Προς το περιεχόμενο

Ερωτηση για service στο αμαξι και αγορα ανταλλακτικων κτλ απο μονος


ΒουρΝ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εγω πάντως ανταλλακτικά πηγαινα ακόμα και στην αντιπροσωπεία τοτε που είχα εγγύηση.

 

Πόσο μάλιστα τώρα

Το εχω κανει στα λαδια! Και μου ειχαν πει το δεχομαστε αλλα χανετε την προσφορα και μου ανεβασαν την τιμη! Και παλι κερδισα 22ευρω!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε

Διαβαζω πολλους που λενε πηρα αυτο το ανταλακτικο απο το ιντερνετ ,εβαλα αυτα τα λαδια ,και ρωταω ο μηχανικος που πας το αμαξι ξερω εγω δεν παρεξηγειται αμα του πεις θα το παραγγειλω αυτο το ανταλακτικο εγω κλτ Χαζη ερωτηση αλλα ειμαι ψιλο αρχαριος και συνηθως για τις μηχανες τα αφηνα να τα κανει ολα ο μαστορας

Επειδή έχει τυχεί να είμαι σε συνεργείο . Ήρθε πελάτης για αλλαγή θερμοστάτη και ψυκτικού . Του είπε ο μάστορας θέλω 60 μαζι όλα και απόδειξη . Λέει αυτός έχω βρεί με 35 € . Το φέρνει και τελικά ήταν λάθος . Καλό είναι να γίνεται έρευνα τιμών και ο ίδιος κάνω στα ανταλλακτικά  . Αλλα μερικοί το παρακάνουν . Δέν καταλαβαίνουν οτι μέσα στα χρήματα είναι τα έξοδα , η αμοιβη του , και οι φόροι . Υπάρχει και ένα ποσοστό που κόβει αποδείξεις . Και σε περίπτωση λάθους δέ θα τρέχει ο ίδιος .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν πρέπει να παρεξηγηθεί. Πληρώνεται για την εργασία.

Κάποτε η τοπική vw όταν το αμάξι ήταν ακόμα σε εγγύηση, μου έλεγε ότι αν τους πάω δικά μου λάδια και φίλτρα, χάνω την εγγύηση... Το θέμα επιλύθηκε με ένα απλό mail στον εισαγωγέα, που επιβεβαίωσε ότι καμία εγγύηση δεν χάνεται αν τα ανταλλακτικά είναι προδιαγραφής του κατασκευαστή, εκτός αν αποδειχθεί ότι προήλθε βλάβη από το συγκεκριμένο ανταλλακτικό, οπότε δεν ευθύνεται η εταιρεία.

Ακόμα και η αντιπροσωπεία λοιπόν, μου πέρναγε τα λάδια/φίλτρα που τους πήγαινα και δεν έλεγε κουβέντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ πριν ένα δίμηνο που εμφανίστηκε θέμα με τη μιζα, μου είπαν δε φτιάχνεται και πρέπει να ακουμπήσω 600 για τη μια μάρκα ή 400 για την μπος. Μετά απο μερικές λάθος παραγγελίες μίζας νευριασα και ζητησα το αμάξι οπως είναι πίσω. 2 μήνες τώρα δουλευει τέλεια χωρίς να αλλάξω μίζα τελικά. Αντι να μου πει μεγάλε την έβγαλα την εβαλα και όλα καλά, κανά σκάλωμα θα έφαγε, πήγε να μου πουλήσει αλλη με 600 και θα κράταγε και την παλιά για μεταπώληση. Ε ποιον να εμπιστευτείς μετά;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Finn είπε

Εδώ πριν ένα δίμηνο που εμφανίστηκε θέμα με τη μιζα, μου είπαν δε φτιάχνεται και πρέπει να ακουμπήσω 600 για τη μια μάρκα ή 400 για την μπος. Μετά απο μερικές λάθος παραγγελίες μίζας νευριασα και ζητησα το αμάξι οπως είναι πίσω. 2 μήνες τώρα δουλευει τέλεια χωρίς να αλλάξω μίζα τελικά. Αντι να μου πει μεγάλε την έβγαλα την εβαλα και όλα καλά, κανά σκάλωμα θα έφαγε, πήγε να μου πουλήσει αλλη με 600 και θα κράταγε και την παλιά για μεταπώληση. Ε ποιον να εμπιστευτείς μετά;

Άστα να πάνε, όπως είπα υπάρχουν άπειρα περιστατικά, το κλασικό είναι να σου τρυπάνε τις φούσκες για να σε κάνουν πελατάκη.
Κάτι τέτοια συνεργεία μόλις αυξηθούν τα ηλεκτρικά θα αφανιστούν, εδώ δεν μπορούν να φτιάξουν τα απλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν το έχω κάνει ποτέ και δε νομίζω και να το κάνω. Δεν αισθάνομαι άνετα και υπάρχουν και πρακτικά θέματα πχ να μη παραγγείλεις το σωστό ή να είναι κάτι ελαττωματικό. Εκεί τι γίνεται; Κανονικά δεν πρέπει να χρεώσει 2 φορές εργασία;

Ενώ αν τα παραγγείλει αυτός έχει και την ευθύνη.

Επεξ/σία από zio10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Finn είπε

Εδώ πριν ένα δίμηνο που εμφανίστηκε θέμα με τη μιζα, μου είπαν δε φτιάχνεται και πρέπει να ακουμπήσω 600 για τη μια μάρκα ή 400 για την μπος. Μετά απο μερικές λάθος παραγγελίες μίζας νευριασα και ζητησα το αμάξι οπως είναι πίσω. 2 μήνες τώρα δουλευει τέλεια χωρίς να αλλάξω μίζα τελικά. Αντι να μου πει μεγάλε την έβγαλα την εβαλα και όλα καλά, κανά σκάλωμα θα έφαγε, πήγε να μου πουλήσει αλλη με 600 και θα κράταγε και την παλιά για μεταπώληση. Ε ποιον να εμπιστευτείς μετά;

Εμένα δυστυχώς την είχαν πετάξει στα σκουπίδια και μου έβαλαν μια κινεζικη που την πλήρωσα και βαπορισια....ευτυχώς μου έκοψε και την πήρα την καμμένη στο πορτπαγκαζ για μπιμπελο....Ενάμιση χρόνο μετά η κινεζική παρεδωσε πνεύμα και στο επόμενο συνεργειο έδωσα την καμμένη να την δοκιμάσουν...τσακμακι....Όπως καταλαβαίνετε αυτή έχω πάνω 2 χρόνια τώρα-γνήσια valeo....απιστευτο;και θέλετε το καλύτερο; αντιπροσωπεία εξαίρετη με πολύ καλά σχόλια στο ίντερνετ...κύριοι.....

Επεξ/σία από stefan123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω οτι για μεγαλες (εκτακτες) ζημιες οι αντιπροσωπειες ειναι φωτια και λαυρα. Περα απο την αξια των γνησιων ανταλλακτικων, ειναι ακριβες επειδη η εργατοωρα ειναι υψηλη.

Στην τακτικη συντηρηση, δλδ ετησια service δεν εχει νοημα να σπαταλα καποιος χρονο και ενεργεια να βρει τα αναλωσιμα εκτος και να τα παει να του τα περασουν, ενω υπαρχει παντα και το ρισκο του λαθους. Για 20-30 ευρω που ειναι η διαφορα δεν εχει νοημα να ασχοληθεις. Εξαλλου, το ποσο του ετησιου service ειναι κατι γνωστο και παγιο, ξερεις σε τι ταξη μεγεθους θα κυμανθει. Μπορεις ανετα να το προγραμματισεις στα εξοδα σου ανα ετος, ξερεις οτι θα τα δωσεις καποια στιγμη.

Επισης δεν ξερω τι γινεται με την εγγυηση του ανταλλακτικου που θα το παρεις πχ απο autodoc και θα το πας εσυ στην αντιπροσωπεια. Σε περιπτωση που χαλασει εντος εγγυησης ποιος θα πρεπει να τρεξει να ζητησει αλλο, να το ξαναβρει, να το αντικαταστησει?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...