Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Εγώ συμφωνώ. Απλώς επειδή υπάρχει μία τάση άγχους πολλών σχετικά πως θα αντεπεξέλθουν στα μεγάλα ταξίδια,

Αυτό μέχρι το 2050 μένει να το καταφέρουν τα ηλεκτρικά  εάν καταφέρουν αυτονομιες diesel χ5 gle 350 κλπ, ίσως να καταφέρουν να κάνουν πολύ κόσμο να κινηθεί προς ηλεκτρικό, μέχρι τότε ίδωμεν..

Για αμάξι πόλης είναι τop..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Αυτό μέχρι το 2050 μένει να το καταφέρουν τα ηλεκτρικά  εάν καταφέρουν αυτονομιες diesel χ5 gle 350 κλπ, ίσως να καταφέρουν να κάνουν πολύ κόσμο να κινηθεί προς ηλεκτρικό, μέχρι τότε ίδωμεν..

Για αμάξι πόλης είναι τop..

Μα δεν τις χρειάζεσαι τις αυτονομίες Diesel. Όσο πιο πολύ οδηγάς ηλεκτρικό τόσο πιο πολύ το καταλαβαίνεις ότι το άγχος σου για το εύρος ήταν ένας φανταστικός φόβος που είχες. Μπορείς να το καταλάβεις και αυτό απ΄ τα μέλη που μιλάνε εδώ. Όσοι δεν έχουν ηλεκτρικό κάνουν λόγο για το εύρος. Και εμένα αν ψάξεις μερικά χρόνια πίσω (αν και μήνες έχω ηλεκτρικό) ίσως να έχω γράψει κάτι παρόμοιο. 

  • Like 3
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Μα δεν τις χρειάζεσαι τις αυτονομίες Diesel. Όσο πιο πολύ οδηγάς ηλεκτρικό τόσο πιο πολύ το καταλαβαίνεις ότι το άγχος σου για το εύρος ήταν ένας φανταστικός φόβος που είχες. Μπορείς να το καταλάβεις και αυτό απ΄ τα μέλη που μιλάνε εδώ. Όσοι δεν έχουν ηλεκτρικό κάνουν λόγο για το εύρος. Και εμένα αν ψάξεις μερικά χρόνια πίσω (αν και μήνες έχω ηλεκτρικό) ίσως να έχω γράψει κάτι παρόμοιο. 

Συμφωνώ αλλά μιλάμε για ταξίδι 2600χλμ και αλλά τόσα επιστροφή υποχρεωτικά τουλάχιστον μια φορά η δύο το χρόνο, εγώ προσωπικά εάν δεν μου βγάζει τουλάχιστον 790-900 σερί δεν με βλέπω για αλλαγή σε ηλεκτρικό..

Κουράζει ένα ακόμα άγχος μέσα στα τόσα του ταξιδιού..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 minutes ago, andreas-d said:

Συμφωνώ αλλά μιλάμε για ταξίδι 2600χλμ και αλλά τόσα επιστροφή υποχρεωτικά τουλάχιστον μια φορά η δύο το χρόνο, εγώ προσωπικά εάν δεν μου βγάζει τουλάχιστον 790-900 σερί δεν με βλέπω για αλλαγή σε ηλεκτρικό..

Κουράζει ένα ακόμα άγχος μέσα στα τόσα του ταξιδιού..

Ειλικρινά, αν μιλάμε για μεγάλο ταξίδι μια-δύο φορές τον χρόνο, το τελευταίο που θα σκεφτόμουν θα ήταν το ότι θα έπρεπε να προγραμματίσω καμιά στάση παραπάνω για φόρτιση. Ειδικά αν το προφίλ χρήσης τον υπόλοιπο καιρό είναι πόλη. Το EV κερδίζει κατά κράτος. 

Οι μόνοι αυτή την στιγμή που αντικειμενικά κωλύονται στην χρήση EV κατά την γνώμη μου είναι αυτοί που κάνουν ταξίδια σε καθημερινή ή εβδομαδιαία έστω βάση λόγω εργασίας και θα πρέπει να βασίζονται κατά 80+% σε DC φόρτιση εκτός σπιτιού. 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 4
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Dante80 είπε

Οι μόνοι αυτή την στιγμή που αντικειμενικά κωλύονται στην χρήση EV κατά την γνώμη μου είναι αυτοί που κάνουν ταξίδια σε καθημερινή ή εβδομαδιαία έστω βάση λόγω εργασίας και θα πρέπει να βασίζονται κατά 80+% σε DC φόρτιση εκτός σπιτιού. 

Και αυτό εξαρτάται τις αποστάσεις του ταξιδιού. Αν κάποιος κάνει αποστάσεις μέχρι 300χλμ την ημέρα σε εθνική πιστεύω ότι ένα ηλεκτρικό θα τον καλύψει. Αν κάνεις 500+ χλμ την ημέρα θα πρέπει να κάνει και ανεφοδιασμό του 10 λέπτου άντε 15 λέπτου σε DC για να φορτίσεις σπίτι/δουλειά οικονομικά όσο θα κάθετε το αμάξι.

