Προς το περιεχόμενο

Τεχνικοί Ηλεκτρονικών Υπολογιστών


ShaolinvsLama

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Θα ακουσεις πολλες μ****ες και απο τους 2. 
Συνεργαζομαι με μαγαζι που επισκευαζει οτιδηποτε ηλεκτρικο/ηλεκτρονικο,κατα κυριο λογο εγω συνεργαζομαι με το κομματι των υπολογιστων.

Τις προαλλες μπηκε ενας μπαρμπας που εψαχνε λαπτοπ,αλλα στην ουσια ηταν τρολ. Οταν του εδειξα ενα λαπτοπ  για να κανει τη δουλεια του οικονομικα,γυρισε και μου ειπε οτι για να ειναι τοσο φθηνο ( 170ευρω για  i3-4ης dell ) θα ειναι μουφα .Αν ηταν δικο μου το μαγαζι θα τον ειχα πεταξει εξω.Ευγενικα του απαντησα οτι δεν ειναι φθηνο,αλλα οικονομικο,και δεν ασχοληθηκα παραπερα,εκατσα στο pc και συνεχισα τη δουλιτσα μου.

Αλλος συναδελφος,ηλεκτρονικος που ασχολειται με τηλεορασεις,εβγαλε πριν 3 αχρηστο ενα ps3 ενος γνωστου,επειδη "ειχε καει ο εγκεφαλος".

 

 

Καθενας δουλευει οπως νομιζει. Μην προσπαθεις να του εξηγησεις,βλεπεις και απο το υφος που γραφει οτι δεν εχει νοημα.

Ολοι εχουμε τις συνταγες μας,στο μαγαζι που συνεργαζομαι δε χρεωνουν τον τεχνικο ελεγχο. 

Ο πιο απλος λογος που δε θα χρεωσεις τον τεχνικο ελεγχο,ειναι για να αποφυγεις το "καριολεμα" που θα φας μετα.
Μπορει ο χρονος σου να κοστιζει παραπανω απο τον δικο μου,αλλα ο πελατης θα φυγει χωρις επισκευη,και με μειον 20 ευρω.

Μετα δε θα χασεις μονο αυτον,αλλα και ολους τους γνωστους του. Ετσι δουλευει η αγορα,αν δεν το καταλαβαινει καποιος,δε μπορεις να του το εξηγησεις εσυ μεσα σε ενα φορουμ.

Γιατί δεν έχει νόημα το ύφος που γράφω; Είπα κάπου ότι δεν καταλαβαίνω τα επιχειρήματα κάποιου; Επίσης, όπως ανέφερα ήμουν περιστασιακός υπάλληλος σε κατάστημα επισκευών και όχι αφεντικό. Προφανώς, υπάρχουν πράγματα που εγώ δεν βλέπω ή δεν αντιλαμβάνομαι ως υπάλληλος.

Δεν καταλαβαίνω πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι το ύφος που γράφω δεν έχει νόημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν χρειάζονται ούτε αντιπαραθέσεις και φυσικά διαγωνισμός του πως θα εργαστεί η οποιαδήποτε επιχείρηση απλά εφ' όσον έχουμε ένα επίπεδο αντίληψης α, ο καθένας μπορεί να καταθέσει την άποψη του, χωρίς να υπάρχει η ανάγκη να πείσει ο ένας τον άλλο.......

Οσο "γνώστη" να θεωρεί κάποιος εαυτόν και όσο και να θεωρεί οτι κατέχει την γνώση "του πως λειτουργεί η αγορά" ο αδιάψευστος μάρτυρας και φυσικά και το μόνο αντικειμενικό κριτήριο και φυσικά όχι η υποκειμενική άποψη του καθενός είναι

-Αν έχεις flow εργασίας

-Αν έχεις πελατολόγιο και το αναπτύσσεις με ευχαριστημένους πελάτες

-αν είσαι αποτελεσματικός και γρήγορος στην επισκευή κατά το δυνατό, με ξεκάθαρους όρους στο τι θα κοστίσει η όποια εργασία

Αν κάποιοι πληρούν τα ανωτέρω με όποιον τρόπο και αν εργάζονται είναι αμφότερα σωστοί, σε τελική ο καθένας καταθέτει την εμπειρία του απλά και όμορφα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Coppermine είπε

Δεν χρειάζονται ούτε αντιπαραθέσεις και φυσικά διαγωνισμός του πως θα εργαστεί η οποιαδήποτε επιχείρηση απλά εφ' όσον έχουμε ένα επίπεδο αντίληψης α, ο καθένας μπορεί να καταθέσει την άποψη του, χωρίς να υπάρχει η ανάγκη να πείσει ο ένας τον άλλο.......

Οσο "γνώστη" να θεωρεί κάποιος εαυτόν και όσο και να θεωρεί οτι κατέχει την γνώση "του πως λειτουργεί η αγορά" ο αδιάψευστος μάρτυρας και φυσικά και το μόνο αντικειμενικό κριτήριο και φυσικά όχι η υποκειμενική άποψη του καθενός είναι

-Αν έχεις flow εργασίας

-Αν έχεις πελατολόγιο και το αναπτύσσεις με ευχαριστημένους πελάτες

-αν είσαι αποτελεσματικός και γρήγορος στην επισκευή κατά το δυνατό, με ξεκάθαρους όρους στο τι θα κοστίσει η όποια εργασία

Αν κάποιοι πληρούν τα ανωτέρω με όποιον τρόπο και αν εργάζονται είναι αμφότερα σωστοί, σε τελική ο καθένας καταθέτει την εμπειρία του απλά και όμορφα

Προφανώς και ισχύουν αυτά, γι' αυτό μου φαίνεται παράξενο πώς αυτά που έγραψα δε βγάζουν νόημα, δεν προσπάθησα να πείσω κανέναν για κάτι, εκτός αν τελικά δεν πήγαινε προς τα εμένα το σχόλιο του συμφορουμίτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αν θα χρεωσεις η οχι για ελεγχο ειναι οντως περιεργη φαση.

Γιατι και εγω θεωρω παραλογο το να μη παρεις τιποτα για τον ελεγχο γιατι μπορει να σου παρει αρκετη ωρα,αλλα παραλληλα πρεπει να δωσεις και την εντυπωση οτι τουλαχιστον ασχοληθηκες εφοσον ζητας λεφτα.

Γνωστος πριν χρονια,πηγε κινητο σε σερβις γιατι δε δουλευε η οθονη και του ειπαν θελει μητρικη.Νομιζω τον ειχαν χρεωσει,δεν ειμαι σιγουρος ομως.Το κινητο το ανοιξα και ειχε ξεκουμπωσει μια καλωδιοταινια.Δουλευει ακομα μετα απο 5 χρονια.Τι θα λεει ο ανθρωπος αυτος για το σερβις εκεινο,ειδικα αν πληρωσε κιολας?

Πηγα UPS σε σερβις.Παλι η απαντηση οτι δε συμφερει επισκευη.Το κοιταξα και ανακαλυψα οτι απλα εχει ξεκολλησει ο χαλκος σε 3-4 κολλησεις λογω καιρου ,τις πατησα και δουλευει.Τι γνωμη εχω για αυτο το σερβις,που τους πληρωσα κιολας?

Παλια που εμπλεκα πιο πολυ με λαπτοπ ,πηγαινα σε ενα γνωστο παλικαρι στη Καλλιθεα και εκανε ελεγχο χωρις κοστος.

3 λαπτοπ του ειχα παει οπου ομως δεν επισκευαζοντουσαν και δε μου ζηταγε χρηματα.Του ελεγα με το ζορι να του δωσω για το κοπο του και δεν ηθελε.Αυτος με κερδισε σα πελατη και αν ξανατυχει κατι ,σε αυτον θα παω.

Περα απο το οτι μου αποκαλυψε "απατη" που μου εκαναν απο αλλο σερβις εν αγνοια μου.Και οταν το ειπα στο αλλο σερβις,μου εκλεισαν το τηλεφωνο στη μουρη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το έχω πει και παλιότερα @Dantε
 

δεν πληρώνεσαι ούτε για το τις γνώσεις σου ούτε για το χρόνο σου γιατί απλά και τα δυο δεν μπορούν να κατανοηθούν από τον πελάτη , πόσο αξίζει ο χρόνος τεχνικού με 10 πτυχία/certificates κλπ και πόσο του εμπειρικού ? θα δω ένα video και θα το κάνω και γω , έλα μωρέ 3 κουμπιά πατάει κλπ...

και το γεγονός οτι ο πελάτης θελει να πληρώνει ανταλλακτικο αλλα όχι υπηρεσία εκτος αν ειναι μονοπώλιο πχ αντιπρωσοπεια


αυτό που πληρώνεις είναι η ευθύνη κατι που καταστρεφουν με πολίτικη επιλογή γιαυτό ο κλάδος και κάθε κλάδος που έχει να κάνει με λιανική πάει στον βόθρο 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Aris_ είπε

το έχω πει και παλιότερα @Dantε
 

δεν πληρώνεσαι ούτε για το τις γνώσεις σου ούτε για το χρόνο σου γιατί απλά και τα δυο δεν μπορούν να κατανοηθούν από τον πελάτη , πόσο αξίζει ο χρόνος τεχνικού με 10 πτυχία/certificates κλπ και πόσο του εμπειρικού ? θα δω ένα video και θα το κάνω και γω , έλα μωρέ 3 κουμπιά πατάει κλπ...

και το γεγονός οτι ο πελάτης θελει να πληρώνει ανταλλακτικο αλλα όχι υπηρεσία εκτος αν ειναι μονοπώλιο πχ αντιπρωσοπεια


αυτό που πληρώνεις είναι η ευθύνη κατι που καταστρεφουν με πολίτικη επιλογή γιαυτό ο κλάδος και κάθε κλάδος που έχει να κάνει με λιανική πάει στον βόθρο 
 

Για πες μου μια πολυεθνική τι της συμφέρει να πάρει έναν άπειρο πιτσιρικά που θα του δίνει λιγότερα χρήματα ή έναν έμπειρο τεχνικό που έχει πολλά χρόνια εμπειρίας στην πλατη του και θα τον πληρώνει εννοείται πιο ακριβά ε ;

Μάλλον το 1ο ισχύει και το έχω διαπιστώσει ο ίδιος απο το cable management  που ήταν για πολλές κλοτσιές απο το e-shop.

Και αυτό δυστυχώς δεν γίνεται μόνο στον χώρο του IT, αλλά και σε άλλους κλάδους πχ Μηχανολόγοι μηχανικοί αυτοκινήτων. ;)

Επεξ/σία από neo80
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, neo80 είπε

Για πες μου μια πολυεθνική τι της συμφέρει να πάρει έναν άπειρο πιτσιρικά που θα του δίνει λιγότερα χρήματα ή έναν έμπειρο τεχνικό που έχει πολλά χρόνια εμπειρίας στην πλατη του και θα τον πληρώνει εννοείται πιο ακριβά ε ;

Μάλλον το 1ο ισχύει και το έχω διαπιστώσει ο ίδιος απο το cable management  που ήταν για πολλές κλοτσιές απο το e-shop.

αφού τους αφήνουν, υπάρχουν standards ποιότητας που να γινοντα enforce απο συλλόγους καταναλωτών?  οχι
τι θα κάνεις σε μια πολυεθνική μήνυση χαχαχα...

μετα σου λεει ο αλλος δεν μπορει τοσο μεγάλη εταιρία να τσιγκουνευτη ένα κλιπ , μα ρε φιλε ετσι εγινε τόσο πλούσια απο τα cents σε χιλιάδες πελάτες που κλέβει ειτε στα προϊόντα ειτε στους μισθούς ειτε εφορία ειτε παντού άντε να καταλάβουν 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Aris_ είπε

ο πελάτης θελει να πληρώνει ανταλλακτικο

E ας πάρει τότε το ανταλλακτικό και ας το τοποθετήσει ο ίδιος απλό είναι και αυτό....

Η συζήτηση φεύγει λίγο και μπαίνει στη μέση και το εμπόριο, π.χ. μτχ λαπτοπ σταθερά και οτι άλλο νομίζει ο καθένας...

'Ολη η συζήτηση ξεκίνησε από ένα πόστ προσβλητικό προς το IT γενικά και πηγαίνει αλλού, από την μεριά μου δουλεύω αποκλειστικά service δεν πωλώ ανταλλακτικά οπότε το κόστος είναι ξεκάθαρο από ανταλλακτικά δεν βγάζω τίποτε η αμοιβή μου είναι καθαρά η γνώση μου είτε σε πελάτες εταιρικούς είτε φυσικά πρόσωπα....

Τώρα όλα τα μου μου σου ψου....ενημερώνω για τα κόστη προκαταβολικά και φυσικά και υπάρχει και το αρχείο με το βίντεο από όλη την επισκευή για όποιον έχει αμφιβολία πελάτη αν έκανα αυτά που τον ενημέρωσα πως έγιναν.....

Πάντως οι καλοί πελάτες και πληρώνουν και σου φέρνουν δουλειά (μιλώντας από προσωπική εμπειρία, αντίθετα ο τσαμπατζής και η σαβούρα βουλιάζουν μια επιχείρηση και καλό είναι να μένουν μακριά....

Φυσικά και υπάρχουν πολλά "service" όπου απλά κάνουν διαλογή φέρνουν μηχανήματα σε κάποιους τύπους σαν εμένα και βάζοντας ανάλογο καπέλο τα δίνουν στον πελάτη και φυσικά οι ιδιοκτήτες τους δεν ξέρουν να ξεχωρίσουν δυο γαιδάρων άχυρα οπότε η συζήτηση αυτή δεν τελειώνει

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μήνυση όχι απλά δεν πας να ψωνίσεις και άντε γεια. Υπάρχει ένας κανόνας στην αγορά οι κακοί επαγγελματίες αργά η γρήγορα έρχονται αντιμέτωποι με την χρεωκοπία. Τους ξερνάει η ίδια η αγορά ευτυχώς.

Αυτό που διαπιστώνω εγώ ο ίδιος προσωπικά είναι ότι πολλοί ελεύθεροι Επαγγελματίες προτιμάνε να πάνε να ψωνίσουν κάτι φθηνό απο πολυεθνικές παρά να ψωνίσουν απο τον συνάδελφο τους δηλ. απο ένα μικρό μαγαζί.

Βγάζουν τα μάτια τους με ίδια τους τα χέρια και αυτό είναι λυπηρό. 

Έχει όνομα αυτό και λέγεται καταναλωτική συνείδηση. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, neo80 είπε

μήνυση όχι απλά δεν πας να ψωνίσεις και άντε γεια. Υπάρχει ένας κανόνας στην αγορά οι κακοί επαγγελματίες αργά η γρήγορα έρχονται αντιμέτωποι με την χρεωκοπία. Τους ξερνάει η ίδια η αγορά ευτυχώς.

οχι πάντα,  ασκουνε πιεση και σε άλλους κλάδους με το right to repair 
γιατι ειναι λιγο περίεργη η "ελευθερη αγορά" το "δικαιωμα επιλογης" πρέπει να υπάρχει μηχανισμός που να τα εφαρμόζει , οταν κλείνουν τα πάντα γύρω σου (μικροί επαγκελματιες) τότε δεν έχεις επιλογή 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aris_ είπε

οταν κλείνουν τα πάντα γύρω σου (μικροί επαγκελματιες) τότε δεν έχεις επιλογή 

Οπως γίνεται ήδη με τα κινητά τηλέφωνα όπου το service τους καθίσταται αδύνατο ή ασύμφορο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, neo80 είπε

μήνυση όχι απλά δεν πας να ψωνίσεις και άντε γεια. Υπάρχει ένας κανόνας στην αγορά οι κακοί επαγγελματίες αργά η γρήγορα έρχονται αντιμέτωποι με την χρεωκοπία. Τους ξερνάει η ίδια η αγορά ευτυχώς.

Το αντιθετο βλεπω στην ελληνικη αγορα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Coppermine είπε

Οπως γίνεται ήδη με τα κινητά τηλέφωνα όπου το service τους καθίσταται αδύνατο ή ασύμφορο

ναι γιατι οι οροι (όπως και η ποιότητα του service) δεν δημιουργείται απο ανάγκες του καταναλωτή αλλα επιβάλλεται απο lobbies και κερδοσκοπία οπότε αναγκαστικά θα αλλάξεις πχ κινητό καθε x χρόνια/μήνες γιατί απλα θα είναι ασύμφορη η συντήρηση και επισκευή του , άσε οι αλλαγές στην υποστήριξη software

το ιδιο θέλουν να κάνουν και στον κλάδο του αυτοκίνητου ειδικά με τα ηλεκτρικά θα σου κοβει το αμάξι με software αν βάλεις πχ πυκνωτή εκτός αντιπρωσοπειας 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...