Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Δύο ζευγάρια Crocs 40 EUR και δωρεάν τα μεταφορικά για Ελλάδα (crocs.de) [ΤΕΛΟΣ]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

το tracking το έχετε πάρει σε ξεχωριστό email; έγω έλαβα μόνο το mail με την επιβεβαιώση της παραγγελίας και την απόδειξη αλλά δεν βγάζω άκρη για το tracking number. παραγγελία 10/05

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 111
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Σαρανταποδαρούσα;

Μπορεί να είναι απίστευτα γελοία σε εμφάνιση, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, μα δεν τα αλλάζω με τίποτα στην άνεση και αντοχή. crocs.de

Του lidl τα έχω αρκετά χρόνια, είναι πιο μαλακά απ' τα croks (αυτό είναι  θετικό μόνο αν τα θες αποκλειστικά για "παντόφλες" στο σπίτι Η κήπο κλπ). έχουν φθαρεί νορμάλ και τα έχω σίγουρα καμιά 5ετια,

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 λεπτά πριν, Panagiotis 05 είπε

το tracking το έχετε πάρει σε ξεχωριστό email; έγω έλαβα μόνο το mail με την επιβεβαιώση της παραγγελίας και την απόδειξη αλλά δεν βγάζω άκρη για το tracking number. παραγγελία 10/05

Πας εδώ https://www.crocs.de/customer-service/order-status-and-tracking.html

και βάζεις αριθμό παραγγελίας και επίθετο όπως ακριβώς το έβαλες στην παραγγελία και
θα σου βγάλει κάτι τέτοιο

image.png.31b95f4b4c639932454c90d07396b4f9.png

Πατάς στο Tracking και σε πάει σε άλλη σελίδα με την πορεία της αποστολής.

Μεσα στο πλαίσιο που λέει GEPLANTE ZUSTELLUNG  αν σκρολάρεις προ τα κάτω θα δεις την πορεία του δέματος και τον αριθμό αποστολής

image.png.f8bef52afe1314fc5bd89ee880a50491.png

Προσωπικά εγώ τον αριθμό αποστολής τον έβαλα στο https://parcelsapp.com/en/

και μου έδειξε από την αρχή τον αριθμό αποσtολής που θα έπαιρνε από την ACS όταν θα έμπαινε στην Ελλάδα. Πήγε από Ολλανδία, Γερμανία, Αυστρία, Ρουμανία, Βουλγαρία και μετά στην ACS Θεσσαλονίκης.

image.png.e8ea57b092b03e83cf09df8f4f88882a.png 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, aristarhos είπε

Πας εδώ https://www.crocs.de/customer-service/order-status-and-tracking.html

και βάζεις αριθμό παραγγελίας και επίθετο όπως ακριβώς το έβαλες στην παραγγελία και
θα σου βγάλει κάτι τέτοιο

image.png.31b95f4b4c639932454c90d07396b4f9.png

Πατάς στο Tracking και σε πάει σε άλλη σελίδα με την πορεία της αποστολής.

Μεσα στο πλαίσιο που λέει GEPLANTE ZUSTELLUNG  αν σκρολάρεις προ τα κάτω θα δεις την πορεία του δέματος και τον αριθμό αποστολής

image.png.f8bef52afe1314fc5bd89ee880a50491.png

Προσωπικά εγώ τον αριθμό αποστολής τον έβαλα στο https://parcelsapp.com/en/

και μου έδειξε από την αρχή τον αριθμό αποσtολής που θα έπαιρνε από την ACS όταν θα έμπαινε στην Ελλάδα. Πήγε από Ολλανδία, Γερμανία, Αυστρία, Ρουμανία, Βουλγαρία και μετά στην ACS Θεσσαλονίκης.

image.png.e8ea57b092b03e83cf09df8f4f88882a.png 

Ποσους αριθμους ειχε ο αριθμος παραγγελιας σου;;;Ειχε κ γραμματα;;;Εγω ακρη δεν βγαζω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβα κι εγω σημερα με ACS. 
καθυστερησαν γιατι δεν ειχανε τα στοιχεία δ/νσης μου στο πακέτο!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Dannie είπε

Ποσους αριθμους ειχε ο αριθμος παραγγελιας σου;;;Ειχε κ γραμματα;;;Εγω ακρη δεν βγαζω.

Όταν έκανα παραγγελία έλαβα ένα email που έγραφε στην αρχή:

image.png.8154fe39eb15798a62ae51c73d8cfbc9.pngimage.png.51b9ae004467ec81df163d0b201797aa.png

 

Ο αριθμός παραγγελίας μου είχε 11 ψηφία. Τα πρώτα είναι αριθμοί και τα 3 τελευταία είναι γράμματα.

Επεξ/σία από aristarhos
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εξέλιξη της παραγγελίας μου, είχε κολλήσει από τις 11/5  και δεν είχα καμία περεταίρω ενημέρωση.

Προχθές έστειλα e-mail στη GLS, για να με ενημερώσουν για το αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, απάντηση μέχρι και σήμερα δεν πήρα. 

Τελικά σήμερα, επικοινώνησα μέσω e-mail με τη Crocs.de και με ενημέρωσαν ότι είτε το δέμα χάθηκε ή έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα. Μου πρότειναν είτε να μου ξαναστείλουν τα προϊόντα που είχα παραγγείλει αν είναι διαθέσιμα (ήταν), είτε να μου γίνει επιστροφή χρημάτων.  

Είπα να τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία, γιατί με ικανοποίησε η εξυπηρέτηση πελατών που ήταν άμεση και άψογη.

Καλό λοιπόν θα ήταν, αν και κάποιος άλλος έχει πρόβλημα με τη παραγγελία του, να επικοινωνήσει με τη Crocs.

Συγγνώμη για το σεντόνι.

 

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, Dude17 είπε

Μου πρότειναν είτε να μου ξαναστείλουν τα προϊόντα που είχα παραγγείλει αν είναι διαθέσιμα (ήταν), είτε να μου γίνει επιστροφή χρημάτων.

Spoiler

Fuck Off Brian Cox GIF by SuccessionHBO

 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 λεπτά πριν, Dude17 είπε

Η εξέλιξη της παραγγελίας μου, είχε κολλήσει από τις 11/5  και δεν είχα καμία περεταίρω ενημέρωση.

Προχθές έστειλα e-mail στη GLS, για να με ενημερώσουν για το αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, απάντηση μέχρι και σήμερα δεν πήρα. 

Τελικά σήμερα, επικοινώνησα μέσω e-mail με τη Crocs.de και με ενημέρωσαν ότι είτε το δέμα χάθηκε ή έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα. Μου πρότειναν είτε να μου ξαναστείλουν τα προϊόντα που είχα παραγγείλει αν είναι διαθέσιμα (ήταν), είτε να μου γίνει επιστροφή χρημάτων.  

Είπα να τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία, γιατί με ικανοποίησε η εξυπηρέτηση πελατών που ήταν άμεση και άψογη.

Καλό λοιπόν θα ήταν, αν και κάποιος άλλος έχει πρόβλημα με τη παραγγελία του, να επικοινωνήσει με τη Crocs.

Συγγνώμη για το σεντόνι.

 

Ποτε ειχες κανει την αγορα κ λες κολλησαν;;;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Dannie είπε

Ποτε ειχες κανει την αγορα κ λες κολλησαν;;;

7/5 έκανα την παραγγελία, 10/5 τα έστειλαν με GLS, 11/5 τελευταία ενημέρωση ότι το δέμα "πέρασε" την προέγκριση.

Επεξ/σία από Dude17
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, Dude17 είπε

Η εξέλιξη της παραγγελίας μου, είχε κολλήσει από τις 11/5  και δεν είχα καμία περεταίρω ενημέρωση.

Προχθές έστειλα e-mail στη GLS, για να με ενημερώσουν για το αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, απάντηση μέχρι και σήμερα δεν πήρα. 

Τελικά σήμερα, επικοινώνησα μέσω e-mail με τη Crocs.de και με ενημέρωσαν ότι είτε το δέμα χάθηκε ή έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα. Μου πρότειναν είτε να μου ξαναστείλουν τα προϊόντα που είχα παραγγείλει αν είναι διαθέσιμα (ήταν), είτε να μου γίνει επιστροφή χρημάτων.  

Είπα να τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία, γιατί με ικανοποίησε η εξυπηρέτηση πελατών που ήταν άμεση και άψογη.

Καλό λοιπόν θα ήταν, αν και κάποιος άλλος έχει πρόβλημα με τη παραγγελία του, να επικοινωνήσει με τη Crocs.

Συγγνώμη για το σεντόνι.

 

Κ εμενα εχει καθυστερησει βαζω τον κωδικο κ δεν δειχνει χωρες απο την μεταφραση πρεπει να γραφει "εφυγε το πακετο".Με την Crocs.de πως επικοινωνησες με email;Εμενα μου βγαζει μια φορμα κ δεν ξερω τι να γραψω.Αυτο ειναι το tracking

111...111...111...Στιγμιότυπο 2021-05-21, 2.18.58 μμ.png

Επεξ/σία από Dannie
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Dannie είπε

Κ εμενα εχει καθυστερησει βαζω τον κωδικο κ δεν δειχνει χωρες απο την μεταφραση πρεπει να γραφει "εφυγε το πακετο".Με την Crocs.de πως επικοινωνησες με email;Εμενα μου βγαζει μια φορμα κ δεν ξερω τι να γραψω.Αυτο ειναι το tracking

111...111...111...Στιγμιότυπο 2021-05-21, 2.18.58 μμ.png

Και εμένα κάπως έτσι ήταν η εξέλιξη παραγγελίας. 10 Μαΐου ότι το έστειλαν, 11 ότι το πήρε η GLS με αριθμό τάδε και τέρμα. Ούτε χώρες, ούτε τίποτα.

 Αν κάνεις σε οποιοδήποτε σημείο της σελίδας τους δεξί κλικ, θα σου βγάλει την επιλογή "Μετάφραση σε Ελληνικά". Πήγα στην Επικοινωνία => e-mail, επέλεξα το θέμα  "Internationale Anfrage" (διπλωματικό επεισόδιο :) ), συμπλήρωσα τα στοιχεία και τους έστειλα μήνυμα, ζητώντας τους ενημέρωση για την παραγγελία μου. Επίσης τους ζήτησα να μου απαντήσουν μέσω e-mail και όχι τηλεφωνικώς. Μετά από 20 λεπτά μου απάντησαν στο e-mail μου (12:00 μ.μ. επικοινώνησα). Αυτός μου απαντούσε στα γερμανικά, εγώ google translate και απαντούσα στα αγγλικά. 

Ελπίζω να μην σε κούρασα.

 

1.JPG

2.JPG

Επεξ/σία από Dude17
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ παρέλαβα χθες, μάλλον γενικά παίζουν καθυστερήσεις γιατί τα στέλνουν να κάνουν τον γύρο του κόσμου πριν έρθούν εδώ. Βασικά έχουν κάνει τόσα χιλιόμετρα που θα μπορούσαν να θεωρηθούν και μεταχειρισμένες πλέον.

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.