Ntinaras Δημοσ. Παρασκευή στις 07:11 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:11 μμ https://www.alfaromeo.gr/configurator/#/junior/junior-elettrica/ Εδώ είστε. 1
QuantumWanderer Δημοσ. Παρασκευή στις 07:48 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 07:48 μμ Off-topic εδώ και αρκετές δημοσιεύσεις. Ωραία γούστα αυτά που αναφέρονται, αλλά μπορείτε να φτιάξετε άλλο θέμα και να κινηθείτε ελεύθερα εκεί. 1
Red_Bear Δημοσ. Παρασκευή στις 08:05 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:05 μμ 53 λεπτά πριν, Ntinaras είπε https://www.alfaromeo.gr/configurator/#/junior/junior-elettrica/ Εδώ είστε. 210 χλμ αυτονομία η Veloce στον αυτοκινητόδρομο !!!!. Ψάχνουν για χαζούς... 1
@pnea1973 Δημοσ. Παρασκευή στις 09:15 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:15 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, dtk-386 είπε ναι στην ΑR σε πείραξαν τα σουβ. έχει γεμίσει ο τόπος και δεν υπάρχει τίποτα άλλο πλέον εκτός από αυτές τις αηδίες. κάποτε είχες κουπέ, κάμπριο, πολυμορφικά, χατς, σπορτ χατς τώρα μόνο υπερυψωμένες wannabe σαχλαμάρες. rant off /offtopic Spoiler Εγώ ΗΜΟΥΝΑ Alfisti!!!! Οπότε μόνο για την Alfa με νοιάζει!!!!!!!!🤪 Οσον αφορά την ηλεκτρική alfa ούτε με σφαίρες δεν θα την αγόραζα...Γενικά απο ευρωπαίκά ηλεκτρικά αυτά που ίσως κοίταζα έχουν πάνω απο 100.000, οπότε ..... Αυτό που θα προσπαθήσω να δώ απο κοντά όταν κατέβω Αθήνα είναι το Zeekr... Επεξ/σία Παρασκευή στις 09:17 μμ από @pnea1973
sattack Δημοσ. Παρασκευή στις 09:24 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:24 μμ (επεξεργασμένο) Elletrica θα λέγεται το 1ο BEV της Ferrari, 4πορτο σεντάν με 4 κινητηρες και τελείως ανεξάρτητη κίνηση/στρεψη/ανάρτηση σε κάθε τροχό. Όλα ωραία ακούγονται, εκτός από τη μπαταρία που θα είναι λέει pouch cells, δηλαδη ότι χειρότερο! Τουλάχιστον να δούμε του χρόνου αν θα είναι εμφανισιακά ωραία. Επεξ/σία Παρασκευή στις 09:25 μμ από sattack
QuantumWanderer Δημοσ. Παρασκευή στις 09:55 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 09:55 μμ Εδώ συζητάμε για συγκεκριμένα μοντέλα που έρχονται.
sattack Δημοσ. Παρασκευή στις 10:20 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:20 μμ 20 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Εδώ συζητάμε για συγκεκριμένα μοντέλα που έρχονται. Μη βιάζεσαι, δεν έχουν ακόμα ανοίξει το βιβλίο για να την παραγγείλεις. 😄 Προς το παρόν η είδηση έχει μόνο νόημα για τη συζήτηση πως η προοπτική της ηλεκτροκίνησης θα επηρεάσει εταιρείες όπως η Ferrari και επίσης για τη συζήτηση αν η επιλογή pouch cells θα την χαντακώσει. 2
basilis_k6 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:48 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:48 μμ 27 λεπτά πριν, sattack είπε Μη βιάζεσαι, δεν έχουν ακόμα ανοίξει το βιβλίο για να την παραγγείλεις. 😄 Προς το παρόν η είδηση έχει μόνο νόημα για τη συζήτηση πως η προοπτική της ηλεκτροκίνησης θα επηρεάσει εταιρείες όπως η Ferrari και επίσης για τη συζήτηση αν η επιλογή pouch cells θα την χαντακώσει. ηλεκτρικη φεραρι.. θα χαντακωθει οτι μπαταρια και να βαλει.
