Προς το περιεχόμενο

Ψευδή χαρακτηριστικά προιόντος


Filalithis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, arispz είπε

Ξεκινάμε απο τα απλά .... γράμματα δεν ξέρεις να διαβάσεις ;;;;; Μια προεργασία δεν έκανες μέσω internet?!! Μα καλά ακόμα πιστεύετε τι λένε οι πωλητές στα καταστήματα ;;;; Ήμαρτον εν έτη 2021!!!!!! Καλά σας κάνουν ....... και μετά ψάχνετε συνήγορο του καταναλωτή κλπ κλπ !!!!!! 

μάλλον είσαι κουρασμένος και δεν κατάλαβες ότι στο internet σου και στο site της εταιρίας είναι το λάθος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Έγινε λάθος. Λίγο εσύ, λίγο αυτοι. Το ειδες, το αναγνώρισαν και παίρνεις τα λεφτά σου σε πιστωτικό για νέα αγορά. Εμένα όλα σωστά μου φαίνονται. Πρέπει να αναγνωρίσεις και το μερίδιο ευθύνης που σου αναλογεί και αυτό που σου προσφέρουν για μένα είναι αρκετά τίμιο. Ήθελα να ρωτήσω αν η τιμή είχε πέσει σήμερα κατά πολύ του προϊόντος θα δεχτούν να πάρεις λιγότερα χρήματα? Πώς απαιτείς να λάβεις και τις εκπτώσεις τις τότε περιόδου?

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
48 λεπτά πριν, Filalithis είπε

μάλλον είσαι κουρασμένος και δεν κατάλαβες ότι στο internet σου και στο site της εταιρίας είναι το λάθος

Μάλλον δεν κατάλαβες ότι έπρεπε να googlΆρης το μοντέλο και να είσαι προετοιμασμένος να διαφωνήσεις με κάθε μ.... που θα σου πει ο πωλητής !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελπίζω να πήρες ένα μάθημα,διότι η πληροφορία είναι κάτι πολύ ακριβό, όσα λεφτά κι αν έχει κάποιος η άγνοια μπορεί να τον καταστήσει θύμα, κι όταν πας να διαθέσεις τόσο πολλά χρήματα για τηλεόραση, πρέπει να ψαχτείς πολύ σοβαρά για το προϊόν που παίρνεις. Οι πωλητές είναι απλώς υπάλληλοι και στ@@ τους κι όλλας το λάθος τους. Εσύ όμως εκτός του ότι δεν έψαξες καλά, ζητάς κι αλλαγή προϊόντος μετά από 3 μήνες. Δεν υπάρχει οίκτος και έλεος όταν έχεις να κάνεις εμπορική συναλλαγή, απλά δέξου το λάθος σου, ανέλαβε την ευθύνη σου και προχώρα τη ζωή σου. Αν θέλεις τη γνώμη μου, εφόσον πήρες 55€, βάλε αγγελία την τηλεόραση 50€ κάτω από όσο το πήρες, κι εφόσον ήταν και μπλακ φραιντει φαντάζομαι η τιμή θα είναι δελεαστική για 3 μηνών τηλεόραση. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου μετά απο τρείς μήνες δέχονται ετσι αδιαμαρτύρητα την επιστροφή παρότι είναι ξεκάθαρα παράλειψη τους οτι αναφέρουν 100hz(γιατι HDMI 2.1 δεν αναφέρει πουθενά) τυχερός είσαι.

Βέβαια και η LG αναφέρει 50hz αλλα Truemotion 100για ρυθμό ανανέωσης, οπότε παίζει να βασιστούν εκει και να κάνουν την πάπια.

Γενικά απο την πλευρά τους μια χαρά τους βλέπω, αναγνωρίζουν το λάθος και σου δίνουν και επιστροφή των χρημάτων. Αν πιέσεις λίγο να τα πάρεις και μετρητά, (που θα τα πάρεις με λιιιγη γκρίνια) τότε είναι παραπάνω απο εντάξει απέναντι σου. 

Το οτι την πήρες Black Friday τι σημασία έχει για το θέμα/πρόβλημα. Δηλαδή αν τώρα την είχαν καλύτερη τιμή απο οταν την αγόρασες, θα έπρεπε να σου γυρίσουν τα χρήματα που κοστίζει τώρα; Η οποια επιστροφή γίνεται με βάση την τιμή αγοράς, τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία.

Μίλα με συνήγορο, μίλα με κατάστημα (σαν άνθρωπος και οχι σαν ορκ) και θα βγάλεις άκρη. Αν δε βγάλεις, μίλα περισσότερο με τον συνήγορο :P 

Επίσης για οοοολους εσάς που σε οοοοολα αυτα τα θέματα βγαίνετε και μας λέτε την άποψη σας για το κάθε κατάστημα, δεν είναι οτι δε μας νοιάζει. Είναι οτι δε μας νοιάζει καθόλου. Αν δε σας αρέσει κάποιο κατάστημα, το κρατάτε για τον εαυτό σας, αν σας κοροίδεψαν κάνετε καταγγελίες. Το ίδιο πανυγήρι κάθε φορα έχει καταντήσει αηδία.

