haHa Δημοσ. Τρίτη στις 09:50 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:50 πμ 29 λεπτά πριν, gbouros είπε Στο ταξίδι μπορεί να χρειαστείς 9-12-19 λεπτά φόρτιση (αν ισχύουν με ακρίβεια αυτά που λέει ο υπολογιστής ταξιδιού). Υπολόγισε όμως ότι φτάνεις Γιάννενα με 10% μπαταρία και άμεσα πρέπει να βρεις φορτιστή. Αν πας σε γρήγορο φορτιστή κοστίζει σε χρήματα να το ξαναγεμίσεις ενώ αν πας σε αργό κοστίζει σε χρόνο. Άσε που μπορεί να γίνει οποιαδήποτε καθυστέρηση στο δρόμο και να είσαι ανάμεσα στο φτάνω-δεν φτάνω 24 λεπτά πριν, zio10 είπε Όντως το 10% με προβλημάτισε κι εμένα και θα άγχωνε, εκτός αν πήγαινα καρφί στο σπίτι μου. Διαφορετικά σίγουρα θα φόρτιζα κάπου ξανά πριν φτάσω. Ποσες φορες στην ζωη σας εχετε κανει ταξιδι 900χλμ(450 να πας και 450χλμ να γυρισεις) σε μια ημερα; Ποια ηταν η τελευταια φορα που το κανατε; Και ναι, η φορτιστη σε ταχυφορτιστη με 0.55€/kWh ειναι ακριβοτερη απο οτι σε εναν τυπικο AC φορτιστη με 0.40€/kWh, αλλα και παλι ειναι φθηνοτερο απο οτι με ενα θερμικο. 2
@pnea1973 Δημοσ. Τρίτη στις 09:58 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:58 πμ (επεξεργασμένο) Επειδή το κάνω συνέχεια το ταξίδι. Κάθομαι λίγάκι παραπάνω στο Ριο (εχει ωραίο καφέ συνήθως 25 λεπτάκια για ψώνια και καφέ) και φθάνω στην Αθήνα με 25%. Ποσοστό υπερ αρκετό για την κίνηση στην πόλη. Επειτα μια βόλτα στα mall θα φορτίσω ή στους Tesla αν θέλω γρήγορα ή σε κάποιον AC (αν καθήσουμε κανένα 3ωρο όπως συνήθως κάνουμε). Επειτα πριν φύγουμε, φορτίζω στο 100% και φθάνω Ιωάννινα με 25%. Δεν προσέχω καθόλου με τι ταχύτητα πάω (συνήθως 130 150 κοντέρ). Αυθημερόν φυσικά δεν το κάνω. Δεν έχω λόγο. Οπότε και το 25% είναι υπερ αρκετό. Επεξ/σία Τρίτη στις 10:00 πμ από @pnea1973 2
gbouros Δημοσ. Τρίτη στις 10:00 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:00 πμ 4 minutes ago, sattack said: Αυτά είναι απλά πράγματα. Για σένα 4 minutes ago, haHa said: Ποσες φορες στην ζωη σας εχετε κανει ταξιδι 900χλμ(450 να πας και 450χλμ να γυρισεις) σε μια ημερα; Ποια ηταν η τελευταια φορα που το κανατε; Ποτέ. Για μένα όμως που είμαι αγχώδης τύπος, στο πλάνο μου θα υπήρχαν τουλάχιστον 2 στάσεις για φόρτιση 15+λεπτών και ταχύτητα μέχρι 110 για να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο. Κάποιοι προτιμούν να δίνουν τα επιπλέον χρήματα που ζητάει το θερμικό για να έχουν την ηρεμία τους και να μην τα τρων σε ψυχοφάρμακα. Κάποιοι άλλοι είναι άνετοι και τα χρήματα αυτά μένουν στην τσέπη τους να τα κάνουν ότι θέλουν 1