teodor_ch Δημοσ. χθες στις 08:58 πμ Δημοσ. χθες στις 08:58 πμ 11 ώρες πριν, sattack είπε pouch cells, δηλαδη ότι χειρότερο! για ποιό λόγο?
zio10 Δημοσ. χθες στις 09:14 πμ Δημοσ. χθες στις 09:14 πμ Κι εμένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση (χωρίς να ξέρω τεχνικές λεπτομέρειες) το να επέλεξε η ferrari τύπο μπαταρίας που να θεωρείται ο χειρότερος. Όντως είναι;
sattack Δημοσ. χθες στις 09:54 πμ Δημοσ. χθες στις 09:54 πμ Εγώ έχω καταλήξει να εμπιστεύομαι ότι λέει το ev clinic: https://evclinic.eu/2024/07/24/which-battery-is-the-best/ 2
teodor_ch Δημοσ. χθες στις 10:20 πμ Δημοσ. χθες στις 10:20 πμ Αν το θές σκέτη αλλαγή cell τότε μάλλον (πάλι δεν μου φαίνεται ευκολότερη) τα κυλινδρικά είναι πιο απλά. Αλλά στα pouch αλλάζεις ολόκληρο το module. Πόσο πιο εύκολη να γίνει η αλλαγή σε MODULE (και όχι cell) απο βγάλε/βάλε όπως στη φωτογραφία? Ούτε τρυπάνια, ούτε περίεργα υλικά. Άντε να χρειαστεί νέο θερμοαγώγιμο υλικό. Αν είχα το τραπέζι ανύψωσης για να κατεβάσω τη μπαταρία θα το έκανα και μόνος μου. Τόσο εύκολο είναι! Για δές σε τέσλα τί χρειάζεται. Πιο serviceable friendly (σε αλλαγή module) απο αυτό δεν υπάρχει! Για την αντοχή που γράφει δεν έχω δεί κάτι περίεργο στα hyundai. Ίσα ίσα χάνουν ΠΟΛΥ αργά την υγεία τους. Και τα Pouch έχουν περισσότερο energy density και λιγότερο βάρος.
malakudi Δημοσ. χθες στις 10:22 πμ Δημοσ. χθες στις 10:22 πμ Κάθε 20-30 σελίδες επαναλαμβάνονται τα ίδια και τα ίδια, πραγματικά έχει κουράσει αυτό το πράγμα. Ο ένας λέει εγώ έχω αέριο λες και κάνει καμία τεχνολογική επανάσταση με το αέριο, αν ήθελαν αύριο βάζανε τους ίδιους φόρους στο αέριο με τη βενζίνη και το τελειώνανε σαν επιλογή. Ο άλλος λέει αν δε φορτίζει σε 3 λεπτά είναι για πέταμα χωρίς να έχει εμπειρία χρήσης ηλεκτρικού και να καταλάβει ότι τα δικά του 3 (που δεν είναι 3 αλλά 10+ με τη διαδικασία πήγαινε βενζινάδικο που είναι αξιόπιστο, γέμισε, πλήρωσε, πήγαινε στον τελικό σου προορισμό) στη φόρτιση είναι 0 γιατί είναι νεκρός χρόνος. Ο άλλος λέει είναι πολύ να περπατήσει 10 λεπτά (πάρε πατίνι) και ο τελευταίος λέει ότι δεν έχει κανείς δυνατότητα να φορτίζει σπίτι όταν οι μισοί έχουν θέση parking και αρκετοί άλλοι μπορούν να φορτίζουν στη δουλειά τους. Μείνετε με τα θερμικά σας, κανένα πρόβλημα από μας, θα έχουμε για περισσότερα χρόνια τα πλεονεκτήματα για πάρτι μας 9
@pnea1973 Δημοσ. χθες στις 10:27 πμ Δημοσ. χθες στις 10:27 πμ (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, malakudi είπε Μείνετε με τα θερμικά σας, κανένα πρόβλημα από μας, θα έχουμε για περισσότερα χρόνια τα πλεονεκτήματα για πάρτι μας Συμφωνώ απόλυτα.. Εξαλλου για να έχει κάτι προοπτική στην Ελλάδα, θα πρέπει να στοιχίζει ελάχιστα. Επεξ/σία χθες στις 10:28 πμ από @pnea1973
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα