Προς το περιεχόμενο

Apple: Νέο πρόγραμμα αντικατάστασης ελαττωματικών οθονών iPhone 11 με πρόβλημα αφής


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, AtiX είπε

 

Παίδες αναφέρομαι στο ότι επίσημα δεν αναγνωρίζει από τον πρώτο χρόνο τις βλάβες και ανάλογα με το που θα στείλεις την συσκευή σου στο χρεώνουν σαν βλάβη ή όχι...

Γι'αυτό και αν δείτε την ανακοίνωση αναφέρεται ότι σε όσους πλήρωσαν θα γίνει επιστροφή χρημάτων...

Που ακριβως μπορεις να το στειλεις δηλαδη και να σε χρεωσουν για ενα manufacturer defect εντος εγγυησης?

Η ανακοινωση αναφερει για επιστροφη χρηματων γιατι το προγραμμα βγηκε χτες και τα καλυπτομενα μοντελα ξεκινανε απο Νοεμβριο του 2019, οποτε υπαρχει ενας μηνας περιθωριο καποιος να πληρωσε. Αντιστοιχα ειχε γινει και με το προγραμα για SSD σε ΜΒ Pro και για Display module σε iPhone X, ενω για τα AirPods Pro που βγηκε ακριβως στο χρονο δεν αναφερεται πουθενα refund. Τα πραγματα πιστευω ειναι απλα και δε βλεπω καποια υποχθονια παγια τακτικη.

Αντιστοιχα, και σχετικα με την αναγνωριση βλαβων, βρες μου καποια αλλη εταιρια αντιστοιχου μεγεθους που εχει 16 ενεργα προγραματα αντικαταστασης που να ειναι διαθεσιμα για τον καθενα να τα βρει στην public ιστοσελιδα της.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Οι συσκευές που κατασκευάζονται είναι κοντά στο δις. Δεν μπορεί να εξακριβώσουν όλες. 

 

9 λεπτά πριν, DexterHol είπε

Που ακριβως μπορεις να το στειλεις δηλαδη και να σε χρεωσουν για ενα manufacturer defect εντος εγγυησης?

Η ανακοινωση αναφερει για επιστροφη χρηματων γιατι το προγραμμα βγηκε χτες και τα καλυπτομενα μοντελα ξεκινανε απο Νοεμβριο του 2019, οποτε υπαρχει ενας μηνας περιθωριο καποιος να πληρωσε. Αντιστοιχα ειχε γινει και με το προγραμα για SSD σε ΜΒ Pro και για Display module σε iPhone X, ενω για τα AirPods Pro που βγηκε ακριβως στο χρονο δεν αναφερεται πουθενα refund. Τα πραγματα πιστευω ειναι απλα και δε βλεπω καποια υποχθονια παγια τακτικη.

Αντιστοιχα, και σχετικα με την αναγνωριση βλαβων, βρες μου καποια αλλη εταιρια αντιστοιχου μεγεθους που εχει 16 ενεργα προγραματα αντικαταστασης που να ειναι διαθεσιμα για τον καθενα να τα βρει στην public ιστοσελιδα της.

Ξανά λέω, μιας και είναι το μόνο σημείο που κάνω παράπονο, δεν χρειάζεται να περάσει ένας χρόνος για να ανακοινώσεις πρόγραμμα αντικατάστασης προβληματικού ανταλλακτικού... μπορείς άνετα και στο εξάμηνο μη πω στο τρίμηνο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τουλάχιστον εμείς που καήκαμε με την LG ,τότε με τα bootloop, πήγαμε σε άλλες εταιρίες. Όσοι πελάτες της Apple αισθάνονται ότι η ποιότητα του hardware πέφτει διαρκώς μπορούν πάντα να πάνε σε άλλον ΟΕΜ κρατώντας όλες τις αγορασμένες εφαρμ.... χαχαχα δεν μπορώ να συνεχίσω άλλο το δούλεμα.

Καταλάβατε γιατί στα πρώτα χρόνια των smartphones εμείς οι Android χρήστες κάναμε υπομονή στις αργοπορίες του LG Optimus 2X, στις μικρές μπαταρίες των HTC και στο πλαστικό της Sammy; Γιατί είμαστε παλιές καραβάνες (ή έχουμε μυηθεί από παλιές καραβάνες) και ξέρουμε τι θα πει μονοπώλιο στο hardware από τον OS vendor. Τουλάχιστον στην Ευρώπη οι iPhone χρήστες δεν είστε και τόσοι πολλοί και δεν έχουμε το πρόβλημα που λέγεται iMessage (όπως έχουν στις ΗΠΑ).

