Προς το περιεχόμενο

Uber ή κάτι άλλο για Αθήνα


nkoumo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μήπως ξέρει κανείς αν υπάρχει για Αθήνα ακόμα το Uber ή κάποιος άλλος εναλλακτικός τρόπος μετακίνησης με ίχνη εκτός από το ταξί; Λόγω κορονοιο δεν θέλω να μπαίνω σε ΜΜΕ, όχι δεν έχω, ποδήλατο και δίκυκλα θεωρώ επικίνδυνα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Jeiko_22 είπε

Beat

Beat=taxi , δεν κερδιζεις τίποτα!. Το uber υποτιθετε  ότι ήταν πιο φθηνό.

Το ζητούμενο είναι για πιο οικονομικό μέσω ΙΧ από το ταξί

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ μιλάς για το UberX, που ήταν ιδιώτες οδηγοί, και όχι ταξί. Έχει πάνω από 2 χρόνια που σταμάτησε να λειτουργεί στην Αθήνα, μετά την πίεση των ταξιτζήδων για διακοπή του. Καλά ήταν όσο κράτησε.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nkoumo είπε

Beat=taxi , δεν κερδιζεις τίποτα!.

κερδιζεις με την εννοια οτι δεν μπορει να σε χρεωση ο αλλος 20 ευρω για 1 χλμ αποσταση. Επισης υπαρχουν παντα οι αξιολογησεις ωστε να μεινουν οι σωστοι μεσα σε μια πλατφορμα. Δεν ειναι ολοι οι ταξιτζηδες μαπα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νόμιζα μήπως υπήρχε κάτι άλλο αντί για ταξί. Αφού δεν υπάρχει, το αφήνουμε ως έχει. Απλά το beat εξασφαλίζει κάπως τον πελάτη. Οι ταξιτζήδες δεν το θέλουν  επειδή κρατάει 12% προμήθεια, αλλά δεν μπορούν να κάνουν και αλλιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυστυχως το beat εχει πεσει πολυ σε ποιότητα αλλά ελλείψει άλλων εναλλακτικών ειναι σχεδον μονόδρομος... οπως προαναφέρθηκε και η Uber αντιστοιχα λειτουργεί -σαν τη Beat- με ταξί.

15 ώρες πριν, nkoumo είπε

Νόμιζα μήπως υπήρχε κάτι άλλο αντί για ταξί. Αφού δεν υπάρχει, το αφήνουμε ως έχει. Απλά το beat εξασφαλίζει κάπως τον πελάτη. Οι ταξιτζήδες δεν το θέλουν  επειδή κρατάει 12% προμήθεια, αλλά δεν μπορούν να κάνουν και αλλιώς.

παντα μου φαινοταν εντυπωσιακο αυτο, εχεις μια πλατφορμα, που σου βρισκει πελατες και γκρινιαζεις που πρεπει να την πληρώσεις για την δουλεια που σου δίνει...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, nkoumo είπε

Μήπως ξέρει κανείς αν υπάρχει για Αθήνα ακόμα το Uber ή κάποιος άλλος εναλλακτικός τρόπος μετακίνησης με ίχνη εκτός από το ταξί; Λόγω κορονοιο δεν θέλω να μπαίνω σε ΜΜΕ, όχι δεν έχω, ποδήλατο και δίκυκλα θεωρώ επικίνδυνα 

Δυστυχώς μας το κόψαν και αυτό οι συντεχνίες. Εδώ ακόμα δε πουλάνε ντεπον στο σούπερ μάρκετ. Τριτοκοσμική χωρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σφάλμα του κράτους είναι ότι δεν εφάρμοσε κάποια μεταβατική περίοδο από την οποία θα οδηγούσαν τοσο την αγορά και ορισμένα επαγγέλματα σε σταδιακή απελευθέρωση, όσο και αυτούς που έσκασαν ενα κάρο λεφτά για να αγοράσουν άδειες η να τηρουν τα ελάχιστα κριτήρια ώστε να έχουν ένα περιθώριο κάποιων ετών πριν αλλάξουν τα πράγματα 100%, οπότε και οι δευτεροι γκρινιάζουν και δεν αφήνουν να προχωρήσει κατι και ο μέσος πολίτης βγαίνει χαμένος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, OliverTwist1985 είπε

Δυστυχώς μας το κόψαν και αυτό οι συντεχνίες. Εδώ ακόμα δε πουλάνε ντεπον στο σούπερ μάρκετ. Τριτοκοσμική χωρα

Τριτοκοσμική όπως πολλές χώρες στην Ευρώπη που έχουν απαγορεύσει τις δραστηριότητες της Uber;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kon1to είπε

 

παντα μου φαινοταν εντυπωσιακο αυτο, εχεις μια πλατφορμα, που σου βρισκει πελατες και γκρινιαζεις που πρεπει να την πληρώσεις για την δουλεια που σου δίνει...

Δεν ξέρω αν ισχύει ή οχι αλλα με είχε πει ένας ταξιτζής μια φορά (εδώ στην Θεσσαλονίκη) ότι με το 12% της BEAT μαζί με την προμήθεια των καρτών δεν αφήναν σχεδόν καθόλου κέρδος και για αυτόν τον λόγο αυτός έπαιρνε κούρσες BEAT μόνο όταν ήθελε να μετακινηθεί από ένα σημείο της πόλης σε άλλο και δεν ήθελε να πάει άδειος (π.χ. πήρα εγώ ταξί από το κέντρο και με πήγε σπίτι μου, αντί να γυρίσει άδειος από την γειτονιά μου στο κέντρο πήρε μια κούρσα BEAT από την γειτονιά μου για να κατεβεί κέντρο που ήλπιζε να βρει και άλλον πελάτη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, tsioulak είπε

Δεν ξέρω αν ισχύει ή οχι αλλα με είχε πει ένας ταξιτζής μια φορά (εδώ στην Θεσσαλονίκη) ότι με το 12% της BEAT μαζί με την προμήθεια των καρτών δεν αφήναν σχεδόν καθόλου κέρδος και για αυτόν τον λόγο αυτός έπαιρνε κούρσες BEAT μόνο όταν ήθελε να μετακινηθεί από ένα σημείο της πόλης σε άλλο και δεν ήθελε να πάει άδειος (π.χ. πήρα εγώ ταξί από το κέντρο και με πήγε σπίτι μου, αντί να γυρίσει άδειος από την γειτονιά μου στο κέντρο πήρε μια κούρσα BEAT από την γειτονιά μου για να κατεβεί κέντρο που ήλπιζε να βρει και άλλον πελάτη).

Το κλαψιμο είναι στο ελληνικό dna, μας έμεινε από τους Οθωμανούς.

Μη πιστεύεις τίποτα, αυτοί που δεν έχουν κόψει απόδειξη ποτέ, που δηλώνουν εισόδημα 10.000, που δεν καθαρίζουν ποτέ το βρωμοαμαξο τους και που καπνίζουν εκεί μεσα...για να μην πω πως βρωμάνε οι περισσότεροι απτην απλυσια τους.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...