Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 minutes ago, manolis940 said:

Μέχρι το 2016 οδηγούσα ένα Golf IV ( Δισκόφρενα μπρος πίσω + ABS) . Όταν πατούσα απότομα φρένο ένιωθα τα άντερα μου να φεύγουν απ' το στομάχι. Τις δύσκολες στιγμές κάτι τέτοιο θέλω. Για όλες τις άλλες τα ταμπούρα είναι .... μια χαρά. Δεν μπορώ να καταλάβω η VW τι σκέφτεται σήμερα και σε αυτοκίνητο 700 κιλά περίπου παραπάνω βάζει ταμπούρα. Δεν νομίζω γενικότερα πλέον η συγκεκριμένη εταιρεία να έχει προωπτική στην Ηλεκτροκίνηση. Πουλάει το ίδιο με Tesla αλλά σε ποιότητα την τελευταία δεκαετία είναι Lada.

Χωρίς να θέλω να δημιουργήσω διαμάχη σύμφωνα με το https://fastestlaps.com/

Για το 100-0, το id.3 θέλει 33μ, τα golf MK IV 39μ, GTI MK V 36μ, Golf R Mk VI 36μ και τέλος το Golf R Mk VII με 300ίππους 32μ που έχουν παραπλήσιες ρεμπρίζ σε ανθρώπινες ταχύτητες <140 και διαφορά βάρους 250-300κιλά.

Μεγέθη εμπρός δίσκων δεν βρήκα αλλά "φαίνεται" ότι είναι παραπλήσιες επιδόσεις (όχι στις στροφές, στην ευθεία).

 

Υ.Γ. Πάντως θυμήθηκα πριν μερικούς μήνες είχα πάει βόλτα στο βουνό και σε μια ανηφόρα ξεχάστηκα και έπιασα πάνω από 120. Όμως είχε στροφή που έβγαλε σήμα για 50. Ε λοιπόν πλακώθηκα στα φρένα και έστριψα φρενάροντας... Από εκεί που δεν φοβόμουν το τέρμα γκάζι στις ανηφόρες, πλέον πρέπει να το σκέφτομαι και να κοιτάω την ταχύτητα...

 

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, filarhos είπε

Για το 100-0, το id.3 θέλει 33μ

Αν ήθελε 28m θα μας πείραζε; 😶

 

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Υ.Γ. Πάντως θυμήθηκα πριν μερικούς μήνες είχα πάει βόλτα στο βουνό και σε μια ανηφόρα ξεχάστηκα και έπιασα πάνω από 120. Όμως είχε στροφή που έβγαλε σήμα για 50. Ε λοιπόν πλακώθηκα στα φρένα και έστριψα φρενάροντας... Από εκεί που δεν φοβόμουν το τέρμα γκάζι στις ανηφόρες, πλέον πρέπει να το σκέφτομαι και να κοιτάω την ταχύτητα...

Και το χειρόφρενο με δίσκους πίσω άλλο πράμα κάτι που καταλαβαίνω στην περίπτωση σου οριακά χρειαζόταν 🤣

Δημοσ.
15 hours ago, manolis940 said:

Αν ήθελε 28m θα μας πείραζε; 😶

Από το ίδιο site:
Συγκριτικά πάντα, για αυτό κοιτάω το ίδιο site, στην κατοστάδα με το καλύτερο φρενάρισμα στην 16η θέση είναι η Laferrari με 28μ και μέχρι και το εκατοστό Panamera 4s έχουν 30μ.
Οπότε το αναλογικό 28μ μην το περιμένεις σε γήινα αυτοκίνητα. Ότι είναι καλύτερο από 35μ είναι πολύ καλό, πάντα με βάση αυτό το site.

Σε άλλο site μπορεί να έχει άλλες τιμές αλλά η σχετικότητα παραμένει.

 

Υ.Γ. Για σγκριτικούς λόγους το καλύτερο εργοστασιακό punto έχει 36, που δεν είχαμε το καλύτερο...

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, filarhos είπε

Από το ίδιο site:
Συγκριτικά πάντα, για αυτό κοιτάω το ίδιο site, στην κατοστάδα με το καλύτερο φρενάρισμα στην 16η θέση είναι η Laferrari με 28μ και μέχρι και το εκατοστό Panamera 4s έχουν 30μ.
Οπότε το αναλογικό 28μ μην το περιμένεις σε γήινα αυτοκίνητα. Ότι είναι καλύτερο από 35μ είναι πολύ καλό, πάντα με βάση αυτό το site.

Σε άλλο site μπορεί να έχει άλλες τιμές αλλά η σχετικότητα παραμένει.

 

Υ.Γ. Για σγκριτικούς λόγους το καλύτερο εργοστασιακό punto έχει 36, που δεν είχαμε το καλύτερο...

Αυτο ειναι ενα φρεναρισμα σε συγκεκριμενες συνθηκες.

Η διαφορα θα μπορουσε να ειναι τεραστια αν ηταν ο 2ο η και 3ο φρεναρισμα, ειδικα σε μια ζεστη μερα.

  • Like 2
Δημοσ.
16 minutes ago, Ntinaras said:

Αυτο ειναι ενα φρεναρισμα σε συγκεκριμενες συνθηκες.

Η διαφορα θα μπορουσε να ειναι τεραστια αν ηταν ο 2ο η και 3ο φρεναρισμα, ειδικα σε μια ζεστη μερα.

Έτσι είναι αλλά δεν υπάρχει κάποιο τεστ με 2ο-3ο φρενάρισμα. 

Με ένα συμβατικό αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί οριακό φρενάρισμα 2η φορά, εκτός αν το κυνηγάς συνέχεια που δεν είναι η χρήση του.
 

Στο παλιό που έλεγα πριν, με τους μονούς δίσκους και τα ταμπούρα είχε 100-20χλμ/ώρα 3 καλά φρεναρίσματα σε κατηφόρα, το τέταρτο είχε γίνει λάστιχο και δεν φρέναρε. Μετά την αναβάθμιση σε εμπρός αεριζόμενους, πίσω δίσκους και σωληνάκια υψηλής έκανε 4 αλλά μετά δεν είχα χώρο για να δοκιμάσω 5ο.

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, filarhos είπε

Έτσι είναι αλλά δεν υπάρχει κάποιο τεστ με 2ο-3ο φρενάρισμα. 

Με ένα συμβατικό αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί οριακό φρενάρισμα 2η φορά, εκτός αν το κυνηγάς συνέχεια που δεν είναι η χρήση του.
 

Στο παλιό που έλεγα πριν, με τους μονούς δίσκους και τα ταμπούρα είχε 100-20χλμ/ώρα 3 καλά φρεναρίσματα σε κατηφόρα, το τέταρτο είχε γίνει λάστιχο και δεν φρέναρε. Μετά την αναβάθμιση σε εμπρός αεριζόμενους, πίσω δίσκους και σωληνάκια υψηλής έκανε 4 αλλά μετά δεν είχα χώρο για να δοκιμάσω 5ο.

Αν περάσεις ποτέ απ' τον ΒΟΑΚ, έλα να μου πεις αν δεν χρειάζεσαι 2ο και 3ο ;)

  • Haha 1
Δημοσ.
52 minutes ago, manolis940 said:

Αν περάσεις ποτέ απ' τον ΒΟΑΚ, έλα να μου πεις αν δεν χρειάζεσαι 2ο και 3ο ;)

Έχω να πάω χρόνια Κρήτη, αλλά μου έχει μείνει, προ δεκαετίας, ότι είχε χαμηλά όρια ταχύτητας ή έπρεπε να κρατάς χαμηλή ταχύτητα ~80χλμ λόγω των άλλων οδηγών. 

Βέβαια ότι ένα μεμονωμένο παράδειγμα, υπάρχουν κι άλλα πχ στην Εύβοια που επισκέπτομαι συχνά (που τρέχουν μέσα στο χωριό με 100+), σημαίνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα κάτσει να ασχοληθεί για την Ελληνική αγορά και τους #@$#@ οδηγούς της που σκοτώνονται συνέχεια. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, filarhos είπε

Έχω να πάω χρόνια Κρήτη, αλλά μου έχει μείνει, προ δεκαετίας, ότι είχε χαμηλά όρια ταχύτητας ή έπρεπε να κρατάς χαμηλή ταχύτητα ~80χλμ λόγω των άλλων οδηγών. 

Βέβαια ότι ένα μεμονωμένο παράδειγμα, υπάρχουν κι άλλα πχ στην Εύβοια που επισκέπτομαι συχνά (που τρέχουν μέσα στο χωριό με 100+), σημαίνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα κάτσει να ασχοληθεί για την Ελληνική αγορά και τους #@$#@ οδηγούς της που σκοτώνονται συνέχεια. 

Δεν με βρίσκει σύμφωνο η έκπτωση στην ασφάλεια. Μπορεί σε άλλα κράτη οι πιθανότητες να σου τύχουν απανωτά γεγονότα να είναι μικρότερες αλλά και πουθενά δεν είναι μηδενικές. Ας κερδοσκοπήσουν οπουδήποτε αλλού.

Δημοσ.

Παιδιά μακριά από ηλεκτροκινητα για όσους ενδιαφέρονται για αγορα και κατοχή ενός κυρίου και μοναδικού οικογενειακόυ αυτοκινήτου. Προσοχή μην πέσετε στην παγίδα.

  • Like 1
  • Haha 14
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, petrankar είπε

Παιδιά μακριά από ηλεκτροκινητα για όσους ενδιαφέρονται για αγορα και κατοχή ενός κυρίου και μοναδικού οικογενειακόυ αυτοκινήτου. Προσοχή μην πέσετε στην παγίδα.

Eυχαριστούμε που μας προστατεύεις....   Θα το λάβουμε σοβαρά υπ' όψιν.

  • Like 5
  • Haha 8
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, petrankar είπε

Παιδιά μακριά από ηλεκτροκινητα για όσους ενδιαφέρονται για αγορα και κατοχή ενός κυρίου και μοναδικού οικογενειακόυ αυτοκινήτου. Προσοχή μην πέσετε στην παγίδα.

Κάτι ξέρεις εσύ και δεν μας λες... Μήπως θες να μοιραστείς τις γνώσεις σου με εμάς?

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.

Να και ο μαρτυρας του θερμικου. Πας και πορτα πορτα , εισαι με stand σε καποια πλατεια να ενημερωθουμε;

  • Like 1
  • Haha 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφηνω τις ειρωνείες στην άκρη και και όποιος θέλει να συζητήσουμε για ποιο λόγο θέλει να πάρει ηλεκτρικό και να του μιλήσω με  επιχειρήματα πολύ ευχαριστως. Αλλιώς πρέπει να γράψω ολόκληρο σεντόνι - βιβλιο για τα μειονέκτηματα

Άφησα ένα σύντομο μυνημα για τους ανθρώπους που σκέφτονται να δαπανησουν ένα σημαντικό ποσό για το ΜΟΝΑΔΙΚΟ τους οχημα ως κίνητρο για να το ψάξουν καλύτερα μόνοι τους. 

Επίσης ως απάντηση στους εξυπνακισμους σαν επάγγελματιας θα έχω τεράστιο κερδος αν πάρετε όλοι ηλεκτρικά αλλά σαν συνάνθρωπος και την αγάπη που έχω για την τεχνολογια  λόγω επαγγέλματος δεν μπορώ να παραλείψω την φαρσοκωμωδια της συγκεκριμένης τεχνολογίας  μπαταριων και τις σκοπιμότητες της

 

Επεξ/σία από petrankar
  • Like 3
  • Confused 2
  • Haha 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, petrankar είπε

 

Επίσης ως απάντηση στους εξυπνακισμους σαν επάγγελματιας θα έχω τεράστιο κερδος αν πάρετε όλοι ηλεκτρικά αλλά σαν συνάνθρωπος και την αγάπη που έχω για την τεχνολογια  λόγω επαγγέλματος δεν μπορώ να παραλείψω την φαρσοκωμωδια της συγκεκριμένης τεχνολογίας  μπαταριων και τις σκοπιμότητες της

 

Εμεις θέλουμε να έχεις τεράστιο κέρδος, γι αυτο μη μας αποθαρρύνεις με τα ηλεκτρικά

  • Like 2
  • Haha 5
Δημοσ.

Εγώ πήρα ως μοναδικό αυτοκίνητο ηλεκτρικό. Εντάξει έχω και θερμικό σκούτερ οπότε βολεύομαι!! 

7 ώρες πριν, petrankar είπε

Αφηνω τις ειρωνείες στην άκρη και και όποιος θέλει να συζητήσουμε για ποιο λόγο θέλει να πάρει ηλεκτρικό και να του μιλήσω με  επιχειρήματα πολύ ευχαριστως. Αλλιώς πρέπει να γράψω ολόκληρο σεντόνι - βιβλιο για τα μειονέκτηματα

Άφησα ένα σύντομο μυνημα για τους ανθρώπους που σκέφτονται να δαπανησουν ένα σημαντικό ποσό για το ΜΟΝΑΔΙΚΟ τους οχημα ως κίνητρο για να το ψάξουν καλύτερα μόνοι τους. 

Επίσης ως απάντηση στους εξυπνακισμους σαν επάγγελματιας θα έχω τεράστιο κερδος αν πάρετε όλοι ηλεκτρικά αλλά σαν συνάνθρωπος και την αγάπη που έχω για την τεχνολογια  λόγω επαγγέλματος δεν μπορώ να παραλείψω την φαρσοκωμωδια της συγκεκριμένης τεχνολογίας  μπαταριων και τις σκοπιμότητες της

 

Θα ήθελα να γράψεις το σεντόνι. 

 

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...