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kurkosdr είπε

Τουλάχιστον εμείς που καήκαμε με την LG ,τότε με τα bootloop, πήγαμε σε άλλες εταιρίες. Όσοι πελάτες της Apple αισθάνονται ότι η ποιότητα του hardware πέφτει διαρκώς μπορούν πάντα να πάνε σε άλλον ΟΕΜ κρατώντας όλες τις αγορασμένες εφαρμ.... χαχαχα δεν μπορώ να συνεχίσω άλλο το δούλεμα.

Καταλάβατε γιατί στα πρώτα χρόνια των smartphones εμείς οι Android χρήστες κάναμε υπομονή στις αργοπορίες του LG Optimus 2X, στις μικρές μπαταρίες των HTC και στο πλαστικό της Sammy; Γιατί είμαστε παλιές καραβάνες (ή έχουμε μυηθεί από παλιές καραβάνες) και ξέρουμε τι θα πει μονοπώλιο στο hardware από τον OS vendor. Τουλάχιστον στην Ευρώπη οι iPhone χρήστες δεν είστε και τόσοι πολλοί και δεν έχουμε το πρόβλημα που λέγεται iMessage (όπως έχουν στις ΗΠΑ).

Excuse me για το off-topic, έφαγες χρόνια με αργοπορίες, bootloops, μικρές μπαταρίες, πλαστικούρες, Samsung, για να μην σε κάνει lock-in η Apple (μη σε πουν και μ#@$% δηλαδή!) και τυχόν "χάσεις" τις 10 εφαρμογές που θα είχες αγόρασει το 2010?

...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και μετα κοροιδευουν την xiaomi που δεν βγαζουν προβληματα τα κινητα τους οτι ναναι

2 ώρες πριν, SeaLion είπε

Excuse me για το off-topic, έφαγες χρόνια με αργοπορίες, bootloops, μικρές μπαταρίες, πλαστικούρες, Samsung, για να μην σε κάνει lock-in η Apple (μη σε πουν και μ#@$% δηλαδή!) και τυχόν "χάσεις" τις 10 εφαρμογές που θα είχες αγόρασει το 2010?

...

εγω τι να πω απο το 2000 με τα windows σε σμαρτφονε τις εποχης ολα για τους χαρτες του gps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Οι συσκευές που κατασκευάζονται είναι κοντά στο δις. Δεν μπορεί να εξακριβώσουν όλες. 

Ετσι ακριβώς. Χυμαδιο δουλευουν σ αυτα τα εργοστασια, ούτε που ξέρουν τι οθόνη εχουν βαλει στο καθένα και απο ποια παρτίδα. Τα serial numbers στη τύχη τα βάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή πάντα το θέμα μετατρέπετε σε αντιπαράθεση, πριν γεμίσουμε τέτοιες, να πούμε ότι η apple αναγνωρίζει ότι αναγνωρίζει κάθε φορά στους καταναλωτές σε όλο τα μήκος και πλάτος της γης, διότι όπως γνωρίζετε δεν έχει γίνει ποτέ αγωγή από κάνα "κράτος" ΄'όπως η χώρα μας σε κάποια μεγάλη εταιρεία για τις πολιτικές απέναντι στον καταναλωτή, να είναι καλά οι Γάλλοι που πρωτοστάτησαν και για τον 1+1 χρόνο από την αρχή που έγινε η πρώτη πώληση του iPhone στην Ευρώπη των λαγών  

41 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Ετσι ακριβώς. Χυμαδιο δουλευουν σ αυτα τα εργοστασια, ούτε που ξέρουν τι οθόνη εχουν βαλει στο καθένα και απο ποια παρτίδα. Τα serial numbers στη τύχη τα βάζουν.

και το εμβόλιο έτσι θα το δώσουν, χωρίς να ξέρεις από ποιον είναι κατασκευασμένο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Marduk1 είπε

μονο στα 11 iphone?οχι pro max?

Το γράφει και στο άρθρο.Για να είμαι ειλικρινής όμως δεν κατάλαβα ποιοι είναι οι ευνόητοι λόγοι..Ίσως το ότι το απλό 11 έχει lcd ? Ίσως τα pro/pro max δέν έβγαλα πρόβλημα ?

Για ευνόητους λόγους, μόνο τα iPhone 11 που κατασκευάστηκαν μεταξύ του προαναφερόμενου διαστήματος είναι μέρος του προγράμματος. Άλλα μοντέλα όπως τα iPhone 11 Pro και iPhone 11 Max, δεν περιλαμβάνονται.