Dante80 Δημοσ. Τρίτη στις 10:08 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:08 πμ (επεξεργασμένο) 8 minutes ago, gbouros said: Κάποιοι προτιμούν να δίνουν τα επιπλέον χρήματα που ζητάει το θερμικό για να έχουν την ηρεμία τους και να μην τα τρων σε ψυχοφάρμακα. Το έχουμε πει, σε γενικές γραμμές δεν ισχύει αυτό. Το άγχος της εμβέλειας το έχουν αυτοί που δεν έχουν εμπειρία με ηλεκτρικό. Με το που το πάρουν, αυτό συνήθως εξαφανίζεται. Γιαυτό λέμε πως είναι και καλή ιδέα γενικά να νοικιάσει κάποιος για κάνα μήνα πρώτα, αν ενδιαφέρεται για ηλεκτρικό. Θα δει πως η προσαρμογή είναι συνήθως ραγδαία και άμεση. Επεξ/σία Τρίτη στις 10:09 πμ από Dante80 7
@pnea1973 Δημοσ. Τρίτη στις 10:15 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:15 πμ 12 λεπτά πριν, gbouros είπε Για μένα όμως που είμαι αγχώδης τύπος, στο πλάνο μου θα υπήρχαν τουλάχιστον 2 στάσεις για φόρτιση 15+λεπτών και ταχύτητα μέχρι 110 για να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο. Κάποιοι προτιμούν να δίνουν τα επιπλέον χρήματα που ζητάει το θερμικό για να έχουν την ηρεμία τους και να μην τα τρων σε ψυχοφάρμακα. Κάποιοι άλλοι είναι άνετοι και τα χρήματα αυτά μένουν στην τσέπη τους να τα κάνουν ότι θέλουν Οπως έχει ειπωθεί δεν είναι ολα για όλους. Αν έχεις τόσο άγχος, απλά δεν αγοράζεις ηλεκτρικό. Γλυτώνεις επισκέψεις και φάρμακα.
majunior Δημοσ. Τρίτη στις 10:15 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:15 πμ 3 λεπτά πριν, Dante80 είπε Το έχουμε πει, σε γενικές γραμμές δεν ισχύει αυτό. Το άγχος της εμβέλειας το έχουν αυτοί που δεν έχουν εμπειρία με ηλεκτρικό. Με το που το πάρουν, αυτό συνήθως εξαφανίζεται. Γιαυτό λέμε πως είναι και καλή ιδέα γενικά να νοικιάσει κάποιος για κάνα μήνα πρώτα, αν ενδιαφέρεται για ηλεκτρικό. Θα δει πως η προσαρμογή είναι συνήθως ραγδαία και άμεση. Δε χρειάζεται κανείς να νοικιάσει τίποτα. Μπορείς απλά να χρησιμοποιήσεις το μυαλό σου. Για τον ίδιο λόγο που δε χρειάζεται να είσαι ποδοσφαιριστής για να καταλάβεις αν μια ομάδα παίζει καλή μπάλα ή όχι. Ο φίλος με το Tesla το άφησε στα 14% για να νιώθει ασφαλής. Ο φίλος με το Ioniq το άφησε 10%. Οι υπόλοιποι καταλαβαίνουν από τα νούμερα που παρουσιάζονται εδώ και θέτουν τα δικά τους όρια για το που θα αρχίσουν να ανησυχούν. Δεν έχει καμία με καμία διαφορά από το να βλέπεις να σου μειώνεται η βενζίνη. Άλλοι με το που ανάψει το φωτάκι θα ψάξουν για βενζινάδικο, άλλοι όχι. 1
sattack Δημοσ. Τρίτη στις 10:44 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:44 πμ 40 λεπτά πριν, gbouros είπε Για σένα Ποτέ. Για μένα όμως που είμαι αγχώδης τύπος, . Κάποιοι προτιμούν να δίνουν τα επιπλέον χρήματα που ζητάει το θερμικό για να έχουν την ηρεμία τους και να μην τα τρων σε ψυχοφάρμακα. Ευχαριστούμε που ήρθατε να μας ανακοινώσετε να μην σας λάβουμε υπόψιν μας! 😅 Εδώ είναι η προοπτική της ηλεκτροκίνησης για όποιον ενδιαφέρεται τι γίνεται και πως δουλεύει. Δεν ήταν ο σκοπός μας να σπρώξουμε εσάς στα ψυχοφάρμακα! Έχει άλλα χαλαρωτικά threads για εσάς παραδίπλα! 😅 4 2
paparen Δημοσ. Τρίτη στις 10:51 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:51 πμ Να προσθεσω μια ακομα παραμετρο στο θεμα ταξιδι-καταναλωση-φορτιστη. Για καθε ηλεκτρικο οχημα, που το καθενα εχει τα δικα του χαρακτηριστικα (καμπυλη φορτισης, καταναλωση, μεγεθος μπαταριας) υπαρχει ενας "ιδανικος" τροπος να ταξιδεψει κανεις για συγκεκριμενο προορισμο, δηλ για συγκεκριμενη αποσταση. "Ιδανικος" απο την αποψη οτι εχει την μικροτερη χρονικη διαρκεια. Ενα πολυ χοντροειδες παραδειγμα, αν πας καπου σε αποσταση 450 χλμ, το ταξιδι σου θα διαρκεσει λιγοτερο αν ταξιδευεις με μεγιστη ταχυτητα τα 110km/h (προσεξτε οτι ειπα μεγιστη και οχι μεση), αντι μεγιστη τα 130. Ισως, με μεγιστη τα 110 να μην χρειαστει να φορτισεις καθολου, ενω με τα 130 να πρεπει να σταματησεις. Οσο καλο φορτιστη και να πετυχεις, οσο ιδανικη καμπυλη φορτισης και να εχεις, απο τη στιγμη που μπαινεις στο ΣΕΑ, μεχρι τη στιγμη που ξαναβγαινεις, εχεις φαει για πλακα 10'. Το θεμα ειναι, μπορεις να πηγαινεις με 100-110km/h χωρις να βαρεθεις; Μηπως θα προτιμησεις να πας πιο γρηγορα και να κανεις και μια σταση, που θα εκανες ισως ετσι και αλλιως για καφε/τσιγαρο/τυροπιτα/τουαλετα και να τη συνδυασεις με φορτιση; 1
teodor_ch Δημοσ. Τρίτη στις 10:58 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:58 πμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, gbouros είπε Για σένα Ποτέ. Για μένα όμως που είμαι αγχώδης τύπος, στο πλάνο μου θα υπήρχαν τουλάχιστον 2 στάσεις για φόρτιση 15+λεπτών και ταχύτητα μέχρι 110 για να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο. Κάποιοι προτιμούν να δίνουν τα επιπλέον χρήματα που ζητάει το θερμικό για να έχουν την ηρεμία τους και να μην τα τρων σε ψυχοφάρμακα. Κάποιοι άλλοι είναι άνετοι και τα χρήματα αυτά μένουν στην τσέπη τους να τα κάνουν ότι θέλουν Και εμένα μου αρέσει να έχω πλάνο. Και το έχω. Το 10% στις 70kwh (74 είναι αλλά πές έχει χαλάσει) με ~100-110χλμ/ώρα δηλαδή 17kwh/100km είναι ~40χιλιόμετρα. Το abrp υπολογίζει προς τα πάνω. Ο υπολογιστής του αυτοκινήτου πέφτει 99.99% μέσα με τα όρια ταχύτητας (και λίγο παραπάνω). Τί να μου τύχει? Αν υπάρξει κίνηση/μποτιλιάρισμα θα φτάσω με μεγαλύτερο ποσοστό! Και αν κάποιος καταφέρει να μείνει ξέρεις τί θα γίνει? Σε μεταφέρει η οδική βοήθεια ΔΩΡΕΑΝ στον πλησιέστερο φορτιστή. Αλλά αυτό είναι κατόρθωμα... Έχω >500.000χλμ σε 4 και 2-τροχα με αυτονομία που ξεκινούσε απο 150-200χλμ και ποτέ δεν έχω μείνει. Πρέπει να είναι κάποιος πολύ στόκος για να το καταφέρει (εκτός αν υπάρχει έκτακτη ανάγκη). 