Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2021


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, dimoskoutr είπε

Ο άλλος είναι επικίνδυνο κακομαθημένο μέσα στην πίστα, και όλο αυτό με τα "σπρωξίματα" για να κρατήσει την θέση του ή να περάσει το έχει ξεκινήσει 2-3 χρόνια πριν με τον εκλερη στο redbull ring, από τότε το "βρώμικο" όριο που χρησιμοποιεί με μαστοριά δεν μου κάνει... Ας μην ανοίξουμε debate πάλι... Εμένα με απωθεί πια αυτό το στυλ του Μαξ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Ηταν πιο αργος στα συγκεκριμενα mini sectors απο την προηγουμενη προσπαθεια του(αρα δεν παιζει ποινη για κανενα λογο) :

image.png.e614be5a5d30dd76384592e373151728.png

Ηταν επισης πιο αργος στο sector 2 απο την προηγουμενη αργη προσπαθεια του .

Το οτι ηταν πιο αργος δεν σημαινει οτι σηκωσε το ποδι απο το γκαζι. Πολυ τραβηγμενο να δωσουν ποινη παντως. 

Απο το γραφημα παντως μονο Alonso και Vettel φαινεται να σηκωνουν το ποδι απο το γκαζι..

image.png.82e7d8b77691db8c041b4460b5be167d.png

(PS: Ποια εφαρμογη ειναι αυτη?)

Επεξ/σία από Shyn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Shyn είπε

Το οτι ηταν πιο αργος δεν σημαινει οτι σηκωσε το ποδι απο το γκαζι. Πολυ τραβηγμενο να δωσουν ποινη παντως. 

Δεν παιζει περιπτωση για ποινη, αλλωστε ειχαν φυγει οι ειδοποιησεις για yellow flags απο το τιμονι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σοβαρες αεροδυναμικης φυσεως αναβαθμισεις η μερσεντα δεν εχει κατεβασει απο το καλοκαιρι και μετα. Ενα βελτιωμενο rear suspension κατεβασαν απο την αμερικη και μετα το οποιο σταθεροποιησε καπως το προβληματικο και ασταθες πισω μερος της w12 αλλα οχι σε σημαντικο βαθμο.   Ολη την διαφορα και σημερα και στην βραζιλια οπως ειδαμε την κανει το καινουριο μοτερ των γερμανων. Οπως ειπε σωστα και ο @Diinekis21 εκτος απο την μεγαλη τελικη, η επιταχυνση που ειχανε ηταν εξωπραγματικη. Τωρα απο εκει και περα τι δοκιμες κανανε με τον μποτας και τι νομιμο ή μη ανακαλυψανε μονο ο θεος και αυτοι το ξερουνε. Βεβαια αυτο μπορει στο τελος να τους δωσει και το πρωταθλημα οποτε ειδωμεν.

Βεβαια οι καινουριες πιστες δεν ειναι και πολυ αντιπροσωπευτικες οσον αφορα τα μονοθεσια. Σε μια καινουρια πιστα πρεπει οι μηχανικοι να στησουν το setup τους χωρις προηγουμενα data. Για εμενα απλως στην μερσεντες καταφεραν να "ξεκλειδωσουν" καλυτερα την δυναμικη του μονοθεσιου τους και στην red bull δυσκολευτηκαν πολυ να βρουν σωστο balance.

Οπως και να εχει φαινεται στην μερσεντες οτι εχουν πολυ γρηγορο μονοθεσιο για αυριο και υψηλο ηθικο οτι πρεπει δηλαδη για τους τελυταιους αγωνες που θα καθορισει τον πρωταθλητη.

Οσο για τον περεζ το εχω ξαναπει. Δεν ειναι αχρηστος ο καθε οδηγος που καθεται διπλα στον μαξ. Ουτε ο μαξ ειναι εξωγηινος οδηγος. Κορυφαιος οδηγος μεν αλλα οχι αυτο το χαος που βλεπουμε με τους δευτερους οδηγους. Δεν μπορει με το πρωτο-δευτερο μονοθεσιο αναλογα τον αγωνα να μην μπορει να περασει στο q3. Απλως κανει αυτο που κανει και η mclaren με norris και στηνουν το μονοθεσιο τους καθαρα με τις προτιμησεις τους πρωτου τους οδηγου. Βεβαια αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο γιατι οπως ειδαμε φετος εχουνε πολυ σοβαρες πιθανοτητες για max πρωταθλητη ακομα και με νικη αυριο του ham οποτε δεν τους κατηγορω. Βεβαια στο κατασκευαστων σκουρα τα πραγματα για τους ταυρους. Αλλα η ζωη ειναι γεματη με επιλογες και οι ταυροι εκαναν τις δικες τους.

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Σοβαρες αεροδυναμικης φυσεως αναβαθμισεις η μερσεντα δεν εχει κατεβασει απο το καλοκαιρι και μετα. Ενα βελτιωμενο rear suspension κατεβασαν απο την αμερικη και μετα το οποιο σταθεροποιησε καπως το προβληματικο και ασταθες πισω μερος της w12 αλλα οχι σε σημαντικο βαθμο.   Ολη την διαφορα και σημερα και στην βραζιλια οπως ειδαμε την κανει το καινουριο μοτερ των γερμανων. Οπως ειπε σωστα και ο @Diinekis21 εκτος απο την μεγαλη τελικη, η επιταχυνση που ειχανε ηταν εξωπραγματικη. Τωρα απο εκει και περα τι δοκιμες κανανε με τον μποτας και τι νομιμο ή μη ανακαλυψανε μονο ο θεος και αυτοι το ξερουνε. Βεβαια αυτο μπορει στο τελος να τους δωσει και το πρωταθλημα οποτε ειδωμεν.

Βεβαια οι αγωνες σε καινουριες πιστες δεν ειναι και πολυ αντιπροσωπευτικοι οσον αφορα τα μονοθεσια. Σε μια καινουρια πιστα πρεπει οι μηχανικοι να στησουν το setup τους χωρις κανενα προηγουμενο data. Για εμενα απλως στην μερσεντες καταφεραν να "ξεκλειδωσουν" καλυτερα την δυναμικη του μονοθεσιου τους και στην red bull δυσκολευτηκαν πολυ να βρουν σωστο balance.

Οπως και να εχει φαινεται στην μερσεντες οτι εχουν πολυ γρηγορο μονοθεσιο για αυριο και υψηλο ηθικο οτι πρεπει δηλαδη για τους τελυταιους αγωνες που θα καθορισει τον πρωταθλητη.

Οσο για τον περεζ το εχω ξαναπει. Δεν ειναι αχρηστος ο καθε οδηγος που καθεται διπλα στον μαξ. Ουτε ο μαξ ειναι εξωγηινος οδηγος. Κορυφαιος οδηγος μεν αλλα οχι αυτο το χαος που βλεπουμε με τους δευτερους οδηγους. Δεν μπορει με το πρωτο-δευτερο μονοθεσιο αναλογα τον αγωνα να μην μπορει να περασει στο q3. Απλως κανει αυτο που κανει και η mclaren με norris και στηνουν το μονοθεσιο τους καθαρα με τις προτιμησεις τους πρωτου τους οδηγου. Βεβαια αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο γιατι οπως ειδαμε φετος εχουνε πολυ σοβαρες πιθανοτητες για max πρωταθλητη ακομα και με νικη αυριο του ham οποτε δεν τους κατηγορω. Βεβαια στο κατασκευαστων σκουρα τα πραγματα για τους ταυρους. Αλλα η ζωη ειναι γεματη με επιλογες και οι ταυροι εκαναν τις δικες τους.

Σιγουρα δεν εχω τις γνωσεις να καταλαβω πληρως τι γινεται.Αλλα μου φαινεται οτι υπαρχει θεμα και στην αποδοση του Περεζ.Σε καποιους αγωνες εκμεταλλευεται το μονοθεσιο σε ενα μεγαλο βαθμο, σε αλλους οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, flexpick είπε

Σιγουρα δεν εχω τις γνωσεις να καταλαβω πληρως τι γινεται.Αλλα μου φαινεται οτι υπαρχει θεμα και στην αποδοση του Περεζ.Σε καποιους αγωνες εκμεταλλευεται το μονοθεσιο σε ενα μεγαλο βαθμο, σε αλλους οχι.

Παει αναλογα την πιστα. Σε καποιες ο τσεκο μπορει να βολευεται με τα "settings" του max και σε αλλες oh well ειδαμε τι μπορει να συμβει... Δεν γινεται ενας οδηγος με rb (στα μετρα του ομως ε) να μην μπορει να περασει ουτε καν με soft tyre στο q3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Παει αναλογα την πιστα. Σε καποιες ο τσεκο μπορει να βολευεται με τα "settings" του max και σε αλλες oh well ειδαμε τι μπορει να συμβει... Δεν γινεται ενας οδηγος με rb (στα μετρα του ομως ε) να μην μπορει να περασει ουτε καν με soft tyre στο q3.

Ο Perez έχει κάνει deviate από το setup του Max.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, MrRush είπε

Ο Perez έχει κάνει deviate από το setup του Max.

Για αυτο εβαλα το settings σε παρενθεση. Δεν εννοω τα actual settings που αλλαζουν απο αγωνα σε αγωνα αλλα την γενικοτερη συμπεριφορα του μονοθεσιου. ο μαξ πχ μπορει να λατρευει το μονοθεσιο του να λιγο ποιο understeer-y στις στροφες. Ε ο αλλος ομως δεν βολευεται. Βεβαια με εναν συνδυασμο κορυφαιου οδηγου και μονοθεσιο του γουστου του μπορεις να κερδισει αρκετα δεκατα οποτε εχεις ενα δυνατο combination θυσιαζοντας βεβαια εν μερη καποια δεκατα απο τον δευτερο οδηγο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Leclerc εχει ζημια στο σασι γιαυτο και εχανε τοσο πολυ χρονο σε συγκριση με τον Sainz.

EDIT: Ο Μαξ στους αγωνοδικες για παραβιαση κιτρινων σημαιων.

Αναφορά σε κείμενο

Max Verstappen has been summoned to the stewards for allegedly not respecting double waved yellow flags in qualifying #F1 #QatarGP

 

Επεξ/σία από Shyn
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Shyn είπε

Ο Leclerc εχει ζημια στο σασι γιαυτο και εχανε τοσο πολυ χρονο σε συγκριση με τον Sainz.

EDIT: Ο Μαξ στους αγωνοδικες για τις κιτρινες σημαιες! 

 

Λεω κι εγω γιατι τοσο κακη αποδοση απο Σαρλ...
Αν δε σεβαστηκε ΠΑΛΙ τις κιτρινες σημαιες πρεπει να τσιμπησει και ποινη.
Για να δουμε, θα κανουν αυτη τη φορα σωστα τη δουλεια τους οι stewards ή παλι γαργαρα;

Το θεμα ειναι αν αυριο ο ΒΟΤ θα μπορεσει να κοψει βαθμους απο Μαξ τερματιζοντας δευτερος, αν υποθεσουμε οτι ο Χαμ θα κερδισει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Αν κερδίσει το πρωταθλημα ο Χαμιλτον τότε θα έχει αποτύχει ο Τοντ και Τομπάζης

όσο κι αν έχω βαρεθεί την παντοκρατορία της Merc εδω και τόσα χρόνια, δεν συμφωνώ με αυτή την αποψη. περισσότερο φταίνει οι ομάδες που δεν κατάφεραν (πλην RB φετος) να δημιουργήσουν σοβαρό ανταγωνισμό. Δεν μιλάμε για 1-2 ή 3 σεζόν αλλά για 8 ολόκληρα χρόνια και με τμήματα Ρ&D που έχουν budget δεκάδων εκατομμυρίων. 

Ποτέ άλλοτε δεν έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο σε τόσο μεγάλη έκταση 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, zanskou είπε

όσο κι αν έχω βαρεθεί την παντοκρατορία της Merc εδω και τόσα χρόνια, δεν συμφωνώ με αυτή την αποψη. περισσότερο φταίνει οι ομάδες που δεν κατάφεραν (πλην RB φετος) να δημιουργήσουν σοβαρό ανταγωνισμό. Δεν μιλάμε για 1-2 ή 3 σεζόν αλλά για 8 ολόκληρα χρόνια και με τμήματα Ρ&D που έχουν budget δεκάδων εκατομμυρίων. 

Ποτέ άλλοτε δεν έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο σε τόσο μεγάλη έκταση 

2017-2018 δεν ειχαν ανταγωνισμο απο την Ferrari? 

H Redbull φετος ευνοηθηκε παρα πολυ απο την αλλαγη των κανονισμων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Shyn είπε

 H Redbull φετος ευνοηθηκε παρα πολυ απο την αλλαγη των κανονισμων. 

Κανενας δεν ευνοηθηκε(οχι επιτηδες) . Απλα ηταν τυχερη η RB και της εκατσαν οι αλλαγές. 

Του χρονου αλλαχουν τελειως οι κανονισμοί/μονοθεσια. Σε καποια ομαδα θα κατσουν καλα και απλα θα είναι τυχερη. Δεν σημαινει οτι θα ευνοηθηκαν. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...