Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πολυ καλη ιδεα για τα ιστορικα gp. αρκει φυσικα να εχουν και τα αντιστοιχα αυτοκινητα. θα ηταν τελεια ιδεα πχ να τρεχουν με τα πρωτα turbo cars (φανταστικη εποχη με φανταστικα liveries) ή ακομα με τα μονοθεσια της εποχης του ascari/fangio. και απο πιστες βαλε παλια monza με το οβαλ κλπ ,το μεγαλο nurburgring (20+km ο γυρος) οχι ολο chicane που εχουν καλομαθει.

και ολα αυτα με τα ιστορικα safety standards. ποδια μπροστα απο το μονοκοκ μεσα στη μυτη του μονοθεσιου, πλαινα ανυπαρκτα, 200λιτρα plus σε δεξαμενες διπλα σου κλπ

τρακο και ποδι-χερι (οτι εχει καθενας βρε αδερφε)  θυσια στο θεο της πιστας. 

ΥΓ εκει δεν χρειαζεται ποιντ συστεμ. εκανες μαλακια? πληρωνεις αμεσα και της μετρητοις

Επεξ/σία από ghostrider
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13.8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 7/8/2021 στις 12:34 ΠΜ, mandos είπε

@Πιτούλιας είναι περίεργη όντος. Αν λένε αλήθεια και αποδειχτεί άντε μετά να μας πείσουν ότι δεν είναι η μερκ από πίσω :)

 

Τι βολικό που δε θα αποδειχτεί ότι λένε αλήθεια όμως...

Αν το αυτοκίνητο δεν ήταν υπό μόνιμη παρακολούθηση από την FIA οποιοδήποτε appeal θα πάει άπατο έτσι κι αλλιώς.

Οι κανονισμοί λένε μετά το τέλος του event, όχι μια εβδομάδα μετά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 λεπτά πριν, skritikos είπε

Αν το αυτοκίνητο δεν ήταν υπό μόνιμη παρακολούθηση από την FIA οποιοδήποτε appeal θα πάει άπατο έτσι κι αλλιώς.

Οι κανονισμοί λένε μετά το τέλος του event, όχι μια εβδομάδα μετά.

 

Το μονοθεσιο της ΑΜ το εχει η FIA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/8/2021 στις 4:56 ΜΜ, Πιτούλιας είπε

 

Ένα εξαιρετικό άρθρο από το Motorsport επίσης, το οποίο εξηγεί αναλυτικά το τί έγινε με τον VET.

 

1729037172_F1Fuelsampleregulations.png.d5104c2ec86167c4b28e391d2d6984fa.png

 

Έχοντας και ως οδηγό τους κανονισμούς της FIA, ας πούμε δυό λόγια λοιπόν.

 

Σύμφωνα με τη δεύτερη παράγραφο του 6.6.2, ο έλεγχος για τα καύσιμα γίνεται μόνο στην περίπτωση που ένα μονοθέσιο δεν επιστρέψει στα pit. Οπότε: α) Παίρνουμε απάντηση για το λόγο που δεν ελέγχονται όλοι και β) το γιατί δεν ελέγχθηκε και ο OCO. Διότι ήδη έκανε ένα γύρο και αντί να μπεί μέσα στα pit, συνέχισε, και έτσι λοιπόν θεωρήθηκε πως ήταν εντάξει. Άλλο συμπέρασμα, που μας το αναφέρει και ο συντάκτης του παραπάνω άρθρου, είναι πως σαφώς και μπορεί να υπάρχουν περιπτώσεις οδηγών/μονοθεσίων που δεν είχαν τα απαιτούμενα καύσιμα που προβλέπει ο κανονισμός, αλλά τη "γλύτωσαν" επειδή επέστρεψαν στα pit και ως εκ τούτου απέφυγαν και τον έλεγχο. Επίσης, βλέπουμε το πόσο μπ@υρδέλο είναι οι κανονισμοί της FIA και ως εκ τούτου όλοι μπορούν να τους ξεχειλώσουν κατά το δοκούν. Τους λέει, με λίγα λόγια, "κλέψτε, αλλά εάν μας δώσετε κανά δικαίωμα να σας δούμε πως κλέβατε, τότε θα τιμωρηθείτε".

