Προς το περιεχόμενο

Η Sony έχει πουλήσει μέχρι σήμερα σχεδόν 8 εκατομμύρια PlayStation 5


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 ώρες πριν, KilliK είπε

και το  XBOX ουτε τα μισα 😅

Το XBOX με 22 μυρια Gamepass συνδρομες, που καθε τριμηνο ανεβαινουν, γελάει που νομιζετε οτι ακομα ασχολειται με κονσολες.

 

8 ώρες πριν, Yeroplatanos είπε

Συγνώμη αλλα και σε αυτή τη γενιά μέχρι τώρα τουλάχιστον η Microsoft δεν έχει ούτε ενα exclusive της προκοπής.

Εχει αγοράσει ένα κάρο studio τα οποία παρόλα αυτα απέχουν χρόνια απο το να βγαλουν παιχνίδια.

Προσωπικά παίζω σε PC άρα Κλάιν δεν υποστηρίζω κάποιον.

Η δυναμικη των πωλήσεων δεν θα φανεί τώρα που τα ξεπούλανε όλα.

Θα φανεί όταν υπάρχει μεγάλη διαθεσιμότητα.

Προς το παρόν το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει απο τις πωλήσεις είναι ποσες κονσολες κατασκευάζει η κάθε εταιρία.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω την λύσσα που έχετε με τα exclusives. To PS4 εχει πουλήσει 115+ μυρια κονσολες και το πιο πετυχημενο exclusive της SONY, τελευταια φορά που κοίταξα ηταν το Horizon με 20 μυρια. Ξανα. Το πιο επιτυχημενο παιχνιδι απο μια τοσο σημαντικη κατηγορια για εσενα οπως τα exclusive δεν το επαιξαν ούτε το 1/5 των χρηστων της κονσολας. Χαλαρώστε. Δεν ειναι τοσο σημαντικα οσο νομιζετε τα exclusives. 

Αλλά για την κουβέντα, ας πούμε οτι ειναι. Ας πουμε οτι το 99% των λογων αγορας ενος συστηματος ειναι τα exclusive. Πόσο καιρο πήρε το Last of Us 2 να φτιαχτει; 6 χρονια; Αλλα 5 το God of War; Αλλα τοσα το Spiderman; H MS αγορασε τα πρώτα studio μεσα του 18. Aν προσθεσουμε 1 χρόνο (τουλαχιστον) που πηρε η αναδιοργανωση κτλ του καθε στουντιο πάμε στα μεσα του 2019. Ε κάτσε ρε μεγαλε. Στα studio της SONY, δινεις 6 χρονια διορία να σου φτιαξουν παιχνιδι αλλά κραζεις την MS που τα studio της δεν εχουν βγαλει ακομα games σε λιγοτερο απο 2 χρονια; Γιατι 2 μετρα και 2 σταθμα;

Αλλά παμε σε ψυχρους αριθμούς. Η Sony σε βαθος 7ετιας θα σου δωσει τα ιδια exclusive με το PS4. 4-5 3rd person action, 2-3 open world RPG και 1-2 racing και platform. Ειναι κακα games; ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ. Ειναι εκπληκτικα games. Ειναι ομως ελαχιστα και σε λιγα genres. Tι σου δινει η MS; Ποικιλία exclusives. Η MS εχει 26 studio. Αυτα ετοιμαζουν απο 26 εως 50 exclusive τιτλους για το Xbox. Απο racing και RTS μέχρι 3rd person action, open world RPG, fps κτλ. Και ολα day one στο GamePass. Τι αλλο σου δινει η MS; Ισχυροτερο μηχανημα. Που σημαινει οτι οσο τα developer tools της MS ωριμαζουν, το XBOX θα εχεις καλυτερη αποδοση στα 3rd party. Σου δινει auto HDR και FPS Boost σε παλιοτερα games. 

Αλλά το κυριοτερο. Δεν εχει τις εντελως αντι-consumer τακτικες της Sony. Που αν δεν ησασταν fanboys θα επρεπε να της ριξετε ακυρο. Οπως εμεις ριξαμε ακυρο στην MS για τις anti-consumer τακτικες της στην προηγουμενη γενια.

