Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως σε μια έρευνα που έκανα σήμερα. Κοίταγα ένα προιόν για ανταλλακτικά φίλτρα κανάτας της Laica το προιόν F3A3. 

Τα αγόραζα από εδώ https://www.guaranty.gr/product/1006836/laica-filtro-kanatas-3-tmx-f3a3-classic.html και βγαίνει 14,50 το τεμάχιο και για 3 τεμάχια που ήθελα εγώ

έβγαινε 43,5 ευρώ + 7,00 ευρώ μεταφορικά. 50,5 ΣΥΝΟΛΟ

Μέσω σκρουτζ σου βγάζει να το αγοράσεις από εδώ 

https://www.stopandshop.gr/product/1006836/laica-filtro-kanatas-3-tmx-f3a3-classic.html και βγαίνει 16,24 ευρώ το τεμάχιο και για τα 3 τεμάχια που ήθελα εγώ  βγαίνει

48,72 ευρώ + 2,00 ευρώ μεταφορικά. 50,72 ευρώ ΣΥΝΟΛΟ

Κοιτάξτε λίγο το ένα και το άλλο μαγαζί. Ίδιο μαγαζί (ίδιο τηλέφωνο και διεύθυνση επικοινωνίας), ίδιο στήσιμο site (μόνο το χρώμα αλλάζει), διαφορετική τιμή προιόντος. 

Και αναρωτιέμαι ... ποιος κοροιδεύει ποιόν ; Θεωρούσα ότι με το σκρουτζ θα έχω να κερδίζω και εγώ γιατί μειώνονται τα μεταφορικά και αλλάζει η μεταφορική. Αν είναι το κάθε μαγαζί να φτιάξει μια άλλη πλατφόρμα και να χρεώνει διαφορετικά τα προιόντα του για να συνεργαστεί με το σκρουτζ τότε μάλλον δεν έχει νόημα η όλη φάση. έτσι δεν είναι ; 

 

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτό με το "Αμαζον της Ελλάδας" το ακούω εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό ήθελε να κάνει και το marketplace του public και απέτυχε. Ο λόγος είναι απλός. Τα ελληνικά μαγαζιά δεν θέλουν μεσάζοντες.  Ηδη με την αλλαγη που έκανε το σκρουτζ και πλεον παίρνει ποσοστό επί της πώλησης, έχασε πάρα πολύ κόσμο.
Επίσης, από την στιγμή που το καλάθι του δεν έχει ούτε αντικαταβολή ούτε πληρωμή με paypal και η φόρμα για να συμπληρώσεις την πιστωτική σου κάρτα για να πληρώσεις δεν είναι της τράπεζας αλλά του Σκρουτζ (let that sink in for a bit, ο Σκουτζ παίρνει τα στοιχεία της κάρτας σου) , εγώ τουλάχιστον δεν το εμπιστεύομαι καθόλου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/2/2021 στις 10:38 ΠΜ, filip123go είπε

Αυτό με το "Αμαζον της Ελλάδας" το ακούω εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό ήθελε να κάνει και το marketplace του public και απέτυχε. Ο λόγος είναι απλός. Τα ελληνικά μαγαζιά δεν θέλουν μεσάζοντες.  Ηδη με την αλλαγη που έκανε το σκρουτζ και πλεον παίρνει ποσοστό επί της πώλησης, έχασε πάρα πολύ κόσμο.
Επίσης, από την στιγμή που το καλάθι του δεν έχει ούτε αντικαταβολή ούτε πληρωμή με paypal και η φόρμα για να συμπληρώσεις την πιστωτική σου κάρτα για να πληρώσεις δεν είναι της τράπεζας αλλά του Σκρουτζ (let that sink in for a bit, ο Σκουτζ παίρνει τα στοιχεία της κάρτας σου) , εγώ τουλάχιστον δεν το εμπιστεύομαι καθόλου.

1) Πως εχασε κοσμο? Το skroutz πριν απο κανα χρονο ειχε κατω απο 6.000 καταστηματα και τωρα εχει πανω απο 8.000. Βοηθησε και η πανδημια σε αυτο βεβαια.

2) Τα στοιχεια της καρτας σου φυσικα και δεν αποθηκευονται στο skroutz και κανεις δεν μπορει να τα δει, προφανως. Το γραφει ξεκαθαρα οτι αποθηκευονται στην συνεργαζομενη τραπεζα. Το ιδιο ισχυει και στο e-food και σε αλλες υπηρεσιες. Η προσθηκη του paypal, φυσικα, θα ηταν ακομα καλυτερη.

Προσωπικα χρησιμοποιω το skroutz καλαθι χρονια και μου εχει λυσει τα χερια. Αν με την εξαγορα της μεταφορικης λυσει και το θεμα του χρονου παραδοσης, θα ειναι οτι καλυτερο.

Επεξ/σία από ardi21
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, ardi21 είπε

1) Πως εχασε κοσμο? Το skroutz πριν απο κανα χρονο ειχε κατω απο 6.000 καταστηματα και τωρα εχει πανω απο 8.000. Βοηθησε και η πανδημια σε αυτο βεβαια.

2) Τα στοιχεια της καρτας σου φυσικα και δεν αποθηκευονται στο skroutz και κανεις δεν μπορει να τα δει, προφανως. Το γραφει ξεκαθαρα οτι αποθηκευονται στην συνεργαζομενη τραπεζα. Το ιδιο ισχυει και στο e-food και σε αλλες υπηρεσιες. Η προσθηκη του paypal, φυσικα, θα ηταν ακομα καλυτερη.

Προσωπικα χρησιμοποιω το skroutz καλαθι χρονια και μου εχει λυσει τα χερια. Αν με την εξαγορα της μεταφορικης λυσει και το θεμα του χρονου παραδοσης, θα ειναι οτι καλυτερο.

1.Source please, (εγώ το άκουσα απο τους 3 στον αέρα σε παλιά εκπομπη, έχει πάνω απο 2αιτία αυτό το πράγμα) 

2. Σε παρόμοιο θέμα είχε έρθει συμφορουμήτης σε επαφή με το skroutz και του το είχανε πει. Επίσης αν πας να πληρώσεις σου ανοίγει φόρμα του skroutz και δεν σε κάνει redirect σε τράπεζα. Από την στιγμή που είναι του σκρουτζ η φόρμα, ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

Πως ακριβώς σου έχει λύσει τα χέρια, σοβαρά τώρα;;; Ένας μεσάζοντας είναι και μάλιστα κακός. Αργεί να στείλει παραγγελίες (αυτό ελπίζω να λυθεί με την μεταφορική), δεν σου προσφέρει απολύτως καμία ασφάλεια , customer service μηδεν και γενικά έτσι όπως είναι τώρα το μοντέλο του, πραγματικα είναι τζάμπα νταβατζής. Αν αλλάξει το μοντέλο και γίνει σαν το άμαζον, με next day delivery καi full customer support, θα είμαι ο πρώτος που θα το εκθιάσει. Αλλά έτσι όπως είναι τώρα, όχι, με τίποτα. 
Βασικά από τη στιγμή που δεν έχει paypal είναι τεράστιο αρνητικό για εμενα. Μία στραβή να σου κάτσει θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις με τις τράπεζες (η μηπως εγγυάται το skroutz τα λεφτά σου :P :P :P ; )

  • Like 1
Δημοσ.

Η sendX για αττική πάντως σου στέλνει την προηγούμενη μέρα sms για το δίωρο μέσα στο οποίο θα παραλάβεις και sms πριν ξεκινησει ο courier για σένα. Βέβαια ελπίζω να μην γίνει Amazon που έχει καταπιεί τους πάντες όπου έχει πάει αλλά να τραβήξει λίγο προς τα πάνω τους άλλους couriers σε εξυπηρέτηση 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, filip123go είπε

1.Source please, (εγώ το άκουσα απο τους 3 στον αέρα σε παλιά εκπομπη, έχει πάνω απο 2αιτία αυτό το πράγμα) 

