Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Έχεις δίκιο. Το είπα γιατί για να γίνουν mainstream στο δρόμο τα ηλεκτρικά θα περάσει 10ετία τουλάχιστον για εμένα. Αγοράζονται καινούργια αλλά έχω την εντύπωση ότι αγοράζονται περισσότερα μεταχειρισμένα εισαγωγής. Η Ελλάδα είναι μία ΠΟΛΥ φτωχή χώρα με πολύ φτωχούς πολίτες που αυτό προς το παρόν δεν φαίνεται να αλλάζει. 

image.png.b052fe4fcee58be080cd8b0dabf55c0a.png 

2. Αστικούς μύθους και όλα αυτά που διαβάζουμε κατα καιρούς και εδω μέσα. 

4. Με τα καρτέλ στην ηλεκτρική ενέργεια μας έχω ικανούς να πληρώνουμε ακριβότερα στα ηλεκτρικά τα ταξίδια απο ότι με τα θερμικά. 

 

ΥΓ. Δεν βλέπω καλυτέρευση των οικονομικών της Ελλάδας (ίσως καλύτερη κατανομή με άλλη κυβέρνηση) δεδομένου ότι βασιζόμαστε στον τουρισμό και η Ευρώπη δεν πάει καλά. Απο πέρυσι περίμενα πτώση στις εισπράξεις και νομίζω ότι θα τη δούμε φέτος. Μιλάω για το κέρδος και όχι για το τζίρο που αυξάνεται.

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε
  1. Γενικότερα νέα αυτοκίνητα αγοράζονται. Το ζήτημα είναι τι ποσοστό αυτών θα είναι ηλεκτρικά. Δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά στην κατανομή εκείνων που μπορούν να αγοράσουν και εκείνων που δεν μπορούν όσον αφορά την προτίμηση σε ηλεκτρικό ή ΜΕΚ
  2. Στο κομμάτι της νοοτροπίας δεν ξέρω τι θέλεις να πεις; Έχει να κάνει με τους αστικούς μύθους που κυκλοφορούν γύρω από τα ηλεκτρικά; 
  3. Αυτό είναι ένα πρόβλημα για όποιον χρειάζεται απαραίτητα να κάνει την απόλυτη οικονομία και φυσικά να μην έχει θέμα με την αναζήτηση φορτιστών. Δεν είναι μικρό. Σίγουρα αν είχαμε όλοι έστω και μία θέση στάθμευσης θα ήταν μεγαλύτερα τα ποσοστά απόκτησης ηλεκτρικών οχημάτων. 
  4. Και στο 4 η αλήθεια είναι ότι δεν δίνεται κίνητρο να αλλαχθεί αυτοκίνητο που ακόμα είναι λειτουργικό λόγο του ότι η οικονομία θα είναι μικρή, 

Και εγώ θεωρώ ότι τα ηλεκτρικά μέχρι στιγμής είναι πιο προσιτά εκτός πόλης όπου parking υπάρχουν, οι αποστάσεις είναι μεγάλες αλλά αν το 2 αλλάξει ( αν το έχω αντιληφθεί σωστά ) που είναι κάτι που αλλάζει γενικώς με τον καιρό ακόμη και το 1 να παραμείνει σταθερό τότε θεωρώ ότι θα δούμε μεγαλύτερες πωλήσεις ποσοστιαία. 

προφανως καποια στιγμη, σταδιακα θα ανεβουν οι πωλησεις

αλλα μεχρι να γινουμε σκανδιναβικες χωρες που αγοραζουν 90% ηλεκτρικα ειναι μακρυς ο δρομος ακομα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, koostas2001 είπε

προφανως καποια στιγμη, σταδιακα θα ανεβουν οι πωλησεις

αλλα μεχρι να γινουμε σκανδιναβικες χωρες που αγοραζουν 90% ηλεκτρικα ειναι μακρυς ο δρομος ακομα

Νορβηγία βασικά μόνο έχει 90 %.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, NT1G είπε

Νορβηγία βασικά μόνο έχει 90 %.

Ναι γιατι ενα γιαρις κανει οσο ενα τεσλα και στη νορβηγια με 6 μισθους το παιρνεις. Στην ελλαδα θες 30!

Δημοσ.
11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Ναι γιατι ενα γιαρις κανει οσο ενα τεσλα και στη νορβηγια με 6 μισθους το παιρνεις. Στην ελλαδα θες 30!

Αν δεν τους ένοιαζαν τα λεφτά στη Νορβηγία επειδή είναι πελούσιοι, θα κυκλοφορούσαν με Bentley.

  • Like 1
Δημοσ.
12 hours ago, basilis_k6 said:

Ναι γιατι ενα γιαρις κανει οσο ενα τεσλα και στη νορβηγια με 6 μισθους το παιρνεις. Στην ελλαδα θες 30!

Δεν ειναι ακριβως ετσι. Ναι μεν εχουν μεγαλυτερους μισθους αλλα εχουν και υψηλοτερες εισφορες στο κρατος. Βεβαια εκει παιρνουν αυτο που πληρωνουν αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα. Αυτο που μετραει ειναι τι σου μενει στην τσεπη τελικα.

Δημοσ.
9 minutes ago, gbras said:

Δεν ειναι ακριβως ετσι. Ναι μεν εχουν μεγαλυτερους μισθους αλλα εχουν και υψηλοτερες εισφορες στο κρατος. Βεβαια εκει παιρνουν αυτο που πληρωνουν αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα. Αυτο που μετραει ειναι τι σου μενει στην τσεπη τελικα.

Εδώ πάντως, τουλάχιστον στο μέγιστο φόρο εισοδήματος, μας βγάζει πιο ψηλά από Νορβηγία.

https://taxfoundation.org/data/all/eu/top-personal-income-tax-rates-europe/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...