Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, Dante80 said:

Με τον ανταγωνισμό πάντως στην Κίνα γίνεται της πόπης αυτή την στιγμή.

Πετάγεται η BYD και βγάζει φορτιστή στο 1MW

Hold my beer η Ζeekr, τσίμπα 1.2MW

Γατάκια μου η Huawei, 1.5MW (για σοβαρά οχήματα όμως, όχι την πλέμπα)

 

Τους βλέπω σε 5-6 χρόνια να συνδέουν εργοστάσια απευθείας πάνω στους φορτιστές λολ..😂

Η λυση ειναι συνδυασμος μπαταριας με την γραμμη παροχης..

  • Haha 3
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
12 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

μια λυση που θα τους βολεψει ολους εκτος απο τους αγοραστες. ωραιες ιδεες...

το να κατασκευαζει στην εε αν θελει να πουλαει στην εε δεν το σκεφτηκανε μαλλον, ηταν πολυ δυσκολο.

Δημοσ.

tariff = το έξτρα κόστος το παίρνει η ΕΕ και το πληρώνει ο αγοραστής (αλλά υποτίθεται του επιστρέφει)

minimum price = το έξτρα κόστος το παίρνει η κινέζικη εταιρία. πάλι το πληρώνει ο αγοραστής αλλά τα λεφτά φεύγουν εκτός ΕΕ

 

στα πολύ γρήγορα που το διάβασα

κατάλαβα κάτι λάθος?

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, gbras είπε

Ωραία τα άρθρα αυτά αλλά ποτέ δεν σου δίνουν μία εικόνα με ένα ένα πραγματικό αυτοκίνητο. Δηλαδή γράφουν:

Αναφορά σε κείμενο

The headline announcement was CATL’s innovative “Freevoy Dual Power Battery,” featuring a dual-core architecture that delivers an extraordinary maximum range exceeding 1500 kilometers (932 miles) on a single charge – a milestone that positions pure electric vehicles to compete directly with hybrid models.

Πολύ ωραίο να μου μιλάς για 1500 χιλιόμετρα range αλλά τι μέγεθος μπαταρίας απαιτείται για να το φτάσεις αυτό; Δώσε μου ένα παράδειγμα με ένα τωρινό αυτοκίνητο που είναι στην παραγωγή έτσι ώστε να κάνω μια σύγκριση στο μυαλό μου.

Πάντως έχει περάσει 1,5 μήνες που η BYD παρουσίασε φόρτιση 1MW ; Και τώρα βλέπουμε μπαταρία που σηκώνει 30% γρηγορότερη φόρτιση. Είναι απίστευτοι όντως οι Κινέζοι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, manolis940 said:

Πολύ ωραίο να μου μιλάς για 1500 χιλιόμετρα range αλλά τι μέγεθος μπαταρίας απαιτείται για να το φτάσεις αυτό; Δώσε μου ένα παράδειγμα με ένα τωρινό αυτοκίνητο που είναι στην παραγωγή έτσι ώστε να κάνω μια σύγκριση στο μυαλό μου.

Καταρχας τα 1500 που αναφερει ειναι λογικα σε CLTC κυκλο. Αρα 1200 σε WLTP. Μιλαει για καποια χημεια μπαταριας στην μια ζωνη με πολυ μεγαλυτερη ενεργειακη πυκνοτητα... θα τα δουμε απο του χρονου λογικα σε αυτοκινητα... Επισης αναμενομενο να θελει μεγαλο αυτοκινητο για να χωρεσει τετοια μπαταρια . Ας πουμε σε μεγεθος tesla.

Επεξ/σία από gbras
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gbras είπε

Καταρχας τα 1500 που αναφερει ειναι λογικα σε CLTC κυκλο. Αρα 1200 σε WLTP. Μιλαει για καποια χημεια μπαταριας στην μια ζωνη με πολυ μεγαλυτερη ενεργειακη πυκνοτητα... θα τα δουμε απο του χρονου λογικα σε αυτοκινητα... Επισης αναμενομενο να θελει μεγαλο αυτοκινητο για να χωρεσει τετοια μπαταρια σε μεγεθος tesla.

Βλέπεις τι λέω. Κανείς δεν μπορεί να πει με ακρίβεια τι εννοεί και μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε. Η παραπάνω είναι εντυπωσιακή, δηλαδή ότι σε WLTP κύκλο ένα model 3 για παράδειγμα θα έβγαζε τα διπλά και πλέον χιλιόμετρα. Δώσε μου όμως ρε αδερφέ ( όχι εσύ φυσικά ) κάτι χειροπιαστό. Διότι αν χρείαζονται τα 1500 χιλιόμετρα για να βγουν να πηγαίνεις με 60 και το μέγεθος του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερο από model 3, τότε έχεις κάνει μία τρύπα στο νερό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 minutes ago, manolis940 said:

Βλέπεις τι λέω. Κανείς δεν μπορεί να πει με ακρίβεια τι εννοεί και μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε. Η παραπάνω είναι εντυπωσιακή, δηλαδή ότι σε WLTP κύκλο ένα model 3 για παράδειγμα θα έβγαζε τα διπλά και πλέον χιλιόμετρα. Δώσε μου όμως ρε αδερφέ ( όχι εσύ φυσικά ) κάτι χειροπιαστό. Διότι αν χρείαζονται τα 1500 χιλιόμετρα για να βγουν να πηγαίνεις με 60 και το μέγεθος του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερο από model 3, τότε έχεις κάνει μία τρύπα στο νερό.

Θα τα δουμε και στην πραξη. Η εξελιξη ειναι αδιαμφισβήτητη..

Επεξ/σία από gbras
Δημοσ.

Πρώτα θα βγούν οι νέες πλατφόρμες για τις μπαταρίες και μετά θα δούμε σε τι οχήματα θα εφαρμοστούν. 
Πάντως τα νέα είναι πολύ καλά.

  • Like 1
Δημοσ.

Η πλάκα είναι οτι πριν λίγο καιρό ένας φίλος σ' αυτό το φόρουμ (ή σε κάποιο παρεμφερές εδω στο insomnia) εγραφε οτι η εξέλιξη των μπαταριών έφτασε στο τέλος της !!! 🤣😁

  • Haha 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, gbras είπε

Θα τα δουμε και στην πραξη. Η εξελιξη ειναι αδιαμφισβήτητη..

Καλά η CATL δεν χρειάζεται να βγει στους δρόμους και να κάνει συγκρίσεις. Μπορεί να πάρει μία μπαταρία ίδιου όγκου και απλώς να πει κοίτα εδώ χώρεσα 100KWh ενώ στην άλλη έβαλα 50KWh. Έτσι εσύ σαν καταναλωτής ξέρεις πλέον τι απόδοση έχει. Το να πετάς χιλιόμετρα παραφέρεται είναι όπως και να το κάνουμε άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Υπάρχει το στοιχείο βέβαια ότι αφαιρέθηκε ο γραφίτης για παράδειγμα αλλά αυτό είναι μία πληροφορία που πιθανών κάποιος αρκετά ειδικός με μπαταρίες μπορεί να εκτιμήσει και να καταλάβει τι χώρος δημιουργήθηκε.

Δημοσ.
1 hour ago, Red_Bear said:

Η πλάκα είναι οτι πριν λίγο καιρό ένας φίλος σ' αυτό το φόρουμ (ή σε κάποιο παρεμφερές εδω στο insomnia) εγραφε οτι η εξέλιξη των μπαταριών έφτασε στο τέλος της !!! 🤣😁

Ειναι ενας απο τους διακεκριμενους επιστημονες του insomnia. Τα καλυτερα μυαλα εδω ειναι, δεν πηγαν πουθενα.

  • Like 2
  • Haha 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...