Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ολα δείχνουν ότι στο μέλλον τα ηλεκτρικά ενδέχεται να επικρατήσουν (σε 10 έως 20 χρόνια από σήμερα να έχουν ένα ποσοστό 30% έως 50%), εάν δεν εμφανιστεί ανώτερη τεχνολογία με χαμηλότερο κόστος κίνησης και κατασκευής. Επίσης τα εν λόγω αυτοκίνητα στις μελλοντικές τους εκδόσεις θα συνδέονται υποχρεωτικά με τους φορείς που εμπλέκεται ο οδηγός (εφορία, ασφάλεια, τέλη, κτεο, τροχαία, αστυνομία και άλλα πολλά) και θα ακινητοποιείται όταν συντρέχουν λόγοι για αυτό. Με βάση τις εισηγήσεις της Ε.Ε. σχετικά με τις επιδοτήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων το απόσταγμα είναι αυτό. Σου δίνω επιδοτήσεις για να κάνεις το ντέμο λειτουργικό, μου δίνεις αξιοποιήσιμα στοιχεία. Η σημερινή κατάσταση για τα ηλεκτρικά δεν είναι καλή γιατί τεχνολογικά είναι σε ντεμο κατάσταση και σχεδιαστικά απαράδεκτα (εάν βάλεις στους πίσω τροχούς ενός ηλεκτρικού οχήματος ένα κύκλωμα παραγωγής ηλεκτρισμού που θα αξιοποιεί την κίνηση, εσωτερικό η εξωτερικό, μπορεί να παράξει ενέργεια σχεδόν ανάλογη αυτής που καταναλώνει ωστόσο δεν το έκανε κανένας παραγωγός). Αυτό το οποίο όμως είναι κατα τη γνώμη μου απαράδεκτο είναι η διάρκεια ζωής και η κατακόρυφη αύξηση των σκουπιδιών. Ο παππούς μου είχε ένα γερμανικό 35 χρόνια και σήμερα είναι λειτουργικό. Ο πατέρας μου δύο ιαπωνικά αυτοκίνητα  σε 45 χρόνια (20 και 25) . Εγώ 20 χρόνια ένα γερμανικό και συνεχίζω ενώ κληρονόμησα ένα γερμανικό που είναι 21 ετών σε άριστη κυριολεκτικά κατάσταση. Εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε όλα τα οχήματα. Τα ηλεκτρικά έχουν ημερομηνία λήξης και bugs ενώ δεν είναι παρακινδυνευμένο να πω ότι ο στόχος είναι μελλοντικά να το χρησιμοποιείς χωρίς να έχεις την ιδιοκτησία (όπως το λογισμικό ένα πράγμα).

Εν κατακλείδι όσοι αγοράζετε ηλεκτρικά αυτή την στιγμή είστε επιδοτούμενοι και απαλλαγμένοι από την άμεση ή έμμεση φορολογία αλλά στο μέλλον οι απώλειες εσόδων από τα θερμικά θα μεταφερθούν στα ηλεκτρικά. Να μην έχετε καμία αμφιβολία. Επίσης ο έλεγχος του οχήματος ανά πάσα στιγμή για οποιοδήποτε λόγο στα ηλεκτρικά εμένα με βρίσκει απέναντι για πολλούς και διάφορους λόγους ενώ όταν θα κυκλοφορήσουν οχήματα αυτού του είδους με νορμαλ αυτονομία (800 - 1000 χιλιόμετρα) και λογικό κόστος ίσως να επαναπροσδιορίσω τη θέση μου/.

* Με τις παγκόσμιες εξελίξεις τα πράγματα επίσης είναι κωμικοτραγικά γιατί υπάρχει εκ νέου μία στροφή στα καύσιμα από τους μεγαλύτερους παίκτες. Άλλη συζήτηση αυτή.

  • Like 1
  • Haha 4
  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, spirostolios είπε

.... Η σημερινή κατάσταση για τα ηλεκτρικά δεν είναι καλή γιατί τεχνολογικά είναι σε ντεμο κατάσταση και σχεδιαστικά απαράδεκτα (εάν βάλεις στους πίσω τροχούς ενός ηλεκτρικού οχήματος ένα κύκλωμα παραγωγής ηλεκτρισμού που θα αξιοποιεί την κίνηση, εσωτερικό η εξωτερικό, μπορεί να παράξει ενέργεια σχεδόν ανάλογη αυτής που καταναλώνει ωστόσο δεν το έκανε κανένας παραγωγός). .....

What ?!?

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, NT1G είπε

What ?!?

Διάβασμα λέγεται.. και μαθαίνεις. Σύμμαχος το διαδίκτυο

Πριν 5 χρόνια π.χ. μία σύντομη δημοσίευση IRJET-V8I4799.pdf

Σήμερα υπάρχουν περίπου 8.000 οχήματα κυρίως στην Αμερική που δουλεύουν κατ' αυτό τον τρόπο. Η τροποποίηση γίνεται από συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας.

Επεξ/σία από spirostolios
  • Haha 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, spirostolios είπε

Εν κατακλείδι όσοι αγοράζετε ηλεκτρικά αυτή την στιγμή είστε επιδοτούμενοι και απαλλαγμένοι από την άμεση ή έμμεση φορολογία αλλά στο μέλλον οι απώλειες εσόδων από τα θερμικά θα μεταφερθούν στα ηλεκτρικά. Να μην έχετε καμία αμφιβολία. Επίσης ο έλεγχος του οχήματος ανά πάσα στιγμή για οποιοδήποτε λόγο στα ηλεκτρικά εμένα με βρίσκει απέναντι για πολλούς και διάφορους λόγους ενώ όταν θα κυκλοφορήσουν οχήματα αυτού του είδους με νορμαλ αυτονομία (800 - 1000 χιλιόμετρα) και λογικό κόστος ίσως να επαναπροσδιορίσω τη θέση μου/.

 

 

Σήμερα (απο πέρυσι εγώ προσωπικά) κερδίζουμε απο τα ηλεκτρικά, όταν και αν περάσουν οι φορολογίες θα δούμε τί μας συμφέρει τότε. Δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα να χάνω σήμερα μήπως και κερδίσω αύριο. Άκυρο επιχείρημα.

Ο έλεγχος του οχήματος είναι ανεξάρτητος του καυσίμου. Ότι ισχύει για τα ηλεκτρικά ισχύει και για τα θερμικά. 

 

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, spirostolios είπε

Διάβασμα λέγεται.. και μαθαίνεις. Σύμμαχος το διαδίκτυο

Πριν 5 χρόνια π.χ. μία σύντομη δημοσίευση IRJET-V8I4799.pdf

Σήμερα υπάρχουν περίπου 8.000 οχήματα κυρίως στην Αμερική που δουλεύουν κατ' αυτό τον τρόπο. Η τροποποίηση γίνεται από συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας.

εξώφυλλο σε προοπτική

  • Like 4
  • Thanks 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, spirostolios said:

Διάβασμα λέγεται.. και μαθαίνεις. Σύμμαχος το διαδίκτυο

Πριν 5 χρόνια π.χ. μία σύντομη δημοσίευση IRJET-V8I4799.pdf

Σήμερα υπάρχουν περίπου 8.000 οχήματα κυρίως στην Αμερική που δουλεύουν κατ' αυτό τον τρόπο. Η τροποποίηση γίνεται από συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας.

Αρχικά διάβασα 2 παραγράφους της 'δημοσίευσης' και πήγα να πετάξω ανεύρισμα. Μερικές απο τις παραδοχές του 'επιστημονικού κειμένου'

  • Δεν λαμβάνει υπόψη απώλειες λόγω τριβών, θερμότητας, ηλεκτρικής αντίστασης και αναποτελεσματικότητας των πηνίων/μαγνητών.
  • Παράβαση νόμου διατήρησης της ενέργειας, η κινητική ενέργεια που θα χρησιμοποιηθεί αυξάνει την αντίσταση κύλισης -> επιβραδύνει το όχημα (Φυσική Β΄Γυμνασίου) 
  • Αγνόηση κανόνα του Lenz : Τα επαγωγικά ρεύματα έχουν τέτοια φορά, ώστε να αντιτίθενται στο αίτιο που τα προκαλεί -> Συνέχεια του απο πάνω ,το αυτοκίνητο θα φρενάρει λόγω ανάστροφων ροπών .
  • Νούμερα της πλάκας: 153175 kW δλδ ~153 MW παραγόμενης ενέργειας ,περίπου οσο ενα εργοστάσιο Φ.Α. , 0,013 Weber ανα μαγνήτη τη στιγμή που πολύ ισχυροί μαγνήτες νεοδυμίου εχουν ροή τάξης μεγέθους 10⁻⁴ - 10⁻³. Μιλάμε για τους καλύτερους μόνιμους μαγνήτες στη γή και αυτος θα βάλει και 4 σε κάθε τροχό. 

Μπορώ να βρώ και αλλές μπαρούφες αλλά νομίζω έγινε κατανοητό το ότι επειδή κάποιος κάπου ,κάποτε δημοσίευσε τη παπάτζα του δεν κάνει το κείμενο του θέσφατο. 

Επεξ/σία από tliako
  • Like 7
Δημοσ.
14 ώρες πριν, malakudi είπε

Αυτές οι βλάβες ισχύουν και σε ηλεκτρικά και όχι δε χρειάζεται να πας σε εξουσιοδοτημένο αφού δεν υπάρχει επαφή με high voltage αν πχ αλλάξεις ψαλίδια ή δισκόφρενα.

Είναι όμως δεκάδες οι βλάβες που μπορεί να έχει ένα θερμικό και δε θα έχει ποτέ ένα ηλεκτρικό. Από chatgpt

Φθορά ή αστοχία μπουζί, πολλαπλασιαστών ανάφλεξης
Βλάβες σε μπεκ καυσίμου, αντλία καυσίμου
Διαρροές ή προβλήματα στο σύστημα καυσίμου (ρεζερβουάρ, σωληνώσεις)
Φθορά ή καταστροφή ιμάντα χρονισμού / καδένας
Βλάβες σε βαλβίδες, έμβολα, ελατήρια, κυλίνδρους
Υπερθέρμανση λόγω κυλίνδρων ή ψυκτικού κυκλώματος υψηλής θερμοκρασίας του κινητήρα
Αστοχία στροφαλοφόρου / εκκεντροφόρου
Βλάβες σε καταλύτη, φίλτρο σωματιδίων (DPF), EGR
Αισθητήρες οξυγόνου (λάμδα)
Διαρροές ή σκουριές στην εξάτμιση
Κατανάλωση ή διαρροή λαδιού κινητήρα
Φθορά ή βλάβες αντλίας λαδιού
Ανάγκη αλλαγής λαδιών / φίλτρων κινητήρα
Βλάβες λόγω ακατάλληλου ή παλιού καυσίμου
Αστοχίες σε συμπλέκτη (δίσκος, πλατό, ρουλεμάν)
Φθορά κιβωτίου ταχυτήτων
Διάφορα διαφορικά ή κιβώτια transfer σε ορισμένα ICE συστήματα
Βλάβες μίζας
Βλάβες δυναμό / ρυθμιστή τάσης
Προβλήματα με τουρμπίνα / υπερσυμπιεστή
Βλάβες λόγω κακής ποιότητας καυσίμου ή μικροσωματιδίων
Συσσωρευμένη κάπνα / επικαθίσεις άνθρακα στις βαλβίδες

 

Δεν έβαλες και το τασάκι που μπορεί να φθαρεί από το άνοιγμα κλείσιμο για άδειασμα και να χρειαστεί αλλαγή😂

Τι λες ρε φίλε 20 χρόνων 408.000 χιλιόμετρα άντε να έχω δώσει όλα αυτά τα χρόνια 4-5 χιλιάρικα και πολλά λέω για σέρβις - λάδια - φίλτρα - φρένα , μπουζί . ιμάντες , μπαταρίες , δυναμό που χάλασε μια φορά, δύο αντλίες καυσίμων (λόγω υγραερίου) και το αυτοκίνητο είναι αψογα συντηρημένο ακόμη και για μονοκόματο ταξίδι 1100 και βάλε  χιλιομέτρων χωρίς στάση για καύσιμα διότι καίει υγραέριο και βενζίνη.(το δικό σου πόσο πάει) 

Αισθητήρες - μοτέρ - δίσκο - πλατό πολλαπλές , καταλύτης , εξατμίσεις ,  βαλβίδες (αν και υγραέριο) δεν έχουν πειραχτεί και δεν εχουν ζητήσει κάτι,αλλαξα μια φορά φλάντζα ψευτοκάπακου 30 ευρώ γιατί είχε ξεραθεί και δάκρυζε.

Ενδεχομένως κάποιοι άλλοι πιθανώς από κακή συντήρηση και οδήγηση να έχουν βλάβες που ανέφερες αλλά μιλάω για μένα και το αυτοκίνητό μου, όπως μπορεί να συμβεί και σε κάποιους με ηλεκτρικά ειδικά τώρα που είναι ακόμη αρχή και δεν εχει δοκιμαστεί η αντοχή τους στο χρόνο.

Ελα να με βρεις με το ηλεκτρικό σου μετά από 20 χρόνια και 408.000 χιλιόμετρα να μου πεις πόσα θα έχεις δώσει και αν τσουλάει ακόμη ή πήγε για ανακύκλωση.😜 οκ αγοράστε τα αφού μπορείτε να τα χαίρεστε  αλλά μη μας λέτε ότι είναι και η σωτηρία της ανθρωπότητας.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, spirostolios είπε

Διάβασμα λέγεται.. και μαθαίνεις. Σύμμαχος το διαδίκτυο

Πριν 5 χρόνια π.χ. μία σύντομη δημοσίευση IRJET-V8I4799.pdf

Σήμερα υπάρχουν περίπου 8.000 οχήματα κυρίως στην Αμερική που δουλεύουν κατ' αυτό τον τρόπο. Η τροποποίηση γίνεται από συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας.

Για να βρεις την ενέργεια να φορτίσεις την μπαταρία με αυτό το σύστημα από κάπου πρέπει να την πάρεις. Από την κινητική ενέργεια του αμαξιού προφανώς.

Οπότε αφαιρείς ενέργεια από την κίνηση για να φορτίσεις. Οπότε φρενάρεις το αμάξι για να φορτίσεις. Οπότε καις καύσιμο - ρεύμα για να φορτίσεις και να κρατήσεις την ταχύτητα που έχεις.

Οπότε δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.

Αυτό που λες πάντως γίνεται μια χαρά στο φρενάρισμα των ηλεκτρικών.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ελα να με βρεις με το ηλεκτρικό σου μετά από 20 χρόνια και 408.000 χιλιόμετρα να μου πεις πόσα θα έχεις δώσει και αν τσουλάει ακόμη ή πήγε για ανακύκλωση.😜 οκ αγοράστε τα αφού μπορείτε να τα χαίρεστε  αλλά μη μας λέτε ότι είναι και η σωτηρία της ανθρωπότητας.

20 χρονών όχημα κρατάμε στο χωριό για να πάμε παραλία και να μπαίνουμε μέσα με το θαλασσινό νερό να ρέει στα καθίσματα και να μήν φαίνεται το πατάκι απο τα καστράκια της άμμου. 

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 3
  • Haha 2
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

20 χρονών όχημα κρατάμε στο χωριό για να πάμε παραλία και να μπαίνουμε μέσα με το θαλασσινό νερό να ρέει στα καθίσματα και να μήν φαίνεται το πατάκι απο τα καστράκια της άμμου. 

IMG-20240215-085123.jpg

Αν προσέξεις πίσω στο βάθος η παραλία😜

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν θα πιέσουμε τους πάντες να μπουν στο ίδιο καλούπι. Ακόμα υπάρχουν μεγάλες διαφορές προφίλ χρηστών. 

Πάντως η σύγκριση για αυτοκίνητο πόλης μεταξύ τύπου yaris και ηλεκτρικού είναι μια πραγματικότητα. Η αδελφή της γυναίκας μου έχει ένα παλιό θερμικό και έχει πληρώσει μια περιουσία τα τελευταία χρόνια στο μάστορα. Αν μπορέσει τώρα να πάρει καινούργιο, πάει κατευθείαν για ηλεκτρικό, ούτε να ξανακούσει για θερμικά. 

Το μόνο σίγουρο είναι οτι όσο περνάει ο χρόνος, όλο και περισσότεροι που θα μπαίνουν σε αυτό το δίλημμα,  θα επιλέγουν ηλεκτρικό.

  • Like 3
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, sattack είπε

Δεν θα πιέσουμε τους πάντες να μπουν στο ίδιο καλούπι. Ακόμα υπάρχουν μεγάλες διαφορές προφίλ χρηστών. 

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο …..

Εχει ενδιαφέρον, και γέλιο, πως κάποιοι επιμένουν να μπαίνουν σε νήματα που θεωρητικά δεν τους ενδιαφέρουν, για να πείσουν τους άλλους να μπουν στο δικό τους καλούπι. 
Αρχικά με εκνεύριζε λίγο, τώρα το θεωρώ ακόμη ένα bonus της ηλεκτροκίνησης ! 

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Δεν έβαλες και το τασάκι που μπορεί να φθαρεί από το άνοιγμα κλείσιμο για άδειασμα και να χρειαστεί αλλαγή😂

Τι λες ρε φίλε 20 χρόνων 408.000 χιλιόμετρα άντε να έχω δώσει όλα αυτά τα χρόνια 4-5 χιλιάρικα και πολλά λέω για σέρβις - λάδια - φίλτρα - φρένα , μπουζί . ιμάντες , μπαταρίες , δυναμό που χάλασε μια φορά, δύο αντλίες καυσίμων (λόγω υγραερίου) και το αυτοκίνητο είναι αψογα συντηρημένο ακόμη και για μονοκόματο ταξίδι 1100 και βάλε  χιλιομέτρων χωρίς στάση για καύσιμα διότι καίει υγραέριο και βενζίνη.(το δικό σου πόσο πάει) 

Αισθητήρες - μοτέρ - δίσκο - πλατό πολλαπλές , καταλύτης , εξατμίσεις ,  βαλβίδες (αν και υγραέριο) δεν έχουν πειραχτεί και δεν εχουν ζητήσει κάτι,αλλαξα μια φορά φλάντζα ψευτοκάπακου 30 ευρώ γιατί είχε ξεραθεί και δάκρυζε.

Ενδεχομένως κάποιοι άλλοι πιθανώς από κακή συντήρηση και οδήγηση να έχουν βλάβες που ανέφερες αλλά μιλάω για μένα και το αυτοκίνητό μου, όπως μπορεί να συμβεί και σε κάποιους με ηλεκτρικά ειδικά τώρα που είναι ακόμη αρχή και δεν εχει δοκιμαστεί η αντοχή τους στο χρόνο.

Ελα να με βρεις με το ηλεκτρικό σου μετά από 20 χρόνια και 408.000 χιλιόμετρα να μου πεις πόσα θα έχεις δώσει και αν τσουλάει ακόμη ή πήγε για ανακύκλωση.😜 οκ αγοράστε τα αφού μπορείτε να τα χαίρεστε  αλλά μη μας λέτε ότι είναι και η σωτηρία της ανθρωπότητας.

Κοίτα ένα πλεονέκτημα των ηλεκτρικών που δεν είχα σκεφτεί μέχρι σήμερα. Ότι μπορείς να ελέγχεις ευκολότερα αν η συντήρηση του αυτοκινήτου σου έγινε σωστά.

Φυσικά δεν μπορεί να κρίνει ούτε από εσένα προσωπικά ούτε από ένα συγκεκριμένο opel και να βγάλει συμπεράσματα. Τα περισσότερα αυτοκίνητα σε αυτά τα χιλιόμετρα έχουν αλλάξει 2 δίσκους και σασμάν για παράδειγμα ή δεν τα φτάνουν ποτέ γιατί έχουν πάθει μία μεγαλύτερη ζημιά στο κινητήρα για παράδειγμα και πάνε για απόσυρση. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Κοίτα ένα πλεονέκτημα των ηλεκτρικών που δεν είχα σκεφτεί μέχρι σήμερα. Ότι μπορείς να ελέγχεις ευκολότερα αν η συντήρηση του αυτοκινήτου σου έγινε σωστά.

Φυσικά δεν μπορεί να κρίνει ούτε από εσένα προσωπικά ούτε από ένα συγκεκριμένο opel και να βγάλει συμπεράσματα. Τα περισσότερα αυτοκίνητα σε αυτά τα χιλιόμετρα έχουν αλλάξει 2 δίσκους και σασμάν για παράδειγμα ή δεν τα φτάνουν ποτέ γιατί έχουν πάθει μία μεγαλύτερη ζημιά στο κινητήρα για παράδειγμα και πάνε για απόσυρση. 

Μανωλη αν δεν ειχα το συγκεκριμένο ίσως το σκεφτόμουνα να αλλάξω αλλά είναι τόσα τα υπέρ που ούτε καν μου περνάει από το μυαλό. Θα σου πω μόνο ότι στις 128.000 χιλιόμετρα 2011 που άρχισε η κρίση και τα οικονομικά μου ζόρια , μου μπήκε στο μυαλό να το αλλάξω να πάω σε ένα μικρό.

Εκεί και αφού το έβαλα σε αγγελία από 5.000 μέχρι 3.800 στο car και δεν με πήραν ούτε ένα τηλέφωνο (ούτε καν απατεώνες να με αρμέξουν) με παρότρυνση της συζύγου επειδή σαν μεγάλος και ξεροκέφαλος ημουν κατά ,έκανα μετατροπή σε υγραέριο και λέω όσο πάει τουλάχιστον θα είναι οικονομικό σε καύσιμα (γιατί δεν ήθελε και ψεκασμούς βενζίνης ο κινητήρας που έχω) και αν τα παίξει το πάω για παλιοσίδερα. Μέχρι σήμερα έχω κερδίσει από τα καύσιμα 12 με 15 ευρώ  μπακαλίστικα το κάνω , το συντηρώ άνετα το έχω στην πένα με τα λεφτά που κερδίζω από τα καύσιμα κάνω αυθημερόν τη διαδρομή Αθήνα Βόλο 1-2 φορές το μήνα χωρίς να με έχει προδώσει ποτέ στο παραμικρό. 

Μεγάλο βαρύ άνετο στο ταξείδι.Πες μου εσύ  γιατί να το αποσύρω επειδή τιμή δεν έχει λόγω παλαιότητας (για μενα η αξία του είναι μεγάλη) και τι να πάρω να μου δίνει όχι περισσότερα αλλά τα ίδια που μου δίνει αυτό.

Ξέρω με θεωρείτο ξεροκέφαλο ηλικιωμένο παράξενο και εμμονικό (ισως είμαι λιγάκι) 😁και με το δίκιο σας , σας είπα την αλήθεια μου και είμαι ήσυχος.😇

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Μανωλη αν δεν ειχα το συγκεκριμένο ίσως το σκεφτόμουνα να αλλάξω αλλά είναι τόσα τα υπέρ που ούτε καν μου περνάει από το μυαλό. Θα σου πω μόνο ότι στις 128.000 χιλιόμετρα 2011 που άρχισε η κρίση και τα οικονομικά μου ζόρια , μου μπήκε στο μυαλό να το αλλάξω να πάω σε ένα μικρό.

Εκεί και αφού το έβαλα σε αγγελία από 5.000 μέχρι 3.800 στο car και δεν με πήραν ούτε ένα τηλέφωνο (ούτε καν απατεώνες να με αρμέξουν) με παρότρυνση της συζύγου επειδή σαν μεγάλος και ξεροκέφαλος ημουν κατά ,έκανα μετατροπή σε υγραέριο και λέω όσο πάει τουλάχιστον θα είναι οικονομικό σε καύσιμα (γιατί δεν ήθελε και ψεκασμούς βενζίνης ο κινητήρας που έχω) και αν τα παίξει το πάω για παλιοσίδερα. Μέχρι σήμερα έχω κερδίσει από τα καύσιμα 12 με 15 ευρώ  μπακαλίστικα το κάνω , το συντηρώ άνετα το έχω στην πένα με τα λεφτά που κερδίζω από τα καύσιμα κάνω αυθημερόν τη διαδρομή Αθήνα Βόλο 1-2 φορές το μήνα χωρίς να με έχει προδώσει ποτέ στο παραμικρό. 

Μεγάλο βαρύ άνετο στο ταξείδι.Πες μου εσύ  γιατί να το αποσύρω επειδή τιμή δεν έχει λόγω παλαιότητας (για μενα η αξία του είναι μεγάλη) και τι να πάρω να μου δίνει όχι περισσότερα αλλά τα ίδια που μου δίνει αυτό.

Ξέρω με θεωρείτο ξεροκέφαλο ηλικιωμένο παράξενο και εμμονικό (ισως είμαι λιγάκι) 😁και με το δίκιο σας , σας είπα την αλήθεια μου και είμαι ήσυχος.😇

ετσι ειμαι και εγω. απροβληματιστη η οκταβια με 150 αλογα και καταναλωση αεριο 5ε/100χλμ. ουτε 250κ χλμ κοντερ, ταξιδευει υπεροχα και χωραει μισο σπιτι μεσα. εμπορικη αξια 3κ, αλλα για κατι αντιστοιχο θελω 30κ. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...