Προς το περιεχόμενο

Ψυγείο λαδιού σε δίκυκλο.


Sheogorath

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, το μοτέρ που έχω, έχει υποδοχές για ψυγείο λαδιού. Ο μαστορας μου είπε δεν το προτείνει γιατί μπορεί να αργήσει να κατεβάσει λάδι κάποια στιγμή και να πάθω ζημιά. Μου κάνει εντύπωση γιατί παρά πολλές μηχανές έχουν ψυγεία λαδιού, γιατί να προκαλεί τέτοιο πρόβλημα;

Με ενδιαφέρει, γιατί φαντάζομαι με το ψυγείο θα μπορώ να πάω πιο άνετα μακρινές διαδρομές το καλοκαίρι.

 

1.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχουν μοτοσυκλέτες ιδες με την δικια σου που διαθέτουν ψυγείο λαδιού, υπάρχει σαν ανταλλακτικο?

Περαν αυτου στα ταξίδια ειδικά και στο ψυγείο νερού να εχεις πρόβλημα δεν τρέχει τίποτα, Η παραπάνω ψυξη ζητείται απο τον κινητήρα όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με χαμηλές ταχύτητες, πρώτη δεύτερα που λεμε, και μέσα στην πόλη.

Εμενα δεν εχει ξεκινήσει ποτε μα ποτε το βεντιλατερ σε μοτοσυκλέτα μου στην διάρκεια ταξιδου

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Υπαρχουν μοτοσυκλέτες ιδες με την δικια σου που διαθέτουν ψυγείο λαδιού, υπάρχει σαν ανταλλακτικο?

Περαν αυτου στα ταξίδια ειδικά και στο ψυγείο νερού να εχεις πρόβλημα δεν τρέχει τίποτα, Η παραπάνω ψυξη ζητείται απο τον κινητήρα όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με χαμηλές ταχύτητες, πρώτη δεύτερα που λεμε, και μέσα στην πόλη.

Εμενα δεν εχει ξεκινήσει ποτε μα ποτε το βεντιλατερ σε μοτοσυκλέτα μου στην διάρκεια ταξιδου

Αερόψυκτο είναι. Το μοτέρ το άλλαξα γιατί το άλλο μετά απο πολλά χιλιάδες χιλιόμετρα άρχισε να βγάζει ζημιές και γμσέτα, το άλλαξα.

Επίσημο συγκεκριμένο ψυγείο δεν ξέρω αν έχει, δεν νομίζω. Αυτό που με προβληματίζει είναι αυτό που είπε ο μάστορας, ότι ανεβαίνουν τα λάδια στο ψυγείο, και αν αργού να κατέβουν μπορεί να κολλήσει. Τι διάλα, άντε το ψυγείο να παίρνει 100ml, βάζεις 100ml παραπάνω λάδι στην αλλαγή. το πρόβλημα αν ήταν ουσιαστικό δεν θα επηρέαζε πχ την CB750 που ήταν αεροελαιόψυκτη;

Το μοτέρ το χρησιμοποιούν σε mini bikes κτλ μικρά αγωνιστικά, κυρίως αμερική. Δεν είναι το στοκ του μηχανακιού. Άρα ενώ αντέχει το σκίσιμο, σε μακρινά (πχ 50-60χμ δικάβαλο) ταξίδια δεν ξέρω αν θα την βγάζει.

Αν είναι θέμα ποιότητας ψυγείου, να δώσω λίγα ευρώ παραπάνω να πάρω επώνυμο και όχι πχ 70 ευρώ που βρήκα ένα ΟΕΜ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα υποθετικά παντα, αν δεν ειναι υπολογισμένο το μοτέρ για ψυγείο εχει δικιο ο μηχανικός σου, το ψυγείο απαιτεί μισό- ενα λιτρο ακόμα λάδι συν την παραπάνω διαδρομή που θα κάνει το λαδι πρέπει λοιπον η αντλία λαδιου να ειναι ικανή να αντεπεξέλθει.

Τωρα αν υπάρχει ιδιος κινητήρας με ιδιο κωδικο αντλιας (σαν του δικου σου) που να εχει άλλη μοτοσυκλέτα και να εχει και ψυγείο βάλε, αν δεν υπάρχει ξεχασε το για μενα

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ερχόταν με oil cooler bypass αν δεν έπαιρνε; Λογικά για θέμα κόστους το δίνουν ξεχωριστά.

Αν λες πάντως ότι σε ταξίδι με 5-6Κ rpm (απο 10.500 κοφτη) είναι άνετα θερμικά, το αφήνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Sheogorath said:

Θα ερχόταν με oil cooler bypass αν δεν έπαιρνε; Λογικά για θέμα κόστους το δίνουν ξεχωριστά.

Αν λες πάντως ότι σε ταξίδι με 5-6Κ rpm (απο 10.500 κοφτη) είναι άνετα θερμικά, το αφήνω.

Το αν θα είναι άνετα θερμικά εξαρτάται και από το μηχανάκι. Τι είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε

Το αν θα είναι άνετα θερμικά εξαρτάται και από το μηχανάκι. Τι είναι;

Kymco Jetix το σασί, Monster 140cc μοτέρ, 14/36 γραναζωμα. Στα 5000-6000 έχω 67-80χμ αντίστοιχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Sheogorath said:

Kymco Jetix το σασί, Monster 140cc μοτέρ, 14/36 γραναζωμα. Στα 5000-6000 έχω 67-80χμ αντίστοιχα.

Εκεί που διαφωνώ είναι στα 50-60Κm δικάβαλο με παπί. Πιστεύω πως θα το ταλαιπωρήσεις το μηχανάκι.

Στο θέμα μας. Τα παλιά καλά χρόνια που κυκλοφορούσαμε με GLX, C, TM και τα συναφή, αν ήσουν μερακλής και έπιανε το χέρι σου έβαζες ψυγείο λαδιού(το είχε κάνει ένας φίλος σε GLX 50, που σίγουρα δεν είχε έτοιμες τις βάσεις). Άρα θεωρώ πως και εδώ που έχει έτοιμες τις βάσεις θα μπαίνει πιο εύκολα. Ίσως φοβάται ο μηχανικός μηπως γίνει καμια ζημιά, ίσως βαριέται να κάτσει να υπολογίσει πόσο έξτρα λάδι πρέπει να βάλει κτλ.

Λύση πρόχειρη, ή μιλάς με εκείνον που σου πούλησε το μοτέρ να τον ρωτήσεις (σίγουρα θα ξέρει ή θα έχει ακούσει) ή ενα mail στο εργοστάσιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλαρακι καλησπερα οχι σε καμια περιπτωση δν χρειαζεται ειναι πεταμενα λεφτα κρςτα τα λεφτα σου για καμια ζημια που θα βγαλει, πάντως να ξερεις το μοτερ σου δεν ειναι καθολου αξιοπιστο είναι καθαρα '' κοντραδικα'' μοτερακια τα συγκεκριμένα δν ειναι για ταξιδια κλπ.. Εχουν σοβαρό θεμα με γραναζια ταχυτήτων και γνκα ειναι μοτερακια με ημερομηνια λήξης! 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειαζεται ψυγειο λαδιου για τη χρηση που αναφερεις.

Το λαδι πιο πολυ καταπονειται στη κινηση,καθως δεν υπαρχει επαρκης ψυξη και ζεσταινεται και το μοτερ ανομοιομορφα καθως το κιβωτιο καθεται και η κεφαλη βραζει.

Να το κατεβαζες για κοντρες και να το σπαγες συνεχομενα,οκ να το καταλαβω.

Ευχαριστησου το οπως ειναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία διαφορά δεν θα δεις σε μακρινές διαδρομές. Το μοτέρ είναι αερόψυκτο και όσο το μηχανάκι κινείται, ψύχεται. Στο μόνο πράγμα που πονάνε τα αεροψυκτα είναι κολλημένα σε μποτιλιάρισμα μέσα σε καύσωνα. Σκέψου τα περισσότερα παπάκια των delivery είναι αεροψυκτα και μηδενίζουν τα κοντέρ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Φιλαρακι καλησπερα οχι σε καμια περιπτωση δν χρειαζεται ειναι πεταμενα λεφτα κρςτα τα λεφτα σου για καμια ζημια που θα βγαλει, πάντως να ξερεις το μοτερ σου δεν ειναι καθολου αξιοπιστο είναι καθαρα '' κοντραδικα'' μοτερακια τα συγκεκριμένα δν ειναι για ταξιδια κλπ.. Εχουν σοβαρό θεμα με γραναζια ταχυτήτων και γνκα ειναι μοτερακια με ημερομηνια λήξης! 

To έχει φίλος και το σκίζει τα καλοκαίρια με πολλά χμ. Ελπίζω να έχεις άδικο, θα δείξει :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μη ριξεις λεφτα στο παπι. Μονο λαστιχα φρενα κλπ. Οτιδηποτε εξτρα ριχνεις ειναι πεταμενα λεφτα, καλυτερα να τα επενδυσεις στην επομενη μηχανη αφου κανεις και ταξιδια πχ.  Αληθεια απο ζημιες εβγαλε τιποτα αυτο; Θυμαμαι οταν ειχε βγει ηταν πολυ ομορφο μηχανακι, κατι σαν φθηνο crypton x. Αλλα δε ξερω αν τοτε (η και τωρα) η κυμκο εκανε καλη δουλεια στα παπακια της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, TRILOBYTER είπε

Να μη ριξεις λεφτα στο παπι. Μονο λαστιχα φρενα κλπ. Οτιδηποτε εξτρα ριχνεις ειναι πεταμενα λεφτα, καλυτερα να τα επενδυσεις στην επομενη μηχανη αφου κανεις και ταξιδια πχ.  Αληθεια απο ζημιες εβγαλε τιποτα αυτο; Θυμαμαι οταν ειχε βγει ηταν πολυ ομορφο μηχανακι, κατι σαν φθηνο crypton x. Αλλα δε ξερω αν τοτε (η και τωρα) η κυμκο εκανε καλη δουλεια στα παπακια της.

Σε στήσιμο, φρένα, ανάρτηση είναι πάρα πολύ καλά. Σε φρένα τουλάχιστον είναι καλύτερο απο το Χ, και υποθέτω, σε στήσιμο, ανάρτηση το ίδιο (ίδιος σχεδιασμός). Το 50άρακι το μοτέρ γμσέτα, κόλλησε στα 4.800χμ μετά απο καλό στρώσιμο και όλα στοκ, ούτε καθρέφτες δεν είχα βγάλει.

Προφανώς δεν αξίζει να ρίξω χρήματα, αλλά θα φύγω σε λίγους μήνες απο εδώ, απο ελλάδα, θα δείξει, και ενώ μπορούσα να πάρω και αμάξι, προτίμησα να φτιάξω το μοτέρ για να με μεταφέρει μέχρι τότε. Το προηγούμενο ήταν ανεβασμένο απο 50άρι, σε 100άρι με στρόφαλο κτλ κτλ, και μετά απο 32.000 χμ είχε αρχίσει τις χαζοζημιές, και λέω, γμσέτο, απο το να ανοίξει με κανα 150-200, πήρα με 400 (μαζί με περαστικά) νέο μοτέρ, να πάει και πιο καλά/ανετα.

Αφού σας βρήκα εδώ, μια τελευταία ιδέα. Ο συμπλέκτης είναι πολύ σκληρός, και δαγκώνει αρκετά ψηλά στην μανέτα. Δεν πατινάρει όμως για να πω είναι "προφορτισμένος". Πχ σε XT600 που ζούληξα μανέτα ήταν βούτυρο, και αυτή με συρμα, όχι υδραυλική κτλ. Είναι επειδή είναι καινούρια, χαλαρώνει; Ή απλά that's life?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρταται και απο τι ελατηρια φοραει.Θα στρωσει και λιγακι με τη χρηση.

Κανονικα να πιανει ψηλα στη μανετα πρεπει.Οσα εχουν τζογο αρκετο,κακως τον εχουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...