις) γιατι μιλαμε για καποιον που θα το κρατησει μονο 4 χρονια που ειναι ενοτς εγγυησης.

------------------------------------------

8 ώρες πριν, malakudi είπε

Δεν υπάρχει τιμή μεταπώλησης 28000 στα 4 χρόνια σε ηλεκτρικό. 20000 ίσως.

Την τιμη 28.000 την προτεινε ο EuphangeL. Λογικο τωρα που δεν βγαινουν τα νουμερα θα θελησει να την αλλαξει.

Αλλα και παλι, ας πουμε οτι δεν πιανει 28.000 και θα πουληθει μονο στο 60% , που ειναι μεγαλη μειωση για εντος εγγυησης 4 ετων αυτοκινητο.
Τοτε θα το πουλαγες: Αξια πωλησης = 60% * Αρχικη τιμη αγορας = 0.6 * 40760  = 24456€ αξια πωλησης στην 4ετια.

Με δεδομενα λοιπον:

  • Κοστος αγορας: 40760€
  • Κοστος μικτης ασφαλειας με αυτοκινητο αντικαταστασης, service, ελαστικα κλπ για 4 χρονια: 4700€
  • Αξια πωλησης στα 4 χρονια αυτοκινητου εντος εγγυησης (60% αρχικης αξιας):  24456€
  • Κοστος χρησης για 4 χρονια με leasing: 8200 προκαταβολη + 495*48 = 8200+ 23760 = 31960€ κοστος χρησης για 4 χρονια με leasing



Παμε να δουμε πως παει αυτο για 4 τετραετιες για ιδιωτες:

  • 1η τετραετια:
    Αγορα, χρηση και πωληση: 40760 + 4700 - 24456 = 21.004€ κοστος χρησης 1ης 4ετιας με αγορα και πωληση
    Leasing 4 ετων: 8200 προκαταβολη + 495*48 = 8200+ 23760 = 31.960€ κοστος χρησης 1ης 4ετιας με leasing
  • 2η τετραετια:
    Αγορα, χρηση και πωληση: 40760 + 4700 - 24456 = 21.004€ κοστος χρησης 2ης 4ετιας με αγορα και πωληση
    Leasing 4 ετων: 8200 προκαταβολη + 495*48 = 8200+ 23760 = 31.960€ κοστος χρησης 2ης 4ετιας με leasing
  • 3η τετραετια:
    Αγορα, χρηση και πωληση: 40760 + 4700 - 24456 = 21.004€ κοστος χρησης 3ης 4ετιας με αγορα και πωληση
    Leasing 4 ετων: 8200 προκαταβολη + 495*48 = 8200+ 23760 = 31.960€ κοστος χρησης 3ης 4ετιας με leasing
  • 4η τετραετια:
    Αγορα, χρηση και πωληση: 40760 + 4700 - 24456 = 21.004€ κοστος χρησης 4ης 4ετιας με αγορα και πωληση
    Leasing 4 ετων: 8200 προκαταβολη + 495*48 = 8200+ 23760 = 31.960€ κοστος χρησης 4ης 4ετιας με leasing
     


Συνολικο κοστος των 4 τετραετιων:

  • Αγορα και πωληση: 21.004 * 4 = 84.016€ κοστος χρησης 4 τετραετιων με αγορα και πωληση στο τελος της καθε 4ετιας.
  • Leasing: 31.960 * 4 = 127.840€ κοστος χρησης 4 τετραετιων με leasing.

     

Η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη: 127.840 - 84.016= 43.824€ διαφορα στα 16 χρονια . 

Κι αυτο με αρκετα χαμηλη αξια πωλησης στην 4ετια(60%), που αν κοιταξουμε στο car.gr δεν υπαρχει σχεδον κανενα αυτοκινητο εντος εγγυησης 4ετιας που πωλειται στο 60% .

 

Τελος, σημειωτεον οτι σε ολα αυτα δεν εχουμε υπολογισει οτι συχνα παιζουν προσφορες στην αγορα και διαφορα bonus/επιδοτησεις.
Πχ η herz για leasing το εχει σαν αρχικη τιμη 40.760€, αλλα σαν ιδιωτης το αγοραζεις 36.490€ απο την hyundai. Φυσικα, δεν εχει υπολογιστει και πιθανη επιδοτηση απο το κρατος απο το προγραμμα 'Κινουμαι ηλεκτρικα' .

--------------------------------------------------------------------------------------

Και επειδη τα γραπτα μενουν και η συζητηση ειχε γινει ξανα στην αρχη του thread πριν 5 χρονια, ενδιαφερον θα ειχε να δουμε ποσο κοστιζει σαν μεταχειρισμενο ενα 4ετιας vw t-roc για να δουμε ποσο πραγματικα θα κοστιζε το ιδιο σεναριο, αλλα με πραγματικα δεδομενα: 
https://www.insomnia.gr/forums/topic/751383-συμφέρει-το-leasing-για-ιδιώτη/page/4/#comment-58189474

Στις 7/10/2020 στις 11:22 ΠΜ, haHa είπε

Παραδειγμα για VW T-Roc

Τιμή αγοράς: 19.832€ + πινακίδες και τέλη. Χοντρικά 20.000

https://www.volkswagen.gr/el/models-and-configurator/t-cross.html?modelId=C113KX%24GPH1PH1%24GPU2PU2%24GRBBRBB%24GYORYOR&modelYear=2021&modelVersion=0&exteriorId=F14+0Q0Q&interiorId=F56+++++UL


image.png.b52e100321be55aa782f51662892fd96.png


 

Με 48μηνο συμβόλαιο χρονομισθωσης για 20.000 χλμ. ανα έτος βγαίνει 217€ +ΦΠΑ τον μηνα(αρα 269€/μηνα) δηλαδή 12.915€ στην 4ετια. Επίσης, θέλει και προκαταβολή 3.450 € + ΦΠΑ (δηλαδή 4278€ ). Άρα, συνολικά έχεις δώσει 17.193€ (12.915+4278) περίπου.

https://www.leaseplan.com/el-gr/leasing/prosfores-leasing-ta-autokinhta-mas/1991/volkswagen-t-cross/
 


image.png.94f8b322084a57188ee8b80be2a09a68.png

 

Τι έχεις πληρωμένα; Τα τελη 4 ετών= 400€ περίπου. Αν κάνεις 20.000 χλμ. τον χρόνο είναι μια αλλαγη ελαστικών που γινεται στο τελος του 2ου χρονου = 300€. Επίσης, δύο μικρα (100€ έκαστο) και δύο μεγάλα (από 200€) σερβις = 600€. Μικτή ασφάλεια με 250€ ετησίως αλλά 1.000€. Όλα μαζί 2.300

 

Με μια προχειρη ματια, ενα t-roc 5ετιας με 70.000 - 100.000km εχει αυτην την στιγμη μεση τιμη πωλησης σαν μεταχειρισμενο:  17.800€ (ας ειμαστε γενναιωδοροι και ας πουμε οτι τελικως πωλουνται 1.000€ κατω απο την τιμη στο site)
Και μιλαμε για αυτοκινητα 4+ ετων, εκτος εγγυησης και με αρκετα χιλιομετρα.
Οχι για το σεναριο οπου μιλαγαμε πιο πανω για 4ετια, εντος εγγυησης, max 60.000χλμ.

Ειναι βεβαια στην περιοδο(τελος 2020) που δεν ειχαν προλαβει να ακριβυνουν αρκετα τα αυτοκινητα, αλλα αυτο εχει να κανει τοσο με την αγορα αλλα και με το leasing που υπολογισαμε τοτε.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...