Προς το περιεχόμενο

Τα χειριστήρια DualSense του PS5 υποφέρουν από το «σύνδρομο drifting»


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

όλα τα χειριστήρια (από τις κονσόλες PS ή XBOX) έχουν το φαινόμενο "Drift" στους μοχλούς (Stick) η αιτία είναι ότι χρησιμοποιούν "πολύ φτηνής ποιότητας" υλικό και συγκεκριμένα τα λεγόμενα ποτενσιόμετρα (αν ψάξετε στο e-bay κτλ υπάρχουν πάρα πολύ καλύτερης ποιότητας ποτενσιόμετρα και αν πιάνουν τα χέρια σας ή έχετε φίλο ηλεκτρονικό το ανοίγει , τα αλλάζει και τέλος.

έτσι επισκεύασα ένα XBOX Elite Controller (1) και έτσι θα επισκευάσω και το XBOX Elite Controller (2)

τώρα γιατί δεν βάζουν τα καλά υλικά άγνωστο (δεν είναι και ακριβά...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, Python_Master είπε

Lmao. Γ@μώ τους Ασιάτες που τα φτιάχνουν φτηνιάρικα για να χαλάνε και να πουλάνε κι'άλλα. Φτιάξτε μια κατασκευή της προκοπής ρε! Να αντέχει στον χρόνο. Και ας κάνει και παραπάνω (που κανονικά για τα ~60€ που χρεώνουν δεν θα χρειαζόταν, αλλά μας κοροϊδεύουν ψηλό γαζί).

69€

8 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Γινεται κατι διαφορετικο με το ps5? Πληρωσε καποιος για την αντικατασταση και δεν το ξερουμε??

Τα ξαναλεμε τον Νοεμβριο του '22 που θα ληξουν οι εγγυησεις των πρωτων κονσολων

*Μην γραψετε οτι η sony παρεχει 1 χρονο μονο. Βαριεμαι να ξανα γραφω γιατι δεν ισχυει αυτο μεσα στην Ευρωπη.

Στα χειριστήρια είναι 6 μήνες. Μάλλον δεν τα ξέρεις καλά.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά έχει πέσει η ποιότητα. Έχω controller από το x360 με άπειρο ξύλο και δεν έχει κάνει κιχ. Έχω βρει σε ανακύκλωση 2 controller x360 από κατάστημα που δούλευα και τα είχαν πετάξει που τα είχαν σε demo και τα έλιωναν οι πιτσιρικάδες. Είχε κοπεί απλά το καλώδιο από την χρήση. Τα άνοιξα, άλλαξα καλώδιο, τα καθάρισα και παίζουν άψογα. Καμία υποψία προβληματικού μοχλού ή κουμπιoύ.

 

Στο One s που έχω το ένα ψιλό μαγκώνει το rt αν το κρατάς ώρα πατημένο (πχ racing) αλλά δεν επηρεάζει το gameplay οπότε δεν έχω ασχοληθεί. Το άλλο είναι οκ.

 

Μακάρι η sony να δει το πρόβλημα και να βγάλει κάποιο πρόγραμμα αντικατάστασης ακόμα και εκτός εγγύησης. Είναι κρίμα για τους κατόχους να μην μπορούν να χαρούν την κονσόλα για χαζομάρες. Και μιλάμε για ίσως το κορυφαίο controller αυτή την στιγμή στην αγορά με πολλές δυνατότες. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ChownTuen είπε

Εκτός και αν τρολάρεις, αλλά ρε φίλε seriously πετάς κατά εξακολούθηση οτιδήποτε στον τοίχο αλλά και επίπλεον δεν έχεις καν την μαγκιά να πας αγοράσεις μόνος σου άλλο; 

Πες μου που δουλεύεις να έρθω να έρχομαι να σας το κάνω καλοκαιρινό και να λέω σκάστε, είμαι πελάτης. 

Εκτος και αν τρολαρεις, τι σε νοιαζει εσενα αν η microsoft μου δινει καινουργια controllers και που ξερεις τι σχεση εχω εγω με την εταιρια. Επισης ο παραλληλισμος ειναι ακυρος γιατι δεν σου ζητησε κανεις να ερθεις να σπασεις το μαγαζι μου, οπως και εγω δεν απειλησα την MS να μου στειλει καινουργιο, απλα αποφασιζουν να το κανουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, music_lover είπε

Ζητάτε καλύτερης ποιότητας χειριστήριο και καλά κάνετε. Είστε όμως διατεθειμένοι να πληρώσετε περισσότερα χρήματα για αυτό? Τα χειριστήρια όλων (ναι όλων δλδ και ND και MS και SONY) των εταιρειών πάσχουν από το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μια αύξηση της ποιότητας τους όμως θα επιφέρει αντίστοιχα και μια αύξηση της τιμής τους που πολύ αμφιβάλλω ότι θέλετε να πληρώσετε. Και όχι, 60 και 70 ευρώ δεν είναι πολλά για ένα χειριστήριο. Πολλά είναι τα 180 ευρώ που ζητάει η MS για το Elite που πάσχει από το ίδιο πρόβλημα παρά την υψηλή τιμή του, εκεί ναι, κράζω και εγώ.

Ενα δεδομενο προβλημα που παρουσιαζεται σε 9/10 χειριστηρια μετα απο ενα χρονο η και λιγοτερο δεν ειναι ζητημα πολυτελειας ειναι ζητημα ελαττωματος και η εταιρια πρεπει να βρει τροπο να το λυσει κανονικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fanboy είπε

Στα χειριστήρια είναι 6 μήνες. Μάλλον δεν τα ξέρεις καλά.

Ακόμα και στο mm αναφέρει "εγγύηση" 1 έτους κατασκευαστή. Τελικά μήπως δεν ξέρετε ως καταναλωτές τα δικαιώματα σας? 

https://www.mediamarkt.gr/product/gaming/apogeiose-tin-gaming-empeiria/aksesouar-ps5/sony-ps5-dualsense/1530290

43 λεπτά πριν, Necrogeddon είπε

Εκτος και αν τρολαρεις, τι σε νοιαζει εσενα αν η microsoft μου δινει καινουργια controllers και που ξερεις τι σχεση εχω εγω με την εταιρια. Επισης ο παραλληλισμος ειναι ακυρος γιατι δεν σου ζητησε κανεις να ερθεις να σπασεις το μαγαζι μου, οπως και εγω δεν απειλησα την MS να μου στειλει καινουργιο, απλα αποφασιζουν να το κανουν

Μάλλον δεν αναφέρεις την χρήση που τους κάνεις 😊

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Poexania είπε

Ενα δεδομενο προβλημα που παρουσιαζεται σε 9/10 χειριστηρια μετα απο ενα χρονο η και λιγοτερο δεν ειναι ζητημα πολυτελειας ειναι ζητημα ελαττωματος και η εταιρια πρεπει να βρει τροπο να το λυσει κανονικα.

Ένα ποσοστό αστοχίας 90% δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Το 9 στα 10 είναι υπερβολή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Necrogeddon είπε

Κωλογυφτοι εκει στην SONY. 13 χρονια με χειριστηρια XBOX, ποσες φορες τα εχω εκσφενδονισει σε τοιχο και κατεληγαν με σπασμενα sticks και σκανδαλες και με το που επικοινωνουσα με εξυπηρετηση microsoft, οχι απλα μου εστελναν καινουργιο, αλλα παντα πληρωναν και την κουριερ (παραλαβη / παραδοση)

πεταξες χειριστηριο στον τοιχο επειδη εφαγες γκολ απο τον μεσι στο 89 και με υποψια οφσαιντ...

και μας λες οτι ηρθαν στο πηρανε και μαλιστα σου στειλανε αλλο καινουργιο και ολα αυτα χωρις χρεωση.

μαλιστα, μετα ξυπνησες ή απλα αλλαξες πλευρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Ακόμα και στο mm αναφέρει "εγγύηση" 1 έτους κατασκευαστή. Τελικά μήπως δεν ξέρετε ως καταναλωτές τα δικαιώματα σας? 

https://www.mediamarkt.gr/product/gaming/apogeiose-tin-gaming-empeiria/aksesouar-ps5/sony-ps5-dualsense/1530290

Μάλλον δεν αναφέρεις την χρήση που τους κάνεις 😊

Ο κάτοχος ενός δικαιώματος, είναι αυτός που θα αποφασίσει για την άσκηση ή μη άσκηση αυτού, όποιος δλδ δεν θέλει να ασκήσει το νόμιμο δικαίωμα του για 2 έτη υποχρεωτική ευρωπαϊκή εγγύηση προϊόντος τεχνολογίας, μεγειά του με χαρά του, είναι και αυτό δικαίωμα του, μην βγαίνει όμως να κατηγορεί άλλους μετά επειδή ο ίδιος δεν το άσκησε. Μαθαίνουμε λοιπόν τα νόμιμα δικαιώματα μας και τα ασκούμε, αν δεν μας τα επιτρέπουν τότε τα διεκδικούμε ή τα απαιτούμε. Όποιος θέλει μπορεί να αποδεχθεί και μηδενική εγγύηση, δικαίωμα (και πρόβλημα) του και αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, music_lover είπε

Ο κάτοχος ενός δικαιώματος, είναι αυτός που θα αποφασίσει για την άσκηση ή μη άσκηση αυτού, όποιος δλδ δεν θέλει να ασκήσει το νόμιμο δικαίωμα του για 2 έτη υποχρεωτική ευρωπαϊκή εγγύηση προϊόντος τεχνολογίας, μεγειά του με χαρά του, είναι και αυτό δικαίωμα του, μην βγαίνει όμως να κατηγορεί άλλους μετά επειδή ο ίδιος δεν το άσκησε. Μαθαίνουμε λοιπόν τα νόμιμα δικαιώματα μας και τα ασκούμε, αν δεν μας τα επιτρέπουν τότε τα διεκδικούμε ή τα απαιτούμε. Όποιος θέλει μπορεί να αποδεχθεί και μηδενική εγγύηση, δικαίωμα (και πρόβλημα) του και αυτό.

καλα αμα φυγει απο το εξαμηνο το πραγμα δυσκολα. ειναι το σημειο που πρεπει ο αγοραστης να αποδειξει οτι το προβλημα υπηρχε ηδη στην συσκευη.

π.χ αγοραζω ενα mp3 και στους 11 μηνες δεν φορτιζει. πιαστο το αυγο και κουρεψτο.

το πιο πιθανο ειναι να σου πουνε οτι εχωσες κατι μεσα που δεν επρεπε, το φορτισες με λαθος καλωδιο, το εβαλες στον ηλιο, το εβαλες στον φουρνο ...αστα να πανε.

αν το προβλημα βγει στο μεχρι στο εξαμηνο εκει εισαι κομπλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Makatsoras είπε

καλα αμα φυγει απο το εξαμηνο το πραγμα δυσκολα. ειναι το σημειο που πρεπει ο αγοραστης να αποδειξει οτι το προβλημα υπηρχε ηδη στην συσκευη.

π.χ αγοραζω ενα mp3 και στους 11 μηνες δεν φορτιζει. πιαστο το αυγο και κουρεψτο.

το πιο πιθανο ειναι να σου πουνε οτι εχωσες κατι μεσα που δεν επρεπε, το φορτισες με λαθος καλωδιο, το εβαλες στον ηλιο, το εβαλες στον φουρνο ...αστα να πανε.

αν το προβλημα βγει στο μεχρι στο εξαμηνο εκει εισαι κομπλε.

Θα αποδεχθείς δλδ ότι δικαιολογία σου πει το τοπικό σέρβις για να αποφύγει την χρέωση, δεκτό, όχι όμως από εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, music_lover είπε

Θα αποδεχθείς δλδ ότι δικαιολογία σου πει το τοπικό σέρβις για να αποφύγει την χρέωση, δεκτό, όχι όμως από εμένα.

βεβαια υπαρχει και η αλλη πλευρα.

πηρα για την γυναικα ενα ρολοι δωρο (με πονεσε 1450 ευρω!) πριν τρια χρονια.

καπου στον δευτερο χρονο πηρε υγρασια, το πηγαμε στο καταστημα που το πηραμε (γνωστη αλυσιδα εδω στην Γερμανια), το πηρανε, το τσεκαρανε και σε 5 μερες μας πηραν τηλεφωνο και μας ειπανε να παμε να παραλαβουμε ενα καινουργιο. Δεν υπηρχε καμια δικαιολογια να παρει υγρασια εκτος και αν γυναικα μου εκανε καταδυσεις....

τετοιο πραγμα δεν επαιζει, οποτε ολα καλα. αν ηταν τωρα κανενα ρολογακι των 50 ευρω δεν ξερω και αν ειχα και την ορεξη να μπω σε αυτην διαδικασια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, kostas2005gr είπε

Πες τα ρε φήλαι!

Αντύ να πρωτιμάμαι τα ΕΛληνηκά προϊώντα!

Αφίστε τα PS5 κε πιάστε τα πεντόβολα!!!!!1

 Μάλλον drifting problems έχει (και) το πληκτρολόγιό σου, εκτός αν.....

 

 

Επεξ/σία από eemix
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...