Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere) v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 24/4/2022 στις 8:43 ΠΜ, SeriesX είπε

Με 70% το fan της καρτας, και +75 στον πυρηνα εχω τα εξης σε 4Κ, RTX, DLSS:

- WD LEGION, 1995-2050 mhz (on average 2020mhz)

- Cyberpunk, 1950 mhz. 

- Control 4K + RTX (without DLSS) στα 1860-1920 mhz (on average 1880 mhz)

Το Power Limit στην καρτα ειναι κλειδωμενο στο 100% (δεν το πειραζεις) 

Αρα δεν εισαι σε 4k. Κλείσε το dlss και try again. Σε 3090 με 500w limit μεχρι και στα 1600mhz εχω πεσει (metro exodus). Τα 1995 που τερματιζουν οι περισσοτερες στοκ μονο σε 1440p χωρίς rt θα τα δεις. 2100 σε 4k με η και χωρις RT δυσκολο, θες πανω απο 500w power limit 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Τραγικές καταναλώσεις για να παίζεις παιχνιδάκια.

Στις νέες GPU θα βάζουμε PL στο 50% για να έχουμε επιδόσεις 3090 με χαμηλή κατανάλωση :P

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/5/2022 στις 3:42 ΜΜ, Acmilangr2 είπε

Στις νέες GPU θα βάζουμε PL στο 50% για να έχουμε επιδόσεις 3090 με χαμηλή κατανάλωση :P

 

Δεν μπορω να καταλαβω τον χαμο που γινεται με τις καταναλωσεις. Δηλαδη, τα γρηγορα αυτοκινητα δεν καινε πιο πολυ απο ενα νορμαλ ιχ χαμηλου κυβισμου? Αν θες να πας πιο γρηγορα, θα καψεις και παραπανω.

Το θεμα ειναι να βγουν καρτες σε ολο το φασμα των αναλυσεων, για να καλυψει αυτους που θελουν να παιζουν σε 1080, αλλα και αυτους που θελουν να παιζουν σε 4κ/8κ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Δεν μπορω να καταλαβω τον χαμο που γινεται με τις καταναλωσεις. Δηλαδη, τα γρηγορα αυτοκινητα δεν καινε πιο πολυ απο ενα νορμαλ ιχ χαμηλου κυβισμου? Αν θες να πας πιο γρηγορα, θα καψεις και παραπανω.

Το θεμα ειναι να βγουν καρτες σε ολο το φασμα των αναλυσεων, για να καλυψει αυτους που θελουν να παιζουν σε 1080, αλλα και αυτους που θελουν να παιζουν σε 4κ/8κ

Μόνο στα πλαίσια της βελτίωσης τεχνολογίας, μικρότερης ολοκλήρωσης κλπ.

Αύξηση επιδόσεων με σταθερή κατανάλωση /κόστος.

Άμα είναι να τα πηγαίνουμε 1:1, βράσε τους (και κλάψε μας).

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Μόνο στα πλαίσια της βελτίωσης τεχνολογίας, μικρότερης ολοκλήρωσης κλπ.

Αύξηση επιδόσεων με σταθερή κατανάλωση /κόστος.

Άμα είναι να τα πηγαίνουμε 1:1, βράσε τους (και κλάψε μας).

 

Εγώ πιστεύω ότι στις ίδιες αναλύσεις και στις ίδιες επιδόσεις/fps η κατανάλωση θα είναι καλύτερη. Τώρα, το ότι το tdp θα είναι μεγαλύτερο, θα είναι στο χέρι σου να βάλεις cap ή να το εξαντλήσεις 

Το διάβασα κάπου και στο reddit. Γενικά, και την δικιά μου 3070, πρώτα τρώω throttle λόγω power. Οπότε προτιμώ να έχω παραπάνω περιθώριο, αν ποτέ το προτιμήσω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/5/2022 στις 2:00 ΜΜ, SabotazNic είπε

Δεν μπορω να καταλαβω τον χαμο που γινεται με τις καταναλωσεις. Δηλαδη, τα γρηγορα αυτοκινητα δεν καινε πιο πολυ απο ενα νορμαλ ιχ χαμηλου κυβισμου? Αν θες να πας πιο γρηγορα, θα καψεις και παραπανω.

Το θεμα ειναι να βγουν καρτες σε ολο το φασμα των αναλυσεων, για να καλυψει αυτους που θελουν να παιζουν σε 1080, αλλα και αυτους που θελουν να παιζουν σε 4κ/8κ

όπως ειπε και  ο πέτρος αν είναι να γίνει 1:1  τότε η τεχνολογία είναι εντελώς στάσιμη

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Chernobylite RT DLSS vs FSR benchmarks από μένα..Θα ακολουθήσουν κι' άλλες μετρήσεις και με περισσότερα συστήματα. Σκοπός μου είναι να αναφέρονται όλες οι λεπτομέρειες(Driver settings, OS build, Game mode on/off, HAGS on/off κλπ). Επίσης θα αναφέρεται ακριβώς που είναι το benchmark scene.

Θα ακολουθήσει βίντεο με σύγκριση DLSS και FSR σε ποιότητα εικόνας.

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

NVIDIA GeForce RTX 30 Lite Hash Rate (LHR) has been fully unlocked

''The new LHR unlock only works on Windows operating system and only supports DaggerHashimoto (Etash) algorithm.''

Το έβαλα για λίγο να δω πως πάει η δικιά μου, χωρίς tuning 114mh/s βγάζει! Φαντάζομαι αν την πειράξω λίγο σε UV ότι θα πάει πιο πάνω
image.png.a2534e99a16f59d1d93693a952ac1f47.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...