 

Στην περίπτωση του VET λοιπόν, είναι προφανές πως υπάρχει παράβαση των κανονισμών. Αλλά εάν η ομάδα δεν του έλεγε "stop the car" θα πήγαινε μιά χαρά στα pit και δεν θα έτρεχε τίποτα. Σταμάτησε 2 στροφές πριν τα pit και το καύσιμο επαρκούσε. Δηλαδή με λίγα λόγια, έδωσαν το δικαίωμα στη FIA να τους ελέγξει, σύμφωνα με το άρθρο 6.6.2., και έβγαλαν τα μάτια τους μόνοι τους.

 

Όσον αφορά την ένσταση της Aston Martin, ισχυρίζονται πως όλα τα διαθέσιμα δεδομένα, τα οποία έχει και η FIA, δείχνουν πως υπήρχαν 1.74 λίτρα υπόλοιπο και πως για κάποιο λόγο η συσκευή απάντλησης του καυσίμου χάλασε ή είναι προβληματική. Εάν προσέξουμε το άρθρο 6.6.1, μας λέει όντως πως οι ομάδες είναι υπεύθυνες για να παρέχουν αυτή τη συσκευή απάντλησης των καυσίμων. Δεν προβλέπεται όμως πουθενά στους κανονισμούς τί συμβαίνει σε περίπτωση που αυτή η συσκευή είναι, ή υπάρχουν ενδείξεις πως είναι, δυσλειτουργική. Ο ελεγκτής της FIA επικαλέστηκε το άρθρο 6.6.4, το οποίο και σημαίνει πως οι ομάδες δεν έχουν κανένα δικαίωμα στο να ελέγξουν το κατά πόσο η συσκευή λειτουργεί σωστά. 

 

Έχω την εντύπωση λοιπόν πως η ένσταση της Aston Martin είναι 100% δικαιολογημένη και δίκαια, κι αυτό εξαιτίας των κανονισμών που η ίδια η FIA έχει θέσει.

To 2o μέρος του 6.6.2 μιλάει για Practice session. Ο αγώνας καλύπτεται από την γενικά έννοια "Event" και η FIA ελέγχει όσα αυτοκίνητα θέλει.

To report των stewards τα λέει ξεκάθαρα και απλά:

https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2021 Hungarian Grand Prix - Offence - Car 5 - Fuel .pdf

 

Επεξ/σία από skritikos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, skritikos είπε

To 2o μέρος του 6.6.2 μιλάει για Practice session. Ο αγώνας καλύπτεται από την γενικά έννοια "Event" και η FIA ελέγχει όσα αυτοκίνητα θέλει.

Practice session είναι και οι κατατακτήριες σύμφωνα με τη FIA. Αλλά γενικά ναί, όλα χαρακτηρίζονται ως Event στο άρθρο 1.8.

PracticeF1.png.6b84cbaa6bd0cdc77b713cd7f9b98366.png

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/8/2021 στις 12:34 ΠΜ, mandos είπε

@Πιτούλιας είναι περίεργη όντος. Αν λένε αλήθεια και αποδειχτεί άντε μετά να μας πείσουν ότι δεν είναι η μερκ από πίσω :)

 

Τι βολικό που δε θα αποδειχτεί ότι λένε αλήθεια όμως...

Που να μαθεις οτι ελεγξαν και τον Latifi και τον Russell που αν εβγαιναν και αυτοι παρανομοι(δηλαδη να μην μπορουν να δωσουν 1 λιτρο καυσιμο), τοτε θα κερδιζε 2 θεσεις ο Max.
image.png.f5de21da20b77dc62ec3167aa5c31521.png


Λογικα η Mercedes ηταν πισω απο τον ελεγχο των Latifi, Russell(οπως ηταν πισω απο τον ελεγχο του Vettel συμφωνα με καποιους εδω) και ηθελε να κερδισει 2 θεσεις ο Max.
Απορω που τα σκεφτεστε ολα αυτα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

EricssonIndycarCrash.png.f9f580ca6b7e6e8ff25f9f3d48f0e8d3.png

 

Αυτός στον αέρα είναι ο παλιός γνωστός μας Μάρκους Έρικσον, ο οποίος...κέρδισε τον αγώνα χθες βράδυ στα Indycar. Ξεκίνησε 17ος, στην αρχή του προέκυψε η παραπάνω ΒΟΤιά (😆) στον Μπουρντέ, συνέχισε, έλαβε ποινή Stop/Go, αλλά μετά από ένα χαοτικό αγώνα, με δύο κόκκινες σημαίες και αρκετά SC, κατάφερε να κερδίσει και μπήκε κιόλας και στο κόλπο της διεκδίκησης του πρωταθλήματος. Ο GRO αν και ξεκίνησε 5ος, χάθηκε σε όλο αυτό το χάος και τερμάτισε εκτός βαθμών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mandos είπε

Προφανώς κάνουμε (και) πλάκα. 
 

Αλλα κάτσε να περιμένουμε το appeal

To appeal δεν εχει νοημα αν δεν δωσουν 1 λιτρο καυσιμο. Οι κανονισμοι ειναι σαφεστατοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, topaz είπε

Δροσερος κ σίγουρα Μερτσεντικος Γιώργης στη Σαντορίνη 2500€ τη βραδιά παρακαλώ 😁

Screenshot_20210808_215417.jpg

Φραπεδιά και τάβλι, μερακλής ο Γιώργης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστα τα λεει ο Helmut Marko για τα upgrades της Mercedes και ριχνει και την σποντα του στον Toto που μας ελεγε οτι δεν παιζουν αλλα upgrades:
https://www.planetf1.com/news/red-bull-engine-penalties-spa/
 

Αναφορά σε κείμενο

Marko concedes fighting back won’t be easy, but he’s adamant Red Bull can do it.

“It won’t be easy,” said Marko, “because the Mercedes updates from Silverstone, which according to Toto Wolff should never have come, have made the car much faster, especially in Hungary.

“But we also have things in the pipeline and will do everything we can to win the World Championship.”

Kαι λεει και οτι υπο νορμαλ συνθηκες, ο Μαξ θα κερδιζε τους 2 τελευταιους αγωνες:

Αναφορά σε κείμενο

He insists Verstappen, despite back-to-back disappointing results, is “still fully motivated.

“He knows that under normal circumstances he would have won the last two races on his own.”

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, haHa είπε

Σωστα τα λεει ο Helmut Marko για τα upgrades της Mercedes και ριχνει και την σποντα του στον Toto που μας ελεγε οτι δεν παιζουν αλλα upgrades:
https://www.planetf1.com/news/red-bull-engine-penalties-spa/
 

Kαι λεει και οτι υπο νορμαλ συνθηκες, ο Μαξ θα κερδιζε τους 2 τελευταιους αγωνες:

 

Γιατί όμως "because the Mercedes updates from Silverstone, which according to Toto Wolff should never have come, have made the car much faster, especially in Hungary" ?

Δεν εξήγησαν γιατί οι RB ήταν αργότερες από τις Mercedes στην Ουγγαρία. Τι τους έλλειψε τόσο ξαφνικά;

Ας κοιτάνε την ομάδα τους και ας αφήσουν τους άλλους να κάνουν ότι νομίζουν καλύτερο για τις δικές τους.

Επεξ/σία από skritikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, skritikos είπε

Γιατί όμως "because the Mercedes updates from Silverstone, which according to Toto Wolff should never have come, have made the car much faster, especially in Hungary" ?

Δεν εξήγησαν γιατί οι RB ήταν αργότερες από τις Mercedes στην Ουγγαρία. Τι τους έλλειψε τόσο ξαφνικά;

Ας κοιτάνε την ομάδα τους και ας αφήσουν τους άλλους να κάνουν ότι νομίζουν καλύτερο για τις δικές τους.

Tην ομαδα του κοιταει ο Helmut, αλλα καλα κανει και την λεει ευγενικα στον Toto που μας ελεγε οτι δεν θα ερθουν αλλα upgrades στην Mercedes.

 

Οσον αφορα την Ουγγαρια, δεν θα μαθουμε ποτε τι θα γινοταν στον αγωνα και ποιος ηταν πιο γρηγορος. Τα μονοθεσια φαινονταν ισαξια.
Στο qualifying, απλα στο Q3 ο Max δεν απεδωσε οπως επρεπε. Ενδεικτικα, ο χρονος που εκανε στο Q2 ηταν πιο γρηγορος απο αυτον που εκανε στο Q3 και αρκουσε για P2. 


https://en.wikipedia.org/wiki/2021_Hungarian_Grand_Prix#Qualifying_classification

 

image.png.1973e44eccd2b5c845a5523c9c2fee60.png

 

Απλα η αποδοση της Mercedes στην Ουγγαρια ηταν εκπληξη, μιας και λογω οτι ειναι αργο circuit την περιμεναμε αισθητα πιο πισω, οπως στο Monaco και στο Baku. Ομως, ηταν αισθητα πιο γρηγορη απο οτι αναμενοταν και ο Helmut λεει οτι οι αναβαθμισεις που εφερε η Mercedes απο το Silverstone δουλεψαν.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...