Προς το περιεχόμενο

Κατάλληλος σχεδιασμός Ιστοσελίδας για e-shop


dj_stefan23s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα από εμένα.

Λίγο πολύ διάβασα τις απαντήσεις, αλλά να με συμπαθάτε αν επαναμβάνομαι, απλά δεν θέλω να χάσω τον οιρμό των σκέψεων μου.

Αρχικά θεωρώ σημαντικό να καταγράψεις τις ανάγκες σου (απ' όσο έχω κατάλαβει το έχεις ήδη κάνει). Οταν είσαι έτοιμος, τότε ψάξε βρές την εταιρεία που θα αναλάβει το project. Η διαδικασία αυτή απαιτεί χρόνο, αλλά με μια ευρεύως αναζήτηση θα βρείς την digital agency η οποία θα "υποστηρίξει" έμμεσα και άμεσα την προσπάθεια σου και καλύψει τις ανάγκες σου.

Πέραν όλων των άλλων, εκεί "έξω" υπάρχουν μία πληθώρα από CMS που μπορούν να κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους. Το καθένα είναι στο στοιχείο του, κάνεια υτά που πρέπει , αλλά από την άλλοι είναι και οι (σωστοί) άνθρωποι - μηχανικοί, που μπορούν να προσαρμόσουν κάτι στα μέτρα σου. Εφόσον το δεδομένο η σύνδεση της ιστοσελίδας με το ERP,  τότε αφήνεις τον μηχανισμό υποστήριξης στην κρίση της εταιρείας που θα το αναλάβει. Σ' αυτό το σημείο δεν σε αποτρέπω απ' το να μην έχεις στοιχειώδη τεχνολογική γνώση, όμως ποιο CMS θα χρησιμοποιηθεί και με ποιον τρόπο, είναι "πονοκέφαλος" του μηχανικού και όχι δικός σου (με όλο τον σεβασμό). Εσύ δίνεις τα δεδομένα, η εταιρεία πρέπει να βρεί την λύση. Στην κατ ιδίαν συζήτηση που θα γίνει, θα δεις στην πράξη ποιες δουλείες έχει κάνει, ποιους πελάτες είχε, με ποιον τρόπο έλυσε τα όποια ζητήματα προέκεψαν κοκ, συνεπώς οι περισσότερες (αν όχι όλες) απορείες, θα σου λυθούν.

H agency όχι μόνο θα πρέπει ναι είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες σου (λχ ERP) αλλά από την άλλη πλευρά θα πρέπει να παρέχει υποστήριξη σε οτιδήποτε χρειαστείς. Στις περιπτώσεις του eshop τότε είναι επιβεβλημένη η ανάγκη και η ανάπτυξη του digital marketing, email marketing κοκ. Φυσικά, (και) σ' αυτή την περιπτωση κοιτάς δείγματα δουλειές, ψάχνεις τους πελάτες του και ύστερα από τον ολοκληρωμένο πλάνο που θα σου παρουσιάσει, αποφασίζεις ποιος θα είναι ο επόμενος συνεργάτης σου.

Σχετικά με το τι θα ισχύσει από την μεταξύ σας συνεργασία, καλό είναι να περιγραφούν και μέσω γραπτής συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών. Τι ανήκει σε εσένα, και τι στην agency.

Μια επιχείριση η οποία δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πάρα πολύ σημαντικό να ξέρει τους τρόπους για το πως θα κάνει τον "επισκέπτη" της ιστοσελίδας , "πελάτη" της επιχείρησης, πόσο μάλλον να φέρει ξανά τον ίδιο πελάτη μελλοντικά πίσω στην ιστοσελίδα για online αγορές. Συνεπώς εδώ τίθονται επιμέρους θέματα σχετικά με την χρηστικότητα της ιστοσελίδας, το marketing κοκ.
Παραδείγματα :

  • Αλήθεια, πόσες φορές έχεις κάνει ηλεκτρονικά ψώνια και δεν πήρες πότε email επιβεβαίωσης;
  • Γιατί απουσιάζει από πολλές περιπτώσεις η wish list;
  • Γιατί αρέσκεται στο να τοποθετείται μόνο μία φώτο του προϊοντος; ή να είναι web found με χάλια ανάλυση;
  • Γιατί να μην βλέπεις την διαδικασία αποστολής τους προϊόντος;
  • Πόσες φορές προσπαθείς να μπείς απ'το κινητό για να αγοράσεις, και η ιστοσελίδα δεν παρουσιάζεται όπως πρέπει;
  • Γιατί στην φόρμα εγγραφής δεν είναι ξεκάθαρο ποια πεδία είναι υποχρεωτικά και ποια όχι;
  • Γιατί λείπει το size guide και η διαθεσιμοτητα από τα αθλητικά παπούτσια; Ποιος το αποφάσισε και γιατί.

Ολα αυτά και άλλα τόσα μπορούν μπορούν να γραφτούν..η λίστα είναι πραγματικά μεγάλη. Ολα τα παραπάνω μπορούν να κάνουν τον χρήστη να μην προτιμήσει ξανά τις ηλεκτρονικές αγορές από το κατάστημα σου, και από την άλλη να γράψουν κακές κριτικές για την επιχειρίση σου. Συνεπώς δεν είναι τόσο απλό, όσο αρχικά νομίζεις πως είναι. Πάντα θα υπάρχουν και οι "ανικανοποιητοι" αλλά καλό είναι να μετριαστεί όσο τον δυνατόν περισσότερο, όταν έχεις οnline διαδικτυακή παρουσία.

Εδώ πάλι - ανεξάρτητα τα όσα έχεις αποφασίσει να εφαρμόσεις στο eshop, θα σε βοηθήσει πάρα πολύ το cognitive analysis, ούτως ώστε να κάνεις τα αρνητικά των συνεργατών σου, δικά σου θετικά. Η "χημεία" με το agency, πρέπει να είναι αμοιβαία. Γενικά, το eshop έχει πολλή "τροφή για σκέψη".

Συνοπτικά

Αν βρείς την κατάλληλη εταιρεία που θα σου καλύψει τις αναγκες με ένα συγκεκριμένο και εφαρμόσιμο πλάνο, τότε θα είσαι σε πάρα πολύ καλό δρόμο για να πετύχεις τους στόχους σου. Αν πάλι αρκεστείς σε "πρόχειρες" λύσεις, τότε το μόνο που θα καταφέρεις είναι να χάσεις όχι μόνο χρόνο αλλά και φυσικά αρκετά χρήματα. Μην κάνεις κάτι αν δεν βρείς την εταίρεία που θα σου "κάνει το κλικ" , ενώ από την άλλη μην νομίζεις πως μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος σου.

Καλή δύναμη.

Επεξ/σία από Dr.MikeD
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...