  • Like 3
  • Thanks 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

2 λεπτά πριν, WolvesInTheThroneRoom είπε

Το XBOX με 22 μυρια Gamepass συνδρομες, που καθε τριμηνο ανεβαινουν, γελάει που νομιζετε οτι ακομα ασχολειται με κονσολες.

 

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω την λύσσα που έχετε με τα exclusives. To PS4 εχει πουλήσει 115+ μυρια κονσολες και το πιο πετυχημενο exclusive της SONY, τελευταια φορά που κοίταξα ηταν το Horizon με 20 μυρια. Ξανα. Το πιο επιτυχημενο παιχνιδι απο μια τοσο σημαντικη κατηγορια για εσενα οπως τα exclusive δεν το επαιξαν ούτε το 1/5 των χρηστων της κονσολας. Χαλαρώστε. Δεν ειναι τοσο σημαντικα οσο νομιζετε τα exclusives. 

Αλλά για την κουβέντα, ας πούμε οτι ειναι. Ας πουμε οτι το 99% των λογων αγορας ενος συστηματος ειναι τα exclusive. Πόσο καιρο πήρε το Last of Us 2 να φτιαχτει; 6 χρονια; Αλλα 5 το God of War; Αλλα τοσα το Spiderman; H MS αγορασε τα πρώτα studio μεσα του 18. Aν προσθεσουμε 1 χρόνο (τουλαχιστον) που πηρε η αναδιοργανωση κτλ του καθε στουντιο πάμε στα μεσα του 2019. Ε κάτσε ρε μεγαλε. Στα studio της SONY, δινεις 6 χρονια διορία να σου φτιαξουν παιχνιδι αλλά κραζεις την MS που τα studio της δεν εχουν βγαλει ακομα games σε λιγοτερο απο 2 χρονια; Γιατι 2 μετρα και 2 σταθμα;

Αλλά παμε σε ψυχρους αριθμούς. Η Sony σε βαθος 7ετιας θα σου δωσει τα ιδια exclusive με το PS4. 4-5 3rd person action, 2-3 open world RPG και 1-2 racing και platform. Ειναι κακα games; ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ. Ειναι εκπληκτικα games. Ειναι ομως ελαχιστα και σε λιγα genres. Tι σου δινει η MS; Ποικιλία exclusives. Η MS εχει 26 studio. Αυτα ετοιμαζουν απο 26 εως 50 exclusive τιτλους για το Xbox. Απο racing και RTS μέχρι 3rd person action, open world RPG, fps κτλ. Και ολα day one στο GamePass. Τι αλλο σου δινει η MS; Ισχυροτερο μηχανημα. Που σημαινει οτι οσο τα developer tools της MS ωριμαζουν, το XBOX θα εχεις καλυτερη αποδοση στα 3rd party. Σου δινει auto HDR και FPS Boost σε παλιοτερα games. 

Αλλά το κυριοτερο. Δεν εχει τις εντελως αντι-consumer τακτικες της Sony. Που αν δεν ησασταν fanboys θα επρεπε να της ριξετε ακυρο. Οπως εμεις ριξαμε ακυρο στην MS για τις anti-consumer τακτικες της στην προηγουμενη γενια.

Πρώτον δεν έκραξα κανέναν.

Δεύτερον ενα xbox one s με gamepass στην προηγουμενη γενιά το θεωρούσα πολύ καλή λύση εκεί που ήταν η τιμή του.

Τα exclusives είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ αν όχι σχεδόν ΑΠΟΛΥΤΟΣ λόγος αγοράς κονσόλας.Ο μέσος χρήστης δεν νοιάζεται αν η μια κονσόλα έχει λίγο καλύτερα γραφικά.Νοιάζεται μόνο για τα παιχνίδια που θα παίξει.

Και η Sony κουβαλάει σε αυτή την γενιά την παρακαταθήκη του ps4.

Πολύς κόσμος θέλει να πάρει Sony για να συνεχίσει τον κόσμο του Days Gone,Last of Us,Horizon Zero Dawn,Uncharted,God of War και και και..

