Προς το περιεχόμενο

Rocket League: 120fps στο Xbox Series X, 60fps στο PS5, και η Psyonix εξηγεί το γιατί


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δηλαδη εδω συζητατε για το πια κονσολα θα εχει καλητερο perfomance σε δυο τρεις μηνες ενα χρονο; δηλαδη το πιστευτε ορισμενοι οτι το ps υπαρχει περιπτωση να αποδοση καλητερα;

Μαλιστα. Λεω να αλλαξω στο pc την 2080 και να βαλω μια 2060 ετσι για upgrade. 

Εχω παραγγειλει ps αλλα θα ηθελα να ειναι σχεδιασμενο και φτιαγμενο οπως το x και ας μου ελειπε και ενα δακτυλο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 155
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αγοράζω μεταχείρο PS5 με 200 ευρώ 😁!  

Το χειρότερο ξέρετε ποιο είναι; Ότι για τα νέα παιχνίδια ο developer θα πρέπει να φτιάξει 2 ξεχωριστά παιχνίδια αν θέλει να τρέχει και στο ps4 και να εκμεταλεύεται και το ps5. Αλλιώς αν το φτιάξε

Μη τους λες για νούμερα δε ξέρουν μιλά για spiderman 

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, Hatsos είπε

Αφού πήρανε λεφτά, κάνανε και ένα collaboration στις αρχές. Δεν σε καταλαβαίνω. 

Όπως το είπες, στις αρχές. Μετά απλά η "καλή" μας Sony τα έσκασε πιο χοντρά. Μπορείς να ψάξεις για αυτά που λέω σε διάφορα forum και post στο reddit. Εγώ τους κατατάσσω στην ίδια κατηγορία με το PC Perspective και όλα τα άλλα "αξιόπιστα" μέσα.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Δηλαδη εδω συζητατε για το πια κονσολα θα εχει καλητερο perfomance σε δυο τρεις μηνες ενα χρονο; δηλαδη το πιστευτε ορισμενοι οτι το ps υπαρχει περιπτωση να αποδοση καλητερα;

Μαλιστα. Λεω να αλλαξω στο pc την 2080 και να βαλω μια 2060 ετσι για upgrade. 

Εχω παραγγειλει ps αλλα θα ηθελα να ειναι σχεδιασμενο και φτιαγμενο οπως το x και ας μου ελειπε και ενα δακτυλο.

Το ένα έχει ας πούμε κάτι σε 2080 και το άλλο κάτι σε 2080 super, όχι 2080 με 2060, το ξεχείλωσες 🙄

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

7 ώρες πριν, TheBlackRazor είπε

Όπως το είπες, στις αρχές. Μετά απλά η "καλή" μας Sony τα έσκασε πιο χοντρά. Μπορείς να ψάξεις για αυτά που λέω σε διάφορα forum και post στο reddit. Εγώ τους κατατάσσω στην ίδια κατηγορία με το PC Perspective και όλα τα άλλα "αξιόπιστα" μέσα.

Για αυτό δεν ξέρω, οπότε υποθέτω πως έχεις δίκιο. Δεν θα μου φαινόταν περίεργο να γίνει αυτό, θα το ψάξω. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, TheBlackRazor είπε

Όπως το είπες, στις αρχές. Μετά απλά η "καλή" μας Sony τα έσκασε πιο χοντρά. Μπορείς να ψάξεις για αυτά που λέω σε διάφορα forum και post στο reddit. Εγώ τους κατατάσσω στην ίδια κατηγορία με το PC Perspective και όλα τα άλλα "αξιόπιστα" μέσα.

 

Άστον να λέει:

image.png.7f8215e294401a0207f209f84d3c92af.png

Στο μεταξύ αρκετά games εκτός αυτό που αναφέρεται το άρθρο θα πάρουν απλό patch και δεν χρειάζονται "port" όπως λέει το άρθρο, εκτός του Rocket League όπως Star Wars Squadrons, το warzone του CoD και ένας σκασμός άλλα δωρεάν όπως είδαμε και από 1st party (Gears 5) κτλ....

Αυτό είναι ενδεικτικό της δουλειάς που έκανε η MS στο BC και όχι μόνο (το Squadrons δεν είναι BC π.χ.).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είδαμε και το DF το φοβερό και unbiased και "αλάθητο" που το νομίζουν κάποιοι ως ευαγγέλιο ! Παρόλο που το είχα και γω σε υπόληψη,παρατήρησα τελευταία κάποια περίεργα πράγματα.ΠΧ βλέπω πως την μία δεν το νοιάζουν μεγάλα Frame drops την άλλη φαίνεται το νοιάζουν τα ελάχιστα,την μία προσπερνάνε εύκολα πράγματα πχ Tearing στο Ps5 λέγοντας πως είναι μόνο απο την πάνω μεριά της οθόνης,ενώ στο Series X μαζεύουν ένα μάτσο ανθρωπάκια να χορεύουν μέσα σε ένα κτήριο ενω παλεύουν και άλλοι τόσοι απο έξω,κοιτώντας μέσα απο μια ανοικτή πόρτα για να μας δείξουν Tearing !

Και πιο παλιά βέβαια,έλεγαν διάφορα,πχ για το πόσο φοβερό είναι το Ray Tracing και για τις σωστές τεχνικές του Και αυτά που περιμένουνε,αλλά την άλλη τελικά δεν πειράζει να βλέπουν μεγάλες παραχωρήσεις σε αυτό και σε ανάλυση να πέφτει σε 1080-720p απο τα 4Κ.Απο την μία  δεν κρατάει ένα παιχνίδι 60fps επειδή πέφτει 3-4 frames και απο την άλλη,να οτι παίζεις το Godfall σε 60fps,όταν βλέπεις διακυμάνσεις 35-50fps.

Σήμερα είπανε  και το "Κορυφαίο" στο video του Godfall,που τρέχει στα 1350p για τα 60fps που και εκεί δεν τα πιάνει πάντα,καθώς πέφτει σε κάτι 50άρια και μας λένε λοιπόν το Εκπληκτικοτρομερό απίθανο,πως για αυτές τις πτώσεις οτι θα πρέπει να είναι η GPU αλλά οτι μάλλον είναι θέμα του Network ! Γέλασε και το παρδαλό κατσίκι φυσικά με αυτό,είπαμε πως είναι καλοί σε κάποιες αναλύσεις,αλλά και όπως φαίνεται είναι και αρκετά καλοί,στο να κάνουν και damage control όταν αυτό χρειάζεται και αυτό φαίνεται πλέον ξεκάθαρα όταν ακούμε να λένε κάτι τέτοια πράγματα. 

Επεξ/σία από ELMastas
  • Like 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι devs της Codemasters είπαν ότι υπάρχει bug και το κοιτάζουν. Καθαρά υπάρχει θέμα με το νέο GDK (Games Development Kit) της Microsoft, καθώς μέχρι και το One X, οι developers χρησιμοποιούσαν το παλιό και δοκιμασμένο XDK που είχε συνέχεια σαν dev tool από επι εποχής 360. Να μην γίνονται λοιπόν οι Xboxάδες όπως τους σονάκιδες του 2007, που περίμεναν τα νέα tools και documentation του CELL για να στρώσουν τα 3rd party games της εποχής.

Η κατάσταση θα εξομαλυνθεί με τον καιρό, ειδικότερα αρχές του ‘21 όταν θα γίνει και port το DX12 Ultimate στο S/X. Μέχρι τότε ψυχραιμία, δεν υπάρχει λόγος για τσάμπα πανικό.

Επεξ/σία από Tilemaxx
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιοι devs εδώ μιλάμε 120fps/4k modes στο xbox.

ΕΑ MOTIVE:

https://www.ea.com/amp/news/ea-nextgeneration-backwardscompatibility?isLocalized=true&isLocalized=true&__twitter_impression=true

Star Wars™: Squadrons

With Star Wars™: Squadrons, the team at Motive has created two different options for an improved experience on the Xbox Series X|S which you can choose between: one for better visual quality and another for better performance. If you choose to fly across the galaxy with improved visual quality, the game will have a better lighting model where it will run up to 1440p at 60 FPS on the Xbox Series S and up to 2160p at 60 FPS on the Xbox Series X. If you choose performance, the game will run up to 1440p at 120 FPS and up to 2160p at 120 FPS respectively. Motive also added a Variable Refresh Rate on/off option for those of you with a TV that supports the feature.

Star Wars: Squadrons on the PlayStation 5 will run with improved lighting, at the same resolution and framerate as on the PlayStation 4 Pro. And, no matter the platform - Xbox One, PlayStation 4, PC, Xbox Series X|S or PlayStation 5 - you can compete with other pilots through cross-platform play.

 

 

See the source image

Επεξ/σία από DaVillain
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, music_lover είπε

Το ένα έχει ας πούμε κάτι σε 2080 και το άλλο κάτι σε 2080 super, όχι 2080 με 2060, το ξεχείλωσες 🙄

Οχι ρε συ παραδειγμα λεω ..ειπαμε..δεν ηθελα να συγκρινω χ με ps

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, Hatsos είπε

Εσυ θα πάρεις next gen κονσόλα για να παίζεις παιχνίδια προηγούμενης γενιάς; Εγώ μιλάω για τα επόμενης γενιάς παιχνίδια. Αυτά που βγαίνουν για PS5 και XBOX SERIES. 

Αναφερθηκα και σε παιχνιδια νεας γενιας. Κατα τα αλλα ναι μια χαρα θα παιξω red dead redemption και ενα καρο αλλους τιτλους που εχουν ή θα γινουν enhanced για το xbox. Εσυ δηλαδη οταν αλλαζεις κονσολα αφηνεις οτι έπαιζες στην μέση και πας next gen μονο? Επιλογες υπαρχουν απειρες destiny2, forza, yakuza ακομα και final fantasy 8 και halo 1. Γιατι ειναι ωραιο μα εχεις game pass με εκατονταδες επιλογες....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 21/11/2020 στις 11:01 ΜΜ, Hatsos είπε

Δεν ξέρω τι λέτε για BC πάντως σε γενικές γραμμές στα τεστ του Digital Foundry το κατώτερο PS5 αποδίδει καλύτερα. 

Και ένα πισακι με 2080 τα σκίζει και τα 2 για πρωινό.

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Hatsos είπε

 

Οπότε μιλάμε για bug ή για προβληματική κονσόλα εάν ισχύουν τα παραπάνω. 

Σιγουρα μιλαμε για εποχη κοβιντ που εχει η εταιρια να βγαλει παιχνιδι για τοσες πλατφορμες ολο και καποια βλακεια θα κανει απο κει και περα το πιο προβληματικο που διακρινω ειναι φερεφονα και κιτρινος τυπος παρα κονσολα 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 ώρες πριν, music_lover είπε

Δεν υπάρχει και δεν πρόκειται να υπάρξει native 4k/120fps 3A game με HDR σε καμία κονσόλα γιατί δεν μπορούν να υποστηρίξουν λόγω έλλειψης δύναμης τέτοια ανάλυση και frames ταυτόχρονα άρα δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ποτέ το full bandwidth του HDMI v2.1 για κάποιο ΑΑΑ videogame, δεν αναφέρομαι φυσικά στα indies. Αυτό που μπορούν να κάνουν και δύο κονσόλες είναι dynamic 4k/120 άρα και μειωμένη ανάγκη για bandwidth. Άσε που με ένα firmware update, μπορεί να ξεκλειδωθει άμεσα μεγαλύτερο εύρος αυτού γιατί είναι capped από το software και όχι λόγω limitation του hardware. Και ο λόγος μη υποστήριξης Dolby Vision δεν είναι γιατί δεν μπορεί να το αναπαράγει το hardware αλλά γιατί έχει ρυθμιστεί έτσι από το software μετά από απόφαση της εταιρείας να μην το υποστηρίξει όπως πχ και το atmos.

Τα είπες όλα με 5 λέξεις: "ποια παιχνίδια θέλω να παίξω"?

Ωραια τα λες και σε γενικες γραμμες συμφωνουμε. Με εξαιρεση οτι ο περιορισμος των 32gbps δεν ειναι software αλλα hardware limitation. Κατι αντιστοιχο συμβαινει με τις lg oled. Η σειρα c9  (μοντελο 2019) υποστηριζει 48gbps ενω η σειρα cx (μοντελο 2020) 40gbps. Αν εχεις καποια επισημη πηγη που να υποστηριζει αυτο που λες, οτι δηλαδη με καποιο update αυτο θα αλλαξει θα ήθελα να σε παρακαλεσω να το μοιραστεις μαζι μας. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, blasterdark86 είπε

Σιγουρα μιλαμε για εποχη κοβιντ που εχει η εταιρια να βγαλει παιχνιδι για τοσες πλατφορμες ολο και καποια βλακεια θα κανει απο κει και περα το πιο προβληματικο που διακρινω ειναι φερεφονα και κιτρινος τυπος παρα κονσολα 

Το τι διακρίνεις και αν είναι έτσι όπως λες είναι δικό σου πρόβλημα. 
Και άλλες εταιρείες κάνουν παιχνίδια με κοβιντ και δεν έχουν τόσα προβλήματα. Απλά γενικά βλέπω υπάρχει πρόβλημα με το να παραδεχτεί κάποιος κάτι εδώ μέσα. Όχι. Θα σε βγάλουν κουλό, δεν λέει μόνο το Digital Foundry αυτά που λέει. Τα λένε και άλλα channels. Όλοι πληρωμένοι; Τόσο τυχαίο; Δλδ όλα τα next gen που αποδίδουν καλύτερα στο PS5 είναι εικασίες πει πληρωμής; Είναι bug? Είναι πρόβλημα άλλο; Να μην το είχανε. Δλδ όλα το Xbox τα παθαίνει πια; Anyway, καλαμπούρι έγινε και καλό. Καλή συνέχεια, μόνοι σας τώρα. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
35 λεπτά πριν, desosav είπε

Ωραια τα λες και σε γενικες γραμμες συμφωνουμε. Με εξαιρεση οτι ο περιορισμος των 32gbps δεν ειναι software αλλα hardware limitation. Κατι αντιστοιχο συμβαινει με τις lg oled. Η σειρα c9  (μοντελο 2019) υποστηριζει 48gbps ενω η σειρα cx (μοντελο 2020) 40gbps. Αν εχεις καποια επισημη πηγη που να υποστηριζει αυτο που λες, οτι δηλαδη με καποιο update αυτο θα αλλαξει θα ήθελα να σε παρακαλεσω να το μοιραστεις μαζι μας. 

Από ό,τι έχω δει on the internetz δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα αν πρόκειται για hardware ή software limitation. Αφήνω και ένα από αρκετά links που βρήκα με λίγο googleάρισμα.

 

PS5 HDMI 2.1 Bandwidth Is Limited to 32GB/s, Unlike Xbox Series X’s 40GB/s

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.