Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Αν δεν έχουν λεφτά τότε η αγορά καινούργιου είναι εξ'αρχής λάθος. Μιλάμε μόνο για όσους ζορίζονται και αγοράζουν μεταχειρισμένα ηλεκτρικά. Πόσοι είναι αυτοί?

 

Δεν μίλησα για ανθρώπους που δεν έχουν χρήματα. Μίλησα για τον τρόπο που κοστολογεί ο καθένας τον χρόνο του. Μπορεί να έχεις χρήματα αλλά να έχεις και πολύ διαθέσιμο χρόνο. 

  • Sad 1
Δημοσ.

Κοίτα, αν και είμαστε off topic, για τα BYD, αν είχα χρήματα θα αγόραζα μια Ferrari, όπως θα ήθελα να αγόραζα και το το BYD U9.

Αλλη κατηγορία το ένα, άλλη το άλλο. Με την Ferrari δεν αγοράζεις μόνο οχημα. Αγοράζεις και (ακόμα) την ιστορία της.

Οπως έχω πεί, δεν υπάρχει καμία περίπτωση (με τα σημερινά δεδομένα της καθημερινότητάς μου) να γυρίσω σε θερμικό.

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Κάποιος ξύπνησε στραβά...

Για τα 10' μίλησα εγώ (που έχω ηλεκτρικό) και εξηγώ ότι για εμένα είναι γελοίο να τρέχω σε εξωτερικούς φορτιστές επειδή αγόρασα ηλεκτρικό για να γλιτώσω κάποια €€€. 

Όχι δε ξύπνησα στραβά. Βαρέθηκα να διαβάζω τα ίδια κάθε λίγες εβδομάδες ή μήνες.

Το να έχεις ηλεκτρικό χωρίς φόρτιση στο σπίτι είναι μια χαρά εφικτό, τουλάχιστον για τον μέσο αστό που κάνει από 50 μέχρι max 80 km τη μέρα. Τα έχω ξαναγράψει και δεν έχω όρεξη να τα ξαναγράψω, κάντε τα μαθηματικά μόνοι σας. Είχα πει πως είναι 6 ώρες φόρτισης σε AC 11KW δημόσιο φορτιστή στις 7 μέρες. Δηλαδή είτε ένα βράδυ είτε κάποιες ώρες το Σ/Κ που δε θα το χρειάζεσαι. Αν έχεις φορτιστή 10 λεπτά από το σπίτι σου, το να περπατήσεις 1 φορά την εβδομάδα 20 λεπτά και να το θεωρείς πρόβλημα με συγχωρείς αλλά είναι ανοησία και μόνο να το λες. Άλλοι πληρώνουν ένα σωρό χρήματα για να κάνουν διάδρομο στο γυμναστήριο και μιλάμε για 10+10=20 λεπτά περπάτημα; Ε αν δε μπορείς ούτε τα 10 λεπτά περπάτημα, πάρε κι ένα πατίνι στο πορτ μπαγκαζ να το κάνεις σε 2-3 λεπτά την απόσταση.

Για το αν είναι φθηνότερο από θερμικό ακόμα κι αν φορτίζεις έξω σε AC φορτιστές με έχουν καλύψει οι φίλοι παραπάνω. Αλλά το ηλεκτρικό δε το παίρνεις γιατί είναι φθηνότερο στη κίνηση, αυτό είναι ένα μόνο από τα πλεονεκτήματά του. Το παίρνεις γιατί απλώς ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ από τις τζιμινιέρες. Στα πάντα είναι ανώτερο, δε βρωμάει, δεν έχει κραδασμούς, δε κάνει θόρυβο, δε σπέρνει καρκίνο από την εξάτμιση, είναι πιο ασφαλές λόγω της μεγάλης ροπής και της ακαριαίας επιτάχυνσης.

Και φυσικά δεν είναι μόνο αυτό αλλά και ο νεκρός χρόνος που μπορεί να φορτίζεις παντού. 2 φορές αυτή την εβδομάδα σε super market, από 30 λεπτά, σε 50ρη DC φορτιστή (που είναι το καλύτερο να μπουν στα supermarket) θα γέμιζα πλήρως το αυτοκίνητο. Σε AC θα έπαιρνα μόλις 10 KWh. Καφές απόγευμα με φίλο σε μέρος που έχει φορτιστή, 1,5 ώρα παραμονή, άλλες 15 KWh. Φαγητό σε mall που ζήτησαν τα παιδιά, άλλη μια ώρα παραμονής, άλλες 10KWh. Όλα τα παραπάνω είναι νεκρός χρόνος. Ναι ίσως δε γίνονται κάθε βδομάδα, όμως γίνονται. Άλλη φορά, αγώνας του ΠΑΟΚ, παρκάρισμα σε φορτιστή σχετικά κοντά στο γήπεδο, 3,5 ώρες παραμονή, 35 KWh. Νεκρός χρόνος και αυτός. Το ίδιο αν πάτε σινεμά πχ, τουλάχιστον 3 ώρες, άλλες 30 KWh. Εσείς είστε δουλειά - σπίτι και σπίτι δουλειά 365 μέρες το χρόνο;

Το ηλεκτρικό απαιτεί να βγάλεις από το μυαλό σου αυτό που έμαθες (πάω στο βενζινάδικο) και να σκέφτεσαι σε ποιες δραστηριότητες μπορείς να φορτίζεις σε νεκρό χρόνο. Αν το αναλύσεις, είναι πάρα πολλές. Και ακόμα κι αν δε προκύψει καμία δραστηριότητα και δεν έχεις κοντά φορτιστή AC να αφήσεις το αυτοκίνητο ή έβρεχε όλη την εβδομάδα και δε θες να περπατάς, στη χειρότερη θα πας μισή ώρα σε ένα HPDC ταχυφορτιστή (150KW+) την εβδομάδα που δε θα έχεις καταφέρει κάτι άλλο.

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια ακόμα σκέψη για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης: 

Δεν την είχα στο μυαλό μου, γιατί εγώ εδώ στο Bέλγιο μένω σε μικρή πόλη με άνεση χώρων. Όμως βλέπω ότι στις Βρυξέλλες (και στο Λονδίνο και αλλού) υπάρχουν app με υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτου. Και όχι τώρα με τα ηλεκτρικα, εδώ και χρόνια (Ούτε ξέρω πως ακριβώς το έκαναν με τα θερμικά, από τεχνική άποψη).  Πάντως εχω γνωστούς που ζούσαν στο Λονδίνο και δεν είχαν αυτοκίνητο γιατί που να το παρκάρουν? Χρησιμοποιούσαν το μετρό και μια στο τόσο που ήθελαν πχ να πάνε σουπερμάρκετ, νοίκιαζαν ενα αυτοκίνητο, έκαναν τη δουλειά τους και μετά το άφηναν. 

Λοιπόν, μέσα σε μεγαλουπόλεις αυτό είναι μια πολύ καλή ιδέα και ήδη λειτουργεί. Και τα BEV είναι ότι πρέπει για αυτή την υπηρεσία.  Ανοίγεις το app, σου λέει που έχει παρκαρισμένο αυτοκίνητο κοντά σου, το επιλέγεις, σου το ξεκλειδώνει, κάνεις ότι θέλεις, και μετά σου λέει που να το παρκάρεις για να το επιστρέψεις. (Έχει προκαθορισμένες θέσεις, οπότε δεν χρειάζεται να ψάχνεις εσύ).

Οπότε πολύ μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης μέσα σε πυκνοκατοικημένες πόλεις χωρίς εύκολο πάρκινγκ, θα μπορούσε να καλυφθεί με τετοιες υπηρεσίες και φυσικά τα BEV είναι ακόμα καλύτερα για αυτή τη δουλειά.  

Screenshot_20251011_161327_Chrome.jpg.ccc65ca9a60fef217c05d7e254fdcd1b.jpg

Cambio.be 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, phanispal είπε

Παίρνεις αυτοκίνητο και κάθεσαι και φτιάχνεις ολόκληρο πλάνο.

Και που είναι το πρόβλημα σε αυτό, ακόμα κι αν ίσχυε; Έχεις περιορισμένες ικανότητες οργάνωσης πλάνου και δε τα καταφέρνεις; Απορώ τι κάνετε σε αυτό το νήμα, καθήστε με τις τζιμινιέρες σας μέχρι να πάει η βενζίνη 5 ευρώ και τότε αναγκαστικά θα προσαρμοστείτε κι εσείς - ή θα πεθάνετε. Το σίγουρο είναι πως τα μικρά παιδιά σήμερα δε θα οδηγάνε τζιμινιέρες σε 15 χρόνια.

  • Confused 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, malakudi είπε

Για το αν είναι φθηνότερο από θερμικό ακόμα κι αν φορτίζεις έξω σε AC φορτιστές με έχουν καλύψει οι φίλοι παραπάνω. Αλλά το ηλεκτρικό δε το παίρνεις γιατί είναι φθηνότερο στη κίνηση, αυτό είναι ένα μόνο από τα πλεονεκτήματά του. Το παίρνεις γιατί απλώς ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ από τις τζιμινιέρες. Στα πάντα είναι ανώτερο, δε βρωμάει, δεν έχει κραδασμούς, δε κάνει θόρυβο, δε σπέρνει καρκίνο από την εξάτμιση, είναι πιο ασφαλές λόγω της μεγάλης ροπής και της ακαριαίας επιτάχυνσης.

 

 Πόσο καρκίνο γλιτώνει ένας κάτοικος Αθήνας εάν αλλάξει απο πετρέλαιο σε ηλεκτρικό?

Και τα δύο σε πάνε απο το σημείο Α στο Β. Σιγά το πράγμα.

Κάθε εβδομάδα οδηγώ και ηλεκτρικό και βενζινοκίνητο. Ναί είναι ανώτερο. Μου είναι πρόβλημα το παλιό? Όχι φυσικά. 

Θα έμπαινα στη διαδικασία να ψάχνω "τη δόση του" για να γλυτώσω χρήματα? Με τίποτα.

Το 10λεπτο δεν είναι 10λεπτο. Συγκρίνεις το γυμναστήριο με την βραδινή επιστροφή απο τη δουλειά ή τα εξωσχολικά? Θα αφήνω τα ανήλικά παιδιά στο σπίτι και θα τους λέω πάω να το βάλω στον φορτιστή και έρχομαι?

Και αν φορτίζει άλλος στο φορτιστή?? Αν βρέχει? Αν τελειώσει η φόρτιση 03:00 τα ξημερώματα θα πρέπει να το μετακινήσω σωστά? Όπως λένε και στο γκρουπ της ηλεκτροκίνησης.

 

Αυτά τα σκέφτεστε και τα γράφετε? Τα έχετε κάνει ποτέ ή τα προτείνετε μόνο σε άλλους? Και αν τα κάνατε σας άρεσε? 

 

Εγώ είμαι σπίτι - δουλειά - εξωσχολικά - εκδρομές και ταξίδια. Καφέδες δεν πάω. Σινεμά δεν πάω.  ΣΜ πάω αλλά δεν κάθομαι >30 λεπτά. Αν στο τέλος φορτίζω μόνο σε HPDC η διαφορά είναι μικρή και ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ δεν αξίζει επ' ουδενί την ταλαιπωρία.

Άλλοι τη βρίσκουν να περιμένουν στα λιντλ να φορτίσει ένα αμάξι μέχρι το 100% (γιατί οι τσαμπατζήδες τόσο το πάνε) για να φορτίσουν μετά αυτοί! Ε, εγώ δεν είμαι τέτοιος :)

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, sattack είπε

Μια ακόμα σκέψη για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης: 

Δεν την είχα στο μυαλό μου, γιατί εγώ εδώ στο Bέλγιο μένω σε μικρή πόλη με άνεση χώρων. Όμως βλέπω ότι στις Βρυξέλλες (και στο Λονδίνο και αλλού) υπάρχουν app με υπηρεσίες ενοικίασης αυτοκινήτου. Και όχι τώρα με τα ηλεκτρικα, εδώ και χρόνια (Ούτε ξέρω πως ακριβώς το έκαναν με τα θερμικά, από τεχνική άποψη).  Πάντως εχω γνωστούς που ζούσαν στο Λονδίνο και δεν είχαν αυτοκίνητο γιατί που να το παρκάρουν? Χρησιμοποιούσαν το μετρό και μια στο τόσο που ήθελαν πχ να πάνε σουπερμάρκετ, νοίκιαζαν ενα αυτοκίνητο, έκαναν τη δουλειά τους και μετά το άφηναν. 

Λοιπόν, μέσα σε μεγαλουπόλεις αυτό είναι μια πολύ καλή ιδέα και ήδη λειτουργεί. Και τα BEV είναι ότι πρέπει για αυτή την υπηρεσία.  Ανοίγεις το app, σου λέει που έχει παρκαρισμένο αυτοκίνητο κοντά σου, το επιλέγεις, σου το ξεκλειδώνει, κάνεις ότι θέλεις, και μετά σου λέει που να το παρκάρεις για να το επιστρέψεις. (Έχει προκαθορισμένες θέσεις, οπότε δεν χρειάζεται να ψάχνεις εσύ).

Οπότε πολύ μεγάλο μέρος της αυτοκίνησης μέσα σε πυκνοκατοικημένες πόλεις χωρίς εύκολο πάρκινγκ, θα μπορούσε να καλυφθεί με τετοιες υπηρεσίες και φυσικά τα BEV είναι ακόμα καλύτερα για αυτή τη δουλειά.  

Screenshot_20251011_161327_Chrome.jpg.ccc65ca9a60fef217c05d7e254fdcd1b.jpg

Cambio.be 

ναι αυτο ειναι πολυ ενδιαφερον και προσωπικα θα ζουσα και χωρις αμαξι αν το ειχαμε εδω. βεβαια οι τιμες φαινονται αρκετά "βέλγικες" αν καταλαβαινω καλα το pricing. για ενα 5ωρο και 50χλμ βγαινει το μικροτερο αμαξι 5x2,35+50x0.38= 33.1 euro. καλα καταλαβα?

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Το 10λεπτο δεν είναι 10λεπτο. Συγκρίνεις το γυμναστήριο με την βραδινή επιστροφή απο τη δουλειά ή τα εξωσχολικά? Θα αφήνω τα ανήλικά παιδιά στο σπίτι και θα τους λέω πάω να το βάλω στον φορτιστή και έρχομαι?

Και αν φορτίζει άλλος στο φορτιστή?? Αν βρέχει? Αν τελειώσει η φόρτιση 03:00 τα ξημερώματα θα πρέπει να το μετακινήσω σωστά? Όπως λένε και στο γκρουπ της ηλεκτροκίνησης.

 

Ότι να 'ναι, είναι μια φορά την εβδομάδα! Αν είναι και long range μπορεί να είναι μια φορά στις 10 μέρες. Δεν είναι κάθε μέρα. Δε θα βρέχει κάθε μέρα. Αν είναι πιασμένος ο φορτιστής το βλέπεις από το app. Δικαιολογίες χωρίς ουσία.

Στους AC φορτιστές δε χρειάζεται να πας μέσα στη νύχτα να το αποσυνδέσεις. Δεν έχουν overstay fees συν ότι μπορείς να ρυθμίσεις το αυτοκίνητο να φορτίζει με λιγότερα KW και να τελειώσει όταν ακριβώς θα πας να το πάρεις.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ναι αυτο ειναι πολυ ενδιαφερον και προσωπικα θα ζουσα και χωρις αμαξι αν το ειχαμε εδω. βεβαια οι τιμες φαινονται αρκετά "βέλγικες" αν καταλαβαινω καλα το pricing. για ενα 5ωρο και 50χλμ βγαινει το μικροτερο αμαξι 5x2,35+50x0.38= 33.1 euro. καλα καταλαβα?

Μάλλον. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ γιατί δεν μένω Βρυξέλλες. Αλλά είδα σήμερα ένα να περνάει μπροστά μου και το συζητήσαμε. 

Αν δεις παρακάτω λέει 1 μέρα 35Ε. Οπότε μάλλον αν πλησιάζεις τόσες πολλές ώρες και χλμ, το παίρνεις με 35Ε για όλη τη μέρα και δεν πληρώνεις παραπάνω.  Αλλά για λιγότερη ώρα και χλμ,  είναι ακόμα φθηνότερο. 

Και όλα αυτά αν το χρειάζεσαι για να κάνεις κάποια δουλειά. Αλλιώς για σκέτη μετακίνηση παίρνεις ΜΜΜ ή uber/freenow.  Ναι οκ, δεν ξερω αν φαίνονται ακριβές αυτές οι τιμές. Η αλήθεια είναι ότι συνηθισμένος στις "βελγικές" τιμές, τώρα πια όταν έρχομαι Αθήνα χρησιμοποιώ μόνο freenow για μετακινήσεις. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ότι να 'ναι, είναι μια φορά την εβδομάδα! Αν είναι και long range μπορεί να είναι μια φορά στις 10 μέρες. Δεν είναι κάθε μέρα. Δε θα βρέχει κάθε μέρα. Αν είναι πιασμένος ο φορτιστής το βλέπεις από το app. Δικαιολογίες χωρίς ουσία.

Στους AC φορτιστές δε χρειάζεται να πας μέσα στη νύχτα να το αποσυνδέσεις. Δεν έχουν overstay fees συν ότι μπορείς να ρυθμίσεις το αυτοκίνητο να φορτίζει με λιγότερα KW και να τελειώσει όταν ακριβώς θα πας να το πάρεις.

Τα φαντάζεσαι και τα γράφεις. Κάνε αναζήτηση στο ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα για over stay στους AC να δείς τί γράφουν. Το ότι δεν έχει χρέωση σημαίνει ότι θα κάνεις τον μλκα και θα εμποδίσεις άλλους να φορτίσουν? 

Αλλά μου απάντησες. Θα το βάλεις να φορτίζει αργά και στα @@ σου οι άλλοι. 

 

Και μία φόρτιση ανα εβδομάδα να είναι μιλάμε για 50+ φορτίσεις/έτος. Πόσες αντέχεις να σε βγάλουν εκτός προγράμματος? Τα αντικείμενα είναι "οι δούλοι" όχι εμείς. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Τα φαντάζεσαι και τα γράφεις. Κάνε αναζήτηση στο ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα για over stay στους AC να δείς τί γράφουν. Το ότι δεν έχει χρέωση σημαίνει ότι θα κάνεις τον μλκα και θα εμποδίσεις άλλους να φορτίσουν? 

Αλλά μου απάντησες. Θα το βάλεις να φορτίζει αργά και στα @@ σου οι άλλοι. 

 

Και μία φόρτιση ανα εβδομάδα να είναι μιλάμε για 50+ φορτίσεις/έτος. Πόσες αντέχεις να σε βγάλουν εκτός προγράμματος? Τα αντικείμενα είναι "οι δούλοι" όχι εμείς. 

Ποια @@ μου ρε φίλε, κανείς δε πάει να φορτίσει στις 4 τη νύχτα. Οι AC δεν έχουν overstay γιατί είναι πάντα άδειοι. Αν αρχίσουν να είναι γεμάτοι και να μη βρίσκεις, να το συζητήσουμε.

Δούλος είσαι στο θερμικό που πρέπει να πηγαίνεις για λάδια, μπουζί, συμπλέκτη και εγώ δε θυμάμαι τι άλλο. Το να πηγαίνεις μια φορά την εβδομάδα κάπου για φόρτιση περπατώντας 10 λεπτά δεν είναι δουλεία. Απορώ πραγματικά πως ένας κάτοχος ηλεκτρικού που είσαι εσύ υπερασπίζεται το αντίθετο. Έχεις και long range αν θυμάμαι καλά. Κάνε ένα πείραμα, φόρτιζε μόνο έξω για ένα μήνα και πες μας μετά αν ήταν δουλεία ή δεν ήταν τίποτα. Εγώ αν και φορτίζω σπίτι το έχω δοκιμάσει και ήταν πανεύκολο (έχω φορτιστή σε supermarket 700 μέτρα από το σπίτι - 9 λεπτά περπάτημα).

 

Δημοσ.

παντως εγω τις 50kw που εχω απο τη δεη καθε μηνα τις εκμεταλευομαι με 2-3 φιορες σε μεγαλους dc 180kw και καθομαι κανα τεταρτο 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, sattack είπε

Μάλλον. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ γιατί δεν μένω Βρυξέλλες. Αλλά είδα σήμερα ένα να περνάει μπροστά μου και το συζητήσαμε. 

Αν δεις παρακάτω λέει 1 μέρα 35Ε. Οπότε μάλλον αν πλησιάζεις τόσες πολλές ώρες και χλμ, το παίρνεις με 35Ε για όλη τη μέρα και δεν πληρώνεις παραπάνω.  Αλλά για λιγότερη ώρα και χλμ,  είναι ακόμα φθηνότερο. 

Και όλα αυτά αν το χρειάζεσαι για να κάνεις κάποια δουλειά. Αλλιώς για σκέτη μετακίνηση παίρνεις ΜΜΜ ή uber/freenow.  Ναι οκ, δεν ξερω αν φαίνονται ακριβές αυτές οι τιμές. Η αλήθεια είναι ότι συνηθισμένος στις "βελγικές" τιμές, τώρα πια όταν έρχομαι Αθήνα χρησιμοποιώ μόνο freenow για μετακινήσεις. 

νομιζω το 35 ειναι για να μην κανεις monthly subscription. για καποιον ταξιδιωτη πχ που δεν θα ξαναπαει βελγιο. σε καθε περιπτωση οι τιμες ειναι πολυ καλες γιατι περιλαμβανει και το καυσιμο. 

αρχικα δεν εχουμε κατι τετοιο στην ελλαδα και δεν το βλεπω συντομα αλλα αν αντι για 31 η διαδρομη ηταν 25 αξιζει για ελλαδα σιγουρα. μια φορα την εβδομαδα να το θες και ας πουμε για 52 εβδομαδες ειναι 25ε*52=1300e. για 50χλμ θες 4 λίτρα περιπου 7μιση ευρω δηλαδη 400 ευρω καυσιμα αρα 900ευρω το κοστος της υπηρεσιας συν 48 το χρονο το fee. τοσα χανω και με το αμαξι απλα επειδη το εχω. δεν ειναι κακο...

7 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ποια @@ μου ρε φίλε, κανείς δε πάει να φορτίσει στις 4 τη νύχτα. Οι AC δεν έχουν overstay γιατί είναι πάντα άδειοι. Αν αρχίσουν να είναι γεμάτοι και να μη βρίσκεις, να το συζητήσουμε.

Δούλος είσαι στο θερμικό που πρέπει να πηγαίνεις για λάδια, μπουζί, συμπλέκτη και εγώ δε θυμάμαι τι άλλο. Το να πηγαίνεις μια φορά την εβδομάδα κάπου για φόρτιση περπατώντας 10 λεπτά δεν είναι δουλεία. Απορώ πραγματικά πως ένας κάτοχος ηλεκτρικού που είσαι εσύ υπερασπίζεται το αντίθετο. Έχεις και long range αν θυμάμαι καλά. Κάνε ένα πείραμα, φόρτιζε μόνο έξω για ένα μήνα και πες μας μετά αν ήταν δουλεία ή δεν ήταν τίποτα. Εγώ αν και φορτίζω σπίτι το έχω δοκιμάσει και ήταν πανεύκολο (έχω φορτιστή σε supermarket 700 μέτρα από το σπίτι - 9 λεπτά περπάτημα).

 

κουραστηκα μονο στη σκεψη. ασε που θα μετραω γρατζουνιες... αν το βρω ολοκληρο μετα απο 1-2 χρονια που θα το κανω αυτο.

δεν ειναι βιωσιμο το σεναριο σου, μαλλον εχεις πολυ ελευθερο χρονο.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό ρε παιδιά που ο καθένας κάνει τις προβολές του και νομίζει ότι οι άλλοι ζουν παρόμοια ζωή και άρα θα βολεύονται με τον τρόπο που αυτός βολεύεται με ξεπερνάει!

Ο καθένας κάνει τις επιλογές του για τους δικούς του λόγους, όποιοι και να είναι αυτοί. Το να θέλουμε ξανά και ξανά να τις επιβάλλουμε στους άλλους γίνεται κουραστικό. 

Σνομπισμός και ξερολίαση δεξιά κι αριστερά, φτάνει κάπου! 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...