jgeorgiou Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, cat1967 είπε Το αμαζον εχει αλλο μοντελο. Εχει προιοντα δικα του στις αποθηκες του, προιοντα 3ων στις αποθηκες του και προιοντα 3ων στις αποθηκες τους. Το μεταφορικο κομματι το δινει σε τριτους. Αυτοι κανουν προβολη στο amazon site και παραγγελιοληψια, συν στεγαση στις αποθηκες τους αν θελεις. συμφωνούμε , ίσως αυτό είναι το μακροχρόνιο πλάνο του σκρουτζ , απλά το κάνει βήμα-βήμα Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2021 από jgeorgiou
ardi21 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, bardolph είπε Τα στοιχεία του λογαριασμού μου και τα παράπονά μου τα είχε το skroutz και τα αγνόησε γιατί ΔΕΝ αποζημιώνει ποτέ όταν υπάρχει πρόβλημα στις συναλλαγές, και δεν αναλαμβάνει ΠΟΤΕ καμιά ευθύνη. Σε όλα αυτά κωφεύει και κοιμάται και ξυπνάει μόνο αν είναι για χρήματα που θα πάρει. Αντί να προσπαθεί να ικανοποιήσει τους αγοραστές / συνδρομητές όταν κάτι δεν πάει καλά, έχει άλλους φθηνότερους τρόπους να λύνει τα προβλήματα: εγκαθιστά "όρους χρήσης" που τους ερμηνεύει όπως το συμφέρει και σου λέει για "άλλους" αγοραστές που είναι πάντοτε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του. Να διαμαρτυρηθεί κανείς μέσα στο skroutz και να πει την εμπειρία του είναι αδύνατο γιατί λογοκρίνουν τις αρνητικές αξιολογήσεις για να μη τις δουν οι υποψήφιοι πελάτες και φύγουν. Σε ένα σύστημα που λειτουργεί έτσι είναι αδύνατο να έχεις εμπιστοσύνη. Όταν η εικόνα που φαίνεται είναι προιόν επεξεργασίας στην πραγματικότητα δεν ξέρεις με τι έχεις να κάνεις. Και όταν εμφανίζονται "αυθόρμητα" αγοραστές που είναι ικανοποιημένοι και ενθουσιασμένοι από την εξυπηρέτηση του skroutz τότε ακριβώς αρχίζεις και καταλαβαίνεις οτι οι υποψίες σου επαληθεύονται. 1) Σου ειπα να ανεβασεις μερικες απο τις παραγγελιες σου με screenshot, κρυβωντας τα στοιχεια σου φυσικα. Να δουμε αν οντως χρησιμοποιεις το skroutz. Διοτι ο προηγουμενος που ειπε τα ιδια με σενα, απ'οτι φανηκε, μαλλον δεν το εχει χρησιμοποιησει ποτε. Δεν το εκανες. 2) Σου ανεφερα συγκεκριμενα περιστατικα που μου ετυχαν και ειχα μια χαρα εξυπηρετηση. Σου ειπα να περιγραψεις τα δικα σου περιστατικα. Δεν το εκανες. Σου εφαγε χρηματα? Εκανες παραγγελια κατι και δεν σου ηρθε? Ηρθε λαθος προιον και σου ειπαν οτι δεν ευθυνονται? Αντ'αυτου υπονοεις οτι εγω ειμαι βαλτος και εκθειαζω το skroutz. Θα πω και γω λοιπον οτι εισαι ενας ψευτης που λεει αερολογιες, μεχρι να αποδειχθει το αντιθετο. Μπορεις να συνεχιζεις να εκτιθεσαι μεχρι να δωσεις συγκεκριμενα περιστατικα με αποδειξεις. Οποιος διαβαζει αυτα που λες εσυ και αυτα που λεω εγω, καταλαβαινει. Οριστε τρεις περιπτωσεις που μου ειχαν στειλει mail, οταν δεν βρεθηκε ενα προιον η μου εστειλαν λαθος απο το καταστημα και μου επεστρεψαν τα χρηματα η μου το αντικατεστησαν: 1 ) Το αντίστοιχο ποσό (7,95 €) έχει επιστραφεί στην κάρτα σου. Λόγω πιθανών καθυστερήσεων στις διατραπεζικές συναλλαγές, η επιστροφή ενδέχεται να εμφανιστεί μετά από μερικές ημέρες. Παρ' όλα αυτά σε λίγες ώρες θα λάβεις το παραστατικό συναλλαγής της επιστροφής από το συνεργαζόμενο ίδρυμα πληρωμών, με το οποίο μπορείς να απευθυνθείς στην τράπεζά σου για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αποδέσμευση του ποσού. Επιπλέον, σου στέλνουμε ένα εκπτωτικό κουπόνι 2,00 € για την επόμενη παραγγελία σου με το Καλάθι του Skroutz. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις συμπληρώνοντας τον κωδικό N7K74MEN στο πεδίο "Κωδικός κουπονιού", που εμφανίζεται αφού κάνεις κλικ στο "Έχεις κουπόνι; Κάνε κλικ εδώ". (ισχύει για ελάχιστη παραγγελία 20,00 € έως και 11/03/2021) Ευχαριστούμε για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσή σου στο [email protected] 2) Το αντίστοιχο ποσό (7,80 €) έχει επιστραφεί στην κάρτα σου. Λόγω πιθανών καθυστερήσεων στις διατραπεζικές συναλλαγές, η επιστροφή ενδέχεται να εμφανιστεί μετά από μερικές ημέρες. Επιπλέον, σου στέλνουμε ένα εκπτωτικό κουπόνι 2,00 € για την επόμενη παραγγελία σου με το Καλάθι του Skroutz. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις συμπληρώνοντας τον κωδικό NTTYY46K στο πεδίο "Κωδικός κουπονιού", που εμφανίζεται αφού κάνεις κλικ στο "Έχεις κουπόνι; Κάνε κλικ εδώ". (ισχύει για ελάχιστη παραγγελία 20,00 € έως και 30/11/2020) Ευχαριστούμε για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσή σου στο [email protected] 3) Καλησπέρα σας, Ζητάμε συγγνώμη για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Μπορείτε να κρατήσετε το προιόν που σας στάλθηκε λανθασμένα. Παράλληλα, θα φροντίσουμε να αποστείλουμε το συντομότερο δυνατό το προϊόν που έλειπε από την παραγγελία σας. Όλα τα επιπλέον κόστη και μεταφορικά θα καλυφθούν από το Skroutz.gr Θα λάβετε την σχετική ενημέρωση με τη νέα αποστολή. Ευχαριστούμε πολύ και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε, -- Zaharoula Skroutz.gr Ecommerce Support Email: [email protected] Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2021 από ardi21 1
bardolph Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Χρησιμοποιώ χρόνια το ebay και παρόλο που δεν είναι τέλειο είναι ΟΚ. Δεν έχω κάποιο σοβαρό παράπονο, αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα έβγαινα να το υπερασπιστώ σε περίπτωση που κάποιος άλλος θα είχε πρόβλημα μαζί του. Προέχει η αλληλεγγύη στον συνάδελφο αγοραστή πέρα από τη δική μου θετική έστω εμπειρία. Είναι όπως και να το κάνουμε άβολο και ανήθικο να υπερασπίζεσαι τον μεγάλο που τα παίρνει από όλους και όχι τον μικρό που πάει να κάνει τη δουλιά του όπως μπορεί πιο οικονομικά. Τώρα πώς μπορούν κάποιοι εδώ να βγαίνουν και να υπερασπίζονται το skroutz ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω. Ακόμα κι αν οι ίδιοι έχουν θετική εμπειρία σαν αγοραστές από το skroutz δεν είναι ωραίο να το υποστηρίζουν ενάντια σε κάποιους που έχουνε παράπονα. Αν βάλεις τώρα οτι όχι μόνο το υποστηρίζουν αλλά και επιτίθονται στους άλλους και τους λένε ψεύτες τότε καταλαβαίνεις οτι κάτι δεν πάει καλά με αυτά τα πρόσωπα. Αν δεν είναι βαλτοί από το skroutz τότε μάλλον είναι το είδος των