  • Like 4
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Dante80 είπε

Ειλικρινά, αν μιλάμε για μεγάλο ταξίδι μια-δύο φορές τον χρόνο, το τελευταίο που θα σκεφτόμουν θα ήταν το ότι θα έπρεπε να προγραμματίσω καμιά στάση παραπάνω για φόρτιση.

Δυστυχώς όποιος είναι έξω από τον χορό χορεύει..

Είναι πολλά τα χιλομετρα με πολλά απρόοπτα και πολύ άγχος,  εχουμε τέσσερα σύνορα με τρελές ώρες αναμονή τις περισσότερες φορές,  δύσκολο να μετατραπούν όλα αυτά τα αυτοκίνητα με ev και να ταξιδεύουν ορδές αυτοκινήτων εκατομμύρια και να χρειαζόταν να φορτίζουν, εύχομαι να υπάρξουν στο μέλλον ev με αυτονομία 800++ χλμ.. και χιλιάδες σταθμοί φόρτισης, μέχρι τότε diesel ️  η Benzin ️ 

inbound2072740931356862267.jpg

inbound9197480446474439185.jpg

Δημοσ.
7 minutes ago, andreas-d said:

Δυστυχώς όποιος είναι έξω από τον χορό χορεύει..

Είναι πολλά τα χιλομετρα με πολλά απρόοπτα και πολύ άγχος,  εχουμε τέσσερα σύνορα με τρελές ώρες αναμονή τις περισσότερες φορές,  δύσκολο να μετατραπούν όλα αυτά τα αυτοκίνητα με ev και να ταξιδεύουν ορδές αυτοκινήτων εκατομμύρια και να χρειαζόταν να φορτίζουν, εύχομαι να υπάρξουν στο μέλλον ev με αυτονομία 800++ χλμ.. και χιλιάδες σταθμοί φόρτισης, μέχρι τότε diesel ️  η Benzin ️ 

Ναι οκ, αλλά δεν μιλάω να μετατραπούν σε μια νύχτα όλα τα αυτοκίνητα με EV. 

Μιλάω για αυτόν που κάνει το ταξίδι αυτό μια φορά τον χρόνο και αποφεύγει το EV εξαιτίας του. Και λέω πως δεν προβλέπεται για αυτό το προφίλ χρήσης. 👍

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άμα εχεις 10+ ώρες αναμονή να περάσεις Γιουγκοσλαβικα σύνορα, δεν πας καλύτερα με καράβι απο Ιταλία να κοιμηθείς και λίγο? 😄

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.

Νομίζω το καταλάβαμε, μόνο διαδρομή 2500 km που περνά μέσα από χώρες και σύνορα είναι ταξίδι, διαδρομή 300, 400, 500 km (Πάσχα , Χριστούγεννα, καλοκαίρι π.χ.) μέσα στην ίδια την χώρα δεν είναι ταξίδι, είναι βόλτα γύρω από το οικοδομικό τετράγωνο.

  • Like 3
  • Confused 1
  • Haha 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, sattack είπε

Άμα εχεις 10+ ώρες αναμονή να περάσεις Γιουγκοσλαβικα σύνορα, δεν πας καλύτερα με καράβι απο Ιταλία να κοιμηθείς και λίγο? 😄

Με καράβι ήρθα φίλε φέτος 1200€ τρία άτομα στο έλα δύο επιστροφή αν πρόσθεσης στα έξοδα και ένα εισιτήριο αεροπορικό επιστροφής για την γυναίκα μου που είχε 3εβδομάδες άδεια ενώ εγώ με την κόρη μου 5 εβδομάδες + καύσιμα διόδια βιενιετες..

Σκέψου να κατέβω από το καράβι άδειος απο ρεύμα και να πρέπει να φορτίσω, θα φτάσω στο τούνελ της Ελβετίας τελευταίος με ότι αυτό συνεπάγεται..

Άστα βραστά είναι..

10 λεπτά πριν, NT1G είπε

Νομίζω το καταλάβαμε, μόνο διαδρομή 2500 km που περνά μέσα από χώρες και σύνορα είναι ταξίδι, διαδρομή 300, 400, 500 km (Πάσχα , Χριστούγεννα, καλοκαίρι π.χ.) μέσα στην ίδια την χώρα δεν είναι ταξίδι, είναι βόλτα γύρω από το οικοδομικό τετράγωνο.

Η αναφορά μου είναι μόνο για μεγάλα ταξίδια όπως η περίπτωση μου και εκατομμύρια μεταναστών,

Εάν κατάλαβες κάτι διαφορετικό η νομίζεις ότι είμαι κατά τον ev κάνεις λάθος.. είμαι υπέρ αλλά με προϋποθέσεις μεγάλη αυτονομία και επαρκές δίκτυο φορτιστών..

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, andreas-d είπε

 

Σκέψου να κατέβω από το καράβι άδειος απο ρεύμα και να πρέπει να φορτίσω, θα φτάσω στο τούνελ της Ελβετίας τελευταίος με ότι αυτό συνεπάγεται..

