Προς το περιεχόμενο

Nier Replicant ver.1.22474487139


xtrmsnpr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

37 λεπτά πριν, AdmiralRQGR είπε

Ασφαλώς. Η αγορά της Ελλάδας όμως είναι τέτοια σε μέγεθος που κανείς δεν ασχολείται με τον τρόπο που αναφέρεις. Αυτό που λες ενδεχομένως να ισχύει για πολύ μεγάλα sites του εξωτερικού που έχουν στενές σχέσεις με studios και publishers, η απήχηση των ελληνικών μέσων είναι συγκριτικά πολύ μικρότερη οπότε δεν κερδίζουν κάτι οι εταιρίες με το να προσπαθήσουν να επηρεάσουν. Ακόμα και στο Metacritic η βαθμολογία των μεγάλων sites συνεισφέρει με μεγαλύτερο συντελεστή στο τελικό Metacritic score. 

Προφανώς γιαυτο και ξεκαθάρισα ότι δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στο γειτονικό site η σε κάποιον συγκεκριμένο αρθρογράφο . Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα δωρεάν review copies παίζουν ρόλο(ακόμα και ασυνείδητα)στην τελική βαθμολογία και στην τελική κριτική ανάλογα τον αρθρογράφο(  σε άλλους περισσότερο ,σε άλλους λιγότερο( και σε άλλους βέβαια καθόλου).Γιαυτο όπως είπα πιο πάνω έχουμε γεμίσει με 8 και 9/10 γενικά και μόλις κάποιο παιχνίδι πχ πάρει ας πούμε 7 κακοφαίνεται και βαφτίζεται μέτριο(ενώ δεν είναι ).

Για το ίδιο το Nier τώρα συμφωνώ και με τις δυο πλευρές  ότι για τον μέσο χρήστη τα πολλαπλά playthrough δεν είναι ότι το καλύτερο για να δείξεις την συνολική  ιστορία ειδικά όταν υπάρχουν παρά πολλές ομοιότητες στο κάθε run .

αλλά από την άλλη δεν είναι παιχνίδι που απευθύνεται στον μέσο χρήστη όπως αλλά παιχνίδια . Είναι σαν να κάνει κάποιος πολλά παράπονα για τα soulsborne παιχνίδια που δεν έχουν παύση η δεν μπορείς να σώσεις όπου θες η που η ιστορία τους παρουσιάζεται με αυτό τον περίεργο τρόπο 

σε σχέση με αλλά παιχνίδια . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανεις δεν τολμαει να βαλει σε ενα μετριο παιχνιδι 5

Ξερουν οτι αν το κανουν αυτο, ο λαουτζικος τους θα τους λιθοβολησει

Γι αυτο και εχουμε γεμισει με reviews 8 και 8,5 οπως σωστα εγραψε ο fulgore

Επεξ/σία από firepc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Προφανώς γιαυτο και ξεκαθάρισα ότι δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στο γειτονικό site η σε κάποιον συγκεκριμένο αρθρογράφο . Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα δωρεάν review copies παίζουν ρόλο(ακόμα και ασυνείδητα)στην τελική βαθμολογία και στην τελική κριτική ανάλογα τον αρθρογράφο(  σε άλλους περισσότερο ,σε άλλους λιγότερο( και σε άλλους βέβαια καθόλου).Γιαυτο όπως είπα πιο πάνω έχουμε γεμίσει με 8 και 9/10 γενικά και μόλις κάποιο παιχνίδι πχ πάρει ας πούμε 7 κακοφαίνεται και βαφτίζεται μέτριο(ενώ δεν είναι ).

Το φαινόμενο που περιγράφεις οφείλεται περισσότερο σε δύο εξωγενείς παράγοντες. Ο πρώτος είναι ότι το αμερικανικό σύστημα βαθμολόγησης ”0-70% κάτω του μετρίου, 70-80% μέτριο, 80+ καλό" έχει επικρατήσει καθολικά παγκοσμίως και το κοινό το έχει συνηθίσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να κάνει ενστικτωδώς τον συσχετισμό μεταξύ βαθμολογίας και ποιότητας. Δεν έχει κανένα νόημα να προσπαθήσεις να ακολουθήσεις κάτι άλλο γιατί κανείς δεν θα το αντιληφθεί όπως εσύ το εννοείς. Για παράδειγμα, αν διακόσια sites βαθμολογήσουν ένα μέτριο παιχνίδι με 70% και εσύ με 50%, η συντριπτική πλειοψηφία των αναγνωστών δεν θα το αντιληφθεί ως "το παιχνίδι είναι μέτριο με βάση το δικό τους σύστημα βαθμολόγησης". Θα το αντιληφθεί ως "αυτοί πιστεύουν ότι το παιχνίδι είναι κακό". 