ΚαΙ ΕΓω ΕιΧΑ ΠΑρειΜΑιαΦοραΑΠΟΙΣΟΠ. ΙΟΥΥΥΥ ΚΛΕΦΤεσσ. 

Δεν.νοιάζει.κανεναν

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω οι περισσότεροι μιλάτε αγνοώντας το νόμο. Όχι, δεν εξαντλείται η υποχρέωση του εμπόρου στο να γυρίσει τα χρήματα πίσω. Ακόμα κι έτσι, σε ενδεχόμενη καταγγελία θα φάει πρόστιμο. Και ναι, έχει σημασία ότι ήταν black Friday γιατί ο πελάτης είχε την ευκαιρία να αγοράσει τη συσκευή που ήθελε σε τιμή προσφοράς και αυτοί του τη στέρησαν με την παραπλανητική περιγραφή του προϊόντος. Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να του ανταλλάξουν την τηλεόραση που του έδωσαν με αυτή που του υποσχέθηκαν τη στιγμή της παραγγελίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, andreasl είπε

Νομίζω οι περισσότεροι μιλάτε αγνοώντας το νόμο. Όχι, δεν εξαντλείται η υποχρέωση του εμπόρου στο να γυρίσει τα χρήματα πίσω. Ακόμα κι έτσι, σε ενδεχόμενη καταγγελία θα φάει πρόστιμο. Και ναι, έχει σημασία ότι ήταν black Friday γιατί ο πελάτης είχε την ευκαιρία να αγοράσει τη συσκευή που ήθελε σε τιμή προσφοράς και αυτοί του τη στέρησαν με την παραπλανητική περιγραφή του προϊόντος. Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να του ανταλλάξουν την τηλεόραση που του έδωσαν με αυτή που του υποσχέθηκαν τη στιγμή της παραγγελίας.

φιλε δεν εχεις καταλάβει οτι του έδωσαν 50€ και του έκλεισαν το στομα, αν πει κατι τωρα θα πουν οτι εκεινοι απο την πλευρα τους μίλησαν με τον πελάτη ο οποίος συμβιβάστηκε με αυτη τη λυση. Ο φίλος μας απο την αρχη ως το τέλος τα εκανε ολα λάθος. Εγω δεν μπορω να καταλαβω, αφου ήξερε το ινσομνια, γιατι δεν ρώτησε απο πριν, και μας ρωτάει κατόπιν εορτής; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greekfragma είπε

εγώ πάντως αν είχα χρόνο και ήμουν το eshop δε θα με χάλαγε να βγάλω καμιά 10αριά τηλεοράσεις σα του φίλου από τα σπασμένα, τσιμπώντας αποζημίωση από δημοσιεύσεις ηλεκτρονικές που άνετα σηκώνουν νομικές ενέργειες για συκοφαντική δυσφήμιση.

Είναι στην ίδια κατεύθυνση της αλητείας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, andreasl είπε

Νομίζω οι περισσότεροι μιλάτε αγνοώντας το νόμο. Όχι, δεν εξαντλείται η υποχρέωση του εμπόρου στο να γυρίσει τα χρήματα πίσω. Ακόμα κι έτσι, σε ενδεχόμενη καταγγελία θα φάει πρόστιμο. Και ναι, έχει σημασία ότι ήταν black Friday γιατί ο πελάτης είχε την ευκαιρία να αγοράσει τη συσκευή που ήθελε σε τιμή προσφοράς και αυτοί του τη στέρησαν με την παραπλανητική περιγραφή του προϊόντος. Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να του ανταλλάξουν την τηλεόραση που του έδωσαν με αυτή που του υποσχέθηκαν τη στιγμή της παραγγελίας.

Οπότε προτίμησε την φτηνότερη. Να μας πει και ποιο μοντέλο ήθελε να πάρει και πόσο κόστιζε. Πάντως μετά από 3 μήνες, ακόμα και ο συνήγορος καταναλωτή θα γελάσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, andreasl είπε

Νομίζω οι περισσότεροι μιλάτε αγνοώντας το νόμο. Όχι, δεν εξαντλείται η υποχρέωση του εμπόρου στο να γυρίσει τα χρήματα πίσω

Για παρέπεμψε με στον νόμο που απαιτεί από τον έμπορο να προβεί σε έξτρα κινήσεις από τη στιγμή που έχει συμφωνήσει στην επιστροφή του ακεραίου ποσού της αγοράς, γιατί ομολογώ ότι αγνοω τον νόμο, αλλά όχι τη λογική.