Αλλά λίγοι θα σκεφτούν να πάρουν xbox για τα άγνωστα exclusives που ΘΑ έρθουν.

Επίσης όσοι έχουν pc και θέλουν και κονσόλα αναγκαστικά πάνε σε PS η Nintendo καθώς τα παιχνίδια της Microsoft βγαίνουν και σε PC.(Ευτυχώς και εγώ σε pc παίζω,δεν το λεω για κακό απλά αντικειμενικά αυτό κόβει κάποιες πωλήσεις).

Ενδεικτικά η χειρότερη σε πωλήσεις κονσόλα της Sony έχειπερισσότερες πωλήσεις από την καλύτερη σε πωλήσεις κονσόλα της Microsoft.Αυτό το λέω απλά για να δείξω ότι η Sony έχει τεράστια ιστορία στο χώρο και εμπιστοσύνη απο τον κόσμο(δικαίως η αδίκως) που η μικρομαλακη δεν εχει.

Kάτι τελευταίο

λες συγκεκριμένα

"H MS αγορασε τα πρώτα studio μεσα του 18. Aν προσθεσουμε 1 χρόνο (τουλαχιστον) που πηρε η αναδιοργανωση κτλ του καθε στουντιο πάμε στα μεσα του 2019. Ε κάτσε ρε μεγαλε. Στα studio της SONY, δινεις 6 χρονια διορία να σου φτιαξουν παιχνιδι αλλά κραζεις την MS που τα studio της δεν εχουν βγαλει ακομα games σε λιγοτερο απο 2 χρονια; Γιατι 2 μετρα και 2 σταθμα;"

Τι με ενδιαφέρει εμένα ως καταναλωτή πότε αγόρασε η MS studio?Ας το σκεφτόταν νωρίτερα.Εμένα με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή που θα πάρω την κονσόλα να έχω τα παιχνίδια.

PS

Λες αν δεν εισασταν fanboys

Δεν εχω playstation από τότε που είχα ps2 και psp ως παιδί/έφηβος.Oύτε πρόκειται να πάρω.Έχω παίξει 2-3 exclusives του 4 στό σπίτι φίλου και μου άρεσαν.Μέχρι εκεί.Αν εκτός από pc έπαιρνα και κονσόλα θα έπαιρνα nintendo γιατι λατρεύω Μάριο!!!

Όποιος έχει άλλη άποψη δεν είναι fanboy

Χαίρομαι για την ωραια συζήτηση επίσης

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, michael92 είπε

To VCD δεν είχε καμιά τρομερή ποιότητα εικόνας, αλλά δεν σου μασούσε το CD κάθε 2-3 μήνες όπως έκανε το VCR με τις κασέτες VHS. Προφανώς μιλάω για υποστήριξη VCD χωρίς add-ons. 

Το όλο θέμα είναι ότι η κονσόλα δεν ήταν έτοιμη για 3D και αν θα μπορούσε να είναι με την τεχνολογία της εποχής. Δεν έχει σημασία αν υπήρχε κάτι πολύ καλύτερο. 

Μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει αντεπιχειρήματα για τα παρακάτω: 

Ο επεξεργαστής του PS1 ήταν μπακατέλα των late 80s. Δεν μπορούσε η Sony να βάλει κάτι καλύτερο σε μια κονσόλα του 1994; 

Το σύστημα είχε ισχύ μόλις 10W. Συγκριτικά το Dreamcast είχε ισχύ 22W και το PS2 24W. Αυτό δείχνει ότι η αρχιτεκτονική του PS1 ήταν αρκετά συντηρητική.

Δεν υπήρχε υποστήριξη VCD (format του 1993).

Δεν είχε υποστήριξη FP32 πράγμα που οδηγούσε σε διάφορα clipping artifacts, τα οποία ήταν ορατά και στις CRT.

Όσο για το googlarisma, έχω ασχοληθεί με 3D modeling και ξέρω πολύ καλά τι είναι 3D, οι ειρωνείες αλλού. Ακριβώς λόγω αυτού υποστηρίζω ότι αν ήταν οριακά πιο δυνατό, τα παιχνίδια θα φαινόντουσαν αξιοπρεπή ακόμα και σήμερα upscaled. Η διαφορά μεταξύ 3K polys/frame και 6K polys/frame είναι χαοτική. Πολύ μεγαλύτερη από την διαφορά 3M polys/frame και 6M polys/frame.

Τέλος αφήνω αυτό εδώ:

Και αυτό με μια μικρή διαφορά των 48MHz έναντι των 33.8MHz του PS1.

Απαντάς μόνος στα άσχετα επιχειρήματα σου.

Το σύστημα είχε ισχύ μόλις 10W. Συγκριτικά το Dreamcast είχε ισχύ 22W και το PS2 24W. Αυτό δείχνει ότι η αρχιτεκτονική του PS1 ήταν αρκετά συντηρητική.

Τώρα για το παραπάνω τι να πεί κανείς.Σε λίγο θα βάλεις και σύγκριση με ps5.Προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις πως συγκρίνεις διαφορετικής γενιάς κονσόλα.

Όσο για το είμαι 3d σχεδιαστής κλπ οπότε ξέρω καλύτερα πούλα  το στη Ψαροκόστενα  όχι στο Ινσόμνια.Το ότι ασχολείσαι με κάτι(ακόμα και αλήθεια να είναι) δεν σε κάνει αυτόματα γνώστη  ή και καλό σε αυτό.

btw τα 7xxx series είχαν 17w 

Επεξ/σία από Chocobo
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Chocobo είπε

Απαντάς μόνος στα άσχετα επιχειρήματα σου.

Το σύστημα είχε ισχύ μόλις 10W. Συγκριτικά το Dreamcast είχε ισχύ 22W και το PS2 24W. Αυτό δείχνει ότι η αρχιτεκτονική του PS1 ήταν αρκετά συντηρητική.

Τώρα για το παραπάνω τι να πεί κανείς.Σε λίγο θα βάλεις και σύγκριση με ps5.Προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις πως συγκρίνεις διαφορετικής γενιάς κονσόλα.

Όσο για το είμαι 3d σχεδιαστής κλπ οπότε ξέρω καλύτερα πούλα  το στη Ψαροκόστενα  όχι στο Ινσόμνια.Το ότι ασχολείσαι με κάτι(ακόμα και αλήθεια να είναι) δεν σε κάνει αυτόματα γνώστη  ή και καλό σε αυτό.

Μηδέν επιχειρήματα. Πιο άσχετος πεθαίνεις. 

Τα μόνα παιχνίδια του PS1 που δείχνουν αξιοπρεπή ακόμα και σήμερα είναι αυτά που ήταν στην ουσία 2.5D:

 

  • Confused 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, michael92 είπε

Δεν υπήρχε υποστήριξη VCD (format του 1993).

VCD δεν τράβηξε πουθενά, εκτός από Ασιατικές χώρες. Το διάστημα 1999 με 2003 ζούσα Αγγλία λόγω σπουδών, και ακόμα και εκεί είτε VHS είτε με DVD ασχολείτω ο κόσμος. 

Τα VCD τα θυμάμαι εγώ σαν φορμάτ σε κάτι μπαζάρ/λαϊκες αγορές που τα πουλούσαν αντεγραμμένα.. και που ουσιαστικά οι περισσότεροι τα βλέπανε σε DVD player που υποστήριζε VCD, ή απλά στο PC τους. Σίγουρα πάντως δεν ήταν το mainstream format, και ποτέ δεν έγινε. Δεν θεωρώ ότι χρειάζεται να μπει καν στην εξίσωση δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, polaki είπε

VCD δεν τράβηξε πουθενά, εκτός από Ασιατικές χώρες. Το διάστημα 1999 με 2003 ζούσα Αγγλία λόγω σπουδών, και ακόμα και εκεί είτε VHS είτε με DVD ασχολείτω ο κόσμος. 

Τα VCD τα θυμάμαι εγώ σαν φορμάτ σε κάτι μπαζάρ/λαϊκες αγορές που τα πουλούσαν αντεγραμμένα.. και που ουσιαστικά οι περισσότεροι τα βλέπανε σε DVD player που υποστήριζε VCD, ή απλά στο PC τους. Σίγουρα πάντως δεν ήταν το mainstream format, και ποτέ δεν έγινε. Δεν θεωρώ ότι χρειάζεται να μπει καν στην εξίσωση δηλαδή.

Δεν αμφιβάλλω, αλλά ίσως να ήταν αλλιώς τα πράγματα αν το PS1 έπαιζε VCD. Ο λόγος που αναφέρω το VCD είναι ως αντίστοιχo του DVD για το PS2 και του Blu-Ray για το PS3. Το μόνο media feature του PS1 ήταν η αναπαραγωγή audio CDs. To point μου γενικά είναι ότι ακόμα και με τα δεδομένα του 1994, το PS1 ήταν αρκετά φτωχό. Το μόνο ελαφρυντικό είναι ότι ήταν η πρώτη κονσόλα της Sony και δεν ήξεραν αν θα έχει εμπορική επιτυχία.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, michael92 είπε

Δεν αμφιβάλλω, αλλά ίσως να ήταν αλλιώς τα πράγματα αν το PS1 έπαιζε VCD. Ο λόγος που αναφέρω το VCD είναι ως αντίστοιχo του DVD για το PS2 και του Blu-Ray για το PS3. Το μόνο media feature του PS1 ήταν η αναπαραγωγή audio CDs. To point μου γενικά είναι ότι ακόμα και με τα δεδομένα του 1994, το PS1 ήταν αρκετά φτωχό. Το μόνο ελαφρυντικό είναι ότι ήταν η πρώτη κονσόλα της Sony και δεν ήξεραν αν θα έχει εμπορική επιτυχία.

Φτωχό σε σχέση με ΤΙ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, kostasgpa είπε

Φτωχό σε σχέση με ΤΙ?

Σε σχέση με τις τεχνολογικές δυνατότητες τις εποχής και σε σχέση με την ελάχιστη απαιτούμενη ισχύ ώστε το 3D να μη μοιάζει με abstract art. Θα έβαζα ως όριο τα 10K polygons/frame. Όσο πιο κοντά μπορούσε να φτάσει το PS1 σε αυτή την ισχύ, τόσο πιο καλά θα φαινόντουσαν τα παιχνίδια του χωρίς το hype των 90s. Έδωσα ως παράδειγμα 2 PS1 παιχνίδια πιο πάνω που χρησιμοποιούν 2D sprites στο 60-80% της οθόνης.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, michael92 είπε

Σε σχέση με τις τεχνολογικές δυνατότητες τις εποχής και σε σχέση με την ελάχιστη απαιτούμενη ισχύ ώστε το 3D να μη μοιάζει με abstract art. Θα έβαζα ως όριο τα 10K polygons/frame. Όσο πιο κοντά μπορούσε να φτάσει το PS1 σε αυτή την ισχύ, τόσο πιο καλά θα φαινόντουσαν τα παιχνίδια του χωρίς το hype των 90s. Έδωσα ως παράδειγμα 2 PS1 παιχνίδια πιο πάνω που χρησιμοποιούν 2D sprites στο 60-80% της οθόνης.

πολλα θα μπορουσαν να κανουν για να κυκλοφορησουν ενα δυνατοτερο μηχανημα...π.χ. περισσοτερη ram...Tοτε ομως δε θα μπορουσαν να κυκλοφορησουν με launch τιμη 300$ και να ειχε την τυχη του 3do της panasonic...Συγκριτικα η κονσολα της nintendo βγηκε με cartridges...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, xavier είπε

πολλα θα μπορουσαν να κανουν για να κυκλοφορησουν ενα δυνατοτερο μηχανημα...π.χ. περισσοτερη ram...Tοτε ομως δε θα μπορουσαν να κυκλοφορησουν με launch τιμη 300$ και να ειχε την τυχη του 3do της panasonic...Συγκριτικα η κονσολα της nintendo βγηκε με cartridges...

Πιστεύω ότι υπήρχαν περιθώρια χωρίς αύξηση της τιμής. Το PS2 είχε την ίδια τιμή με το PS1 παρόλα αυτά ήταν πολύ πιο ολοκληρωμένη κονσόλα. Π.χ ο επεξεργαστής του PS2 (MIPS R5900) ήταν revised έκδοση επεξεργαστή του 1996 ενώ του PS1 (MIPS R3000A) ήταν αυτούσιος του 1988/1989. Το PS2 είχε DVD playback, το PS1 δεν είχε VCD playback.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, michael92 είπε

Πιστεύω ότι υπήρχαν περιθώρια χωρίς αύξηση της τιμής. Το PS2 είχε την ίδια τιμή με το PS1 παρόλα αυτά ήταν πολύ πιο ολοκληρωμένη κονσόλα. Π.χ ο επεξεργαστής του PS2 (MIPS R5900) ήταν revised έκδοση επεξεργαστή του 1996 ενώ του PS1 (MIPS R3000A) ήταν αυτούσιος του 1988/1989. Το PS2 είχε DVD playback, το PS1 δεν είχε VCD playback.

συγκρινεις διαφορετικες γενιες...δες τι προβληματα ειχε η σονι με το πανακριβο στο launch του ps3 και ποσο καιρο/χρηματα της πηρε να ορθοποδησει...Το dvd ηταν στην αγορα 4 χρονια πριν τη κυκλοφορια του ps2. O ενας χρονος που λες για το vcd , εινα πολυ λιγος για μια κονσολα που σχεδιαζοταν απο πολυ παλιοτερα...Όπως και να χει οι πωλησεις του psx, εδειξαν τι ηθελε η τοτε αγορα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, michael92 είπε

Πιστεύω ότι υπήρχαν περιθώρια χωρίς αύξηση της τιμής. Το PS2 είχε την ίδια τιμή με το PS1 παρόλα αυτά ήταν πολύ πιο ολοκληρωμένη κονσόλα. Π.χ ο επεξεργαστής του PS2 (MIPS R5900) ήταν revised έκδοση επεξεργαστή του 1996 ενώ του PS1 (MIPS R3000A) ήταν αυτούσιος του 1988/1989. Το PS2 είχε DVD playback, το PS1 δεν είχε VCD playback.

Φίλε μου από εχτές παρακολουθώ αυτά που γράφεις και ειλικρινά επειδή τώρα κατάλαβα την ηλικία σου μιας και ανέφερες κάτι για πρώτο pc το 2004, θα σου πω ότι χρειάζεσαι μαθήματα ιστορίας αν θες να κάνει κάποιος διάλογο μαζί σου.

Θα το ξαναπώ, ξεχνα ΤΕΛΕΙΩΣ τα VCD. Δεν υπήρξαν ΠΟΤΕ ως μέσο παρακολούθησης ταινίας σε όλο τον κόσμο εκτός από κάποιες χώρες της Ασίας και της Μ.Ανατολής, και αυτό αποκλειστικά και μόνο λόγω κόστους. 
 

Μαθε ότι ήταν ΧΕΙΡΟΤΕΡΗΣ ποιότητας και ο ήχος και η εικόνα από μια κασέτα VHS. Συγκεκριμένα το video ήταν μισό bit rate απτήν κασέτα. Τί να συζητάμε; 

Σχετικα με την κονσόλα ως gaming console τώρα, ο ανταγωνισμός ήταν το Sega Saturn που δεν το ξέρει ούτε η μάνα του, μιας και ήταν απόλυτη εμπορική αποτυχία, και ο κόσμος πήγε απτό Mega Drive στο Dreamcast (όπως εγω) ή έφυγε από Sega γενικότερα και πήγε σε PlayStation 1. Το Ν64 που λες βγήκε 2 χρόνια μετά απτό Ps1. Και είχε ακόμα cartidges. Μάθε επίσης ότι η Sony είχε πλησιάσει την Nintendo για να ενσωματώσουν CD, και η Ν αρνήθηκε.

Με δεδομένο λοιπόν ότι το Dreamcast βγήκε 4 ολόκληρα χρόνια μετά το Playstatin και όμως το PS συνέχισε να έχει επιτυχία ενώ το Dreamcast απέτυχε, νομίζω η συζήτηση τελειώνει εδώ.

Sorry για το wall of text, αλλά αστεία επιχειρήματα για επιδόσεις ή VCD από έναν user του insomnia δεν μπορούν να μειώσουν την ΑΠΟΛΥΤΗ επιτυχία του PlayStation σε κάθε πιθανό επίπεδο. 

Εγινε το WORLD’S STANDARD στα console games. Δεν ξέρω τί άλλο έπρεπε να κάνει η εταιρία το μακρινό 1994 για να ικανοποιήσει εσένα 25 χρόνια μετά...

9 λεπτά πριν, xavier είπε

O ενας χρονος που λες για το vcd , εινα πολυ λιγος για μια κονσολα που σχεδιαζοταν απο πολυ παλιοτερα...

Ειλικρινά είχαμε να διαβάσουμε για VCD στο insomnia μπορεί και 15-18 χρόνια...

Ο ένας και μοναδικός λόγος που δεν υποστήριζε VCD το PSX ήταν επειδή το format το έφτιαξαν η Sony, JVC, Panasonic και Phillips και θελανε να πουλάνε τα VCD players.

Δεν υπήρχε καμία απολύτως περίπτωση το PSX να υποστηρίζει απτήν αρχή το VCD και να κανιβαλισει τις πωλήσεις των άλλων players.

Θερμοπαρακαλώ μετά την υπέρ ανάλυση του αποτυχημένου (για όλον τον δυτικό κόσμο) format, ας το αφήσουμε εκεί που ανοίκει, αλλιώς ας αρχίσουμε να μιλάμε και για Betamax και minidisc players.

Επεξ/σία από polaki
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, michael92 said:

Πιστεύω ότι υπήρχαν περιθώρια χωρίς αύξηση της τιμής. Το PS2 είχε την ίδια τιμή με το PS1 παρόλα αυτά ήταν πολύ πιο ολοκληρωμένη κονσόλα. Π.χ ο επεξεργαστής του PS2 (MIPS R5900) ήταν revised έκδοση επεξεργαστή του 1996 ενώ του PS1 (MIPS R3000A) ήταν αυτούσιος του 1988/1989. Το PS2 είχε DVD playback, το PS1 δεν είχε VCD playback.

Mε συγχωρείς...συνήθως συμφωνούμε, αλλά εδώ θεωρώ πως υπερβάλλεις. Προβάλεις ένα What if σενάριο, στο οποίο το PS1 μπορούσε να είναι ισχυρότερο. Σίγουρα ισχύει για όλα τα μηχανήματα αυτό, στην εποχή τους πάντα, με αντίστοιχα trade-off σε κόστος, περιθώρια κέρδους, ζητήματα παραγωγής, κλπ. Εκείνη την εποχή, βάσει του τι υπήρχε στον κόσμο των PC, βάσει του ποιος ήταν ο ανταγωνισμός (N64, Saturn) το πρώτο PS ήταν ένα εξαιρετικό μηχάνημα. Είχε περισσότερες, πιο εύκολα εκμεταλλεύσιμες δυνατότητες για την απόδοση εντυπωσιακών (για την εποχή!) γραφικών από το Saturn, ενώ διατηρούσε το πλεονέκτημα του ψηφιακού δίσκου έναντι του N64. Δεν είχε να ζηλέψει κάτι για τα δεδομένα της εποχής.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσο ανώτερο ήταν από τα PC της περιόδου εκείνης, στα οποία το software rendering ήταν ο κανόνας και δεν πλησίαζαν καν τα γραφικά όλης εκείνης της γενιάς κονσόλων...όλα άλλαξαν βέβαια όταν ήρθε η 3Dfx κι άρχισε να παίρνει μπρος το Glide το 1997...

Μην ξεχνάμε επίσης πως το PS1 είχε κυκλοφορήσει το Δεκέμβριο του '94 στην Ιαπωνία και το N64 το καλοκαίρι του '96...1.5 χρόνος ήταν σημαντική περίοδος για την εξέλιξη του hardware εκείνη την εποχή. Το N64 θα μπορούσε να δείξει περισσότερα πράγματα αν είχε ψηφιακό δίσκο - το cartridge εκ των πραγμάτων το περιόρισε δραματικά.

Επεξ/σία από DrFreeman
typos
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...