Ο δεύτερος παράγοντας είναι ότι η μέση ποιότητα των παιχνιδιών και το επίπεδο παραγωγής τους έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια. Ακόμη και πολύ μικρές παραγωγές ενός ατόμου έχουν πλέον τέτοια ποιότητα που θα ήταν ειλικρινά άδικο να πάρουν μια κακή βαθμολογία. Είναι πολύ σπάνιο πλέον το φαινόμενο ένα παιχνίδι να αποτυγχάνει τόσο πολύ στα βασικά ώστε να μην παίζεται έστω ευχάριστα. 

39 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Για το ίδιο το Nier τώρα συμφωνώ και με τις δυο πλευρές  ότι για τον μέσο χρήστη τα πολλαπλά playthrough δεν είναι ότι το καλύτερο για να δείξεις την συνολική  ιστορία ειδικά όταν υπάρχουν παρά πολλές ομοιότητες στο κάθε run .

αλλά από την άλλη δεν είναι παιχνίδι που απευθύνεται στον μέσο χρήστη όπως αλλά παιχνίδια . Είναι σαν να κάνει κάποιος πολλά παράπονα για τα soulsborne παιχνίδια που δεν έχουν παύση η δεν μπορείς να σώσεις όπου θες η που η ιστορία τους παρουσιάζεται με αυτό τον περίεργο τρόπο 

σε σχέση με αλλά παιχνίδια . 

Όπως είπα και στον άλλο φίλο που ανέφερε κάτι αντίστοιχο, το πρόβλημα δεν είναι τα πολλαπλά playthroughs αλλά ότι το gameplay δεν μπορεί να τα στηρίξει. Αυτά που καλείσαι να κάνεις για άλλες x ώρες ώστε να δεις τα υπόλοιπα story beats και endings απλά δεν είναι διασκεδαστικά. Οι φανατικοί της σειράς θα τα υπομείνουν για να φτάσουν στα καλά κομμάτια αλλά είναι απαραίτητο να επισημανθεί ότι το περιεχόμενο που θα χρειαστεί να επαναλάβεις δεν είναι ιδιαίτερα καλό. 

Επεξ/σία από AdmiralRQGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, AdmiralRQGR είπε

Το φαινόμενο που περιγράφεις οφείλεται περισσότερο σε δύο εξωγενείς παράγοντες. Ο πρώτος είναι ότι το αμερικανικό σύστημα βαθμολόγησης ”0-70% κάτω του μετρίου, 70-80% μέτριο, 80+ καλό" έχει επικρατήσει καθολικά παγκοσμίως και το κοινό το έχει συνηθίσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να κάνει ενστικτωδώς τον συσχετισμό μεταξύ βαθμολογίας και ποιότητας. Δεν έχει κανένα νόημα να προσπαθήσεις να ακολουθήσεις κάτι άλλο γιατί κανείς δεν θα το αντιληφθεί όπως εσύ το εννοείς. Για παράδειγμα, αν διακόσια sites βαθμολογήσουν ένα μέτριο παιχνίδι με 70% και εσύ με 50%, η συντριπτική πλειοψηφία των αναγνωστών δεν θα το αντιληφθεί ως "το παιχνίδι είναι μέτριο με βάση το δικό τους σύστημα βαθμολόγησης". Θα το αντιληφθεί ως "αυτοί πιστεύουν ότι το παιχνίδι είναι κακό". 

ναι αλλα με αυτη τη νόρμα, το μετριο παιχνιδι που παιρνει 70 και 80, θα παει στο 85, 90

Με τα χρονια δλδ, θα χαθει εντελως η μπαλα

Επεξ/σία από firepc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, firepc είπε

ναι αλλα με αυτη τη νόρμα, το μετριο παιχνιδι που παιρνει 70 και 80, θα παει στο 85, 90

Με τα χρονια δλδ, θα χαθει εντελως η μπαλα

Ήδη έχει χαθεί. Υπάρχει πολύς κόσμος που λέει "δεν αγγίζω παιχνίδι που έχει Metacritic κάτω από 90" και άλλος που θέλει να κρεμάσει τον reviewer στην κεντρική πλατεία για παραδειγματισμό αν δώσει σε ένα console exclusive κάτω από 9,5. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Μόνο εγώ θεωρώ ότι η κλίμακα είναι 50-100 και όχι 0-100?

Όχι μόνο εσύ, πρακτικά έτσι είναι. Κάτω από 50 παίρνουν παγκοσμίως τα παιχνίδια που είναι διαλυμένα, offensive ή έχουν αποτύχει σχεδόν σε όλα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, AdmiralRQGR είπε

Γεια σου φίλε μου, εγώ έγραψα το review στο Ragequit.gr. Η ιστορία είπα σε αρκετά σημεία ότι είναι ενδιαφέρουσα, οι διάλογοι όντως δεν μου άρεσαν. Το θέμα με τα πολλαπλά playthroughs δεν είναι ότι απαιτούνται για να δεις όλα τα endings. Τα quests και το gameplay δεν έχουν το απαιτούμενο βάθος και ποικιλία ώστε το παιχνίδι να μείνει φρέσκο για τις επιπλέον x ώρες που θα χρειαστείς για να δεις τα πάντα. Κατά την άποψή μου πάντα.

Εδώ δεν καταλαβαίνω σε τι αναφέρεσαι, μπορείς να πεις ένα παράδειγμα;

Γεια σου φιλε, δεκτο οτι οντως δεν σου αρεσαν οι διαλογοι. Απο κει και περα δεν υπαρχει λογος να δικαιολογεις το review σου ο καθενας το διαβαζει και κρινει. Το παιχνιδι δεν το εχω παιξει ακομα οποτε δυστυχώς δεν μπορω να πω αν συμφωνω με τη γνωμη σου, ομως εχοντας υποψιν μου γνωμες παιχτων που σεβομαι και εχουμε πανω κατω τα ιδια γουστα (για το original Nier) μιλουν για ενα καταπληκτικο παιχνιδι απο αποψη ιστοριας on par με το Automata. Τα πολλαπλα playthrough δεν ειναι για ολους αλλα ετσι δινει την ιστορια η συγκεκριμενη σειρα. Για το gameplay πιθανως εχεις δικιο, ουτε το Automata ηταν κατι το ιδιαιτερο.

Θα επανελθω οταν το τερματισω (με ολα τα endings) καθως θεωρω καπως αδικο να κρινω ενα review χωρις να εχω παιξει το παιχνιδι ο ιδιος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως εγώ τα περισσότερα ending στο δεύτερο game της σειράς τα είδα στο youtube. Δεν υπήρχε περίπτωση όσο και να μου άρεσε το game να κάτσω να παίξω ξανά. Υπάρχει όμως κόσμος που το κάνει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ADHD είπε

Γεια σου φιλε, δεκτο οτι οντως δεν σου αρεσαν οι διαλογοι. Απο κει και περα δεν υπαρχει λογος να δικαιολογεις το review σου ο καθενας το διαβαζει και κρινει. Το παιχνιδι δεν το εχω παιξει ακομα οποτε δυστυχώς δεν μπορω να πω αν συμφωνω με τη γνωμη σου, ομως εχοντας υποψιν μου γνωμες παιχτων που σεβομαι και εχουμε πανω κατω τα ιδια γουστα (για το original Nier) μιλουν για ενα καταπληκτικο παιχνιδι απο αποψη ιστοριας on par με το Automata. Τα πολλαπλα playthrough δεν ειναι για ολους αλλα ετσι δινει την ιστορια η συγκεκριμενη σειρα. Για το gameplay πιθανως εχεις δικιο, ουτε το Automata ηταν κατι το ιδιαιτερο.

Θα επανελθω οταν το τερματισω (με ολα τα endings) καθως θεωρω καπως αδικο να κρινω ενα review χωρις να εχω παιξει το παιχνιδι ο ιδιος.

 

Οι προτιμήσεις στο gaming είναι ούτως ή άλλως υποκειμενικές αλλά πιστεύω πως είναι χρήσιμο να εξηγείται το σκεπτικό πίσω από ένα review. Τα αρνητικά που επεσήμανα στην παρουσίαση είναι θέλω να πιστεύω σχετικά αντικειμενικά, με την έννοια ότι ακόμη και όσοι θα βαθμολογούσαν το παιχνίδι με 100% αποδέχονται την ύπαρξή τους. Από εκεί και πέρα ο υποκειμενικός παράγοντας καθορίζει εν μέρει τη βαθμολογία αλλά όχι εξ ολοκλήρου διότι η απόλυτη υποκειμενικότητα μπορεί να οδηγήσει σε πολύ σοβαρά λάθη στην αξιολόγηση, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Η βαθμολογία επιχειρεί να είναι μία όσο το δυνατόν αντικειμενική ένδειξη της γενικής και συνολικής ποιότητας του παιχνιδιού. Αν προσπαθήσεις να βαθμολογήσεις μόνο με βάση την δική σου υποκειμενική άποψη, η χοντρή γκέλα είναι θέμα χρόνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, AdmiralRQGR είπε

a)Το φαινόμενο που περιγράφεις οφείλεται περισσότερο σε δύο εξωγενείς παράγοντες.

β)Ο δεύτερος παράγοντας είναι ότι η μέση ποιότητα των παιχνιδιών και το επίπεδο παραγωγής τους έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια. Ακόμη και πολύ μικρές παραγωγές ενός ατόμου έχουν πλέον τέτοια ποιότητα που θα ήταν ειλικρινά άδικο να πάρουν μια κακή βαθμολογία. Είναι πολύ σπάνιο πλέον το φαινόμενο ένα παιχνίδι να αποτυγχάνει τόσο πολύ στα βασικά ώστε να μην παίζεται έστω ευχάριστα. 

γ)Όπως είπα και στον άλλο φίλο που ανέφερε κάτι αντίστοιχο, το πρόβλημα δεν είναι τα πολλαπλά playthroughs αλλά ότι το gameplay δεν μπορεί να τα στηρίξει. Αυτά που καλείσαι να κάνεις για άλλες x ώρες ώστε να δεις τα υπόλοιπα story beats και endings απλά δεν είναι διασκεδαστικά. Οι φανατικοί της σειράς θα τα υπομείνουν για να φτάσουν στα καλά κομμάτια αλλά είναι απαραίτητο να επισημανθεί ότι το περιεχόμενο που θα χρειαστεί να επαναλάβεις δεν είναι ιδιαίτερα καλό. 

a)Συμφωνω

β)Δεν διαφωνω μεν με το ολο σκεπτικο σου,αλλα απο την αλλη χανεται το μετρο συγκρισης με αυτο τον τροπο.

Και το μετρο αυτο της συγκρισης ειναι που παιζει ενα ρολο(μεγαλο ή μικρο για τον καθενα)και στο ιδιο το χρηματικο κομματι μεταξυ αλλων.

γ)μιας και δεν το εχω παιξει ακομα αλλα εχω παιξει το Automata,εαν ειναι ιδιου επιπεδου το gameplay,τοτε καταλαβαινω απολυτα τι εννοεις, γιατι και εμενα προσωπικα ενα απο τα παραπονα μου αφορουσε το gameplay που στο μεγαλυτερο κομματι του ηταν το ιδιο απο ενα σημειο και μετα βαζοντας μεσα και τα περιβαλλοντα και εχθρους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Fulgore είπε

β)Δεν διαφωνω μεν με το ολο σκεπτικο σου,αλλα απο την αλλη χανεται το μετρο συγκρισης με αυτο τον τροπο.

Και το μετρο αυτο της συγκρισης ειναι που παιζει ενα ρολο(μεγαλο ή μικρο για τον καθενα)και στο ιδιο το χρηματικο κομματι μεταξυ αλλων.

 

Ναι, αυτό σε συνδυασμό με το αμερικανικό σύστημα βαθμολόγησης έχει ως αποτέλεσμα να συμπιέζονται οι βαθμολογίες προς τα επάνω και ουσιαστικά ο κάθε βαθμός πάνω από το 80 να έχει διπλάσια ή τριπλάσια βαρύτητα σε σχέση με τον κάθε βαθμό από 79 και κάτω (τα νούμερα είναι ενδεικτικά, άλλος θα μπορούσε να θέσει το όριο στο 85 ή το 90). Δυστυχώς δύσκολα θα αλλάξει διότι η όποια αλλαγή πρέπει να ξεκινήσει από τα μεγάλα αμερικανικά sites που δεν ενδιαφέρονται καθόλου μα καθόλου για κάτι τέτοιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AdmiralRQGR είπε

 

Spoiler

 

Αρα καταλαβαινεις τωρα για ποιο λογο εγραψα πιο πισω το γενικο σχολιο περι δωρεαν review copies που μπορει να παιζουν ρολο στην τελικη βαθμολογια,μαζι με αυτο που περιγραφεις για τις βαθμολογιες.

Αυτη η εικονα περναει προς τα εξω στους αλλους,ειτε ισχυει(σε μικρο ή μεγαλο βαθμο),ειτε οχι.

Και το Vampyr πχ που ανεφερα πιο πισω δεν το ανεφερα τυχαια  https://www.metacritic.com/game/pc/vampyr/critic-reviews 

 

 

Για την ιστορια παντως για την περιπτωση του Nier Replicant,το γειτονικου forum review φαινεται πανω κατω να ακολουθαει τις αποψεις και των υπολοιπων του χωρου,αρα δεν τιθεται θεμα σε αυτο,ασχετως εαν σε καποιον αρεσει περισσοτερο ή λιγοτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Fulgore είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

 

Αρα καταλαβαινεις τωρα για ποιο λογο εγραψα πιο πισω το γενικο σχολιο περι δωρεαν review copies που μπορει να παιζουν ρολο στην τελικη βαθμολογια,μαζι με αυτο που περιγραφεις για τις βαθμολογιες.

Αυτη η εικονα περναει προς τα εξω στους αλλους,ειτε ισχυει(σε μικρο ή μεγαλο βαθμο),ειτε οχι.

Και το Vampyr πχ που ανεφερα πιο πισω δεν το ανεφερα τυχαια  https://www.metacritic.com/game/pc/vampyr/critic-reviews 

 

 

Για την ιστορια παντως για την περιπτωση του Nier Replicant,το γειτονικου forum review φαινεται πανω κατω να ακολουθαει τις αποψεις και των υπολοιπων του χωρου,αρα δεν τιθεται θεμα σε αυτο,ασχετως εαν σε καποιον αρεσει περισσοτερο ή λιγοτερο.

Ποιο review είναι αυτό; Θα ήθελα να το διαβάσω. Όσο για τα review keys, υπό ποια έννοια λες ότι παίζουν ρόλο στη βαθμολογία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

2 ώρες πριν, AdmiralRQGR είπε

 

Οι προτιμήσεις στο gaming είναι ούτως ή άλλως υποκειμενικές αλλά πιστεύω πως είναι χρήσιμο να εξηγείται το σκεπτικό πίσω από ένα review. Τα αρνητικά που επεσήμανα στην παρουσίαση είναι θέλω να πιστεύω σχετικά αντικειμενικά, με την έννοια ότι ακόμη και όσοι θα βαθμολογούσαν το παιχνίδι με 100% αποδέχονται την ύπαρξή τους. Από εκεί και πέρα ο υποκειμενικός παράγοντας καθορίζει εν μέρει τη βαθμολογία αλλά όχι εξ ολοκλήρου διότι η απόλυτη υποκειμενικότητα μπορεί να οδηγήσει σε πολύ σοβαρά λάθη στην αξιολόγηση, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Η βαθμολογία επιχειρεί να είναι μία όσο το δυνατόν αντικειμενική ένδειξη της γενικής και συνολικής ποιότητας του παιχνιδιού. Αν προσπαθήσεις να βαθμολογήσεις μόνο με βάση την δική σου υποκειμενική άποψη, η χοντρή γκέλα είναι θέμα χρόνου.

Τα πολλαπλά playthrough παντως δεν ειναι αντικειμενικα κάτι κακο ιδιαιτερα με τον τροπο που δινονται (αν κρινω απο το Automata), οπως ειπα θα επιστρεψω οταν το τερματισω ιδιαιτερα για την ιστορια τα sidequests και το gameplay.

 

2 ώρες πριν, chek2fire είπε

πάντως εγώ τα περισσότερα ending στο δεύτερο game της σειράς τα είδα στο youtube. Δεν υπήρχε περίπτωση όσο και να μου άρεσε το game να κάτσω να παίξω ξανά. Υπάρχει όμως κόσμος που το κάνει. 

Για εμένα έχασες παρα πολυ απο την εμπειρια καθως το Automata βαζιζεται και στις εναλλαγες gameplay για να πει την ιστορια που θελει. Η αληθεια ειναι οτι το σεναριο Β ειναι το πιο αδυναμο του παιχνιδιου και θα μπορουσαν καλλιστα να το ειχαν κοψει στο μισο. Απο κει και περα ομως εμενα προσωπικα με συγκλονισε το παιχνιδι και νομιζω θα ειχα χασει παρα πολλα αν το ειχα δει απλα yt. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...