ΚΑΜΙΑ σημασία δεν έχει ότι ήταν περίοδος προσφορών, μα απολύτως καμία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Αφου μετά απο τρείς μήνες δέχονται ετσι αδιαμαρτύρητα την επιστροφή παρότι είναι ξεκάθαρα παράλειψη τους οτι αναφέρουν 100hz(γιατι HDMI 2.1 δεν αναφέρει πουθενά) τυχερός είσαι.

Βέβαια και η LG αναφέρει 50hz αλλα Truemotion 100για ρυθμό ανανέωσης, οπότε παίζει να βασιστούν εκει και να κάνουν την πάπια.

Γενικά απο την πλευρά τους μια χαρά τους βλέπω, αναγνωρίζουν το λάθος και σου δίνουν και επιστροφή των χρημάτων. Αν πιέσεις λίγο να τα πάρεις και μετρητά, (που θα τα πάρεις με λιιιγη γκρίνια) τότε είναι παραπάνω απο εντάξει απέναντι σου. 

Το οτι την πήρες Black Friday τι σημασία έχει για το θέμα/πρόβλημα. Δηλαδή αν τώρα την είχαν καλύτερη τιμή απο οταν την αγόρασες, θα έπρεπε να σου γυρίσουν τα χρήματα που κοστίζει τώρα; Η οποια επιστροφή γίνεται με βάση την τιμή αγοράς, τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία.

Μίλα με συνήγορο, μίλα με κατάστημα (σαν άνθρωπος και οχι σαν ορκ) και θα βγάλεις άκρη. Αν δε βγάλεις, μίλα περισσότερο με τον συνήγορο :P 

Επίσης για οοοολους εσάς που σε οοοοολα αυτα τα θέματα βγαίνετε και μας λέτε την άποψη σας για το κάθε κατάστημα, δεν είναι οτι δε μας νοιάζει. Είναι οτι δε μας νοιάζει καθόλου. Αν δε σας αρέσει κάποιο κατάστημα, το κρατάτε για τον εαυτό σας, αν σας κοροίδεψαν κάνετε καταγγελίες. Το ίδιο πανυγήρι κάθε φορα έχει καταντήσει αηδία.

ΚαΙ ΕΓω ΕιΧΑ ΠΑρειΜΑιαΦοραΑΠΟΙΣΟΠ. ΙΟΥΥΥΥ ΚΛΕΦΤεσσ. 

Δεν.νοιάζει.κανεναν

Αν κοιτάξεις καλύτερα την αναλυτική περιγραφή στο 7ο χαρακτηριστικό από το τέλος θα δεις οτι γράφει και για hdmi 2.1.Επίσης δεν συμφώνησα τίποτα από τις προσφορές τις εταιρίας και επισημαίνω ότι είχα μια πολιτισμένη κουβέντα με τους ανθρώπους με λόγο και αντίλογο .Τέλος πάντων σας ευχαριστώ όλους για αυτήν την όμορφη συζήτηση ,ήταν εποικοδομητική και κατάλαβα και εγώ κάποια πράγματα...θα δω τι θα κάνω τελικά.Σας ευχαριστώ!   

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Filalithis είπε

Αν κοιτάξεις καλύτερα την αναλυτική περιγραφή στο 7ο χαρακτηριστικό από το τέλος θα δεις οτι γράφει και για hdmi 2.1.Επίσης δεν συμφώνησα τίποτα από τις προσφορές τις εταιρίας και επισημαίνω ότι είχα μια πολιτισμένη κουβέντα με τους ανθρώπους με λόγο και αντίλογο .Τέλος πάντων σας ευχαριστώ όλους για αυτήν την όμορφη συζήτηση ,ήταν εποικοδομητική και κατάλαβα και εγώ κάποια πράγματα...θα δω τι θα κάνω τελικά.Σας ευχαριστώ!   

Ναι έχεις δίκιο τώρα το είδα. Απο κάτω στα χαρακτηριστικά δεν το γράφει και το προσπέρασα. Γενικά μην παραλήψεις την καταγγελία, κάντη, μόνο κερδισμένος μπορείς να βγείς, και συνέχισε να τους πιέζεις, αλλα η αλήθεια ειναι οτι το διάστημα των τριών μηνών ειναι μεγάλο. Έχει μπερδέψει η δουλειά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τηλεφωνο παροχης συμβουλων ινσομνια ποιο ειναι? και τι κωδικο στελνω?

αν και θα κλειδωσει το θεμα, δεν υπαρχει καμια δυνατοτητα περαιτερω πιεσης που νομιζετε μερικοι και επισης οταν θα λετε για νομους κτλ να τους παραθετετε κιολας, επισης προιοντα προσφορων πολλες φορες δεν επιστρεφονται και ειναι στη διακριτικη ευκαίρια του καταστηματος να το δεχτει πισω σε ευλογο χρονικο διαστημα. Ο καιρος που θα πληρωνει ο ελληνας οπως στο εξωτερικο ειναι πολυ κοντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...