ατόμων που δεν θέλεις να έχεις πολλά μαζί τους. Θέλω να πιστεύω πως οι φίλοι που συζητάμε εδώ θεωρούμε δεδομένα κάποια πράγματα όπως είναι η αλληλεγγύη των αγοραστών/ καταναλωτών. Οπωσδήποτε δεν μπορεί κάποιος το πρόβλημα του άλλου να το κάνει και δικό του αλλά υπάρχουν τρόποι να δείξεις την αλληλεγγύη σου. Δυστυχώς παρόλο που η κοινωνία μας έχει δοκιμαστεί πολύ σκληρά τα τελευταία χρόνια κάποιοι επιμένουν να κοιτούν μόνο τον εαυτό τους και αδιαφορούν για τους άλλους. Μπορεί να μη το καταλαβαίνει κανείς, αλλά η αλληλεγγύη είναι η διαφορά από το νόμο της ζούγκλας και τα ζώα. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2021 από bardolph
ardi21 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, bardolph είπε Χρησιμοποιώ χρόνια το ebay και παρόλο που δεν είναι τέλειο είναι ΟΚ. Δεν έχω κάποιο σοβαρό παράπονο, αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα έβγαινα να το υπερασπιστώ σε περίπτωση που κάποιος άλλος θα είχε πρόβλημα μαζί του. Προέχει η αλληλεγγύη στον συνάδελφο αγοραστή πέρα από τη δική μου θετική έστω εμπειρία. Είναι όπως και να το κάνουμε άβολο και ανήθικο να υπερασπίζεσαι τον μεγάλο που τα παίρνει από όλους και όχι τον μικρό που πάει να κάνει τη δουλιά του όπως μπορεί πιο οικονομικά. Τώρα πώς μπορούν κάποιοι εδώ να βγαίνουν και να υπερασπίζονται το skroutz ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω. Ακόμα κι αν οι ίδιοι έχουν θετική εμπειρία σαν αγοραστές από το skroutz δεν είναι ωραίο να το υποστηρίζουν ενάντια σε κάποιους που έχουνε παράπονα. Αν βάλεις τώρα οτι όχι μόνο το υποστηρίζουν αλλά και επιτίθονται στους άλλους και τους λένε ψεύτες τότε καταλαβαίνεις οτι κάτι δεν πάει καλά με αυτά τα πρόσωπα. Αν δεν είναι βαλτοί από το skroutz τότε μάλλον είναι το είδος των ατόμων που δεν θέλεις να έχεις πολλά μαζί τους. Θέλω να πιστεύω πως οι φίλοι που συζητάμε εδώ θεωρούμε δεδομένα κάποια πράγματα όπως είναι η αλληλεγγύη των αγοραστών/ καταναλωτών. Οπωσδήποτε δεν μπορεί κάποιος το πρόβλημα του άλλου να το κάνει και δικό του αλλά υπάρχουν τρόποι να δείξεις την αλληλεγγύη σου. Δυστυχώς παρόλο που η κοινωνία μας έχει δοκιμαστεί πολύ σκληρά τα τελευταία χρόνια κάποιοι επιμένουν να κοιτούν μόνο τον εαυτό τους και αδιαφορούν για τους άλλους. Μπορεί να μη το καταλαβαίνει κανείς, αλλά η αλληλεγγύη είναι η διαφορά από το νόμο της ζούγκλας και τα ζώα. Αλλα λογια να αγαπιομαστε. Ειναι ολοφανερο οτι δεν εχεις χρησιμοποιησει ποτε σου το καλαθι του skroutz. Aπλα επεσες στην περιπτωση οπου καποιος σου απαντησε με στοιχεια και τωρα πετας την μπαλα στην εξεδρα. Δυστυχως, για σενα. Αλλη φορα, οταν σχολιαζεις κατι σε δημοσιο forum, να προσεχεις, διοτι μπορει να εκτεθεις ξανα, οπως τωρα. Ζουγκλα ειναι το να λεμε πραγματα που δεν ισχυουν πετωντας αερολογιες. Και κλεινω εδω την συζητηση. Τα συμπερασματα βγηκαν. ΥΓ. Πρωτος εκανες χαρακτηρισμο για βαλτους και συνεχιζεις μιλωντας για ανηθικους. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2021 από ardi21
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα