Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077: Χωρίς RayTracing αρχικά σε AMD κάρτες γραφικών


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, DPU είπε

Καλα δε καταλαβαινει ο κοσμος οτι το ray tracing μονο λιγοτερα fps προσφερει και τιποτα αλλο?? Αμαν ποια αυτη η κοροιδια

Τίποτα άλλο; Ουσιαστικά το ray tracing βελτιώνει κατά πολύ τις τρέχουσες τεχνικές για την απεικόνιση των αντανακλάσεων και των σκιών αλλά το σημαντικότερο για το φωτισμό. Ο φωτισμός κάνει μεγάλη διαφορά στα games γιατί είναι κάτι που υπάρχει παντού στο game ενώ η αντανάκλαση ας πούμε είναι λιγότερη σημαντική αφού πρέπει να πέσει το μάτι σου. Βέβαια τα screen space reflections που έχουμε μέχρι τώρα απεικονίζουν μόνο ότι φαίνεται στην οθόνη και σε games που έχουν μεγάλες επιφάνειες που καθρεφτίζουν (για παράδειγμα μία λίμνη ή θάλασσα) όσο είσαι μακριά και μέσα στο πεδίο της οθόνης υπάρχουν δέντρα, κτήρια κτλ αυτά έχουν αντανάκλαση στο νερό και φαίνονται ωραία και αληθοφανή, αλλά όταν πλησιάσεις και βγουν από το οπτικό πεδίο της οθόνης ή για κάποιο λόγο κάνεις το ποντίκι προς τα κάτω τότε η επιφάνεια που νερού είναι τελείως άδεια και φαίνεται αρκετά άσχημη και επίπεδη. Ειδικά όταν μιλάμε για μεγάλες επιφάνειες, όπως για παράδειγμα μία λίμνη στο Witcher 3 που πιάνει την μισή οθόνη έχει διαφορά και είναι κάπως περίεργο που η αντανάκλαση εμφανίζεται και εξαφανίζεται. Με το RT υπάρχει πάντα η αντανάκλαση. Ουσιαστικά τέτοια προσφέρει, βελτιώσεις δηλαδή στα υπάρχοντα γραφικά. Φυσικά αυτό μας ενδιαφέρει μόνο σε single player games αφού στα multi κατεβάζεις τα γραφικά για καλύτερα fps και λιγότερο input lag. Επειδή το CP77 έχει όλα τα ray tracing effects πιστεύω ότι θα έχει διαφορά ειδικά αν σκεφτείς ότι οι recommended απαιτήσεις για να παίξεις χωρίς RT είναι η 1060 και η 580 που είναι πολύ παλιές και αδύναμες κάρτες οπότε δεν μπορούν να αντέξουν και πολύ βαριά γραφικά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, KnightRider είπε

Ούτως ή άλλως οι περισσότεροι θα απενεργοποιήσουν το ray tracing ώστε να έχουν αρκετά fps

Ούτως ή άλλως οι περισσότεροι δεν έχουν καν RT κάρτα ή κάρτα της τελευταίας διετίας και δεν τους ενδιαφέρουν τα "very high" και "ultra" settings.

Το να δίνεις όμως σήμερα 700€+ για AMD κάρτα και να παίζεις πρακτικά σε high γραφικά, βλέποντας ένα άλλο game από αυτό που σχεδιάστηκε, είναι κάπως...

22 ώρες πριν, techon1 είπε

Ούτως ή άλλως το αδύναμο ray tracing της AMD δεν θα μπορεί να το χειριστεί ανεκτά.

Για RT shadows μια χαρά είναι και έχουν βγει κάποια πρόσφατα games που το υποστηρίζουν. Ίσως να μην το κατάλαβες βέβαια αφού δεν υπάρχει σχεδόν καμία διαφορά στην εικόνα. 

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Ούτως ή άλλως οι περισσότεροι δεν έχουν καν RT κάρτα ή κάρτα της τελευταίας διετίας και δεν τους ενδιαφέρουν τα "very high" και "ultra" settings.

Το να δίνεις όμως σήμερα 700€+ για AMD κάρτα και να παίζεις πρακτικά σε high γραφικά, βλέποντας ένα άλλο game από αυτό που σχεδιάστηκε, είναι κάπως...

Γενικά το Gaming έχει γίνει κοροίδια τα τελευταία χρόνια.... Συνέχεια θέλουν οι εταιρίες κάθε 2-3 χρόνια να αλλάζουμε κάρτες γραφικών για να μπορούμε να έχουμε τουλάχιστον 60fps...

Είναι πραγματικά απαίσιο πράγμα στο να δίνεις 700€+ κάθε 3 χρόνια για να έχεις 60fps σε high γραφικά + και στις κονσόλες έχει καταντήσει εμετός που μια το PS5 παίζει στα 60fps αλλά με 1440p και το xbox series X να παίζει στα 120fps κι αυτό σε 1440p (σε αυτό φταίνε περισσότερο οι προγραμματιστές που βάζουν κακούς κώδικες/ports)

Γενικά υπάρχει πάρα πολύ κακό optimization επίτηδες !!

 

Επεξ/σία από KnightRider
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...