Προς το περιεχόμενο

Τεχνικοί Ηλεκτρονικών Υπολογιστών


ShaolinvsLama

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, tempes είπε

Όταν ήμουν υπάλληλος, κατηγορουσα το αφεντικό μου ότι όλα τα κάνει λαθος. Τώρα που είμαι στη θέση του τα βλέπω τελείως διαφορετικα

Τότε μάλλον είχες κακό αφεντικό. Εμένα ο προϊστάμενος μου ήταν ο καλύτερος τεχνικός που έχω γνωρίσει ποτέ, και ποτέ δεν είχα πρόβλημα μαζί του. Ισα ίσα που όταν έκανα καμιά βλακεία, με κάλυπτε φουλ. Όχι μόνο εμένα, όλο το team. Δυστυχώς έχει φύγει πλέον από Ελλάδα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, filip123go είπε

Τότε μάλλον είχες κακό αφεντικό. Εμένα ο προϊστάμενος μου ήταν ο καλύτερος τεχνικός που έχω γνωρίσει ποτέ, και ποτέ δεν είχα πρόβλημα μαζί του. Ισα ίσα που όταν έκανα καμιά βλακεία, με κάλυπτε φουλ. Όχι μόνο εμένα, όλο το team. Δυστυχώς έχει φύγει πλέον από Ελλάδα...

Μία χαρά είναι ο άνθρωπος

Αλλά στο ξανά λέω,είναι αλλιώς να το κάνεις έξτρα και να βγάζεις χαρτζιλίκι και άλλο να είσαι επαγγελματίας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Aris_ είπε

γιαυτο λεω no fix no pay και φυσικά το ελενχεις στην παράδοση τα γραφω παρακάτω

Κάτι παρόμοιο έκανα και εγώ (εκτός αν εννοείς το ίδιο).
Αν μου έδιναν μηχάνημα και δεν μπορούσα να  βρω τι έχει, τότε δεν χρέωνα τον χρόνο που ξόδευα στο μηχάνημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, filip123go είπε

Κάτι παρόμοιο έκανα και εγώ (εκτός αν εννοείς το ίδιο).
Αν μου έδιναν μηχάνημα και δεν μπορούσα να  βρω τι έχει, τότε δεν χρέωνα τον χρόνο που ξόδευα στο μηχάνημα.

όντος το να βρεις σε μια pcb ποιο είναι το πρόβλημα είναι πολύ μπελαλίδικο, αλλά υπάρχει και το google που βοηθάει σε  κάποιες περιπτώσεις να εντοπίσεις γρήγορα το πρόβλημα.;)

Η αλήθεια είναι ότι Soldering δεν έχω δοκιμάσει ποτέ εκτός του ότι πρέπει να έχεις τα κατάλληλα εργαλεία που κοστίζουν μερικά πολύ ακριβά πρέπει να έχεις και σταθερό χέρι πράγμα που δεν έχω δυστυχώς.

Άλλο ένα καλό μαγαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/3/2021 στις 6:18 ΜΜ, ShaolinvsLama είπε

Ποια είναι η εμπειρία σας με τεχνικούς ηλεκτρονικών υπολογιστών? Υπάρχει κανένας στην περιοχή σας που αξίζει ή είναι όλοι τους για τα μπάζα?

Ισχυει οτι με ολα τα επαγγελματα. Η μεγαλη πλειοψηφια ειναι μεσαιας αξιας,υπαρχει μια μειοψηφια απατεωνων και ασχετων και μια μειοψηφια οχι μονο εξαιρετικων τεχνικων,αλλα που εχουν πολυ μεγαλο μερακι,αγαπανε τον κοσμο και θελουν να βοηθανε τους αλλους.

Εδω να πουμε το εξης.Ολα θα πανε πολυ καλυτερα και θα εχεις πολυ λιγοτερες πιθανοτητες να πεσεις σε ασχετο/απατεωνα μονο σε μια περιπτωση.Αν με τα χρονια ασχοληθεις και εσυ με τον υπολογιστη σου,μαθεις να τον σεταρεις να περνας λειτουργικο κ.τ.λ. Αν καποιος μαθει,τοτε θα ειναι πολυ δυσκολο να τον ξεγελασουν.

Αντιθετα, οσο υπαρχουν ασχετοι μερικοι κακοι επαγγελματιες θα παραμενουν.

