manolis940 Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 17 λεπτά πριν, andreas-d είπε Οδικώς για Ελλάδα υπάρχει στο νετ με πληροφορίες για το τι τραβάμε.. Τέλος πάντων η Ελλάδα είναι μικρή χώρα και με ένα ηλεκτρικό βολεύεσαι, όμως πάρα πολύ Ευρωπαίοι έχουν σαν δεύτερο ένα αμάξι με θερμικό κινητήρα για ταξίδια.. Κίνηση στα σύνορα έχει την περίοδο των διακοπών, σήμερα ξεκίνησαν οι φθινοπωρινές διακοπές στην Γερμανία ξέρεις τη θα γίνεται απο σήμερα μέχρι σαββατοκύριακο στις χώρες μέχρι Ελλάδα.. Ναι αλλά δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημα του ηλεκτρικού σε σχέση με την κίνηση;
andreas-d Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, manolis940 είπε Ναι αλλά δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημα του ηλεκτρικού σε σχέση με την κίνηση; Το κλίμα δουλεύει με ρεύμα, άρα περισσότερες φορτίσεις, δεν θα αναφερθώ σε απρόοπτα πχ μεγάλο ατύχημα με 2-3 ώρες αναμονή, είπαμε δεν το κατηγορώ αλλά με ένα Diesel ας πούμε βγάζεις το ταξίδι με την μία χωρίς άγχος.. Το βίντεο που παρέθεσες το είδες, είπε δυο αλήθειες το παλικάρι 1. Την επόμενη φορά η με αεροπλάνο η με diesel Το 2. ασχετο αλλά πονάει, ότι ποιο πολύ θυμίζει Ευρώπη το Βελιγράδι πάρα η Αθήνα.. Επεξ/σία πριν από 5 ώρες από andreas-d
INFLUENCER Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες (επεξεργασμένο) Με το Diesel έχω κάνει Αθήνα - Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη - Αθήνα με 50 λίτρα. Πάντα φουλαρω σε BP Καλυψώ στο Χαλάνδρι. Τα διόδια μου βγήκαν περισσότερο από το Καύσιμο! Τραγικό! Επεξ/σία πριν από 5 ώρες από INFLUENCER
tutuyo Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες μπο μπο μπο τα 100 αλογακια του Κορσα μονο με BP Καλυψω ξεδιψανε
INFLUENCER Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες (επεξεργασμένο) Μια είναι η εταιρεία με τον έλικα! Γερμανική dieseλομηχανη. Με 2.500 στροφές τα 160+ χλμ στο ταχύμετρο! Με μηδενικό θόρυβο στη καμπίνα. Τα Φιλάκια μου! Κοντεύω 270.000 χλμ με 9 αλλαγές λαδιών και τέσσερα φίλτρα πετρελαίου! Επεξ/σία πριν από 5 ώρες από INFLUENCER 1
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 5 ώρες πριν, Ntinaras είπε Γιατί εγώ που πήγα, σταμάτησα για μια 12λεπτη φόρτιση στην Αταλάντη, και πίσω μου η ουρά για βενζίνη ήταν ανυπόφορη. τρεχουν να παρουν ηλεκτρικο μετα απο αυτο που επαθαν... 2 ώρες πριν, INFLUENCER είπε Τα διόδια μου βγήκαν περισσότερο από το Καύσιμο! Τραγικό! ολα τα καυσιμα πλην βενζινης φθηνοτερα βγαινουν χρονια τωρα.
Ntinaras Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 27 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε τρεχουν να παρουν ηλεκτρικο μετα απο αυτο που επαθαν... Καλύτερα όχι. Ας μείνουν στα βενζινοκίνητα. Κάποιος πρέπει να συντηρεί το κράτος με τα τέλη και τον ΕΦΚ. 2
nicksoti Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Το ιδεατό αλλά και μοναδικό βιώσιμο σενάριο για πόλεις θα ήταν ασύρματη φόρτιση σε όλες τις θέσεις στάθμευσης, ακόμα και στην άσφαλτο όπου επιτρέπετσι το παρκάρισμα.