 

Επεξ/σία από Chocobo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fanourisfz6 είπε

και μετα κοροιδευουν την xiaomi που δεν βγαζουν προβληματα τα κινητα τους οτι ναναι

εγω τι να πω απο το 2000 με τα windows σε σμαρτφονε τις εποχης ολα για τους χαρτες του gps

να πεις ότι τότε έδινες 800 ευρώ, και δεν έλεγες τίποτα για τις τιμές που πουλάει η apple τα κινητά, ούτε για το ανύπαρκτο σέρβις, ή μήπως θυμάσαι πόσο έκαναν τότε τα Nokia τα Εricsson Motorola κλπ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Aja είπε

Και κλασσικά τα κινητά μας είναι εκτός. Που να δείτε με τα SE τι έχει να γίνει που πολλά είναι ήδη στο 89% μπαταρία με μισό χρόνο χρήσης. 

Στο iphone 11 που έχω αγορασμένο Μάρτιο 2020 η υγεία της μπαταρίας είναι στο 93% και δεν έχω δει την παραμικρή διαφορά με το 100%

Επίσης διαφορά δεν έχουμε δει ούτε στο SE 2020 αγορασμένο Απρίλιο 2020. Καθαρά μαρκετινίστικο που πιάνει ευτυχώς για την apple, δυστυχώς για τους περισσότερους καταναλωτές που αλλάζουν μπαταρία χωρίς λόγο.

Τονίζω πως στα μισά του χρόνου έστειλα με 98% υγεία μπαταρίας το iphone στην istorm για έλεγχο θερμοκρασίας και όταν επέστρεψε η συσκευή μετά από μια εβδομάδα κλειστή η υγεία της μπαταρίας ήταν 100%

 

10 ώρες πριν, AtiX είπε

Πάγια, κακή, τακτική από την apple να κλείσουν πρώτα χρόνο και μετά να κάνει αντικαταστάσεις... τουλάχιστον γίνεται δωρεάν, μιας και δεν υπάρχει στο λεξικό της δεύτερος χρόνος εγγύηση, ή επιστρέφει τα χρήματα...

Για να εξακριβωθεί κάποιο πρόβλημα - ελάττωμα προφανώς και πρέπει να περάσει χρόνος, διαφορετικά πως θα αποδείξει κάποιος; Άλλο να είναι 5.000 προβληαμτικές συσκευές και άλλο 500.000.

Έπειτα και χωρίς να υποστηρίζω την apple ποιος είναι αυτός που θα σου επιστέψει χρήματα πίσω και όχι να σε καλύψει με την εγγύηση ή και χωρίς την εγγύηση εφόσον αποδεχτεί το λάθος σε κάποιος επίσημο σέρβις;

Εδώ οριακά σου επιτρέπουν να επιστρέψεις κλειστή συσκευή εντός 14 ημερών και με το ζόρι αντικατάσταση νέας σε DOA 7 ημερών κι εσύ μας λες επιστροφή χρημάτων;

Προσωπικά εάν ισχύει το πρόγραμμα χωρίς λαμογές κλπ το θεωρώ σωστή κίνηση.

Σε ότι αφορά την εγγύηση έχεις τον δεύτερο χρόνο από την ΕΕ ακόμα και αν έχεις αγοράσει με τιμολόγιο που σε καλύπτουν 1 χρόνο με βάση τα μικρά γράμματα στις πληροφορίες της istorm.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Aja είπε

Και κλασσικά τα κινητά μας είναι εκτός. Που να δείτε με τα SE τι έχει να γίνει που πολλά είναι ήδη στο 89% μπαταρία με μισό χρόνο χρήσης. 

Αυτό με την υποβάθμιση της μπαταρίας δεν αναφέρεται αρκετά, μονο σε διάφορα φόρουμς. Προσωπικά παρατήρησα την μπαταρια να "φθείρεται" με διπλάσιο και τριπλάσιο ρυθμό στο iphone 8 plus (13% τον πρωτο χρόνο) σε σχέση με το 7plus (13% στα 3 περίπου χρόνια) με ακριβώς τον ιδιο τροπο φόρτισης (απο 15% εως το 90% - 95%).  Αλλά και στο Ipad pro 10' που έχω εκείνης της χρονιάς (έπεσε 11% τον πρωτο χρόνο), σε σχέση με το προηγουμενο Ipad . Το αναφέραμε διάφοροι users στα forums αλλά η apple σφυριζει αδιάφορα μιας και οσο έχεις υγεία μπαταρίας πάνω απο 80% είναι μια χαρά για αυτούς και ας χάνεις 2ωρες λειτουργίας απο τις συσκευές σου. Επίσης, φυσικά και δεν μπορείς να αντικαταστήσεις την μπαταρία στο Ipad pro σου των 850 ευρώ αλλά θελει αντικατάσταση ολη η συσκευή με κόστος 500 ευρώ.      

Επεξ/σία από nekrik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, v2020 είπε

Πρόγραμμα αντικαταστασης πάλι...όπως φαίνεται η ποιότητα συνεχώς πεφτει

πως είναι δυνατόν να λέμε οτι διαρκώς η ποιότητα πέφτει;

όπως γράφτηκε και παραπάνω δεν το "έκρυψαν" τον πρώτο χρόνο της εγγύησης για να κάνουν τους κινέζους μετά.

Απο την πλευρά του πελάτη αυτό είναι μια καλή αντιμετώπιση [απο όποια εταιρία και αν προέρχεται] Επίσης να έχουμε στο νού μας οτι η τεχνολογία είναι διαρκής αγώνας και προφανώς στον αγώνα υπάρχουν και αστοχίες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, d4mage είπε

Για να εξακριβωθεί κάποιο πρόβλημα - ελάττωμα προφανώς και πρέπει να περάσει χρόνος, διαφορετικά πως θα αποδείξει κάποιος; Άλλο να είναι 5.000 προβληαμτικές συσκευές και άλλο 500.000.

Έπειτα και χωρίς να υποστηρίζω την apple ποιος είναι αυτός που θα σου επιστέψει χρήματα πίσω και όχι να σε καλύψει με την εγγύηση ή και χωρίς την εγγύηση εφόσον αποδεχτεί το λάθος σε κάποιος επίσημο σέρβις;

Εδώ οριακά σου επιτρέπουν να επιστρέψεις κλειστή συσκευή εντός 14 ημερών και με το ζόρι αντικατάσταση νέας σε DOA 7 ημερών κι εσύ μας λες επιστροφή χρημάτων;

Προσωπικά εάν ισχύει το πρόγραμμα χωρίς λαμογές κλπ το θεωρώ σωστή κίνηση.

Σε ότι αφορά την εγγύηση έχεις τον δεύτερο χρόνο από την ΕΕ ακόμα και αν έχεις αγοράσει με τιμολόγιο που σε καλύπτουν 1 χρόνο με βάση τα μικρά γράμματα στις πληροφορίες της istorm.

Βρε φίλε μου μιλάμε για την εταιρία που στα προϊόντα της έχει το 100% του ελέγχου τους και μπορεί ανά πάσα στιγμή να γνωρίζει αν ένα part λειτουργεί σωστά ή όχι...

Καταλαβαίνω ότι ανάμεσα σε εκατοντάδες χιλιάδες συσκευές το να βγάζουν μερικές πρόβλημα δεν είναι και τόσο εύκολο για να διαπιστωθεί άμεσα, αλλά αν μετά από δυο-τρεις μήνες κυκλοφορίας βλέπεις 100?, 200?, 1000 συσκευές να έχουν το ίδιο πρόβλημα δεν χρειάζεται ένας χρόνος για να ενημερώσεις τα επίσημα service σου και να μην ταλαιπωρείς τους δικού σου πελάτες στις ορέξεις του κάθε τεχνικού για το αν θα θεωρήσει ότι η βλάβη είναι όντως ή εκτός εγγύησης... 

Την προηγούμενη βδομάδα μιλάγαμε στο thread του 12 mini και δύο χρήστες ανέφεραν παρόμοιο πρόβλημα, πήγαινε δες τι ειπώθηκε... γιατί αυτοί οι χρήστες να ταλαιπωρηθούν από την στιγμή που μέσα σε λίγες μέρες και με το feedbacks που έχει η apple μπορεί να γνωρίζει αν όντως υπάρχει πρόβλημα ή όχι?

Θεωρώ ότι η apple είναι η σοβαρότερη εταιρία πάνω στο θέμα υποστήριξης και service στις συσκευές της, απλά πιστεύω ότι μπορεί να γίνει άριστη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nekrik είπε

Αυτό με την υποβάθμιση της μπαταρίας δεν αναφέρεται αρκετά, μονο σε διάφορα φόρουμς. Προσωπικά παρατήρησα την μπαταρια να "φθείρεται" με διπλάσιο και τριπλάσιο ρυθμό στο iphone 8 plus (13% τον πρωτο χρόνο) σε σχέση με το 7plus (13% στα 3 περίπου χρόνια) με ακριβώς τον ιδιο τροπο φόρτισης (απο 15% εως το 90% - 95%).  Αλλά και στο Ipad pro 10' που έχω εκείνης της χρονιάς (έπεσε 11% τον πρωτο χρόνο), σε σχέση με το προηγουμενο Ipad . Το αναφέραμε διάφοροι users στα forums αλλά η apple σφυριζει αδιάφορα μιας και οσο έχεις υγεία μπαταρίας πάνω απο 80% είναι μια χαρά για αυτούς και ας χάνεις 2ωρες λειτουργίας απο τις συσκευές σου. Επίσης, φυσικά και δεν μπορείς να αντικαταστήσεις την μπαταρία στο Ipad pro σου των 850 ευρώ αλλά θελει αντικατάσταση ολη η συσκευή με κόστος 500 ευρώ.      

Είχα iphone SE και σε 5 μήνες μου πήγε στο 91%. Έπαθα σοκ και το έδωσα στον πρώτο που βρήκα να το αγοράσει. Με αυτούς τους ρυθμούς ήθελα μια αντικατάσταση μπαταρίας το χρόνο. Πρώτη φορά έτσι με iphone.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, AtiX είπε

Βρε φίλε μου μιλάμε για την εταιρία που στα προϊόντα της έχει το 100% του ελέγχου τους και μπορεί ανά πάσα στιγμή να γνωρίζει αν ένα part λειτουργεί σωστά ή όχι...

Καταλαβαίνω ότι ανάμεσα σε εκατοντάδες χιλιάδες συσκευές το να βγάζουν μερικές πρόβλημα δεν είναι και τόσο εύκολο για να διαπιστωθεί άμεσα, αλλά αν μετά από δυο-τρεις μήνες κυκλοφορίας βλέπεις 100?, 200?, 1000 συσκευές να έχουν το ίδιο πρόβλημα δεν χρειάζεται ένας χρόνος για να ενημερώσεις τα επίσημα service σου και να μην ταλαιπωρείς τους δικού σου πελάτες στις ορέξεις του κάθε τεχνικού για το αν θα θεωρήσει ότι η βλάβη είναι όντως ή εκτός εγγύησης... 

Την προηγούμενη βδομάδα μιλάγαμε στο thread του 12 mini και δύο χρήστες ανέφεραν παρόμοιο πρόβλημα, πήγαινε δες τι ειπώθηκε... γιατί αυτοί οι χρήστες να ταλαιπωρηθούν από την στιγμή που μέσα σε λίγες μέρες και με το feedbacks που έχει η apple μπορεί να γνωρίζει αν όντως υπάρχει πρόβλημα ή όχι?

Θεωρώ ότι η apple είναι η σοβαρότερη εταιρία πάνω στο θέμα υποστήριξης και service στις συσκευές της, απλά πιστεύω ότι μπορεί να γίνει άριστη...

Νομίζω είναι μη ρεαλιστικό να περιμένεις σε 2-3 μήνες να βγάλει η Apple (ή όποια εταιρία) πρόγραμμα αντικατάστασης, πρέπει δηλαδή να έχουμε κάτι μάλλον επικίνδυνο για τον καταναλωτή για να συμβεί αυτό (βλ. μπαταρίες.) Όπως βλέπεις και σε αυτό το σύντομο thread, ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του, αλίμονο αν κάθε αναφορά προβλήματος θεωρούνταν γενικευμένο θέμα, δεν θα έκαναν άλλη δουλειά τότε. Καλώς ή κακώς πρέπει να υπάρχει κάποια πολιτική αντιμετώπισης τέτοιων προβλημάτων και όσο υπάρχει η εγγύηση 1 έτους από την Apple και είσαι σε λιγότερο από έναν χρόνο από την αρχική κυκλοφορία, τότε όλες οι συσκευές είναι εντός εγγύησης. Το αν οι τεχνικοί έχουν ενημερωθεί εσωτερικά για το πως θα αντιμετωπίζουν τέτοιες αστοχίες είναι άλλο θέμα, που όπως είναι λογικό δεν ανακοινώνεται δημοσίως. Το πρόγραμμα αντικατάστασης υπάρχει κυρίως για όσους είναι εκτός εγγύησης (δεν αφορά "φρέσκες" συσκευές εξάλλου) ώστε να ξέρουν οι αγοραστές πως μπορούν να εξυπηρετηθούν χωρίς κάποιο κόστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...