 

Το αυτοκίνητο στο καράβι δεν ξεφορτίζει ξαφνικά γιατί να κατέβεις άδειος; Ακόμη και με τα Ελληνικά δεδομένα πρέπει να μπεις μέσα με 40%. Χώρια ότι δεν το ελέγχουν αλλά λέμε τώρα. 

Αν καταλαβαίνω καλά μένεις Ελβετία και έρχεσαι εδώ για διακοπές μια φορά τον χρόνο; Γιατί μπαίνεις στον κόπο να περάσεις όλα αυτά τα βαλκανικά σύνορα και δεν παίρνεις αεροπλάνο και να ενοικιάσεις ένα αυτοκίνητο εδώ; Να συντηρείς ένα αυτοκίνητο που θα το χρειαστείς μία φορά τον χρόνο δεν είναι λίγο κουλό αν το ηλεκτρικό καλύπτει όλες τις υπόλοιπες χρήσεις σου; 

  • Like 2
Δημοσ.

Να προσθέσω ότι με πάνω από 40 βαθμούς εξωτερική η μέγιστη κατανάλωση ήταν περίπου 1,5kwh και οταν πιάνει θερμοκρασία πέφτει κάτω από 1kwh που σημαίνει ότι με μισή μπαταρία διαθέσιμη ~30kwh αντέχει πάνω από 20 ώρες ακίνητο και μένει για να κινηθεί ~50χλμ.

 

Νομίζω ότι το ταξίδι που περιγράφεται 2500+2500 είναι εξαιρετικά σπάνιο και αφορά κάποιον που εργάζεται στο εξωτερικό κι έρχεται μια φορά τον χρόνο Ελλάδα. Σε αυτή την περίπτωση αν δεν θέλει να ψάχνει για φόρτιση, παίρνει ένα πετρελαιοκίνητο. Βέβαια έχω γνωστούς που το κάνουν από Λουξεμβούργο και Βέλγιο με tesla lr χωρίς να λένε ότι έχουν κάποιο πρόβλημα αλλά και συγγενή μου που έρχεται αεροπορικώς και ενοικιάζει αυτοκίνητο εδώ τον περίπου ένα μήνα που είναι Ελλάδα.

Το σύνηθες είναι commuting μιας ή μιάμισης ώρας για εργασία, απόστασης 20-150χλμ που καλύπτουν τα περισσότερα ηλεκτρικά. Όπου αν συνδυαστεί και με φόρτιση στο σπίτι έχεις και μια μεγάλη εξοικονόμιση χρημάτων. (δεν βάζω υπολογισμό κόστους έχει μπει πολλές φορές)

Προσωπικά εγώ με ότι αυτοκίνητο και να είχα θα τοέκανα οδικώς αλλά θα επέλεγα το πλοίο. Αυτό γιατί δεν θέλω να περάσω από συγκεκριμένες χώρες, όχι για τις καθυστερήσεις. Βέβαια ένα τέτοιο ταξίδι αν πας οδικώς και έχεις δέκα ώρες καθυστέρηση δεν είναι ταξίδι αλλά ταλαιπωρία. Με τον μισθό που παίρνω εδώ στην Ελλάδα τα 1000+€ κόστος είναι φοβερό κόστος. Αλήθεια αν ερχόσασταν αεροπορικώς και οι τρεις και νοικιάζατε αυτοκίνητο πόσο θα σου στοίχιζε παραπάνω, γλιτώνοντας και 2-3 μέρες στον δρόμο;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αν καταλαβαίνω καλά μένεις Ελβετία

Γερμανία..

14 λεπτά πριν, filarhos είπε

Προσωπικά εγώ με ότι αυτοκίνητο και να είχα θα τοέκανα οδικώς αλλά θα επέλεγα το πλοίο. Αυτό γιατί δεν θέλω να περάσω από συγκεκριμένες χώρες, όχι για τις καθυστερήσεις. Βέβαια ένα τέτοιο ταξίδι αν πας οδικώς και έχεις δέκα ώρες καθυστέρηση δεν είναι ταξίδι αλλά ταλαιπωρία. Με τον μισθό που παίρνω εδώ στην Ελλάδα τα 1000+€ κόστος είναι φοβερό κόστος. Αλήθεια αν ερχόσασταν αεροπορικώς και οι τρεις και νοικιάζατε αυτοκίνητο πόσο θα σου στοίχιζε παραπάνω, γλιτώνοντας και 2-3 μέρες στον δρόμο;

Μόνο οδικώς συμφέρει από Βαλκάνια, βέβαια με ότι αυτό συνεπάγεται..

Κατά καιρούς έχουμε δοκιμάσει μεσοβέζικες λύσεις που πάλι έχουν θέματα..

Για αεροπορικά πάει κάπου 2.200€ διότι ξέρουν ότι υπάρχουν οι διακοπές και βαράνε + 1200€ αυτοκίνητο για ένα μήνα. 

Πρέπει να δούμε και τα γερόντια λίγο μια Σέρρες μία Πάτρα..

Πιστεύω σε μερικά χρόνια με ev θα είναι ποιο πολύ εφικτό..

 

Επεξ/σία από andreas-d

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...