 

Επεξ/σία από benign
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Aris_ είπε

είμαι τεχνικος 

3 πράγματα πρέπει να προσέχεις 

1. πρέπει να παρέχει δωρεάν διάγνωση στο εργαστήρι του

2. πρέπει να παρέχει μια εκτίμηση κόστους για όταν προχωρησει στην επισκευή  μετα το οκ

3. no fix no pay αν δεν παραδώσει μπροστα σου το μχν σε κατάσταση που συμφωνηθηκε δεν πληρώνεις 

ετσι δουλεύω εγω αλλά δυστυχώς ο κόσμος δεν ξέρει και μασάει οσα του πετάνε στα μούτρα σε πληροφορώ αν ζητήσεις τα παραπάνω ελάχιστοι θα δεχτούν να σε εξυπηρετήσουν αυτοί αξίζουν 

Αν και απάντησα χθες στο προσβλητικό τσουβάλιασμα που έκανε ο ts το ποστάρισμα μου διαγράφηκε και όλα καλά οκ, ο καθένας έχει τον τρόπο που εργάζεται και σίγουρα εφ όσον είναι αποτελεσματικός και ειλικρινής με την εργασία του εναπόκειται στον πελάτη αν θα τον επιλέξει ή  όχι....

Το κακό με το IT support είναι οτι ενώ χρειάζεται 3 ειδικότητες (ηλεκτρονικός, τεχνικός Η/Υ, τεχνικός δικτύων) εδώ κάνουμε λίγο από όλα fair enough

Προσωπικά μερικές μόνο παρατηρήσεις που έχω να κάνω σε αυτά που διατύπωσες είναι ότι θέτεις  σαν κριτήριο να επιλέξει κάποιος service με  "το δωρεάν τεχνικό έλεγχο"

Εγώ από την μεριά μου τον χρεώνω και φυσικά δεν ακουμπάω ούτε βίδα αν κάποιος δεν με πληρώσει, και ο σκοπός αυτού είναι

ότι ο χρόνος μου είναι πολύτιμος, το εργαστήριο έχει έξοδα και φυσικά φορολογούμε για αυτό, (άλλο ο χομπίστας ή ο πειρατής σπίτι του), και φυσικά υπάρχει και κάτι στο οποίο έχω πραγματικά απορία με τον "δωρεάν τεχνικό έλεγχο" εάν ο πελάτης αποφασίσει οτι δεν θα προχωρήσει σε επισκευή εσυ τι αποκομίζεις από αυτό?

'Ενα φιλικό χτύπημα στην πλάτη, ένα καφέ ίσως, ή ακόμα χειρότερα να καταντάς κέντρο διαλογής συσκευών προς ανακύκλωση?

Σε αυτό που έγραψες "no fix no pay αν δεν παραδώσει μπροστα σου το μχν σε κατάσταση που συμφωνηθηκε δεν πληρώνεις " πως το προσδιορίζεις ακριβώς?

Προφανώς και έχετε καταλήξει σε συμφωνία και τι θα επισκευάσεις και θα το παραδώσεις λειτουργικό και φυσικά είναι αυτονόητο.......

Προσωπικά αποφεύγω κάθε είδους κακοτοπία με φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση του μηχανήματος τόσο κατα την παραλαβή όσο και κατα την παράδοση κρατώ αρχείο ενημερωμένο και έτσι έχω γλιτώσει από κάτι καλούς πελάτες όπου

-είχαν κάνει ζημιά και προσπάθησαν να ρίξουν τον παπά αλλού

-πελάτες που τους ήρθε οτι εκτός από την επισκευή της μητρικής γιατί δεν είδες και τον δίσκο κλπ

-φίλους που προσπάθησαν να το επισκευάσουν και επειδή το έκαναν μπουρδέλο κάτσε να το δει αυτός κλπ......

Αν υπάρχουν κακοί επαγγελματίες λαμόγια είτε άσχετοι, προφανώς και ναι όπως και αντίστοιχοι πελάτες όλοι μέρος της ίδιας κοινωνίας είμαστε

όπως ο ψεύτης που έγραψε ότι ο τεχνικός του άλλαξε μητρική στο compaq  610 κρυφά από turionX2 se intel core 2, ενώ το λαπτοπ βγήκε μόνο σε αυτή την εκδοχή, και φυσικά τυπος που το έγραψε και ψέματα να ήθελε να πει απλά για να εντυπωσιάσει είναι τόσο άσχετος που δεν είχε ούτε το στοιχειώδες iq να έχει επίγνωση της μπούρδας που πόσταρε

03.jpg.7bd35d599bc98cef15645e7110ab7599.jpg

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως είπαν και οι περισσότεροι έχει να κάνει με τον καθένα, δεν είναι όλοι ίδιοι. Δούλευα περιστασιακά σε μαγαζί της γειτονιάς μου στον οποίο στέλνουν συσκευές πολλές μεγάλες αλυσίδες, οπότε και αυτό με τις αλυσίδες δεν είναι πάντα δεδομένο ότι το φτιάχνουν οι ίδιοι.

Για την περίπτωση με την αλλαγή μητρικής στο laptop του φίλου νομίζω ότι ο τεχνικός πιο εύκολα θα έπιανε το τζόκερ παρά να βρει μητρική ίδια που να μπαίνει στο καλούπι του laptop. Προφανώς ισχύει αυτό που έγραψε ο Coppermine.

Θα διαφωνήσω και εγώ για τον δωρεάν έλεγχο, και θα έλεγα ότι είναι κατά περίπτωση. Γενικά είχε τύχει στο μαγαζί εκείνο να έρθουν 30 πελάτες σε δύο ημέρες, να ελέγξει όλες τις συσκευές και τελικά να μην θέλει κανείς να προχωρήσει την επισκευή γιατί τους φάνηκε ακριβή (δεν χρεώνει τον έλεγχο ο συγκεκριμένος παρότι τον έχει στον τιμοκατάλογο). (Χαρακτηριστικό παράδειγμα τύπου για αλλαγή jack σε laptop όπου του ζητήθηκε το ποσό των 5 ευρώ και δεν τα έδωσε καθώς το jack μπορεί να το φέρει από Κίνα με 20 cents, γιατί να μου πάρεις 5 ευρώ;)

Γενικά όμως ο κόσμος επειδή δε γνωρίζει την πατάει. Πάει και αλλάζει οθόνη σε κινητό με 10 ευρώ και του χαλάει σε μισή ημέρα. Επίσης, δεν μπορούν να καταλάβουν ότι πληρώνεσαι για τις γνώσεις και τον χρόνο σου, πέραν του συνυπολογισμού των εξόδων του καταστήματος.

Επίσης σωστό αυτό που κάνει ο Coppermine και κρατά φωτογραφίες μόλις μπει το μηχάνημα στο κατάστημα. Έτυχε πελάτης να φέρει laptop, το οποίο επισκευάστηκε και δοκιμάστηκε μπροστά του. Πήγε σπίτι, μία ώρα μετά ήρθε με το laptop και λέει να πάλι δεν ανοίγει καθόλου. Έλα όμως που είχαμε κρατήσει τον σειριακό και το 2ο laptop που έφερε ήταν το ίδιο μοντέλο με άλλο σειριακό και ήρθε να βγάλει 2η επισκευή τζάμπα.

Επεξ/σία από dkmaster
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Coppermine είπε

Αν και απάντησα χθες στο προσβλητικό τσουβάλιασμα που έκανε ο ts το ποστάρισμα μου διαγράφηκε και όλα καλά οκ, ο καθένας έχει τον τρόπο που εργάζεται και σίγουρα εφ όσον είναι αποτελεσματικός και ειλικρινής με την εργασία του εναπόκειται στον πελάτη αν θα τον επιλέξει ή  όχι....

Το κακό με το IT support είναι οτι ενώ χρειάζεται 3 ειδικότητες (ηλεκτρονικός, τεχνικός Η/Υ, τεχνικός δικτύων) εδώ κάνουμε λίγο από όλα fair enough

Προσωπικά μερικές μόνο παρατηρήσεις που έχω να κάνω σε αυτά που διατύπωσες είναι ότι θέτεις  σαν κριτήριο να επιλέξει κάποιος service με  "το δωρεάν τεχνικό έλεγχο"

Εγώ από την μεριά μου τον χρεώνω και φυσικά δεν ακουμπάω ούτε βίδα αν κάποιος δεν με πληρώσει, και ο σκοπός αυτού είναι

ότι ο χρόνος μου είναι πολύτιμος, το εργαστήριο έχει έξοδα και φυσικά φορολογούμε για αυτό, (άλλο ο χομπίστας ή ο πειρατής σπίτι του), και φυσικά υπάρχει και κάτι στο οποίο έχω πραγματικά απορία με τον "δωρεάν τεχνικό έλεγχο" εάν ο πελάτης αποφασίσει οτι δεν θα προχωρήσει σε επισκευή εσυ τι αποκομίζεις από αυτό?

'Ενα φιλικό χτύπημα στην πλάτη, ένα καφέ ίσως, ή ακόμα χειρότερα να καταντάς κέντρο διαλογής συσκευών προς ανακύκλωση?

Σε αυτό που έγραψες "no fix no pay αν δεν παραδώσει μπροστα σου το μχν σε κατάσταση που συμφωνηθηκε δεν πληρώνεις " πως το προσδιορίζεις ακριβώς?

Προφανώς και έχετε καταλήξει σε συμφωνία και τι θα επισκευάσεις και θα το παραδώσεις λειτουργικό και φυσικά είναι αυτονόητο.......

Προσωπικά αποφεύγω κάθε είδους κακοτοπία με φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση του μηχανήματος τόσο κατα την παραλαβή όσο και κατα την παράδοση κρατώ αρχείο ενημερωμένο και έτσι έχω γλιτώσει από κάτι καλούς πελάτες όπου

-είχαν κάνει ζημιά και προσπάθησαν να ρίξουν τον παπά αλλού

-πελάτες που τους ήρθε οτι εκτός από την επισκευή της μητρικής γιατί δεν είδες και τον δίσκο κλπ

-φίλους που προσπάθησαν να το επισκευάσουν και επειδή το έκαναν μπουρδέλο κάτσε να το δει αυτός κλπ......

Αν υπάρχουν κακοί επαγγελματίες λαμόγια είτε άσχετοι, προφανώς και ναι όπως και αντίστοιχοι πελάτες όλοι μέρος της ίδιας κοινωνίας είμαστε

όπως ο ψεύτης που έγραψε ότι ο τεχνικός του άλλαξε μητρική στο compaq  610 κρυφά από turionX2 se intel core 2, ενώ το λαπτοπ βγήκε μόνο σε αυτή την εκδοχή, και φυσικά τυπος που το έγραψε και ψέματα να ήθελε να πει απλά για να εντυπωσιάσει είναι τόσο άσχετος που δεν είχε ούτε το στοιχειώδες iq να έχει επίγνωση της μπούρδας που πόσταρε

03.jpg.7bd35d599bc98cef15645e7110ab7599.jpg

 

Μπερδεύτηκα και έγραψα 610 ενώ ήταν το 615 που στην θεωρία είναι άλλο μοντέλο που στην σελίδα της hp αν δεις βγαίνει μόνο με athlon και turion 

Αυτό που ποσταρες είναι το 610 με c2 , celeron m μόνο ασχέτος αν έχει το ίδιο στήσιμο πλαστικα κλπ 

Από την στιγμή που άλλαξε μητρική και έβαλε μια πολύ κατώτερη χωρίς να πει τίποτα και απλά είχε αναφέρει την πρώτη φορά που το είχες πάει για αναβάθμιση μνήμης ότι ίσως χρειαστεί αλλαγή μητρική θα το είχες δεχθεί όταν από έναν επεξεργαστή 2cores με μια απλή κάρτα που τρέχει windows 10 και παίζει 720π ανάλυση στο αλλάζει σε έναν μονοπυρηνο επεξεργαστή με γραφικά άθλια που κολλάνε σε 720π και σέρνετε εντελώς σε windows 10 κάνοντας το άχρηστο μιας και για να ανοίξει κάτι είτε ήθελε υπερβολικά πολύ ώρα είτε έβγαζε σφάλμα και κρασαρε είτε δεν άνοιγε καν 

Θα δεχοσουν τέτοιο λάπτοπ πίσω εντελώς διαφορετικό από αυτό που του πηγές;

Δεν με νοιάζει να εντυπωσιάσω κανένα απλώς έγραψα την εμπειρία μου που είχα μιας και ρώτησε ο ts συγνώμη κιόλας 

Όσο για τα άλλα που είπες δεν σχολιάζω νομίζω καταλαβαίνεις τον λόγο 

Επεξ/σία από Nik1239
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/3/2021 στις 6:18 ΜΜ, ShaolinvsLama είπε

Ποια είναι η εμπειρία σας με τεχνικούς ηλεκτρονικών υπολογιστών? Υπάρχει κανένας στην περιοχή σας που αξίζει ή είναι όλοι τους για τα μπάζα?

Μήπως να αναφέρεις τι πρόβλημα έχεις γιατί εδώ η συζήτηση έχει ανάψει και σε λίγο θα έχουμε επισκευές σε αεροπλάνα.

 

Επεξ/σία από masteripper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, filip123go είπε

Δεν συμφωνώ καθόλου με αυτό. Εντάξει αν η διάγνωση πάρει 10 λεπτά. Αλλά μου έχει τύχει να καθίσω 3 ώρες πάνω από motherboard με μικροσκόπιο. Γιατί να μην πληρωθώ για την δουλειά;. Γενικώς εγώ μηχανικό που δεν χρεώνει την διάγνωση δεν τον εμπιστεύομαι. Σε ότι αφορά υπολογιστές και ηλεκτρονικά οκ, το κατέχω, αλλά αν πχ πήγαινα σε ένα συνεργείο και μου έλεγαν δωρεάν διάγνωση, θα είχα πολύ σοβαρές αμφιβολίες για το πόσο χρόνο ξόδεψαν και πόσο πρόσεξαν το αυτοκίνητο. 
Πρόσεξε, μιλάω μόνο για διάγνωση. Όχι για διάγνωση ΚΑΙ επισκευή. 

 

Το thread είναι για τους επαγγελματίες γι'αυτό. Σε πληροφορώ πως εγώ πάντα ανταμειβόμουν όσο έπρεπε για τις δουλείες που έκανα έξω (εννοείται στο επισκευαστικό κέντρο έπαιρνα κανονικά τον μισθό μου). Βέβαια, αν μου μου έλεγαν λιγότερα η γκρίνιαζαν, απλά δεν τους αναλάμβανα. Αλλά είχα την πολυτέλεια να το κάνω γιατί ήταν ένα έξτρα χαρτζιλίκι. 

Αν είσαι χρόνια στο επάγγελμα ίσως να πιστεύεις ότι παρέχεις αξιοπιστία στον πελάτη σου. Αυτό ίσως να το κάνεις σε κάποιο παλιό που είχες ήδη και έχεις επισκευάσει 2-3 φορές τα μηχανήματα του με επιτυχία. Ωστόσο ο νέος πελάτης δεν σε ξέρει και δεν είναι λίγοι εκείνοι που ζητάνε 20€ σε διαγνώσεις για μηχανήματα που δεν είδαν καν ή έριξαν μια ματιά είδαν ότι η βλάβη δεν διορθώνεται με αλλαγή RAM για παράδειγμα. Ίσως για σένα να είναι μικρό ποσό αλλά για τον πελάτη που θα δίνει 20αρικα μέχρι να βρει τον σωστό μηχανικό δεν είναι. Οπότε και για μένα η διάγνωση το σωστό είναι να γίνεται τσάμπα( ... συνεχίζω παρακάτω ....)

 

7 ώρες πριν, dkmaster είπε

Θα διαφωνήσω και εγώ για τον δωρεάν έλεγχο, και θα έλεγα ότι είναι κατά περίπτωση. Γενικά είχε τύχει στο μαγαζί εκείνο να έρθουν 30 πελάτες σε δύο ημέρες, να ελέγξει όλες τις συσκευές και τελικά να μην θέλει κανείς να προχωρήσει την επισκευή γιατί τους φάνηκε ακριβή (δεν χρεώνει τον έλεγχο ο συγκεκριμένος παρότι τον έχει στον τιμοκατάλογο). (Χαρακτηριστικό παράδειγμα τύπου για αλλαγή jack σε laptop όπου του ζητήθηκε το ποσό των 5 ευρώ και δεν τα έδωσε καθώς το jack μπορεί να το φέρει από Κίνα με 20 cents, γιατί να μου πάρεις 5 ευρώ;)

Γενικά όμως ο κόσμος επειδή δε γνωρίζει την πατάει. Πάει και αλλάζει οθόνη σε κινητό με 10 ευρώ και του χαλάει σε μισή ημέρα. Επίσης, δεν μπορούν να καταλάβουν ότι πληρώνεσαι για τις γνώσεις και τον χρόνο σου, πέραν του συνυπολογισμού των εξόδων του καταστήματος.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις και πριν φας τον χρόνο σου είναι να τον ρωτήσεις πόσα θέλει να δώσει για το μηχάνημα και εννοείτε να αξιολογήσεις και συ αν αξίζει να τα δώσει.

Μία παρόμοια τακτική που κρατάει συνάδελφος είναι να ενημερώνει ότι αν κοστίζει 40€ + ΦΠΑ θα το φτιάξει και δεν θα ενημερώσει. Στην περίπτωση σου για παράδειγμα που ο πελάτης δεν ήθελε να το φτιάξει για 5€ θα το είχε φτιάξει και δεν θα του το έδινε. 

Φοβάσαι ότι για 40€ θα στραφεί νομικά εναντίων σου ; Βάλε το ταμπελάκι στον χώρο σου ή δώσε του να σου υπογράψει ένα συμφωνητικό.

Και αν λες αλήθεια σοβαρά ανοίγεις laptop και βάζεις θερμομπίστολο πάνω. Βάζεις, βγάζεις ελέγχεις κλέινεις που όσο εύκολα και αν ανοίγει στην καλύτερη είναι 1 ώρα δουλειά και παίρνεις 5€;

13 ώρες πριν, benign είπε

Εδω να πουμε το εξης.Ολα θα πανε πολυ καλυτερα και θα εχεις πολυ λιγοτερες πιθανοτητες να πεσεις σε ασχετο/απατεωνα μονο σε μια περιπτωση.Αν με τα χρονια ασχοληθεις και εσυ με τον υπολογιστη σου,μαθεις να τον σεταρεις να περνας λειτουργικο κ.τ.λ. Αν καποιος μαθει,τοτε θα ειναι πολυ δυσκολο να τον ξεγελασουν.

Αντιθετα, οσο υπαρχουν ασχετοι μερικοι κακοι επαγγελματιες θα παραμενουν.

Με την λογική αυτή εσύ πρέπει να ξέρεις από οδοντοτεχνική, μονώσεις σε ταράτσες , ηλεκτρολογικά αυτοκινήτων , barista  και πάει λέγοντας.
Δεν πάει έτσι το πράγμα. Το format είναι μία διαδικασία που κάνεις με ένα video youtube. Θα δεις το video κάνα τέταρτο. Θα προσπαθήσεις να λύσεις και μερικές απορίες από διάφορους όρους που δεν κατάλαβες καμιά ώρα στην καλύτερη, θα φτιάξεις ένα bootable flash usb. 2 ώρες εκεί γιατί δεν θα κάνει boot. Θα παίξεις και με τις ρυθμίσεις του BIOS κάνα δυο ώρες ακόμα. Μετά αν δεν είσαι τυχερός θα πρέπει να βρεις Drivers. Αν είσαι τελείως άτυχος θα σου βρουν τα windows και θα σου βγάζουν BSOD.

Για να μην τα πολυλογώ μπορεί να φας από 4 ώρες μέχρι 2 μέρες για να το επιτύχεις. Αν δεν έχεις σκοπό να το κάνεις επάγγελμα άστο. Αυτές τις 4 ώρες χάνεις μεροκάματο χρόνο απ την ζωή σου και χρόνο που θα μπορούσες να επενδύσεις στην δουλειά που επέλεξες να κάνεις για να γίνεις κατά 0.01% καλύτερος.
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Ωστόσο ο νέος πελάτης δεν σε ξέρει και δεν είναι λίγοι εκείνοι που ζητάνε 20€ σε διαγνώσεις για μηχανήματα που δεν είδαν καν ή έριξαν μια ματιά είδαν ότι η βλάβη δεν διορθώνεται με αλλαγή RAM για παράδειγμα. Ίσως για σένα να είναι μικρό ποσό αλλά για τον πελάτη που θα δίνει 20αρικα μέχρι να βρει τον σωστό μηχανικό δεν είναι. Οπότε και για μένα η διάγνωση το σωστό είναι να γίνεται τσάμπα( ... συνεχίζω παρακάτω ....)

Τι σοι λογική έχετε ορισμένοι δεν το αντιλαμβάνομαι τι παει να πει παλιος η νέος πελάτης τον χρόνο του και τις γνώσεις του πληρωνεις και αυτό. 

Αν ξέρεις φτιάξτο μόνος σου αν όχι πληρωσε αν δεν θες πας άλλου as simple as that προσωπικά δεν ακουμπάω βιδα για το μίνιμουμ που είναι 20€ όσο απλό και αν είναι αυτό φυσικά και το γνωρίζεις εκ των προτέρων δεν έσει φεύγεις... αλοιμονο αν ο πελατης διαμορφώνει τους όρους που θα εργαστεί ένας επαγγελματίας... 

Σε λαπτοπ που πηγε σε 2 τεχνικούς και δεν έβρισκαν γιατί ανοίγει μετα όχι κλπ τρογωντας χρόνο με ram σκληρους καθαρισμό κλπ... ένα διοδακι zener ήταν το έφτιαξα σε 20 λεπτά προκαταβολικα ζήτησα 80€ με απόδειξη αν τα φτιάξω και 20€ αν δεν μπορέσω, ο πελατης συμφώνησε και το μηχάνημα του το πηρε την ίδια μέρα και του έδειξα και το βίντεο της επισκευής.. 

Το ότι για εμενα ήταν απλό τι σημαίνει ότι θα έπρεπε να παρω 30€;

Σε τελική και εγώ σαν πελατης το ίδιο κάνω στον φανοποιο ρώτησα ποσο παει η επισκευή μου είπε το κόστος πληρωσα τέλος έχω παλι το αυτοκίνητο μου σωστό, δεν του αρχισα πως θα το κάνει και αν γίνεται επισκευή επειδή έχει ένα βιντεακι στο YouTube ήμαρτον δηλαδή τσαμπα στην ζωή δεν είναι τίποτα όλα σε επαγγελματικό επίπεδο είναι χρόνος και χρήμα αν δεν έχεις κάτι από τα δυο κάτι κανεις λάθος

Να στο πω και αλλιώς ποσως και με ενδιαφέρει το λαπτοπ σου αν δουλευει η όχι αν δεν έχεις να πληρωσεις τα χρήματα που εχωκοστολόγησει την εργασία μου και φυσικά και δεν προκειται να ασχοληθώ με αυτο

Επεξ/σία από Coppermine
  • Like 4
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Coppermine είπε

όπως ο ψεύτης που έγραψε ότι ο τεχνικός του άλλαξε μητρική στο compaq  610 κρυφά από turionX2 se intel core 2, ενώ το λαπτοπ βγήκε μόνο σε αυτή την εκδοχή,

Καλά αυτό φαινόταν πως ήταν τρολλ από χιλιόμετρα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, manolis940 είπε

Αν είσαι χρόνια στο επάγγελμα ίσως να πιστεύεις ότι παρέχεις αξιοπιστία στον πελάτη σου. Αυτό ίσως να το κάνεις σε κάποιο παλιό που είχες ήδη και έχεις επισκευάσει 2-3 φορές τα μηχανήματα του με επιτυχία. Ωστόσο ο νέος πελάτης δεν σε ξέρει και δεν είναι λίγοι εκείνοι που ζητάνε 20€ σε διαγνώσεις για μηχανήματα που δεν είδαν καν ή έριξαν μια ματιά είδαν ότι η βλάβη δεν διορθώνεται με αλλαγή RAM για παράδειγμα. Ίσως για σένα να είναι μικρό ποσό αλλά για τον πελάτη που θα δίνει 20αρικα μέχρι να βρει τον σωστό μηχανικό δεν είναι. Οπότε και για μένα η διάγνωση το σωστό είναι να γίνεται τσάμπα( ... συνεχίζω παρακάτω ....)

Μία παρόμοια τακτική που κρατάει συνάδελφος είναι να ενημερώνει ότι αν κοστίζει 40€ + ΦΠΑ θα το φτιάξει και δεν θα ενημερώσει. Στην περίπτωση σου για παράδειγμα που ο πελάτης δεν ήθελε να το φτιάξει για 5€ θα το είχε φτιάξει και δεν θα του το έδινε. 

Φοβάσαι ότι για 40€ θα στραφεί νομικά εναντίων σου ; Βάλε το ταμπελάκι στον χώρο σου ή δώσε του να σου υπογράψει ένα συμφωνητικό.

Και αν λες αλήθεια σοβαρά ανοίγεις laptop και βάζεις θερμομπίστολο πάνω. Βάζεις, βγάζεις ελέγχεις κλέινεις που όσο εύκολα και αν ανοίγει στην καλύτερη είναι 1 ώρα δουλειά και παίρνεις 5€;

 

Ο χρόνος είναι χρόνος και θα πρέπει να πληρώνεται. Όντως ο έλεγχος δε θα πρέπει να είναι δωρεάν, το πώς κινείται η αγορά όμως είναι άλλο θέμα και δεν είναι απαραίτητα σωστό. Αυτό με το αν κοστίζει παραπάνω από χ ποσό το φτιάχνεις χωρίς ενημέρωση, έγινε πειραματικά όταν άνοιξε το κατάστημα που δούλευα και δεν άφηνε κανείς το μηχάνημα του, το θεωρούσαν αντιεπαγγελματικό.

