Προς το περιεχόμενο

Scooter για διανομή 2021


ts4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 20/9/2021 στις 3:42 ΜΜ, anonymGR είπε

Μετα απο ερευνα κατεληξα οτι , το honda ειναι honda αλλα ζηταει πολλα γι αυτα που προσφερει.Με ξινίζει πολυ ότι δεν εχει ντουλαπακι μπροστα και οτι εχει 4000 ευρω και ειναι 150 κυβικα στην τελικη..

Το nmax ειναι ωραιο μεν , φτηνοτερο, αλλα εχει μικρες ροδες.

Το medley εχει τα παντα και συμφέρει. Οτι εκανε το bv300 τοσα χρονια  στα 4000 ευρω.

euro5 κινητηρας , 2full face κρανη απο κατω , μικρή καταναλωση , ντουλαπακι εμπρος , εγγυηση 4 ετη με 60 ευρα παραπανω. Δεν ξερω αν ειναι keyless βεβαια αλλα μικρο το κακο.

Τα 150αρια με πάνε μέχρι Λαύριο-σουνιο για μπάνιο το καλοκαίρι ?

Η ζυγαρια κλεινει προς medley.

 

Τα 150αρια σε πάνε εύκολα για μπανάκι ναι ειδικά μονοκαβαλο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 10/2/2022 στις 1:15 ΠΜ, TRILOBYTER είπε

μονοσοκ εχει το δργ160. Τα αλλα δε ξερω, ολα σαπια ειναι. Οποιο εχει μεγαλες ροδες βαραει και λιγοτερο.

...στη θεωρια ναι...στη πραξη ομως ?  οποιο εχει καλυτερη αναρτηση σελλα κλπ ?...επισης οσοι περνανε περισσοτερη ωρα στη σελλα παιρνουν για καποιο λογο τα μικροτροχα nmax και pcx !?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, andyandy είπε

...στη θεωρια ναι...στη πραξη ομως ?  οποιο εχει καλυτερη αναρτηση σελλα κλπ ?...επισης οσοι περνανε περισσοτερη ωρα στη σελλα παιρνουν για καποιο λογο τα μικροτροχα nmax και pcx !?

Δεν γνωριζω φιλε μου, εγω εχω το honda vision αυτη τη στιγμη. Ειναι οκ και η αναρτηση και η σελα, τιποτα το τρομερο αλλα βαραει λιγοτερο απ το νμαξ. Το νμαξ του φιλου μου, βαραει πολυυυυ αλλα ειναι πολυ ανετο αν δεν πεφτεις σε λακουβες. Επειδη εχω οδηγησει το δργ160 ξερω οτι εχει καλη αναρτηση, αυτο που με χαλασε ηταν το καπως κατηφορικο του πατωμα που σε βαζει σε μια περιεργη θεση με τα ποδια.   Αλλο η θεση οδηγησης/σελα κλπ και αλλο η αναρτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

👍vision σκεφτομουν κεγω, οδηγησα και αυτο και το address αλλα κοπανανε και τα δυο παρα πολυ σε καθε ανωμαλια του δρομου ειδικα τα καθετα μεσα στα στενα !  ο κοσμος του delivery φαινεται δωσμενος στα pcx nmax (δε ταχω οδηγησει) και λεω θανε μακραν καλυτερες οι αναρτησεις οποτε οκ τα μικρα τους ροδακια ?! βελτιωνεται η κατασταση με σελλα η αναρτηση ? η τζαμπα λεφτα ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/2/2022 στις 10:45 ΜΜ, andyandy είπε

👍vision σκεφτομουν κεγω, οδηγησα και αυτο και το address αλλα κοπανανε και τα δυο παρα πολυ σε καθε ανωμαλια του δρομου ειδικα τα καθετα μεσα στα στενα !  ο κοσμος του delivery φαινεται δωσμενος στα pcx nmax (δε ταχω οδηγησει) και λεω θανε μακραν καλυτερες οι αναρτησεις οποτε οκ τα μικρα τους ροδακια ?! βελτιωνεται η κατασταση με σελλα η αναρτηση ? η τζαμπα λεφτα ? 

Τι να σου πω δε ξερω δεν το εχω για ντελιβερι εγω, αλλα το νμαξ ποναει πολυ στο κομματι της αναρτησης. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/2/2022 στις 11:51 ΜΜ, andyandy είπε

σε ευχαριστω αδερφε! πολυτιμες οι πληροφοριες σου, συναδερφο με vision με βλεπω 😊👍

Απλα να ξες δεν εχει γκαζι το βιζιον. Καμια σχεση με νμαξ sh κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι, σκεφτόμουν και το sh mode το οποίο 0-60χμ/ω  πετάει αλλά μετά κρεμάει πολύ άσχημα!  δεν είδα να αξίζει το παραπάνω 500αρικο, λέω άμα βάλω στο vision ποιο ελαφριές μπίλιες η variator να πάρει λίγο γκάζι ακόμα, μου φάνηκε και ποιο άνετο από ανάρτηση από το mode... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 5/2/2021 στις 12:24 ΜΜ, dimitrisdim14 είπε

Επίσημη αντιπροσωπεία κάνω σέρβις κάθε 5000 χιλιόμετρα φίλε μου . Το πώς έβγαλες συμπέρασμα εσύ ότι δεν κάνω σέρβις , είναι από άλλον πλανήτη. Και μάλιστα ενώ ο κατασκευαστής συνιστά αλλαγή λαδιών κάθε 10.000 εγώ αλλάζω κάθε 5000.

Να πάρει σιμ? Που θέλει σέρβις κάθε 3000? Κάθε 15-20 μέρες να τρέχει για σέρβις ? 

Πρώτη αλλαγή λάδια στα 1000 , φίλτρο λαδιού , τσεκ 10€

2η αλλαγή λάδια στα 5000 20€

3η αλλαγή λάδια και στα 10.000 μαζί με ότι προβλέπει το manual  30€

Και τώρα έχω 15.000 και στο σέρβις θα δώσω περίπου 50€ . Δλδ θα έχω κάνει τα πρώτα 20.000 με 110€ συντήρηση , και μάλιστα κάθε 5000 χιλιόμετρα σέρβις , και όχι κάθε 10.000 όπως προβλέπεται . 

 

Τα sym symphony   δεν έχουν φίλτρο λαδιού καν, ούτε καν ψυγείο νερού . Δεν θα το πρότεινα προσωπικά .

και στα χοντα ανα 24.000 χιλμ   αλλαγη ιμαντα και μπιλιες 27 συν 8 ευρω 35   και λαδια καθε 8.000 χιλμ τα αλλαζω ανα 4  τωρα πληρωνεις για λαδια τι να πω τα αλλαζεις μονο σου

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σας.. παρακολουθω την κουβεντα σας εδω και καιρο.. εφτασε η ωρα να κανω αλλαγη απο supra 125 Χ helm in '18..   πηρα για μια βδομαδα test drive το sh mode το οποιο για τα κιλα του ειναι σιφουνας αλλα στα φρενα βαρκα γιαλο(ταμπουρο πισω και σκληρο φρενο) τελικη με πηγε μεχρι 110 αλλα ειναι κοκκαλο στη σελα το σκουτερακι αλλα μαλακο στις αναρτησεις, μετα τη δουλεια (90-120κμ τη μερα)με ποναγε η μεση  οταν ξαπλωνα σπιτι λες και εκανα προπονηση για kick boxing.. αυτη τη βδομαδα για δεκα μερες εχω το medley 150 2021..  ωραιο εργαλειο αρπαζει ευκολα με καλη θεση οδηγησης, μετρια προσ το σκληρο σελα με (33km/L x 2e περιπου με τα σημερινα δεδομενα=6ευρο/100km)abs,asp,led  χωρους ντουλαπακια ηλεκτονικα καντραn και τετοια ντιζαινατα πραματα ιταλικα.. Εκτος απο το κλειδι που πρεπει να σκυβεις για να το βαλεις στη τρυπα(!) Με χαλασε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ομως το abs.. το οποιο πιανει ΠΑΡΑΑΑΑ ΠΟΛΥ νωρις και το θεωρω παρα πολυ επικυνδυνο για το λογο οτι με το ABS δεν μειωνετε η αποποταση φρεναρισματος  και το καθε μηχανακι οσο πιο πολυ το οδηγας τοσο πιο καλα μαθενεις να και να το φρεναρεις και χωρις ABS..

Σε λιγε μερες θα εχω και το SH 150 για τεστ το οποιο εξαρχης ηθελα αυτο για αμεση αγορα αλλα ηθελα να το τεσταρω πρωτα και να μου πει καποιος καποια πραγματακια για αυτα τα ερμα τα σκουτερ οποτε ισως επανερθω.. 

Επεξ/σία από Giotsi79
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 3/5/2022 στις 1:46 ΠΜ, Giotsi79 είπε

Καλησπερα σας.. παρακολουθω την κουβεντα σας εδω και καιρο.. εφτασε η ωρα να κανω αλλαγη απο supra 125 Χ helm in '18..   πηρα για μια βδομαδα test drive το sh mode το οποιο για τα κιλα του ειναι σιφουνας αλλα στα φρενα βαρκα γιαλο(ταμπουρο πισω και σκληρο φρενο) τελικη με πηγε μεχρι 110 αλλα ειναι κοκκαλο στη σελα το σκουτερακι αλλα μαλακο στις αναρτησεις, μετα τη δουλεια (90-120κμ τη μερα)με ποναγε η μεση  οταν ξαπλωνα σπιτι λες και εκανα προπονηση για kick boxing.. αυτη τη βδομαδα για δεκα μερες εχω το medley 150 2021..  ωραιο εργαλειο αρπαζει ευκολα με καλη θεση οδηγησης, μετρια προσ το σκληρο σελα με (33km/L x 2e περιπου με τα σημερινα δεδομενα=6ευρο/100km)abs,asp,led  χωρους ντουλαπακια ηλεκτονικα καντραn και τετοια ντιζαινατα πραματα ιταλικα.. Εκτος απο το κλειδι που πρεπει να σκυβεις για να το βαλεις στη τρυπα(!) Με χαλασε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ομως το abs.. το οποιο πιανει ΠΑΡΑΑΑΑ ΠΟΛΥ νωρις και το θεωρω παρα πολυ επικυνδυνο για το λογο οτι με το ABS δεν μειωνετε η αποποταση φρεναρισματος  και το καθε μηχανακι οσο πιο πολυ το οδηγας τοσο πιο καλα μαθενεις να και να το φρεναρεις και χωρις ABS..

Σε λιγε μερες θα εχω και το SH 150 για τεστ το οποιο εξαρχης ηθελα αυτο για αμεση αγορα αλλα ηθελα να το τεσταρω πρωτα και να μου πει καποιος καποια πραγματακια για αυτα τα ερμα τα σκουτερ οποτε ισως επανερθω.. 

Δεν υπάρχει το τέλειο σκούτερ, ή ας πούμε το ..καλύτερο σκούτερ. Το θέμα είναι τί ψάχνει ο καθένας, πόσα χρήματα είναι διατεθιμένος να δώσει και κυριότερο τί βολεύει στον καθένα. Εγώ π.χ. αγόρασα πέρυσι το sh 150 καινούριο, ωραίο σκούτερ, οικονομικό (2,6 l/100km σε συνθήκες πόλης), ποιοτικό, αλλά δεν βολεύτηκα ποτέ στην σέλα του, όσο κι αν το συνήθισα. Εν τέλει το έδωσα και δεν το μετάνιωσα. 

Έχω οδηγήσει το medley 150 για κάποια χιλιόμετρα. Σε σχέση με το medley, το sh θα σου φανεί (και είναι δλδ) πιο μαλακό,  σαφώς πιο οικονομικό, (πάνω από μισό λίτρο στα 100, η διαφορά τους) και το keyless αξία ανεκτίμητη, ειδικά σε σχέση με το medley που αν είσαι και λίγο ψηλός,  σκύβεις για να ... βρεις τρύπα. Στο medley όμως βολεύτηκα καλύτερα στη σέλα του, πιο άνετη στάση σώματος. Αυτό είναι υποκειμενικό όμως, δεν είναι αξίωμα. Στα συν του sh το ίσιο πάτωμα, βολεύει πιο πολύ για να βάζεις διάφορα. Χαμηλό είναι το τούνελ στο medley, αλλά το εντελώς επίπεδο πάτωμα είναι πιο βολικό, όπως κα να έχει. Επίσης το abs του sh δεν είναι τόσο "ευέξαπτο" όπως του medley. Και τα δύο έρχονται με michelin city grip. 

Eπίσης έχω οδηγήσει το nmax 155, το παλιό και το καινούριο. Βολική θέση οδήγησης, πιο αναπαυτική για τον οδηγό, θέση οδήγησης για βόλτα, σε αντίθεση με του medley και κυρίως του sh, όπου κάθεσαι σε πιο όρθια στάση. Ναι μεν δεν είναι η βολικότερη η όρθια στάση, ειδικά σε κίνηση πόλης ταιριάζει περισσότερο γιατί κρατά τον οδηγό σε εγρήγορση, ειδικά για αιφνίδιους και απότομους ελιγμούς. Προσοχή, δεν εννοώ ότι το nmax δεν προδιαθέτει για τέτοια οδήγηση, παίζει σημαντικό ρόλο και ο οδηγός, αλλά όπως και να το κανουμε, η όρθια στάση βοηθάει περισσότερο. Επίσης το καινούριο nmax μου φάνηκε (και το παραδέχθηκε και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης) ότι είναι πιο σκληρό από το προηγούμενο. Για άτομα με ύψος γύρω στα 1,70 ταιριάζει καλύτερα, για πιο ψηλούς αρχίζει και φαίνεται μικρό το μηχανάκι. Κατανάλωση απ΄ότι μου είπε γύρω στα 3,3 στα 100.

Ρίξε και μια ματιά στα καινούρια sym symphony st, ειδικά αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, είναι vfm επιλογή. Δικάναλο abs, τάπα πλήρωσης μπροστά, ίσιο πάτωμα, φορτιστής κινητού σε βολική θέση. Καίνε βέβαια παραπάνω, το 200 γύρω στα 3,5l/100km (και δεν συγκρίνεται καν με sh - medley 150, πολύ υποδεέστερο σε δύναμη) και το υγροψυκτο 125 γύρω στα 3,3l/100. Aυτές οι καταναλώσεις είναι σε πραγματικές συνθήκες κίνησης κυρίως πόλης από άτομα που γνωρίζω και όχι οι (πλασματικές) επισημες. 

Τέλος, ό,τι και να πάρεις, πρώτα να το δοκιμάσεις καλά, αυτό είναι το κυριότερο.

Καλή επιλογή εύχομαι.

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Καλησπέρα παιδιά. Είμαι 1.91 στα 120 κιλά. Θέλω να πάρω για διανομή ένα σκούτερ στο οποίο μπορώ να απλώνω τα πόδια μου (πχ NMAX/PXC)

Τι προτείνετε για τα κιλά μου και το ύψος μου; Μέχρι και το Honda Forza 300 έχω σκεφτεί και το XMAX 300.

 

Κάνω περίπου 100-120 χλμ την ημέρα αλλά σε καλούς δρόμους "εκτός πόλης" σε ανοιχτούς δρόμους στα προάστια που δεν έχει πολλά φανάρια και το μηχανάκι καίει λιγότερο.

 

Σκεφτόμουν στην αρχή για PCX 150, και μετά κατέληξα στο NMAX 155 αλλά σκέφτομαι και το Forza300 του 15, και το XMAX300. 

 

Μπορώ να δώσω το πολύ μέχρι 3500-3800€

Όχι SYM!!! Κυρίως μόνο Honda & Yamaha

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, daveathens είπε

Καλησπέρα παιδιά. Είμαι 1.91 στα 120 κιλά. Θέλω να πάρω για διανομή ένα σκούτερ στο οποίο μπορώ να απλώνω τα πόδια μου (πχ NMAX/PXC)

Τι προτείνετε για τα κιλά μου και το ύψος μου; Μέχρι και το Honda Forza 300 έχω σκεφτεί και το XMAX 300.

 

Κάνω περίπου 100-120 χλμ την ημέρα αλλά σε καλούς δρόμους "εκτός πόλης" σε ανοιχτούς δρόμους στα προάστια που δεν έχει πολλά φανάρια και το μηχανάκι καίει λιγότερο.

 

Σκεφτόμουν στην αρχή για PCX 150, και μετά κατέληξα στο NMAX 155 αλλά σκέφτομαι και το Forza300 του 15, και το XMAX300. 

 

Μπορώ να δώσω το πολύ μέχρι 3500-3800€

Όχι SYM!!! Κυρίως μόνο Honda & Yamaha

Sh150

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...