2. Σε παρόμοιο θέμα είχε έρθει συμφορουμήτης σε επαφή με το skroutz και του το είχανε πει. Επίσης αν πας να πληρώσεις σου ανοίγει φόρμα του skroutz και δεν σε κάνει redirect σε τράπεζα. Από την στιγμή που είναι του σκρουτζ η φόρμα, ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

Πως ακριβώς σου έχει λύσει τα χέρια, σοβαρά τώρα;;; Ένας μεσάζοντας είναι και μάλιστα κακός. Αργεί να στείλει παραγγελίες (αυτό ελπίζω να λυθεί με την μεταφορική), δεν σου προσφέρει απολύτως καμία ασφάλεια , customer service μηδεν και γενικά έτσι όπως είναι τώρα το μοντέλο του, πραγματικα είναι τζάμπα νταβατζής. Αν αλλάξει το μοντέλο και γίνει σαν το άμαζον, με next day delivery καi full customer support, θα είμαι ο πρώτος που θα το εκθιάσει. Αλλά έτσι όπως είναι τώρα, όχι, με τίποτα. 
Βασικά από τη στιγμή που δεν έχει paypal είναι τεράστιο αρνητικό για εμενα. Μία στραβή να σου κάτσει θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις με τις τράπεζες (η μηπως εγγυάται το skroutz τα λεφτά σου :P :P :P ; )

1. Το οτι τωρα εχει πανω απο 8000 καταστηματα μπορεις να το δεις ο ιδιος στην σελιδα του, αν κανεις scroll κατω κατω. Το οτι ειχε λιγοτερο απο 6.000 πριν ενα χρονο,  αναγκαστικα πρεπει να με πιστεψεις. Ενημερωτικα σου λεω οτι πριν απο 2 χρονια ισως να μην ειχε ουτε 5.000 καταστηματα.

Δες εδω:https://ibb.co/xCYLWMK

2. Δεν υπαρχει καμια περιπτωση το skroutz να κραταει στοιχεια των καρτων. Λες να μαζευε τα στοιχεια των καρτων των πελάτων του και να εκανε οτι γουσταρε με αυτα? Αν ειναι δυνατον να το λεμε αυτο. Ολα τα στοιχεια αποθηκευονται στην τραπεζα ασχετα με το αν τα βαζεις σε φορμα του skroutz. Οπως ακριβως γινεται με ολες τις σοβαρες πλατφορμες παγκοσμιως. Μην επιμενεις.

Δες εδω: https://ibb.co/9WvKd3H

3. Μου εχει λυσει τα χερια διοτι οταν παραγγελνω 10 προιοντα απο 4 και 5 διαφορετικα καταστηματα, δεν καθομαι να κανω ξεχωριστους λογαριασμους (αν δεν μπορεις να παραγγειλεις ως επισκεπτης) και ξεχωριστες παραγγελιες σε καθε καταστημα και να βλεπω τα tarcking number σε διαφορα e-mail. Εχω ολες τις πληροφοριες συγκεντρωμενες στον λογαριασμο μου. Επισης δεν καθομαι να υπολογιζω τα πιο φθηνα προιοντα σε σχεση με τα μεταφορικα. Το κανει μονο του αυτοματα. Συν οτι σου δινει εκπτωση στα μεταφορικα και δωρεαν επιστροφη.

4. Οσον αφορα το customer support μεσα σε αυτα τα χρονια, 3 φορες υπηρξε προβλημα με καποιο προιον. Ειτε χαθηκε η αποστολη (με υπαιτιοτητα της μεταφορικης), ειτε τελικα δεν ηταν διαθεσιμο, ειτε μου εστειλαν διαφορετικο απο το καταστημα. Σε ολες τις περιπτωσεις εστειλα ενα mail στο skroutz και το θεμα λυθηκε σε 2 μερες. Μου ξαναεστειλαν τα προιοντα, μου πιστωσαν τα χρηματα και μου εστειλαν ξανα το σωστο προιον, αντιστοιχα. Ολα αυτα χωρις καμια χρεωση φυσικα και με εκπτωση στην επομενη παραγγελια για το "συγγνωμη". Φυσικα και το skrοutz σου δινει εγγυηση για τα χρηματα σου και για την παραλαβη των σωστων προιοντων.

Δες εδω: https://www.skroutz.gr/ecommerce/buyers_protection_program

Το μονο θεμα που υπαρχει τους τελευταιους μηνες ειναι με τις αποστολες που καθυστερουν πολυ να παραδοθουν στις μεταφορικες απο τα καταστηματα του skroutz, λογω της καταστασης. Αυτο ισχυει. Απο το 2017 ομως που το χρησιμοποιω και μεχρι πριν λιγους μηνες οτι παραγγελια εκανα, ερχοταν σπιτι μου μεσα σε 2-3 εργασιμες.

Δεν εχω καμια σχεση με το skroutz και καμια διαθεση να το διαφημιζω αλλα απο αυτα που γραφεις νομιζω οτι ειτε δεν το εχεις χρησιμοποιησει ποτε ειτε το χρησιμοποιησες 1 φορα και σου εκατσε η στραβη.

Οποτε καλο ειναι να μην γραφεις για πραγματα που δεν ξερεις η δεν εχεις χρησιμοποιησει.

 

Επεξ/σία από ardi21
  • Like 1
Δημοσ.

Η παραπάνω δήλωση οτι το skroutz δίνει εγγύηση για τα χρήματα του αγοραστή δεν είναι αληθής - είναι ψευδής. ΔΕΝ ισχύει - είναι λόγια που δε θα γίνουν έργα.

Αυτός που το γράφει είτε δεν το γνωρίζει είτε θέλει να το αποκρύψει. Έχουμε αρκετή εμπειρία ως τώρα από sock puppets.

Το τι ισχυρίζονται οτι θα κάνουν σύμφωνα με τους "όρους χρήσης" δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα. Με απλά λόγια - άλλα υπόσχονται και άλλα κάνουν. Είναι τελείως αναξιόπιστοι και ανυπόληπτοι.

Έχουν στήσει μια "βιτρίνα" με λαμπάκια και φώτα και από πίσω δεν έχεις καμία απολύτως εγγύηση πέρα από την όποια τιμιότητα του εμπόρου. Το skroutz σε κάθε περίπτωση βγαίνει από πάνω και ουδέποτε χάνει.

Το μόνο που ενδιαφέρει το skroutz είναι από τη μια το κέρδος και από την άλλη να μην έχει καμία ευθύνη για την εξέλιξη της συναλλαγής. Στην πράξη "παίζει" και τον πωλητή και τον αγοραστή ταυτόχρονα υποσχόμενο τα πάντα και μη δίνοντας τίποτε. Θα ενεργήσει ΜΟΝΟ αν εξαναγκαστεί και δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά. Και έτσι που έχει κομμένο και ραμένο το σύστημα που έφτιαξε αυτό γίνεται πάρα πολύ απίθανο, αν όχι αδύνατο.

Ο λόγος που θέλει να στέλνει το ίδιο τα προιόντα είναι για να εξασκεί τον μεγαλύτερο δυνατό έλεγχο και να απομονώσει τον πωλητή από τον αγοραστή - για δικό του ΠΑΝΤΑ ώφελος. Οι "ασφάλειες" είναι φτιαγμένες για να τη βγάζει πάντοτε λάδι αν πάει κάτι στραβά. Αν κάποιος αγοραστής φαντάζεται πως η αλλαγή αυτή έγινε για να εξυπηρετηθεί καλύτερα τότε είναι αφελής - το skroutz κινείται πάντοτε για να εκμεταλλευτεί την συγκυρία. Ξέρει οτι λόγω των περιστάσεων υπάρχει αυξημένη ζήτηση και φόρτος εργασίας στις μεταφορικές και πάει να βγάλει ό,τι μπορεί από την περίσταση.

 

  • Like 1
Δημοσ.
On 01/02/2021 at 10:26, seventh_son said:

-snip-

 

Αν κοιταξεις και στο e-food, θα βρεις στο περιπου αντιστοιχες τακτικες. Απο εκει που βρισκεις πχ μια πιτσα με 10Ε στο efood, θα βρεις την αντιστοιχη πιτσα (απο το ιδιο καταστημα αλλα μπορει με διαφορετικη επωνυμια) σε αλλη σελιδα εκτος e-food (ή τη δικια τους) στα 6-7.

  • Like 1
Δημοσ.

Η διαφορά είναι ότι για να μπει κάποιος στην πλατφόρμα του σκρούτζ πληρώνει ούτως ή άλλως. Τώρα πληρώνω παραπάνω γιατί; Για να μου τα φέρει το σκρουτζ πιο γρήγορα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, bardolph είπε

Η παραπάνω δήλωση οτι το skroutz δίνει εγγύηση για τα χρήματα του αγοραστή δεν είναι αληθής - είναι ψευδής. ΔΕΝ ισχύει - είναι λόγια που δε θα γίνουν έργα.

Αυτός που το γράφει είτε δεν το γνωρίζει είτε θέλει να το αποκρύψει. Έχουμε αρκετή εμπειρία ως τώρα από sock puppets.

Το τι ισχυρίζονται οτι θα κάνουν σύμφωνα με τους "όρους χρήσης" δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα. Με απλά λόγια - άλλα υπόσχονται και άλλα κάνουν. Είναι τελείως αναξιόπιστοι και ανυπόληπτοι.

Έχουν στήσει μια "βιτρίνα" με λαμπάκια και φώτα και από πίσω δεν έχεις καμία απολύτως εγγύηση πέρα από την όποια τιμιότητα του εμπόρου. Το skroutz σε κάθε περίπτωση βγαίνει από πάνω και ουδέποτε χάνει.

Το μόνο που ενδιαφέρει το skroutz είναι από τη μια το κέρδος και από την άλλη να μην έχει καμία ευθύνη για την εξέλιξη της συναλλαγής. Στην πράξη "παίζει" και τον πωλητή και τον αγοραστή ταυτόχρονα υποσχόμενο τα πάντα και μη δίνοντας τίποτε. Θα ενεργήσει ΜΟΝΟ αν εξαναγκαστεί και δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά. Και έτσι που έχει κομμένο και ραμένο το σύστημα που έφτιαξε αυτό γίνεται πάρα πολύ απίθανο, αν όχι αδύνατο.

Ο λόγος που θέλει να στέλνει το ίδιο τα προιόντα είναι για να εξασκεί τον μεγαλύτερο δυνατό έλεγχο και να απομονώσει τον πωλητή από τον αγοραστή - για δικό του ΠΑΝΤΑ ώφελος. Οι "ασφάλειες" είναι φτιαγμένες για να τη βγάζει πάντοτε λάδι αν πάει κάτι στραβά. Αν κάποιος αγοραστής φαντάζεται πως η αλλαγή αυτή έγινε για να εξυπηρετηθεί καλύτερα τότε είναι αφελής - το skroutz κινείται πάντοτε για να εκμεταλλευτεί την συγκυρία. Ξέρει οτι λόγω των περιστάσεων υπάρχει αυξημένη ζήτηση και φόρτος εργασίας στις μεταφορικές και πάει να βγάλει ό,τι μπορεί από την περίσταση.

 

Eχεις ο ιδιος εμπειρια για αυτα που λες?

Διοτι προσωπικα μου εχουν επιστρεψει χρηματα δυο φορες. Την μια γιατι τελικα το προιον δεν ηταν διαθεσιμο σε κανενα καταστημα, οποτε πηρα πισω ολο το ποσο, μαζι με ενα κουπονι με εκπτωση 2 ευρω για την επομενη παραγγελια. Την δευτερη διοτι τελικα το καταστημα που ειχα παραγγειλει δεν το ειχε και το παραγγειλαν μονοι τους απο αλλο, το οποιο ειχε χαμηλοτερη τιμη, οποτε επεστρεψαν την διαφορα.

Περιμενω δικα σου παραδειγματα οπου σου εκλεψαν τα χρηματα. Βαζω στοιχημα οτι δεν εχεις χρησιμοποιησει ποτε το καλαθι του skroutz. Αν το εχεις χρησιμοποιησει, ανεβασε screenshot απο τον λογαριασμο σου με μερικες απο τις παραγγελιες σου.

Επεξ/σία από ardi21
Δημοσ.

Τα στοιχεία του λογαριασμού μου και τα παράπονά μου τα είχε το skroutz και τα αγνόησε γιατί ΔΕΝ αποζημιώνει ποτέ όταν υπάρχει πρόβλημα στις συναλλαγές, και δεν αναλαμβάνει ΠΟΤΕ καμιά ευθύνη. Σε όλα αυτά κωφεύει και κοιμάται και ξυπνάει μόνο αν είναι για χρήματα που θα πάρει.

Αντί να προσπαθεί να ικανοποιήσει τους αγοραστές / συνδρομητές όταν κάτι δεν πάει καλά, έχει άλλους φθηνότερους τρόπους να λύνει τα προβλήματα: εγκαθιστά "όρους χρήσης" που τους ερμηνεύει όπως το συμφέρει και σου λέει για "άλλους" αγοραστές που είναι πάντοτε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του.

Να διαμαρτυρηθεί κανείς μέσα στο skroutz και να πει την εμπειρία του είναι αδύνατο γιατί λογοκρίνουν τις αρνητικές αξιολογήσεις για να μη τις δουν οι υποψήφιοι πελάτες και φύγουν. Σε ένα σύστημα που λειτουργεί έτσι είναι αδύνατο να έχεις εμπιστοσύνη.  Όταν η εικόνα που φαίνεται είναι προιόν επεξεργασίας στην πραγματικότητα δεν ξέρεις με τι έχεις να κάνεις.

Και όταν εμφανίζονται "αυθόρμητα" αγοραστές που είναι ικανοποιημένοι και ενθουσιασμένοι από την εξυπηρέτηση του skroutz τότε ακριβώς αρχίζεις και καταλαβαίνεις οτι οι υποψίες σου επαληθεύονται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν του του τσουλήσει καλά η υπηρεσία ταχυμεταφορών , το επόμενο βήμα σε 2-3 χρόνια είναι να το παίξει ΑΜΑΖΟΝ με τριτους πωλητές μέσα.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.

To Amazon εχει τεραστιο ογκο δικων του προιοντων και τεραστιες αποθηκες και logistics. Αδυνατο να το κανει το σκρουτζ. Το πιο πιθανο να το κανει το ιδιο το αμαζον αφου λενε οτι θα φταξει αποθηκες εδω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, cat1967 είπε

To Amazon εχει τεραστιο ογκο δικων του προιοντων και τεραστιες αποθηκες και logistics. Αδυνατο να το κανει το σκρουτζ. Το πιο πιθανο να το κανει το ιδιο το αμαζον αφου λενε οτι θα φταξει αποθηκες εδω. 

Ε καλά δεν είπα ότι το σκρουτζ θα φτιάξει υποδομές σε όλο τον κόσμο να ανταγωνιστεί το άμαζον.

Αυτό που είπα είναι ότι (μάλλον) έχει στόχο να αντιγράψει το μοντέλο ΑΜΑΖΟΝ για την τοπική αγορά.

Αν "τσουλήσει" η ταχυμεταφορική με τις αποθήκες της μια χαρά μπορεί να το αντιγράψει.

ΥΓ

Οσον αφορά το ΑΜΑΖΟΝ , εδώ και 5-6 χρόνια βαρέθηκα να ακούω ότι "του χρόνου έρχεται , νοίκιασε αποθήκες στο τάδε μέρος". Κατ'εμέ σε μεγάλη επένδυση LOGISTCS θα προχωρήσει μόνο αν απευθύνεται σε νότια Βαλκάνια & Τουρκία.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.

Το αμαζον εχει αλλο μοντελο. Εχει προιοντα δικα του στις αποθηκες του, προιοντα 3ων στις αποθηκες του και προιοντα 3ων στις αποθηκες τους. Το μεταφορικο κομματι το δινει σε τριτους. Αυτοι κανουν προβολη στο amazon site και παραγγελιοληψια, συν στεγαση στις αποθηκες τους αν θελεις. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...