NT1G Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 7 ώρες πριν, ghostaki είπε Alfa Romeo V6 3.2 (busso) Πολύ καλό για εσένα, αλλά δεν νομίζω να είμαι υπερβολικός αν πω ότι το 90-95 % των πωλήσεων στην Ελλάδα δεν είναι πάνω από 4 κύλινδρους και εκεί ο θόρυβος είναι πιο πολύ ενοχλητικός παρά να θέλεις να τον ακούς, πόσο μάλλον αν είσαι κολλημένος και στην κίνηση. 1
manolis940 Δημοσ. πριν από 34 λεπτά Δημοσ. πριν από 34 λεπτά 5 ώρες πριν, andreas-d είπε Το κλίμα δουλεύει με ρεύμα, άρα περισσότερες φορτίσεις, δεν θα αναφερθώ σε απρόοπτα πχ μεγάλο ατύχημα με 2-3 ώρες αναμονή, είπαμε δεν το κατηγορώ αλλά με ένα Diesel ας πούμε βγάζεις το ταξίδι με την μία χωρίς άγχος.. Το βίντεο που παρέθεσες το είδες, είπε δυο αλήθειες το παλικάρι 1. Την επόμενη φορά η με αεροπλάνο η με diesel Το 2. ασχετο αλλά πονάει, ότι ποιο πολύ θυμίζει Ευρώπη το Βελιγράδι πάρα η Αθήνα.. Οκ και στα δύο αυτοκίνητα το κλίμα λειτουργεί με ρεύμα. Πόσο νομίζεις ότι καίει; Στο Dolphin καλοκαίρι με 42 βαθμούς είχα αφήσει την σύζυγο για μια δουλειά 10 λεπτών που έγινε μίας ώρας και γι αυτό παρέμεινα στο αμάξι και δεν κατέβηκα. Απ' την στιγμή που ήταν παγωμένο το αυτοκίνητο στην επιθυμητή θερμοκρασία το infotainment έγραφε 0KW κατανάλωση. Επειδή περίμενα πολύ ώρα όταν είδα το 0 έκανα την υπόθεση ότι δεν γράφει την κατανάλωση του κλιματιστικού και έτσι πειραματικά γύρισα το κλιματιστικό στο low. Έφτασα 2KW για 2-3 λεπτά. μετά έπεσε στο 1 και μετά πάγωσα. Έπειτα και με άλλα πειράματα είδα ότι όταν το αμάξι φτάσει την θερμοκρασία που θες η κατανάλωση μπαταρίας είναι αμελητέα. Αλίμονο δηλαδή 60KWh σε ένα σπίτι σηκώνει 4-5 κλιματιστικά να δουλεύουν νύχτα μέρα και δεν θα καταφέρεις να παγώσεις μια καμπίνα 3 κυβικών και ούτε; Όταν είχε γίνει η φάση με την Αράχοβα είχαμε δείξει δοκιμές που έκαναν άνθρωποι στο χιόνι και κοιμήθηκαν στο αυτοκίνητο τους με θερμοκρασίες όχι στο 0 αλλά πολύ κάτω αυτού. Αν δεν πας κάπου φορτισμένος όπως και αν δεν έχει πετρέλαιο το αμάξι σου το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. 1 ώρα πριν, nicksoti είπε Το ιδεατό αλλά και μοναδικό βιώσιμο σενάριο για πόλεις θα ήταν ασύρματη φόρτιση σε όλες τις θέσεις στάθμευσης, ακόμα και στην άσφαλτο όπου επιτρέπετσι το παρκάρισμα. Αυτό θεωρώ ότι πρέπει να είναι το μέλλον βέβαια είναι κάτι που ενώ έχουμε δει σε αυτοκίνητα δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερη αποδοχή από τις εταιρείες. Με ασύρματη φόρτιση δεν θα μπορούσες μόνο σε θέσεις στάθμευσης να φορτίσεις αλλά και εν κινήσει. Θεωρώ ότι σε εθνικές οδούς θα ήταν η καλύτερη προσέγγιση για μεγαλύτερο εύρος σε σχέση με το να προσπαθούμε να πετύχουμε γρήγορες φορτίσεις του ενός megawatt ή έστω θα έπρεπε να κοιτάει η βιομηχανία της ηλεκτροκίνησης ακόμη πιο ζεστά αυτή την εκδοχή. 1
sattack Δημοσ. πριν από 4 λεπτά Δημοσ. πριν από 4 λεπτά Δεν στέκει οικονομοτεχνκικά η ασύρματη φόρτιση σε στάθμευσης, καλά κάτω απο αυτοκινητόδρομο ούτε για αστείο!
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 2 λεπτά Δημοσ. πριν από 2 λεπτά 27 λεπτά πριν, manolis940 είπε Αυτό θεωρώ ότι πρέπει να είναι το μέλλον βέβαια είναι κάτι που ενώ έχουμε δει σε αυτοκίνητα δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερη αποδοχή από τις εταιρείες. Με ασύρματη φόρτιση δεν θα μπορούσες μόνο σε θέσεις στάθμευσης να φορτίσεις αλλά και εν κινήσει. Θεωρώ ότι σε εθνικές οδούς θα ήταν η καλύτερη προσέγγιση για μεγαλύτερο εύρος σε σχέση με το να προσπαθούμε να πετύχουμε γρήγορες φορτίσεις του ενός megawatt ή έστω θα έπρεπε να κοιτάει η βιομηχανία της ηλεκτροκίνησης ακόμη πιο ζεστά αυτή την εκδοχή. η ασυρματη φορτιση ειναι λιγοτερο αποδοτικη και απο τα πανελ στην οροφη του αυτοκινητου. θα εξαφανιστει -και καλα θα κανει- οταν σταματησει η βιομηχανια να παραγει χαζα γκατζετ για να πεισει η ταδε φιρμα τους πλουσιους πελατες της οτι εχει καποιο τεχνολογικο αβανταζ απεναντι στους αλλους. το εν κινηση παλι ειναι σεναριο επιστημονικης φαντασιας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα