Ntinaras Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 13 λεπτά πριν, malakudi είπε Η έκπτωση αυτή θα σταματήσει τέλος του 2026. Παρ' ολ' αυτά η προηγούμενη έκπτωση του ΚΗ3 των 9000 ευρώ ήταν μεγαλύτερη από το 25% απαλλαγής ΦΠΑ των Νορβηγών. Εξαρταται απο τη τιμη του αυτοκινητου. Επειδη η επιδοτηση εχει ταβανι τα 9k, μετα απο ενα σημειο η απαλλαγη φπα θα ειχε μεγαλυτερη μειωση στη τιμη.
malakudi Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Εξαρταται απο τη τιμη του αυτοκινητου. Επειδη η επιδοτηση εχει ταβανι τα 9k, μετα απο ενα σημειο η απαλλαγη φπα θα ειχε μεγαλυτερη μειωση στη τιμη. Η απαλλαγή ήταν και είναι μέχρι 500.000 NOK. Από εκεί και πάνω είχε ΦΠΑ. Αλλά όντως στο μέγιστο των 500.000 NOK ήταν περίπου 11000 ευρώ. 2
manolis940 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 6 ώρες πριν, mike15 είπε Αύξηση για τα υβριδικά Το 2023 και το 2024, η αύξηση των πωλήσεων υβριδικών οχημάτων αυξήθηκε, ενώ η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνθηκε, γεγονός που υποδηλώνει ότι πολλοί καταναλωτές επιδιώκουν να κάνουν τη μετάβαση, αλλά είναι πιο ανοιχτοί σε έναν συμβιβασμό παρά στο να κάνουν το άλμα σε πλήρως ηλεκτρικά. πηγη: in.gr Θα διαφωνήσω με το συμπέρασμα του αρθρογράφου με κάθε επιφύλαξη όμως γιατί με τον τρόπο που έδωσες την πηγή σου δεν μπορώ να διαβάσω το άρθρο. Υβριδικά πλέον βγάζει και η κουτσή Μαρία. Εκλείπει σαν τεχνολογία και έτσι δεν έχουν τεράστια διαφορά τιμής με τα θερμικά όπως ήταν κάποτε. Επίσης είναι και τα mid hybrid μέσα σε αυτά λογικά όπως είπε και ο @doctorkostis. Πολλοί είναι εκείνοι που φοβούνται να πάρουν υβριδικό λόγο του ότι χαλάει εύκολα η μπαταρία τους και επισκευή είναι πανάκριβη και φυσικά μέχρι τότε το αμάξι δεν κουνάει. Ενώ το mid hybrid δεν έχει αυτό το πρόβλημα. 1
basilis_k6 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Θα διαφωνήσω με το συμπέρασμα του αρθρογράφου με κάθε επιφύλαξη όμως γιατί με τον τρόπο που έδωσες την πηγή σου δεν μπορώ να διαβάσω το άρθρο. Υβριδικά πλέον βγάζει και η κουτσή Μαρία. Εκλείπει σαν τεχνολογία και έτσι δεν έχουν τεράστια διαφορά τιμής με τα θερμικά όπως ήταν κάποτε. Επίσης είναι και τα mid hybrid μέσα σε αυτά λογικά όπως είπε και ο @doctorkostis. Πολλοί είναι εκείνοι που φοβούνται να πάρουν υβριδικό λόγο του ότι χαλάει εύκολα η μπαταρία τους και επισκευή είναι πανάκριβη και φυσικά μέχρι τότε το αμάξι δεν κουνάει. Ενώ το mid hybrid δεν έχει αυτό το πρόβλημα. δεν εχω κανεναν να λεει φοβαμαι να παρω υβριδικο και τα μονα σοβαρα full hubrid σε λογικες τιμες ειναι απο ιαπωνια και κορεα. στην ευρωπη ποιος εχει hev?
NT1G Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 8 ώρες πριν, malakudi είπε Η Νορβηγία έχει απαλλαγή ΦΠΑ (25%) για αυτοκίνητα ως 500.000 NOK (44000 euro). Επίσης είχε κάποια άλλα πλεονεκτήματα που σταδιακά σταματούσαν (πχ δωρεάν διόδια, δωρεάν τέλη κυκλοφορίας κτλ). Έτσι έπρεπε να είναι κι εδώ οι επιδοτήσεις, απλή απαλλαγή ΦΠΑ και όχι ανοησίες με προγράμματα επιδότησης. Αλλά η ΕΕ δεν επιτρέπει απαλλαγές ΦΠΑ. Η έκπτωση αυτή θα σταματήσει τέλος του 2026. Παρ' ολ' αυτά η προηγούμενη έκπτωση του ΚΗ3 των 9000 ευρώ ήταν μεγαλύτερη από το 25% απαλλαγής ΦΠΑ των Νορβηγών. Οπότε δεν είναι θέμα τιμής από τις εταιρείες αυτοκινήτων, είναι καθαρά θέμα φόρων και πόσο ένα κράτος θέλει πραγματικά να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση - η Νορβηγία το ήθελε και το έκανε. Η Νορβηγία βέβαια έχει και μέσο μισθό κάτι σαν 4400 €, οπότε έχουν και πιο πολύ disposable income να ξοδέψουν. 1
mike15 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 4 ώρες πριν, manolis940 είπε Θα διαφωνήσω με το συμπέρασμα του αρθρογράφου με κάθε επιφύλαξη όμως γιατί με τον τρόπο που έδωσες την πηγή σου δεν μπορώ να διαβάσω το άρθρο. https://www.in.gr/2025/06/16/auto/strofi-aytokinitoviomixanias-sta-yvridika-kathos-oi-poliseis-ev-xanoun-edafos/
Soulis_Maritsas Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 5 hours ago, manolis940 said: Θα διαφωνήσω με το συμπέρασμα του αρθρογράφου με κάθε επιφύλαξη όμως γιατί με τον τρόπο που έδωσες την πηγή σου δεν μπορώ να διαβάσω το άρθρο. Οι αριθμοι μπορει να στηριζουν αυτο που λεει. Αυτο που δε λεει ειναι οτι στα 7/10 PHEV (ισως και παραπανω) αν κοιταξεις το πλαισιο της πινακιδας θα δεις HERTZ, AVIS leasing κτλ. Οι λογοι απλοι Τα EV και τα PHEV με ΛΤΠΦ <40Κ δεν φορολογουνται για τον εργαζομενο και επιτρεπουν στον εργοδοτη να δηλωσει στα εξοδα το μισθωμα με προσαυξηση. win win Οι εργαζομενοι απο την πλευρα τους οταν επιλεγουν (οσοι επιλεγουν), ισως προτιμουν την "ασφαλεια" του "εχω και βενζινη" η δεν εχουν υποδομη φορτισης στο σπιτι η και τα δυο. Κατα τη γνωμη μου αυτος ειναι ο λογος που εχουν αυξηθει οι πωλησεις υβριδικων και οχι απαραιτητα καποια ταση των αγοραστων Επεξ/σία 16 Ιουνίου από Soulis_Maritsas 2
basilis_k6 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 38 λεπτά πριν, Soulis_Maritsas είπε Κατα τη γνωμη μου αυτος ειναι ο λογος που εχουν αυξηθει οι πωλησεις υβριδικων και οχι απαραιτητα καποια ταση των αγοραστων το οτι δεν εχουν κανενα μειονεκτημα παρα μονο τα καλυτερα και των δυο κοσμων?? τα hev (οχι τα mild και λοιπα ψευτοhybrid) ειναι τα καλυτερα οχηματα για την συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων στις ανεπτυγμενες χωρες. το μονο που δεν κανουν και υστερουν σε σχεση με τα ηλεκτρικα (και τη βενζινη) ειναι η δυναμη. δεν εχουν το wow της επιταχυνσης που εχει ενα ηλεκτρικο με 300αλογα για ψηθει λιγο και ο petrolhead που ηθελε γκαζια τωρα που αφησε το διλιτρο τουρμπο για νεες τεχνολογιες.
cmaniac Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε το οτι δεν εχουν κανενα μειονεκτημα παρα μονο τα καλυτερα και των δυο κοσμων?? τα hev (οχι τα mild και λοιπα ψευτοhybrid) ειναι τα καλυτερα οχηματα για την συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων στις ανεπτυγμενες χωρες. το μονο που δεν κανουν και υστερουν σε σχεση με τα ηλεκτρικα (και τη βενζινη) ειναι η δυναμη. δεν εχουν το wow της επιταχυνσης που εχει ενα ηλεκτρικο με 300αλογα για ψηθει λιγο και ο petrolhead που ηθελε γκαζια τωρα που αφησε το διλιτρο τουρμπο για νεες τεχνολογιες. Αν μιλάμε για PHEV, το οτι ειναι απο 2 τόνους και πανω είναι μειονέκτημα. Λάστιχα, φρένα, κλίσεις. Ποτέ δεν τα χώνεψα. Επεξ/σία 16 Ιουνίου από cmaniac 2
Soulis_Maritsas Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 12 minutes ago, basilis_k6 said: το οτι δεν εχουν κανενα μειονεκτημα παρα μονο τα καλυτερα και των δυο κοσμων?? τα hev (οχι τα mild και λοιπα ψευτοhybrid) ειναι τα καλυτερα οχηματα για την συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων στις ανεπτυγμενες χωρες. το μονο που δεν κανουν και υστερουν σε σχεση με τα ηλεκτρικα (και τη βενζινη) ειναι η δυναμη. δεν εχουν το wow της επιταχυνσης που εχει ενα ηλεκτρικο με 300αλογα για ψηθει λιγο και ο petrolhead που ηθελε γκαζια τωρα που αφησε το διλιτρο τουρμπο για νεες τεχνολογιες. Δεν διευκρινησα οτι το σχολιο μου ειχε να κανει με προσωπικη παρατηρηση και αφορα την Ελλαδα. Δεν γνωριζω τις πωλησεις PHEV στο εξωτερικο. Εγω αυτο που βλεπω εδω ειναι οτι τα περισσοτερα ειναι leasing. Κατα τα αλλα, συμφωνω απολυτα οτι τα PHEVειναι η χρυση τομη αυτη τη στιγμη. Και για τους petrolhead πιστευω θα βολευτουν με ενα Formentor η Terramar VZ. Δεν γινετε να τα εχουμε ολα!
dtk-386 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 7 λεπτά πριν, Soulis_Maritsas είπε Και για τους petrolhead πιστευω θα βολευτουν με ενα Formentor η Terramar VZ. Δεν γινετε να τα εχουμε ολα! οποία κατάντια για έναν petrolhead να «βολεύεται» με SUVoπερίπτερα..... 1 1
Soulis_Maritsas Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 8 minutes ago, dtk-386 said: οποία κατάντια για έναν petrolhead να «βολεύεται» με SUVoπερίπτερα..... Μη σου πω και ξεπεσμος....😎 1
basilis_k6 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 18 λεπτά πριν, Soulis_Maritsas είπε Δεν διευκρινησα οτι το σχολιο μου ειχε να κανει με προσωπικη παρατηρηση και αφορα την Ελλαδα. Δεν γνωριζω τις πωλησεις PHEV στο εξωτερικο. Εγω αυτο που βλεπω εδω ειναι οτι τα περισσοτερα ειναι leasing. Κατα τα αλλα, συμφωνω απολυτα οτι τα PHEVειναι η χρυση τομη αυτη τη στιγμη. Και για τους petrolhead πιστευω θα βολευτουν με ενα Formentor η Terramar VZ. Δεν γινετε να τα εχουμε ολα! εγω μιλαω για hev αλλα και τα Phev (που ομως δεν υπαρχουν σε φθηνα αυτοκινητα αλλα μονο σε ακριβα και πολυ ακριβα) ειναι εξισου καλες επιλογες αλλα σιγουρα εκει δινεις λιγο απο ευκολια για να παρεις μια εξτρα οικονομια. 1
Jiakometi Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, dtk-386 είπε οποία κατάντια για έναν petrolhead να «βολεύεται» με SUVoπερίπτερα..... Μια χαρά βολεύονται οι petrolheads με SUVοπερίπτερα. (ανέκαθεν) ….! Και όσο για τα PHEV, μια ΜΒ C350e πχ, με 204 ίππους από 2lt βενζινοκινητήρα και 130 ίππους από ηλεκτροκινητήρα, οπωσδήποτε έχει αρκετό Wow factor ….. Τώρα το αν είναι leasing ή όχι δεν έχει καμμία σημασία …. Επεξ/σία 16 Ιουνίου από Jiakometi 1
Ntinaras Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου 10 ώρες πριν, basilis_k6 είπε το οτι δεν εχουν κανενα μειονεκτημα παρα μονο τα καλυτερα και των δυο κοσμων?? Πόσο σίγουρος είσαι γι αυτό που γράφεις? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα