chrisSerres Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Πριν λίγο ένας συμφορουμίτης έκανε την εξής δημοσίευση απλώς την άφησε σε λάθος ενότητα, όπως ήταν φυσικό γέμισε σελίδες με απαντήσεις από τα πρώτα λεπτά. Μάλλον διαγράφτηκε από τους διαχειριστές. Το θέμα έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις κι βλέπουμε πολλούς να διαμαρτύρονται στα επίσημα social. Τη στιγμή που γράφω το θρεντ μετράω την 37η ημέρα αναμονής πραγμάτων που ακόμα είναι "άμεσα διαθέσιμα". Έχουν προηγηθεί τηλεφωνικές επικοινωνίες με πολύωρες αναμονές αλλά τίποτα. Ως αποτέλεσμα έχασα και 2 καινούριους πελάτες. Γράψτε κι εσείς πόσες μέρες περιμένετε, και γιατί πιστεύετε ότι υπάρχει αυτή η απαράδεκτη καθυστέρηση. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2021 από chrisSerres
turbat0s Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 5-6 παραγγελίες έχω κάνει από 25 Δεκ μέχρι σήμερα και τις έχω παραλάβει όλες ( σε e-shop points της Αθήνας) 1
TSELIOSTHEBEST Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Ειχα αγορασει αμεσα διαθεσιμα προιοντα 10 Δεκεμβρη. Ηρθαν πριν 3 μερες. Αγορες που εκανα μεταξυ 15-20 Δεκεμβρη ηρθαν μεσα σε 2 μερες. Στα τηλεφωνα λεγανε οτι επειδη ειχε αρκετα προιοντα εκεινη η παραγγελια δν μπορουσαν και διαφορα αλλα. Για αμεσα διαθεσιμα ξανα λεω 1
Random User Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Παραγγελία από 27/12 με παραλαβή από e-shop point Θεσσαλονίκης, με δύο προϊόντα «άμεσα διαθέσιμα», μάλιστα το ένα ήταν από αυτά που προωθεί το μαγαζί όταν είσαι στο checkout, σε χαμηλότερη τιμή. Ακόμη τίποτα, ευτυχώς που δεν είναι κάτι που επείγει. Ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα με το eshop, και μέσα στο 2020 ό,τι παραγγελίες έκαναν εκπερατώθηκαν χωρίς καμία καθυστέρηση.
verylife78 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Εγω απο τις 28/12 ακομα, τους εστειλα και email περιμενω απαντηση, χθες στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι εχουν πολυ φορτο στην αποθηκη και προσπαθουν οσο πιο γρηγορα. Τι να τους πω... οτι και να πω θα αλλαξει κατι? Μπορω να κανω κατι? Στο στάδιο 'Συγκέντρωση Προϊόντων' όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει συγκεντρώνονται στο κέντρο διανομής μας προκειμένου να τιμολογηθούν και να αποσταλούν. 1
monoxromos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Σέβομαι τις αρχές του forum δεν ήξερα που έπρεπε να καταχωρισω την διαμαρτυρία μου για την ασέβεια του e-shop.gr προς τους πελάτες του.Οόμως βλέπω ότι παρόμοιες διαμαρτυρίες παίρνουν την μορφή χιονοστιβάδας.Αν ξέρει κανείς κάποιον υπεύθυνο της επιχείρησης ας του διαμηνύσει να απαντούν τουλάχιστον στα mails γιατι υπαρχει και η οδός της επίσημης καταγγελίας μέχρι και αγωγή.Ευχαριστώ για την κατανόηση σας. 1 1
monoxromos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Τωρα μου απάντησε με προσωπικο μηνυμα φίλος εδώ και μου είπε ότι πριν από μήνες είχε παρόμοιο πρόβλημα με το e-shop.gr και κατέφυγε στην αρχή προστασίας καταναλωτή, τρεις μέρες μετά παρέλαβε την παραγγελία του. Να που μας οδηγούν με τετοιες συμπεριφορές χώρια που εγείρονται και αστικές ευθύνες σύμφωνα με την πρόσφατη ΚΥΑ για την μη εγκαιρη παράδοση προιόντων. Αλλα το θέμα δεν ειναι εκεί, το θέμα ειναι ότι η καθυστέρηση αυτή μας δημιουργεί σοβαρά προβλήματα και ζημία στην εργασία μας. Δηλαδή να τους τραβήξεις μια αγωγή για να μάθουν ότι δεν απευθύνονται σε κάφρους αλλά σε πελάτες. 1
MauroPaltoudias Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 @monoxromos Μία παραπομπή στην Κοινή Υπουργική Απόφαση αναφορικά με τις καθυστερημένες παραδόσεις - έστω και σαν edit στο προηγούμενο μήνυμά σου - γιατί με ενδιαφέρει, σε ευχαριστώ προκαταβολικά!
kormos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Πόσο χαμένο χρόνο πάντως από τη ζωή σας.... Είναι απλή η λογική, ή δέχεσαι/αποδέχεσαι την αναμονή και ζεις την κατάσταση του όγκου εργασίας που έχουν μαζί με τα ενδεικτικά αποθέματα που φέρουν καθυστερήσεις ή ψωνίζετε από αλλού και όλα καλά...(θεωρητικά). 🙂 *Αν κάποιος λάβει για κάθε μέρα το ανάλογο κόστος για την καθυστέρηση, να μας το πει και εμάς. Μφχ 3 1
molot12 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Θέμα δίχως λόγο ύπαρξης... Ο καθένας με τον πόνο του. Σε όλες τις παραγγελίες υπάρχουν καθυστερήσεις γιατί αυτό το στοχευμένο μένος ; Ας το κλειδώσουν οι διαχειριστές. 3 1 1
filipN Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Μένω στα Δυτικά Προάστια της Αθήνας. Παρήγγειλα στο τέλος του προηγούμενου μήνα ένα προϊόν αξίας γύρω στα 80 ευρώ και το παρέλαβα σε 4 μέρες. Για την ακρίβεια το παρήγγειλα το Σάββατο 26/12/20 στις 21:45 και το παρέλαβα στο σπίτι μου την Τετάρτη 30/12/20 στις 13:50. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2021 από filipN
monoxromos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στην Αθηνα; Γιατί υπάρχει και εκτός Αθήνας Ελλάδα... Και μη μου πεις για τις εταιρίες κουριερ γιατι και εδώ που ειμαι εχει κατάστημα και το φορτηγό της εταιριας περνάει κάθε μέρα και αφηνει παραγγελίες. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2021 από monoxromos 1
marva Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 3 ώρες πριν, monoxromos είπε https://tinyurl.com/y6e74pue Απόφαση ΕΕΤΤ 688/52/2013 (ΦΕΚ Β/1412/Β/10-6-2013) Κοινή Υπουργική Απόφαση Ζ1-891/2013 (ΦΕΚ 2144/Β/30-8-2013) 3 ώρες πριν, monoxromos είπε https://tinyurl.com/y6e74pue 2
ntopas Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2021 Εγώ παρέλαβα, σχετικά γρήγορα. Αλλά, θεωρώ ΑΘΛΙΌΤΗΤΑ να μπορεί ΜΌΝΟ το συγκεκριμένο μαγαζί να πουλάει με παραλαβή από το κατάστημα το διάστημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, όταν πολλά άλλα μικρότερα μαγαζιά, υποχρεώθηκαν να μην μπορούν να δουλέψουν. Όλοι ξέρουμε που οφείλεται αυτό... 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις