Προς το περιεχόμενο

Tracking RMLGB


Ather

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρίσκομαι στην ακριβώς ίδια κατάσταση.. Αγορά που έγινε 11 Ιανουάριου 2021 απο Amazon.de (βιβλίο) και έρχεται με RMLGB. Το tracking number δεν μπορούσα πουθενά να το βρω όταν προσπάθησα. Μέσω Amazon.de είχα αυτή την εικόνα:

image.png.ac8b332d1f9c3618887aa766784329e3.png

Δεν είχα πρόβλημα να περιμένω, μπήκα να το κοιτάξω σήμερα απο περιέργια και μου λέει ότι μάλλον χάθηκε και μπορώ να ζητήσω refund. 😔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εμένα από 30 Δεκεμβρίου και δεν έχει φτάσει ακόμη.

Άλλο ωραίο, εντός Αττικής με ΕΛΤΑ κούριερ έκανε ένα μήνα. Χθες έστειλα για αλλαγή στοιχείων στη ΔΕΗ με ΕΛΤΑ κούριερ έφτασε την ίδια μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/2/2021 στις 12:30 ΠΜ, ItsACruelWorld είπε

υπάρχει κάπου αυτό γραμμένο να το επιβεβαιώσουμε;

Αυτό με απασχόλησε και μένα... και από ότι φαίνεται έλεγα βλακείες.

Ψάχνοντας στο google ανακάλυψα κάτι ακραίο. Ότι δεν υπάρχει πουθενά γραμμένη κάποια πολιτική για τα refunds! Συγκεκριμένα είναι άπειροι οι μικροπωλητές του Amazon που εδώ και μήνες διαμαρτύρονται για αυτό το αυτόματο σύστημα αποζημίωσης. Από τις συζητήσεις τους λοιπόν αυτό που κατάλαβα είναι ότι τα λεφτά της αποζημίωσης μπορεί να τα πάρει πίσω η Amazon χωρίς προειδοποίηση. 

Άρα όλα αυτά τα δέματα από Αγγλία που έρχονται untracked δεν μπορεί τα εντοπίσει το αυτόματο σύστημα και δίνει αποζημιώσεις. Η Amazon από εκεί και πέρα ή που θα τραβήξει πάλι τα χρήματα μόλις δει παράδοση (αν το σύστημα δείξει ποτέ παράδοση) ή που θα ζητήσει την επιστροφή των προϊόντων με δικά της έξοδα (μάλλον εφαρμόζεται σε ακριβές παραγγελίες). Αν ο καταναλωτής αρνηθεί οποιοδήποτε απο τα δύο, κινούνται δικαστικά τουλάχιστον στο εξωτερικό. Τι θα ισχύσει στην Ελλάδα όμως δεν ξέρω.

Πάντως δεν κερδίσαμε δωρεάν παραγγελίες... Δυστυχώς μπλέξιμον. Προτείνω να πάρετε το refund σας αλλά να μην το χρησιμοποιήσετε. Έχω βάσιμες υποψίες ότι στο untracked delivery δεν γίνεται φανερό το αν και πότε έφτασε η παραγγελία σας οπότε μπορεί και να τα κρατήσετε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα

 

έκανα αγορά από Amazon UK 13 Ιαν. 2021. Ημερομηνία παράδοσης ήταν 01 Φεβ. 2021. Ο κωδικός που μου έδωσαν επίσης δεν βγάζει άκρη σε κανένα Site (υποτίθεται η μεταφορά γίνεται από RMLGB), ούτε Global (όπως το Track 17) ούτε από την ίδια την RMLGB.

Μόλις έφτασε η 01 Φεβ βγήκε αυτόματα αλλαγή στο Track στο site του Amazon με νέα περίοδο 02 Φεβ έως 15 Φεβ και αν δεν έρθει μέχρι τότε να πάω στο site την επόμενη και να ζητήσω refund.

Επικοινώνησα αρκετές φορές στο Chat με του τύπους στο Amazon και με διαβεβαιώνουν ότι ο Carrier έχει το δέμα και αναμένεται να παραδοθεί αν και με καθυστέρηση. Κάποια από τις κυρίες που μίλησα μάλιστα μου έκανε Refund τα μεταφορικά (επίσης ούτε εγώ το ζήτησα) αφού είχε περάσει η 01 Φεβ 2021.

Διαβάζοντας τα σχόλια σας εδώ στο Site σκέφτηκα να πάρω σήμερα τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ (05/02/2021). Αρχικά κάλεσα στα κεντρικά των ΕΛΤΑ και τους είπα ότι έχω παραγγείλει από Amazon και ότι η μεταφορά από όσο γνωρίζω γίνεται μέσω των ΕΛΤΑ. Και η απάντηση ήταν ΘΕΤΙΚΗ (σκέφτηκα 'κοίτα να δεις που θα βγάλω άκρη'). Μου είπαν λοιπόν από τα κεντρικά ότι με τον αριθμό που έχω δεν εμφανίζεται τίποτα στο αεροδρόμιο. Μάλιστα μου έδωσε το τηλέφωνο του τοπικού ΕΛΤΑ κέντρου διανομής. Τους κάλεσα και ούτε εκεί υπάρχει το δέμα μου.

Μετά από αυτό επικοινώνησα πάλι με το Amazon και με διαβεβαίωσαν ότι το δέμα το έχει ο carrier και έχει προκύψει ένα θέμα και προσπαθεί ο carrier να το λύσει. Και πως η παραγγελία θα φτάσει στην ημερομηνία που έχει δοθεί.

Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν τους εμπιστεύομαι πλέον, γιατί 

1. τους ρωτάω ευθέως αν το δέμα θα παραδοθεί από τα ΕΛΤΑ και μου λένε ή ο carrier χωρίς να μου λένε ποιος είναι ή μου λένε ότι η παράδοση θα γίνει από την Royal Post τους.

2. τους ρωτάω ευθέως ποιο είναι το πρόβλημα, απάντηση μηδέν. Του ρωτάω αν έχει κολλήσει στο τελωνείο.. Καλά μαντέψατε απάντηση μηδέν. 

3. τους ρωτάω γιατί δεν εμφανίζεται πουθενά το track number.... επίσης απάντηση μηδέν.

Αφού ολοκληρώθηκε η συνομιλία μου σήμερα μου έστειλαν ένα email γράφοντας τα παρακάτω (με bold το απλό κείμενο, υπογραμμίζω όμως τα σημεία τα οποία έχουν συζητηθεί και παραπάνω)

I'm sorry to hear that your order ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ isn't with you yet.

I've checked and can see that the carrier has updated us to say that they have your package but there will be a delay delivering it to you. The carrier is working on resolving the issue as fast as possible.

If you haven't received your parcel by 16 February 2021, please visit ‘Your Orders’ in Your Account or click https://www.amazon.co.uk/your-orders for replace or refund options. We’ll be happy to replace or refund your order if it’s not delivered by that date. We ask you to wait until then because we still expect this order to arrive. It is likely the original order would arrive before a replacement, and creating a replacement order at this stage may result in you having to return one of the items.

Please be assured that our transport team continually monitor instances like this, and the carrier will deliver this to you as soon as possible.

If the order arrives later than required and you’d like a refund please refuse delivery, or visit our Returns Support Centre to create a personalised return label to send it back for a refund:


Τέλος το δράμα μου

αυτό που αγόρασα το πήρα 45€ μαζί με τα μεταφορικά-τελωνειακά κτλ. Στην Ελλάδα (skroutz) ήταν 70€ η τιμή. Αφού το αγόρασα απο το Amazon και αφού πέρασε μιάμιση εβδομάδα εμφανίστηκε στο Skroutz ακόμη ένα κατάστημα που το έδινε 55+2,5(μεταφορικά)=57,5.... Αν ήταν αρχικά η εικόνα αυτή θα το έπαιρνα από Ελλάδα (συν ότι δεν είχα σκεφτεί ότι η Αγγλία είχε βγει από 01/01 από την ΕΕ και θα άλλαζαν όλα στις μεταφορές)......

Τι θα κάνω με την παραγγελία μου δεν έχω αποφασίσει, αλλά το πρόβλημα μου είναι ότι δεν τους εμπιστεύομαι...και το κατάστημα στο Skroutz έχει μόνο ένα τεμάχιο από αυτό που θέλω....Τέλος πάντων αυτό έχει μικρή σημασία.  Το βασικότερο είναι να διαβάσετε και την απάντηση τους στο email για refund, παράδοση μετά από refun, παράδοση διπλή μετά από replacement order.

 

καλό μεσημέρι σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, DoubleX είπε

Παιδιά όσοι πήρατε refund σας ήρθε το δέμα μετά καθυστερημένα ή χάθηκε?

Είχα παραγγείλει ένα ρολόι από amazon.co.uk τον Νοέμβριο...μέσα Δεκεμβρίου μου έκαναν refund. Χωρίς tracking, Royal Air Mail ---> ΕΛΤΑ. 

31 Δεκεμβρίου μου ήρθε χαρτί από το ταχυδρομείο πως έφτασε. Παρέλαβα και μίλησα με Amazon και πωλητή. Ο πωλητής με επανα-χρέωσε το προϊόν που έκανα refund και παρέλαβα, το amazon μου έκανε δώρο τα μεταφορικά για την ταλαιπωρία. Τέλος καλό, όλα καλά! 👍

Επεξ/σία από Dante80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπως ετσι κι εγω. Ειχα ενα δεμα απο amazon αγγλιας τον Νοεμβριο που εφυγε με i-parcel και δεν ηρθε ποτε. Μου επεστρεψαν ολο το ποσο.

Τωρα εχω ενα αλλο δεμα που εκκρεμει, εφυγε τελος Ιανουαριου με το μυστηριωδες RMLGB και δεν μπορω να το κανω track πουθενα, οπως και οι υπολοιποι που ποσταραν εδω. Το amazon υποστηριζει οτι θα ερθει σημερα το δεμα αλλα χλωμο το κοβω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Παιδιά, εμένα έπρεπε να φτάσει το αργότερο στις 2 Φεβρουαρίου και τους έστειλα και μου έκαναν  refund χωρίς καν να το ζητησω. Όμως προχθές μου ήρθε  το ειδοποιητηριο  και χθες πήρα το δέμα μου. Επικοινώνησα ξανά με την Αμαζον  και τους ενημέρωσα για αυτο αν τυχόν ήθελαν να ξαναπληρωσω το ποσό. Μου είπαν ότι δε θα χρεώθω ξανά και ότι αν έρθει  email που να ζητάει το  refund πισω να το αγνοήσω λέει επειδή στέλνονται αυτόματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/2/2021 στις 2:20 ΜΜ, kreatosoupa είπε

Καπως ετσι κι εγω. Ειχα ενα δεμα απο amazon αγγλιας τον Νοεμβριο που εφυγε με i-parcel και δεν ηρθε ποτε. Μου επεστρεψαν ολο το ποσο.

Τωρα εχω ενα αλλο δεμα που εκκρεμει, εφυγε τελος Ιανουαριου με το μυστηριωδες RMLGB και δεν μπορω να το κανω track πουθενα, οπως και οι υπολοιποι που ποσταραν εδω. Το amazon υποστηριζει οτι θα ερθει σημερα το δεμα αλλα χλωμο το κοβω...

Με το i parcel βρίσκεις άκρη. Το είχε ψάξει ένας φίλος μου (είχα και εγώ θέμα). Καλείς ένα τηλέφωνο όπου έχουν τα στοιχεία. Σε εμένα είχε έρθει στην Ελλάδα αλλά δεν έγινε καμία ειδοποίηση - παράδοση. Με το που τους κάλεσα ήρθε την επομένη στο σπίτι μου. Αν θες το νούμερο ακόμη πες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/2/2021 στις 8:10 ΠΜ, Ather είπε

Με το i parcel βρίσκεις άκρη. Το είχε ψάξει ένας φίλος μου (είχα και εγώ θέμα). Καλείς ένα τηλέφωνο όπου έχουν τα στοιχεία. Σε εμένα είχε έρθει στην Ελλάδα αλλά δεν έγινε καμία ειδοποίηση - παράδοση. Με το που τους κάλεσα ήρθε την επομένη στο σπίτι μου. Αν θες το νούμερο ακόμη πες

Με το I-parcel μπορείς να βρεις το tracking από το RMLGB? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Mimi10 Το RMLGB δεν έχει tracking. Το I-parcel αν και έχει τον τελευταίο καιρό τουλάχιστον έπρεπε να πάρεις τηλέφωνο για να μάθεις την τύχη του δέματος. Ψάχνεις δέμα από I Parcel?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στην κοινότητα.

Παρήγγειλα στις 26 Ιαν. από amazon.de δύο βιβλία (31.78ε και 41.19ε).

Η παραγγελία έγινε μαζί με συνολικό ποσό 82.41ε.

Οπότε και πίστευα ότι θα τα μαζέψουν και τα δύο και θα τα στείλουν σε συνολική αποστολή.

Στις 27 Ιαν. μου έβγαλε ημερομηνίες παράδοσης για το ένα.

Τώρα είμαι στην κατάσταση "Now expected 11 February - 16 February ".

Το άλλο είναι κολλημένο στο "Ordered 26 January " και μου εμφανίζει και "Arriving Friday".

Με αυτά που διαβάζω μάλλον έχω 0.0001% να μου έρθει το πρώτο αύριο.

Για το δεύτερο... με τίποτε.

Όντως το track number δεν οδηγεί πουθενά.

Το RMLGB μου δίνει "No information about your package. We've checked all relevant couriers for «GR». If the country is not correct, please select the destination country below."

Πραγματικά δεν ξέρω τι συμβαίνει.

Γιατί τέτοιο χάλι;

Ποιος ευθύνεται; Amazon ή οι εδώ;

Και γιατί δεν σου δίνουν το track number για να ξέρεις που να το ψάξεις και να μην τους ζαλίζεις;

Φαντάζομαι αν όλοι αυτοί που δυσαρεστούνται ζητάνε τα χρήματά τους πίσω ή τα μεταφορικά ή χάνονται τα πακέτα ή τους γυρίζουν πίσω... ε... κάποια ζημία θα την έχουν στην εταιρεία.

Ειλικρινά δεν το περίμενα αυτό.

Και το θέμα είναι ότι τα συγκεκριμένα δεν τα βρίσκω από αλλού για να έρθουν Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...