Προς το περιεχόμενο

Ζημιά στο αυτοκίνητο από κακοτεχνία/φθορά δρόμου. Τι μπορώ να κάνω;


yiankap

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

Η γυναίκα μου το Σαββατόβραδο, γυρνώντας από έναν δρόμο που δεν έχει ξαναπεράσει, πέρασε από μια γέφυρα, η οποία έχει εξογκώματα στο οδόστρωμα της. Σαν σαμαράκια.

Μόλις πέρασε και μετά το αυτοκίνητο, έκανε ένα τρέμουλο μετά τα 70 χλμ και συντονιζόταν αφάνταστα το εσωτερικό, τόσο που νόμιζες ότι οδηγούσες STEYR.

Σήμερα πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο (δεν είχα χρόνο νωρίτερα) και μου έβγαλε το κοστούμι : Χρειάζονται αλλαγή το ψαλίδι, το ακραξόνιο, το ημιαξόνιο και οι βάσεις μηχανής. 

Ξέρετε ποια είναι η διαδικασία για να διεκδικήσω αποζημίωση από την Νομαρχία; 

Υ.Γ Όταν πήρα τηλέφωνο στον Δήμο (αυτοί μου είπαν ότι για το συγκεκριμένο σημείο είναι αρμόδια η Νομαρχία) η Προϊσταμένη είπε ότι είναι γνωστό το σημείο και ότι απορεί γιατί η Νομαρχία δεν κάνει κάτι τόσο καιρό, Αστυνομικός που είναι ξάδερφος της γυναίκας μου είπε ότι κάποια μέρα όπως είναι το σημείο, θα σκοτωθεί κανένας που θα περάσει φουλαριστός.

 

Επεξ/σία από yiankap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δώσε λινκ με το σημείο στο maps google.

βάσεις μοτέρ από ένα πέρασμα δε γίνεται. Το αμάξι σου είχε νωρίτερα αυτές τις φθορές ή τα έβγαλαν οι μάστορες επίτηδες.

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν υπάρχει γέφυρα με σαμαράκια εκεί που λες. 

το αυτοκίνητο χρονολογία και χιλιόμετρα;

να στο ξαναγράψω οτι με λίγα σαμαράκια με λογικά χιλιόμετρα δε κόβονται βάσεις μοτέρ ημιαξόνια ψαλίδια και λοιπά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς έμπλεξες και πολύ δύσκολα θα βγάλεις άκρη. Επίσης μια επισήμανση, οι νομαρχίες έχουν καταργηθεί, έχουν γίνει περιφέρειες. Όπου και να αποτσνθεις το μόνιμο πρόβλημα είναι ότι κανένας δεν θα αναλαμβάνει την ευθύνη και θα αφήσουν να αποφασίσει το δικαστήριο μετά από αναβολές, το άλλο είναι ότι μπορεί να επικαλεστουν με μηχανικούς ότι πχ η ζημιά υπήρχε η ότι δεν φταίει ο δρόμος, ένα θέμα είναι αν μπορείς να αποδείξεις οτι πέρασες από εκεί, γενικά θα ταλαιπωρηθείς αρκετά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού διόρθωσες το λινκ δε βλέπω κάτι τραγικό για τα δεδομένα της χώρας μας. Μια κλασσική γέφυρα με σαμαράκια στις ενώσεις από κακοτεχνίες. Επίσης στα 100μέτρα από τη γέφυρα υπάρχει κόμβος με φανάρια και πινακίδα με όριο 50.

Εκτός και αν η γυναίκα έκανε πύραυλο το αμάξι και πέρασε με 200 πάνω από αυτά τα σαμαράκια και έφυγαν οι ρόδες από την αναπήδηση να κόψεις βάσεις μοτέρ, ημιαξόνια, ψαλίδια σε νορμάλ συντηρημένο αμάξι το ξεχνάς.

Τελικά χρονολογία και χιλιόμετρα αυτοκινήτου δε μας είπες.

Πόσα χιλιόμετρα έχουν και τα αμορτισερ.

 

gefyra1.JPG

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επρεπε τη στιγμή που έπεσε στη λακούβα η γυναίκα σου, να καλέσει την αστυνομία επιτόπου να βεβαιώσει το γεγονός ότι υπάρχει λακούβα κι ότι υπήρξαν ζημιές στο όχημα λόγω αυτών. Μετά, βρίσκεις ποιός έχει τη δικαιοδοσία του δρόμου (δήμος, νομαρχία ή κράτος) και πας και ζητάς αποζημίωση από εκεί με την αναφορά της αστυνομίας.

edit: τώρα που είδα τη φωτό, αυτά δεν είναι λακούβες/κακοτεχνία, έτσι κατασκευάζονται οι γέφυρες για να έχουν λίγο "τζόγο" για να μη καταρρεύσουν λόγω της συστολής/διαστολής με τη διαφορά θερμοκρασίας.

Επεξ/σία από kinq1
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχήν, κλασικός ελληνικός δρόμος.

Κατα δεύτερον, θέλεις να πεις ότι το αυτοκίνητο έπαθε αυτές τις ζημιές περνώντας από αυτόν τον δρόμο; Από τι είναι φτιαγμένο το αυτοκίνητο σου; από Lego? ρε φίλε μας δουλεύεις; δηλαδή αν το αυτοκίνητο πήγαινε σε κανέναν χωματόδρομο τι θα γινόταν; θα είχε εξαϋλωθεί; Με πόσο έτρεχε;

Έχω μεγάλη περιέργεια για τι αυτοκίνητο μιλάμε και σε τι κατάσταση ήταν.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι σαμαράκια με την κλασικη έννοια του όρου.

Το οδόστρωμα κάνει κάτι σαν σαμαράκια, τα οποία όσοι το ξέρουν κόβουν. Το διαπίστωσα σήμερα  καθώς οι μπροστινοί μου έκοβαν ταχύτητα - γύρισα νύχτα και φαινόντουσαν τα φρένα).

Από ότι μου είπε ο τεχνικός δεν είναι κομμένα αλλά "πήραν" - Δεν λέω ότι τα έπαθα όλα αυτά από το σημείο μπορεί και κάποια (π.χ βάσεις μοτέρ) να προϋπήρχαν ή το τράνταγμα να ήταν η αφορμή για να παραδώσουν πνεύμα.

Το γεγονός είναι ότι πριν το περιστατικό δεν υπήρχαν κραδασμοί και τρέμουλο.

Μετά το συμβάν υπάρχει τρέμουλο από τα 70 και πάνω και όσο πατάς γκάζι (όταν το αφήνεις σταματά). Το τρέμουλο δεν είναι στο τιμόνι αλλά το νιώθεις ότι είναι από κάτω ενώ επιπρόσθετα συντονίζει όλο το εσωτερικό. Ο θόρυβος από το συντονισμό και το τρέμουλο είναι τόσο έντονος που δεν υπήρχε περίπτωση να τον κάνει καιρό και να μου έχει διαφύγει Ως λόγο για το τρέμουλο  ο τεχνικός μου είπε ότι είναι το ημιαξόνιο.

https://youtu.be/EBjasxwaVdI

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την ερώτηση για το αμάξι ηλικία και χιλιόμετρα και πόσα χιλιόμετρα έχουν γράψει τα αμορτισέρ δεν μας λες. 😎

 

στο βίντεο φαίνεται ένα 20ετίας carisma.

αν το τρέμουλο δεν είναι στο τιμόνι τότε είναι ημιαξόνιο 100%

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμμη αλλά ταυτοχρονα κάνω και κάτι δουλειές και καθυστερώ να γράψω

Το αμάξι είναι Carisma 2002, τα χλμ είναι 320.000, τα service γίνονται κανονικά στην ώρα τους, σε συνεργεία εξουσιοδοτημένα και όχι σε παραπήγματα.

Τα αμορτισέρ πρέπει να έχουν γύρω στα 60.000 χλμ αν θυμάμαι καλά,

Το σύστημα διεύθυνσης ήταν ευθυγραμμισμένο ακριβώς την προηγούμενη ημέρα (άλλαξα ελαστικά και έκανα ευθυγράμμιση μαζί - δεν είναι απαραίτητο αλλά έτσι κάνω πάντα)

Ο τεχνίτης ευθυγράμμισης δεν είδε ή μου είπε κάτι ως παρατήρηση και μιαμιση μέρα δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Και για τα αμορτισέρ μου είπε ότι  φαίνονται εντάξει καθώς δεν διαπίστωσε διαρροές λαδιού.

@BitBit Ξαναλέω : Δεν λέω ότι τα έπαθε όλα αυτά από το συμβάν. Λέω ότι όλα αυτά παρατηρήθηκαν από τον τεχνίτη (και από εμένα το τρέμουλο και ο θόρυβος) μετά από το συμβάν (μπορεί και κάποια να προϋπήρχαν). Μπορεί όπως είπε και ο tcxellas το συμβάν να αποτελείωσε κάτι που ήταν επρόκειτο να εμφανιστεί σε 4 - 5 - 6 χιλιάδες ή εκατοντάδες χιλιόμετρα.

Επεξ/σία από yiankap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yiankap είπε

Το αμάξι είναι Carisma 2002, τα χλμ είναι 320.000, τα service γίνονται κανονικά στην ώρα τους, σε συνεργεία εξουσιοδοτημένα και όχι σε παραπήγματα.

Τα αμορτισέρ πρέπει να έχουν γύρω στα 60.000 χλμ αν θυμάμαι καλά,

Το σύστημα διεύθυνσης ήταν ευθυγραμμισμένο ακριβώς την προηγούμενη ημέρα (άλλαξα ελαστικά και έκανα ευθυγράμμιση μαζί - δεν είναι απαραίτητο αλλά έτσι κάνω πάντα)

Ο τεχνίτης ευθυγράμμισης δεν είδε ή μου είπε κάτι ως παρατήρηση και μιαμιση μέρα δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.

αν αλλάζεις ελαστικά δε κάνεις ευθυγράμμιση. μόνο ζυγοστάθμιση.

ευθυγράμμιση κάνεις όταν αλλάζεις αμορτισέρ ή βάσεις ψαλιδιών.

με 60.000χλμ αν είναι απλά αμορτισέρ είναι στα όρια της αλλαγής ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους όπως στα μέρη σου που έχετε λακούβες.

ο τεχνίτης ευθυγράμμισης δεν είδε ή βαριόταν να σου πει οτι 320.000χλμ το αμάξι έπρεπε να έχει αλλάξει βάσεις μοτέρ και βάσεις αναρτήσεων πολύ νωρίτερα αν δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ 20χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, greekfragma είπε

αν αλλάζεις ελαστικά δε κάνεις ευθυγράμμιση. μόνο ζυγοστάθμιση.

ευθυγράμμιση κάνεις όταν αλλάζεις αμορτισέρ ή βάσεις ψαλιδιών.

με 60.000χλμ αν είναι απλά αμορτισέρ είναι στα όρια της αλλαγής ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους όπως στα μέρη σου που έχετε λακούβες.

ο τεχνίτης ευθυγράμμισης δεν είδε ή βαριόταν να σου πει οτι 320.000χλμ το αμάξι έπρεπε να έχει αλλάξει βάσεις μοτέρ και βάσεις αναρτήσεων πολύ νωρίτερα αν δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ 20χρόνια.

Το ξέρω ότι κάνεις μόνο ζυγοστάθμιση, απλά μου πήρε μόνο 20 Ευρώ για τη ευθυγράμμιση και είπα να την κάνω. Τα αμορτισέρ είναι monroe. Η αλήθεια είναι ότι ο τεχνίτης πνιγόταν εκείνη την ημέρα και ίσως να μην είδε τις βάσεις του μοτέρ και τις βάσεις αναρτήσεων.

Επεξ/σία από yiankap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...