Για το laptop αλήθεια λέω, η όλη δουλειά ήταν 30 λεπτά. Η τιμή ήταν αυτή γιατί έπεσε κλάμα, δεν έχω, δεν βγαίνω, το θέλω για τον μικρό, και το άτομο που έχει το μαγαζί κάνει πολλά καλά σε αρκετά άτομα. 

Το θέμα είναι ότι αν το φτιάξεις και δεν του το δώσεις θα τον έχεις όλη μέρα στο μαγαζί να σου πρήζει τις μπάλες και να σου δημιουργεί κακή εικόνα σε άλλους πελάτες. Εδώ υπάρχει άτομο που έχει βάλει στο κατάστημα 3 αρνητικές αξιολογήσεις στο google για ακριβές τιμές επισκευής σε iphone και δεν είχε φέρει ποτέ συσκευή για επισκευή. Έπαιρνε τηλέφωνο και ήθελε να μάθει ακριβώς τη διαδικασία επισκευής και από πού παίρναμε ανταλλακτικά και προφανώς δε του λέγαμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/3/2021 στις 8:32 ΜΜ, tempes είπε

 Το πιο συχνό που ακούω, είναι φθηνό και καλό. Όσο για τις επισκευές ποτέ δεν ανταμείβεται γι την δουλειά που κάνει

Θα ακουσεις πολλες μ****ες και απο τους 2. 
Συνεργαζομαι με μαγαζι που επισκευαζει οτιδηποτε ηλεκτρικο/ηλεκτρονικο,κατα κυριο λογο εγω συνεργαζομαι με το κομματι των υπολογιστων.

Τις προαλλες μπηκε ενας μπαρμπας που εψαχνε λαπτοπ,αλλα στην ουσια ηταν τρολ. Οταν του εδειξα ενα λαπτοπ  για να κανει τη δουλεια του οικονομικα,γυρισε και μου ειπε οτι για να ειναι τοσο φθηνο ( 170ευρω για  i3-4ης dell ) θα ειναι μουφα .Αν ηταν δικο μου το μαγαζι θα τον ειχα πεταξει εξω.Ευγενικα του απαντησα οτι δεν ειναι φθηνο,αλλα οικονομικο,και δεν ασχοληθηκα παραπερα,εκατσα στο pc και συνεχισα τη δουλιτσα μου.

Αλλος συναδελφος,ηλεκτρονικος που ασχολειται με τηλεορασεις,εβγαλε πριν 3 αχρηστο ενα ps3 ενος γνωστου,επειδη "ειχε καει ο εγκεφαλος".

 

 

Στις 30/3/2021 στις 8:53 ΜΜ, manolis940 είπε

Μία παρόμοια τακτική που κρατάει συνάδελφος είναι να ενημερώνει ότι αν κοστίζει 40€ + ΦΠΑ θα το φτιάξει και δεν θα ενημερώσει. Στην περίπτωση σου για παράδειγμα που ο πελάτης δεν ήθελε να το φτιάξει για 5€ θα το είχε φτιάξει και δεν θα του το έδινε. 

Καθενας δουλευει οπως νομιζει. Μην προσπαθεις να του εξηγησεις,βλεπεις και απο το υφος που γραφει οτι δεν εχει νοημα.

Ολοι εχουμε τις συνταγες μας,στο μαγαζι που συνεργαζομαι δε χρεωνουν τον τεχνικο ελεγχο. 

Ο πιο απλος λογος που δε θα χρεωσεις τον τεχνικο ελεγχο,ειναι για να αποφυγεις το "καριολεμα" που θα φας μετα.
Μπορει ο χρονος σου να κοστιζει παραπανω απο τον δικο μου,αλλα ο πελατης θα φυγει χωρις επισκευη,και με μειον 20 ευρω.

Μετα δε θα χασεις μονο αυτον,αλλα και ολους τους γνωστους του. Ετσι δουλευει η αγορα,αν δεν το καταλαβαινει καποιος,δε μπορεις να του το εξηγησεις εσυ μεσα σε ενα φορουμ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...