Προς το περιεχόμενο

Η Rockstar ευχαριστεί παίκτη του GTA Online, για τη βελτίωση των χρόνων φόρτωσης του παιχνιδιού


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Το επίσημο update είναι διαθέσιμο από σήμερα, 16 Μαρτίου, και ήδη οι παίκτες αναφέρουν τεράστιες βελτιώσεις

H Rockstar Games επιβεβαίωσε με δηλώσεις της προς το PC Gamer πως η λύση που βρήκε ένας φίλος του GTA Online για τους απογοητευτικά μεγάλους χρόνους φόρτωσης του παιχνιδιού αποτέλεσε τη βάση για το επίσημο patch που κυκλοφόρησε η εταιρία.

Στις αρχές του Μαρτίου, ο tostercx, χρήστης του Github, γνωστός και ως t0st, ισχυρίστηκε πως είχε ανακαλύψει έναν τρόπο να μειώσει τους χρόνους φόρτωσης του GTA Online έως και 70 τοις εκατό. Δεν περιορίστηκε στον ισχυρισμό, όμως, καθώς διέθεσε και ένα fix, διευκρινίζοντας όμως πως ήταν μια δική του προσπάθεια, χωρίς επίσημη υποστήριξη.

Για όσους ενδιαφέρονται για τις τεχνικές παραμέτρους μιας τέτοιας προσπάθειας, ο tostercx δημοσίευσε και μια λεπτομερή ανάλυση του προβλήματος και του πώς προσέγγισε τη λύση του. Πρόκειται για μια αρκετά τεχνική ανάρτηση, όμως με δυο λόγια την επιβράδυνση προκαλούσε "ένα bottleneck στον επεξεργαστή κατά την εκκίνηση του GTA Online", πρόβλημα το οποίο, κατά την εκτίμηση του ίδιου, "λογικά δεν θα απαιτούσε πάνω από μία ημέρα για να το επιλύσει ένας προγραμματιστής".

Στην πραγματικότητα, πήρε περισσότερο χρόνο, όμως η Rockstar επιβεβαίωσε πως οι διαπιστώσεις του tostercx είναι ακριβείς και ότι θα προχωρούσε στην άμεση ενσωμάτωσή τους στο patch, όπως και συνέβη.

"Μετά από διεξοδικό έλεγχο, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως ο χρήστης t0st κατόρθωσε, πράγματι, να αποκαλύψει μια πτυχή του κώδικα του παιχνιδιού που επηρέαζε τους χρόνους φόρτωσης στην έκδοση για PC του GTA Online, στοιχείο που επιδέχεται βελτίωσης", ανέφερε στη δήλωσή της η εταιρία. "Ως αποτέλεσμα αυτών των ελέγχων, προχωρήσαμε σε ορισμένες αλλαγές οι οποίες θα εφαρμοστούν μέσω της επικείμενης ενημέρωσης του τίτλου".

Ο tostercx, από την πλευρά του, ενημέρωσε πως επιβραβεύτηκε με 10.000 δολάρια, μέσω του προγράμματος Bug Bounty της Rockstar, που ανταμείβει όσους εντοπίζουν αστοχίες στον κώδικα. Συνήθως, οι αμοιβές αυτές περιορίζονται σε όσους εντοπίζουν στοιχεία που αφορούν ζητήματα ασφαλείας ή προστασίας της ιδιωτικότητας των χρηστών στα online παιχνίδια της Rockstar, όμως το στούντιο αποφάσισε να επιβραβεύσει "κατ' εξαίρεση" το χρήστη σε αυτή την περίπτωση. Η Rockstar επιβεβαίωσε στις δηλώσεις της στο PC Gamer πως το ποσό, πράγματι, θα καταβληθεί.  


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ετσι πρεπει να λειτουργει παντα το τριγωνο εταιρια- κοινοτητα- παιχτες. Μπραβο σε ολες τις πλευρες. Κανονικα θα επρεπε να γινονται πολυ πιο συχνα τετοια περιστατικα, τα οποια περα της τεχνικης πλευρας, εχουν κ καθαρα κοινωνικη/ ανθρωπινη. Αυτα ειναι σωστα παραδειγματα συνεργασιας που προτρεπουν τα παιδια/ εφηβους σε πραγματικη αναμειξη με τον προγραμματισμο κ τους ερασιτεχνες να συνεχιζουν να προσφερουν. Μπραβο ξανα.

Επεξ/σία από SilverMachine
  • Like 17
  • Thanks 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πούμε και το full story ότι το συγκεκριμένο patch ναι μεν έφτιαξε το πρόβλημα σε pc, αλλά χάλασε το game σε αρκετές κονσόλες.. 
Έκανα το patch προχθές και όντως ο χρόνος έχει βελτιωθεί αρκετά. 2:30 λεπτά για full load από desktop, και εναλλαγή από single player σε online πήρε μόλις 0:55. Το έχω εγκατεστημένο σε απλό σκληρό, ενδεχομένως σε SSD ο χρόνος να είναι ακόμα καλύτερος.

Ανέβασα και ένα σχετικό βίντεο με το πόσο χρόνο πήρε να κάνει load από desktop.

Spoiler

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, SilverMachine είπε

Ετσι πρεπει να λειτουργει παντα το τριγωνο εταιρια- κοινοτητα- παιχτες. Μπραβο σε ολες τις πλευρες. Κανονικα θα επρεπε να γινονται πολυ πιο συχνα τετοια περιστατικα, τα οποια περα της τεχνικης πλευρας, εχουν κ καθαρα κοινωνικη/ ανθρωπινη. Αυτα ειναι σωστα παραδειγματα συνεργασιας που προτρεπουν τα παιδια/ εφηβους σε πραγματικη αναμειξη με τον προγραμματισμο κ τους ερασιτεχνες να συνεχιζουν να προσφερουν. Μπραβο ξανα.

Αμα δεν συνεβαινε αυτο το περιστατικο με το παιδι που βρηκε λυση στο προβλημα δεν νομιζω να εκανε κατι η rockstar. Just saying.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, ulb είπε

Τόσοι υπάλληλοι, τόσα λεφτά και ήρθε ένας τύπος από το πουθενά, έφτιαξε μόνος ότι δεν κατάφεραν αυτοί να φτιάξουν τόσα χρόνια και αντί να τον προσλάβουν, να του δώσουν δουλειά του έδωσαν ψίχουλα.

Όσο αφορά την τελευταία παράγραφο, είναι για γέλια οι τύποι. Λες και του έκαναν χάρη να πούμε. Ξεφτίλες! 

Εχεις δικαιο.. επρεπε να του δωσουν τουλαχστον 1m

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, SilverMachine είπε

Ετσι πρεπει να λειτουργει παντα το τριγωνο εταιρια- κοινοτητα- παιχτες. Μπραβο σε ολες τις πλευρες. Κανονικα θα επρεπε να γινονται πολυ πιο συχνα τετοια περιστατικα, τα οποια περα της τεχνικης πλευρας, εχουν κ καθαρα κοινωνικη/ ανθρωπινη. Αυτα ειναι σωστα παραδειγματα συνεργασιας που προτρεπουν τα παιδια/ εφηβους σε πραγματικη αναμειξη με τον προγραμματισμο κ τους ερασιτεχνες να συνεχιζουν να προσφερουν. Μπραβο ξανα.

αρκει βεβαια να μην "απειλει" τα κερδη της εταιρειας. αλλιως στελνει τους μπραβους της για να εκφοβισουν την μανα του modder.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, ulb said:

Τόσοι υπάλληλοι, τόσα λεφτά και ήρθε ένας τύπος από το πουθενά, έφτιαξε μόνος ότι δεν κατάφεραν αυτοί να φτιάξουν τόσα χρόνια και αντί να τον προσλάβουν, να του δώσουν δουλειά του έδωσαν ψίχουλα.

Όσο αφορά την τελευταία παράγραφο, είναι για γέλια οι τύποι. Λες και του έκαναν χάρη να πούμε. Ξεφτίλες! 

προφανως ειναι για γελια

αν ηταν η blizzard θα του εκανε βαν το λογαριασμο γιατι τολμησε να επεμβει στο κωδικα

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και λιγα του δοσαν του παιδιου τοσο καιρο το παιχνιδι ειναι πανω δεν μπορουσαν να βρουν κατι;
τωρα μαλιστα τωρα μπορεις να παιξεις σαν ανθρωπος ...:)

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φταιει αυτος τωρα να δημιουργησει μεσα στον κωδικα ενα cheat engine για το online χωρις να το υποψιαστουν τα ξεφτερια της Rockstar ? Αφου εδω δεν καταφεραν να λυσουν ενα απο τα πιο μακροχρονια προβληματα του παιχνιδιου , για να το εντοπισουν αυτο θα κανουν κατι δεκαετιες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gekatsou είπε

open source είναι ;

Όχι ειναι κλειστός κώδικας , αλλά ο dev είναι πολύ έξυπνος , χοντρικά εντόπισε την κακή χρήση πόρων μεσω windows task manager , πήρε το κομμάτι αυτό των 4 λεπτων κακής διαχείρησης-bottleneck  , το έριξε μεσα σε ενα open source profiler που είναι δωρεάν διαθέσιμος http://lukestackwalker.sourceforge.net , και έπειτα με ψάξιμο εντόπισε την "πατάτα" που άφησαν οι devs της rockstar τόσο καιρό.

 

21 λεπτά πριν, bomberb17 είπε

Μάλλον κάποιος στη Rockstar έχασε τη δουλειά του..

Ποιός και γιατί ; Αφού τόσο καιρό το ήξεραν το κομμάτι που δούλευε έτσι και δεν ασχολήθηκε κανείς.

Για τον dev που το πάτσαρε , brilliant χειρισμος κοινών εργαλείων βασικά, και μπράβο του. Αυτόν θα τον προσλάμβανα χτες που λέμε , για να "χτενίζει" κώδικα που έχει κακό optimization , φαντάσου δηλαδη να έχει το source code στα χέρια του τι θα μπορούσε να κάνει.

2 ώρες πριν, Extinction είπε

Να πούμε και το full story ότι το συγκεκριμένο patch ναι μεν έφτιαξε το πρόβλημα σε pc, αλλά χάλασε το game σε αρκετές κονσόλες.. 

Σε αυτό δεν φταίει ο αρχικός dev που ξεκίνησε την διόρθωση , βασικά το φταίξιμο παει στους devs της rockstar με τον τρόπο που ενσωμάτωσαν το patch -λογικά θα διορθωθεί μεσα στις επόμενες μέρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάση όσα γνωρίζω από προγραμματισμό δίνω 1 στο εκατομμύριο να μην ήξεραν τι συμβαίνει. Σίγουρα υπάρχει λόγος πίσω από αυτό αλλά δεν ξέρω ποιος.

Και μόνο που έκανε 6-7 λεπτά να μπει θα τον έψαχναν, η λύση ήταν γελοίο να εντοπιστεί αν έχεις τον source κώδικα. Εδώ ο άλλος έκανε patch χωρίς τον κώδικα. Το είπες κιόλας, 1 μέρα ήθελε ένας dev να το φτιάξει max.

Το πρόβλημα ήταν πολύ έντονο και αποκλείεται να μην τους είχαν αναφέρει ποτέ. Αυτοί σε online δεν έμπαιναν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, youraccount είπε

Με βάση όσα γνωρίζω από προγραμματισμό δίνω 1 στο εκατομμύριο να μην ήξεραν τι συμβαίνει. Σίγουρα υπάρχει λόγος πίσω από αυτό αλλά δεν ξέρω ποιος.

Και μόνο που έκανε 6-7 λεπτά να μπει θα τον έψαχναν, η λύση ήταν γελοίο να εντοπιστεί αν έχεις τον source κώδικα. Εδώ ο άλλος έκανε patch χωρίς τον κώδικα. Το είπες κιόλας, 1 μέρα ήθελε ένας dev να το φτιάξει max.

Το πρόβλημα ήταν πολύ έντονο και αποκλείεται να μην τους είχαν αναφέρει ποτέ. Αυτοί σε online δεν έμπαιναν?

Το game ήταν με βάση single player ... το online όπως είναι τώρα δεν το είχα ούτε στα τρελά τους ονειρα ... 

Άμα τα θεμέλια είναι σαπια και βάζει μετά 150.000 αντικείμενα το loading single thread online πάει στο θεό  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...