1ο μου ταξίδι, 1η φορά φόρτιση εκτός σπιτιού και έφτασα σε ταχυφορτιστή με 5-6% (δεν θυμάμαι ακριβώς). Ούτε το καπάκι για το CCS βύσμα δεν είχα ξαναβγάλει. Αρχικά θα έφτανα με 10% αλλά σκέφτηκα ότι είναι ηλίθιο να μήν εκμεταλλευτώ λίγο παραπάνω την μπαταρία και να φτάσω πιο γρήγορα. Εάν δεν οδηγήσεις δεν καταλαβαίνεις και άσε τους άλλους να λένε ότι θέλουν. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο με τα θερμικά. Απλά εκεί δεν έχει ποσοστό, έχεις περισσότερα σημεία "φόρτισης" και έχει μεγαλύτερη αυτονομία. Ε, το swift βγάζει ~500κάτι χλμ, η μηχανή μου συνήθως στα 220 ανάβει λαμπάκι. Στο ταξίδι που πήγα είχα μισό ντεπόζιτο και το πατήσαμε λίγο (200+) και άναψε η ρεζέρβα στα ~10 λεπτά οδήγησης στις >7.000 στροφές. Πολύ πριν απο όσο είχαμε αρχικά υπολογίσει. Έκοψα, είχα ~60χλμ ακόμα και φτάσαμε σε βενζινάδικο. Το ίδιο πράγμα κάνω και με το ηλεκτρικό. ΥΓ. Το 10% που βλέπεις στον προορισμό είναι το ΛΙΓΟΤΕΡΟ με ταχύτητες 150χλμ/ώρα. Δηλαδή για να φτάσεις με λιγότερο πρέπει να τρέξεις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ! Αν κόψεις θα φτάσεις με περισσότερο. Αν φορτίσεις 3 λεπτά παραπάνω φτάνεις με 16% με τις 150άρες. 9 λεπτά πριν, paparen είπε Να προσθεσω μια ακομα παραμετρο στο θεμα ταξιδι-καταναλωση-φορτιστη. Για καθε ηλεκτρικο οχημα, που το καθενα εχει τα δικα του χαρακτηριστικα (καμπυλη φορτισης, καταναλωση, μεγεθος μπαταριας) υπαρχει ενας "ιδανικος" τροπος να ταξιδεψει κανεις για συγκεκριμενο προορισμο, δηλ για συγκεκριμενη αποσταση. "Ιδανικος" απο την αποψη οτι εχει την μικροτερη χρονικη διαρκεια. Ενα πολυ χοντροειδες παραδειγμα, αν πας καπου σε αποσταση 450 χλμ, το ταξιδι σου θα διαρκεσει λιγοτερο αν ταξιδευεις με μεγιστη ταχυτητα τα 110km/h (προσεξτε οτι ειπα μεγιστη και οχι μεση), αντι μεγιστη τα 130. Ισως, με μεγιστη τα 110 να μην χρειαστει να φορτισεις καθολου, ενω με τα 130 να πρεπει να σταματησεις. Οσο καλο φορτιστη και να πετυχεις, οσο ιδανικη καμπυλη φορτισης και να εχεις, απο τη στιγμη που μπαινεις στο ΣΕΑ, μεχρι τη στιγμη που ξαναβγαινεις, εχεις φαει για πλακα 10'. Το θεμα ειναι, μπορεις να πηγαινεις με 100-110km/h χωρις να βαρεθεις; Μηπως θα προτιμησεις να πας πιο γρηγορα και να κανεις και μια σταση, που θα εκανες ισως ετσι και αλλιως για καφε/τσιγαρο/τυροπιτα/τουαλετα και να τη συνδυασεις με φορτιση; Σωστά. Αν έχεις να κάνεις πολλά χλμ με πολλές στάσεις αν δείς το γράφημα που έβαλα παραπάνω στο ioniq5 σε συμφέρει να πηγαίνεις τέρμα 🙃 Επεξ/σία Τρίτη στις 11:02 πμ από teodor_ch 1
skritikos Δημοσ. Τρίτη στις 11:08 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:08 πμ (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, paparen είπε Να προσθεσω μια ακομα παραμετρο στο θεμα ταξιδι-καταναλωση-φορτιστη. Για καθε ηλεκτρικο οχημα, που το καθενα εχει τα δικα του χαρακτηριστικα (καμπυλη φορτισης, καταναλωση, μεγεθος μπαταριας) υπαρχει ενας "ιδανικος" τροπος να ταξιδεψει κανεις για συγκεκριμενο προορισμο, δηλ για συγκεκριμενη αποσταση. "Ιδανικος" απο την αποψη οτι εχει την μικροτερη χρονικη διαρκεια. Ενα πολυ χοντροειδες παραδειγμα, αν πας καπου σε αποσταση 450 χλμ, το ταξιδι σου θα διαρκεσει λιγοτερο αν ταξιδευεις με μεγιστη ταχυτητα τα 110km/h (προσεξτε οτι ειπα μεγιστη και οχι μεση), αντι μεγιστη τα 130. Ισως, με μεγιστη τα 110 να μην χρειαστει να φορτισεις καθολου, ενω με τα 130 να πρεπει να σταματησεις. Οσο καλο φορτιστη και να πετυχεις, οσο ιδανικη καμπυλη φορτισης και να εχεις, απο τη στιγμη που μπαινεις στο ΣΕΑ, μεχρι τη στιγμη που ξαναβγαινεις, εχεις φαει για πλακα 10'. Το θεμα ειναι, μπορεις να πηγαινεις με 100-110km/h χωρις να βαρεθεις; Μηπως θα προτιμησεις να πας πιο γρηγορα και να κανεις και μια σταση, που θα εκανες ισως ετσι και αλλιως για καφε/τσιγαρο/τυροπιτα/τουαλετα και να τη συνδυασεις με φορτιση; Έχω ταξιδέψει ολόκληρη την Ελλάδα και το μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης με 85-90χλμ/ω σε ασφάλτινα ταξίδια τα τελευταία 8 χρόνια. Με θερμικό off-road oriented όχημα, 1300cc και 85 άλογα. Καλή μουσική και η γυναίκα μου δίπλα για ατελείωτες συζητήσεις και όλα καλά. Η ζωή είναι μικρή, και η πολλή βιασύνη σκοτώνει, κυριολεκτικά και μεταφορικά. ΥΓ. Έχουμε γίνει πολύ καλομαθημένοι όλοι! Επεξ/σία Τρίτη στις 11:10 πμ από skritikos 10
paparen Δημοσ. Τρίτη στις 11:09 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:09 πμ 4 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Και εμένα μου αρέσει να έχω πλάνο. Και το έχω. Το 10% στις 70kwh (74 είναι αλλά πές έχει χαλάσει) με ~100-110χλμ/ώρα δηλαδή 17kwh/100km είναι ~40χιλιόμετρα. Το abrp υπολογίζει προς τα πάνω. Ο υπολογιστής του αυτοκινήτου πέφτει 99.99% μέσα με τα όρια ταχύτητας (και λίγο παραπάνω). Τί να μου τύχει? Αν υπάρξει κίνηση/μποτιλιάρισμα θα φτάσω με μεγαλύτερο ποσοστό! Σωστά. Αν έχεις να κάνεις πολλά χλμ με πολλές στάσεις αν δείς το γράφημα που έβαλα παραπάνω στο ioniq5 σε συμφέρει να πηγαίνεις τέρμα 🙃 Το μποτιλιαρισμα δεν ειναι προβλημα, διοτι οπως ειπες, πεφτει η καταναλωση και αυξανει η εμβελεια. Αυτο που ενδεχεται να ειναι προβλημα ειναι καποια αναγκαστικη παρακαμψη. Προσωπικα δεν θα το υπολογιζα ποτε στο 10%, συνηθως υπολογιζω αφικη με 20%, ωστε να μπορεσω να ανταπεξελθω σε απροσμενα γεγονοτα. Το ιδιο εκανα και στο θερμικο μου, προσπαθουσα να αποφυγω το "λαμπακι". Αυτα ομως εχουν περισσοτερο να κανουν με την ιδιοσυγκρασια του καθενος και ποσο risk averse ειναι, παρα με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα. Οσο για το γραφημα, να εχεις δικιο, αρκει να βρισκεις συνεχως 800V φορτιστες που να ειναι στον δρομο σου. Ο dei blue που ανεφερες στο ταξιδι προς ιωαννινα, ειναι μεσα στο ριο (δηλαδη φευγεις απο την εθνικη οδο) και μεσα σε σουπερμαρκετ (οποτε αυξανεται η πιθανοτητα να ειναι κατειλημμενος ειτε απο θερμικο ειτε απο αλλο ηλεκτρικο, ειδικα αν πας ωρες/μερες αιχμης, οπως σαββατο). Γενικα φορτιστες σε σουπερ αποφευγω οπως ο διαολος το λιβανι.
basilis_k6 Δημοσ. Τρίτη στις 01:37 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:37 μμ 6 ώρες πριν, haHa είπε Το κοστος σε ταξιδι στον αυτοκινητόδρομο είναι ακομα μεγαλύτερο με ένα θερμικο οταν πηγαινεις πανω απο τα ορια. κουραζεις.... δεν ειπα ποτε οτι ειναι φθηνοτερο απο τη βενζινη.
haHa Δημοσ. Τρίτη στις 01:41 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:41 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε κουραζεις.... δεν ειπα ποτε οτι ειναι φθηνοτερο απο τη βενζινη. Πιστευω οι ανακριβειες σου κουραζουν παραπανω, ενω ειδαμε με real-life παραδειγματα οτι πχ δεν ισχυει το 2 φορες γεμισμα που εγραψες. 19 ώρες πριν, basilis_k6 είπε ναι απλα αυξανει πολυ το κοστος ταξιδιου γιατι για ενα τυπικο αθηνα γιαννενα θα σταματησεις 2 φορες για γεμισμα και θα σου παει πολυ σε ρευμα χανοντας το σημαντικο πλεονεκτημα της οικονομιας. αν κανεις αρκετα ταξιδια ειναι θεμα αυτο. φετος τα ταξιδια μου ειναι περισσοτερα χλμ απο την πολη, ισως και διπλασια. Τελος, για να μην παρασυρεται ο κοσμος απο τις ανακριβειες: Πηγαινοντας πανω απο τα ορια, το κοστος αυξανεται ανεξαρτητως τον τυπο αυτοκινητου. Απλα συνηθως με ενα θερμικο, αυξανεται ποσοτικα(σε ευρω) ακομα περισσοτερο απο οτι με ενα ηλεκτρικο. Αυξανοντας την ταχυτητα απο 130km/h σε 150 km/h, ενα αυτοκινητο εχει αυξημενες αεροδυναμικες αντιστασεις. Αυτο κοστιζει σε καταναλωση, αλλα στα θερμικα κοστιζει ακομα παραπανω για 4 λογους: δεν ειναι συνηθως τοσο αεροδυναμικα οσο τα ηλεκτρικα, οποτε ειναι μεγαλυτερο το αεροδυναμικο drag που πρεπει να υπερνικησουν. Υπενθυμιση οτι η ταχυτητα επηρεαζει στο τετραγωνο την απαιτουμενη ενεργεια/δυναμη που χρειαζεται ενα αυτοκινητο για να κινηθει. Αυξηση αεροδυναμικου drag απο 130km/h σε 150 km/h : 150² / 130² = 22500 / 16900 = 1.33 = +33% Φυσικα, δεν θα αυξηθει η καταναλωση κατα 33% γιατι υπαρχουν κι αλλες απωλειες, δεν ειναι μονο οι αεροδυναμικες απωλειες, αλλα σε αυτες τις ταχυτητες ειναι οι βασικες απωλειες. κινουνται εκτος του optimal/efficient range στροφων του κινητηρα, οποτε η καταναλωση αυξανει ακομα περισσοτερο οταν πχ ο κινητηρας δουλευει στις 3.500-4000rpm. πηγαινοντας με υψηλοτερη μεση ειναι πιο συχνες οι περιπτωσεις που πρεπει να φρεναρεις και να ξαναεπιταχυνεις, πχ γιατι καποιος μπηκε στην αριστερη με 110km/h. Στο ηλεκτρικο φρεναροντας παιρνεις ενα ποσοστο της ενεργειας πισω που δεν παιρνεις στα θερμικα, οποτε οι αχρειαστες επιταχυνσεις κοστιζουν παραπανω. το κοστος μετακινησης σε ευρω ηταν ηδη αυξημενο, οποτε οποιαδηποτε ποσοστιαια αυξηση καταναλωσης μεταφραζεται σε ακομα μεγαλυτερη ποσοτικη(σε ευρω) αυξηση. Για ολους αυτους τους λογους, τα θερμικα καινε 25-30% παραπανω οταν αυξανεις την ταχυτητα απο 130km/h σε 150 km/h. Τα ηλεκτρικα καινε γυρω στο 20% παραπανω για την ιδια αυξηση ταχυτητας. Επεξ/σία Τρίτη στις 03:06 μμ από haHa 1
plasTOST Δημοσ. Τρίτη στις 01:44 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:44 μμ 2 ώρες πριν, skritikos είπε Έχω ταξιδέψει ολόκληρη την Ελλάδα και το μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης με 85-90χλμ/ω σε ασφάλτινα ταξίδια τα τελευταία 8 χρόνια. Με θερμικό off-road oriented όχημα, 1300cc και 85 άλογα. Καλή μουσική και η γυναίκα μου δίπλα για ατελείωτες συζητήσεις και όλα καλά. Η ζωή είναι μικρή, και η πολλή βιασύνη σκοτώνει, κυριολεκτικά και μεταφορικά. ΥΓ. Έχουμε γίνει πολύ καλομαθημένοι όλοι! Και να συμπληρώσω με αυτονομία 350-400 χλμ. Για τέτοιους χρήστες (όπως έχω κάνει και εγώ αντίστοιχα ταξίδια με τέτοιους είδος όχημα) η αυτονομία των 350 χλμ μέχρι να χρειαστεί ανεφοδιασμός είναι μια χαρά αφού είμαστε συνηθισμένοι σε τέτοιο range 1
zio10 Δημοσ. Τρίτη στις 02:00 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:00 μμ 2 ώρες πριν, skritikos είπε Έχω ταξιδέψει ολόκληρη την Ελλάδα και το μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης με 85-90χλμ/ω σε ασφάλτινα ταξίδια τα τελευταία 8 χρόνια. Με θερμικό off-road oriented όχημα, 1300cc και 85 άλογα. Καλή μουσική και η γυναίκα μου δίπλα για ατελείωτες συζητήσεις και όλα καλά. Η ζωή είναι μικρή, και η πολλή βιασύνη σκοτώνει, κυριολεκτικά και μεταφορικά. ΥΓ. Έχουμε γίνει πολύ καλομαθημένοι όλοι! Ότι πας πας, αλλά παραείναι χαμηλή ταχύτητα. Δεν είναι κουραστικό; Ή απλά θέμα συνήθειας; Κι εγώ δεν έχω πολλά άλογα πλέον αλλά με 80-90 δεν μπορώ να πάω. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα