Προς το περιεχόμενο

Παράπονα για efood


JohnLW

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Black Demis είπε

μου φαινεται αρκετά παρομια περίπτωση (απλά δεν ειναι μέσο efood) εκτος και αν κανω λαθος τοτε sorry

εδω μιλαμε για efood ( και αναλογες πλατφορμες ) , εσυ μαλλον ψωνισες απλα σε καποιο eshop.

Επεξ/σία από StamTheMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

13 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

εδω μιλαμε για efood ( και αναλογες πλατφορμες ) , εσυ μαλλον ψωνισες απλα σε καποιο eshop.

πολύ σωστά τα λες ναι δυο ήταν από eshop και μια αγορά από apple store το πρόβλημα ειναι όμως ακριβός μα ακριβός ίδιο και συγκεκριμένα γινεται δέσμευση του ποσού από την τράπεζα ενώ η συναλλαγή απέτυχε δλδ τα λεφτά δεν έφτασαν ποτέ στον πωλητή (πχ στην περίπτωση σας στο efood) , το θεμα δεν ειναι του efood η του eshop η του καταστήματος πχ όπου έγινε η στραβή αλλά κάποια δυσλειτουργία στο τραπεζικό σύστημα. (παθόν 3 φορές το έμαθα πλέον ) εγώ προσωπικά δεν βρήκα καποιο άλλη λύση εκτός από το να περιμένω 40 μέρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StamTheMan είπε

Κανονας ειναι να φευγει πρωτα ο περαστικος,οχι οι τηλεφωνικές. 

Πρώτον, έχει να κάνει με τον όγκο των παραγγελιών, δεύτερο με τη σειρά (έχουν ήδη καλέσει και δρομολογείται η παραγγελία), τρίτον πληρώνουν άνθρωπο για τις διανομές, ο οποίος περιμένει να φύγει. 

Άρα, όπως ανέφερα και πιο πάνω, αφορά στην πολιτική του κάθε καταστήματος και θα έλεγα ότι είναι λίγο ακραίο να χαρακτηριστεί ως κακός επαγγελματισμός (γνώμη μου). 

1 ώρα πριν, lnwolfgr είπε

Ναι αλλά ο πελάτης που έκανε παραγγελία θα φάει σε 30 λεπτά, εσύ που θα είσαι στο μαγαζί μετά την παραγγελία θα φας σε 10 λεπτά

Υπολογίζοντας τον χρόνο προς το κατάστημα, την αναμονή εκεί και τον χρόνο επιστροφής; Γιατί το μέτρο σύγκρισης βασίζεται στο σενάριο "παραγγέλνω από το σπίτι μου, για να φάω εκεί - και όχι να φάω γενικά, οπουδήποτε -". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Οχι,δεν αφηνουν.

Κατα κυριο λογο,αυτοι που παιρνουν και ζητανε να κανουμε γρηγορα,ειναι οι ιδιοι που δεν αφηνουν ουτε δεκαλεπτο, κανουν παραπονα στο διανομεα οτι αργησε,και μετα παιρνουν τηλ και στο μαγαζι για να κανουν και εκει παραπονα.

Ειχα μια τετοια κατσικα που παντα ρωτουσε αν θα αργησουμε,και παντα ζητουσε να κανουμε οσο πιο γρηγορα γινοταν.

Μια φορα πηρε στο 20λεπτο να κανει παραπονα.

Οταν της ειπαν οτι ειχα φυγει,αλλα οτι εχω και αλλες παραγελιες πιο πριν,πεταξε αυτο : δηλαδη θα κανει βολτα την παραγγελια μου σε ολη την πολη; και εκλεισε.

Ειχα μαζι μου αλλες 3 παραγγελιες,και αυτη ηταν η τελευταια.Η παραγγελια της εφτασε στο μισαωρο.

Φτανω και την καλησπεριζω,για να λαβω ως απαντηση: ακου φιλε,αμα ειναι κρυα θα τα παρεις πισω.

Φυσικα δεν ηταν κρυα,και φυσικα μετα απο αυτο το σκηνικο ( αφου ειχε κανει και αλλα πριν απο αυτο ) φροντισα να φαει   με καθυστερηση τις επομενες 2 φορες,οποτε  σταματησε να παιρνει.

Ειναι οι ιδιοι ανθρωποι που θα ζητησουν τσιγαρα μαζι με την παραγγελια και δε θα αφησουν ουτε δεκα λεπτα για την εξυπηρετηση.

Φυσικα υπαρχουν  και οι εξαιρεσεις στον κανονα.

Νομιζω οτι μιλας για κατι εντελως ασχετο απο αυτο που συζηταμε.

Πω φίλε..... Να έχεις κάθε φορά τέτοιους δεν παλεύεται...... 

Καλή η διαχείριση που έκανες και την καθυστερησες ώστε να μην ξαναπάρει, κάτι τέτοιοι παράξενοι τύποι είναι γενικά οι πλέον αντιπαθείς σε οποιονδήποτε, γκρινιάζουν, νευροσπαστοι και με ελάχιστους η καθόλου φίλους ή κοινωνικό περίγυρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Άρα, όπως ανέφερα και πιο πάνω, αφορά στην πολιτική του κάθε καταστήματος και θα έλεγα ότι είναι λίγο ακραίο να χαρακτηριστεί ως κακός επαγγελματισμός (γνώμη μου). 

Aυτες οι παραγγελιες μπαινουν σε προτεραιοτητα απο το ντελιβερι,επειδη εξυπηρετει τη δουλεια οπως και να εχει.

Κοιτας να ξεπεταξεις  τον περαστικο,αν περιμενει 20 λεπτα να βγουν πρωτα τα ντελιβερι θα φυγει.

Αυτο γινοταν σε καθε μαγαζι του κλαδου που εχω δουλεψει.

5 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Πω φίλε..... Να έχεις κάθε φορά τέτοιους δεν παλεύεται...... 

Καλή η διαχείριση που έκανες και την καθυστερησες ώστε να μην ξαναπάρει, κάτι τέτοιοι παράξενοι τύποι είναι γενικά οι πλέον αντιπαθείς σε οποιονδήποτε, γκρινιάζουν, νευροσπαστοι και με ελάχιστους η καθόλου φίλους ή κοινωνικό περίγυρο.

Σιγουρα δεν ηταν οτι πιο "επαγγελματικο" μπορει να κανει καποιος,αλλα απο το να εχουμε τετοιους που παιρνουν και κανουν φασαρια,και μιλανε με τετοιο τροπο στους διανομεις,ας χασουμε εναν πελατη.  

Σκεψου οτι εχω παψει να αγοραζω τσιγαρα που ζητανε μαζι με την παραγγελια,ακριβως επειδη ειναι ατομα που δεν εκτιμανε τιποτα,και φυσικα δεν αφηνουν εστω 10 λεπτα για την εξυπηρετηση που κανω εγω προσωπικα.

Εγω δε μπορω να διανοηθω οτι θα ζητησω τσιγαρα ( της κοπελας μου ) και δε θα αφησω τουλαχιστον 1,5 ευρω.

Φυσικα υπαρχουν και αυτοι που το εκτιμουν,και τους εξυπηρετουμε καλυτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Υπολογίζοντας τον χρόνο προς το κατάστημα, την αναμονή εκεί και τον χρόνο επιστροφής; Γιατί το μέτρο σύγκρισης βασίζεται στο σενάριο "παραγγέλνω από το σπίτι μου, για να φάω εκεί - και όχι να φάω γενικά, οπουδήποτε -". 

Μα δεν είπα να κάνεις την παραγγελία από το σπίτι σου και να φας εκεί.

Εννοώ ότι όταν  εσύ θα βρίσκεσαι στο σουβλατζίδικο και ετοιμάζεται μια τηλεφωνική παραγγελία ας πούμε,

μετά το πέρας της τηλεφωνικής παραγγελίας, εσύ που θα παραγγείλεις στο σουβλατζίδικο όντας εκεί, θα φας ποίο γρήγορα από τον άνθρωπο που έκανε την παραγγελία.

Από την άλλη είναι και το πόσο μακριά είναι το μαγαζί, εγώ στην γειτονιά μου π,χ έχω 2 σουβλατζίδικα απόσταση από το σπίτι 5 λεπτά και 5 να φτιαχτούν τα σουβλάκια 10 λεπτά μπορώ να το φάω το σουβλάκι και στον δρόμο, αν το φάω στον δρόμο είναι 10 λεπτά, αν θέλω να το φάω σπίτι 15 λεπτά, και πάλι είναι ποίο γρήγορα από παραγγελία στο σπίτι που ο μέσος όρος είναι 30 λεπτά, ναι έχουν έρθει και ποιο νωρίς από τα 30 λεπτά τα σουβλάκια στο σπίτι, αλλά είναι εξαίρεση και όχι κανόνας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα εδώ την κάθε μ@λ@κι@ του καθενός... Efood και οποία άλλη παρόμοια μ@λ@κι@ κάνουν υπερβολικές κρατήσεις εις βάρος του μαγαζιού. Βέβαια οι περισσότεροι βαριούνται η ντρέπονται να μιλήσουν από το τηλέφωνο και παραγγέλνουν μόνο από τέτοια πράγματα. Συνήθως φοιτητές η τύποι που...δεν έχουν μονάδες στην κάρτα... Ευτυχώς στο Άργος που μένω κανένας μαγαζάτορας δεν χρησιμοποιεί ούτε Efood ούτε τίποτα!!! Κομμένα τα νταβανζηλικια από το Efood εδώ! Χαχαχα

Επίσης αν η παραγγελία σου καθηστερησε, έδωσες τιπς την τελευταία φορά στο παλικάρι που σου έφερε την τροφή σπίτι σου;;; η περιμένεις να στην βάλουν και στο στόμα για να αφήσεις φιλοδώρημα; 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, JohnLW είπε

 Κατά τη γνώμη μου ανεξάρτητα ποιανού ευθύνη είναι θα έπρεπε το  efood να έχει τρόπους να αποζημιώνει τον πελάτη. Ξέρει κάποιος να εξηγήσει τι έχει συμβεί; Θα παρακινούσα διαλλακτικά πάντα να  διαγράψετε τους λογαριασμούς σας μέχρι να αποφασίσει η εταιρεία να αποζημιώνει άμεσα τους πελάτες της. Επίσης κάτι που βρήκα ενδιαφέρον, όταν προσπάθησα να διαγράψω το λογαριασμό μου, συνειδητοποίησα τι σημαίνει να έχεις λογαριασμό σε ένα τέτοιο site: τους δίνεις προσωπικά δεδομένα και μαζί το δικαίωμα να τα καταγράφουν και πιθανώς να τα χρησιμοποιούν όπως θέλουν.

Ρε παιδιά, λέει μόνος του ο TS: "Κατά τη γνώμη μου ανεξάρτητα ποιανού ευθύνη είναι θα έπρεπε το  efood να έχει τρόπους να αποζημιώνει τον πελάτη.".
Ότι τι δηλαδή; Ακόμα και αν είναι πρόβλημα της τράπεζας να αποζημιώνει το efood το χρήστη έτσι yolo; (που συνήθως το κάνουν κιόλας αν ακυρώσει το κατάστημα σε παίρνει το customer service και δίνει κουπόνι (efood και wolt με το έχουν κάνει).

Κατά τα άλλα TS καλώς ήρθες στο θαυμαστό κόσμο του internet όπου οι εφαρμογές και οι τράπεζες έχουν απόλυτο έλεγχο των συνήθειών σου, τι τρως, πότε τρως και από που ψωνίζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 hours ago, StamTheMan said:

Και ποσο ωραιο ειναι να πηγαινεις στον πελατη,να ζητας τα χρηματα και να σου λεει οτι εχει ηδη πληρωσει.

Ενταξει μου έχει συμβει κι εμένα αυτό. Να χω πληρώσει με κάρτα και να περιμένει το παιδί να πληρωθεί. Awkward δε λέω, αλλά δε θα του πάρω το κεφάλι. 

Ενα σκηνικό που θυμάμαι είναι να χω πληρώσει με κάρτα, του δίνω 0.60 στο χέρι και να μου λέει "είναι 1.80€" 😛  Οκ, ψιλοντράπηκε, αλλά τι φταίει αυτός

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, b-boy_steve είπε

Διάβασα εδώ την κάθε μ@λ@κι@ του καθενός... Efood και οποία άλλη παρόμοια μ@λ@κι@ κάνουν υπερβολικές κρατήσεις εις βάρος του μαγαζιού. Βέβαια οι περισσότεροι βαριούνται η ντρέπονται να μιλήσουν από το τηλέφωνο και παραγγέλνουν μόνο από τέτοια πράγματα. Συνήθως φοιτητές η τύποι που...δεν έχουν μονάδες στην κάρτα... Ευτυχώς στο Άργος που μένω κανένας μαγαζάτορας δεν χρησιμοποιεί ούτε Efood ούτε τίποτα!!! Κομμένα τα νταβανζηλικια από το Efood εδώ! Χαχαχα

Επίσης αν η παραγγελία σου καθηστερησε, έδωσες τιπς την τελευταία φορά στο παλικάρι που σου έφερε την τροφή σπίτι σου;;; η περιμένεις να στην βάλουν και στο στόμα για να αφήσεις φιλοδώρημα; 

Για να προχωρήσει σε συνεργασία ένα κατάστημα με το efood (και με το κάθε efood) φαντάζομαι πως θα τα έχει ζυγίσει και πως θα βγαίνει κερδισμένο, όποτε το κομμάτι με τις "υπερβολικές κρατήσεις" δεν το σχολιάζω.  Τώρα ως προς το δεύτερο σκέλος να ενημερώσω ότι δίνω τιπς (πράγμα που όντως κάνω) επειδή θέλω εγώ ο ίδιος να το κάνω. Δεν έχω κάποια υποχρέωση ούτε ως προς το μαγαζί αλλά ούτε και ως προς τον διανομέα.

Επεξ/σία από giorgos4ever
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, b-boy_steve said:

......Efood και οποία άλλη παρόμοια μ@λ@κι@ κάνουν υπερβολικές κρατήσεις εις βάρος του μαγαζιού.....  Κομμένα τα νταβανζηλικια από το Efood εδώ!...

Θα σταθώ σε αυτό γιατι τα υπόλοιπα δεν είναι να τα σχολιάσει κανείς. Κερδισμένα βγαίνουν τα μαγαζιά αφενός και αφετέρου δεν τα υποχρέωσε κανένας να μπουν στο efood. Το επέλεξαν. Νταβατζιλίκι είναι κάτι που στο επιβάλλουν. 

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

12 λεπτά πριν, giorgos4ever είπε

Για να προχωρήσει σε συνεργασία ένα κατάστημα με το efood (και με το κάθε efood) φαντάζομαι πως θα τα έχει ζυγίσει και πως θα βγαίνει κερδισμένο, όποτε το κομμάτι με τις "υπερβολικές κρατήσεις" δεν το σχολιάζω.  Τώρα ως προς το δεύτερο σκέλος να ενημερώσω ότι δίνω τιπς (πράγμα που όντως κάνω) επειδή θέλω εγώ ο ίδιος να το κάνω, δεν έχω κάποια υποχρέωση ούτε ως προς το μαγαζί αλλά ούτε και ως προς τον διανομέα.

Δε τα σχολιαζω τα αλλα γιατι θα με πειτε κακο.

Εννοειτε δεν σου ειπε κανενας να αφησεις τιπς. ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ χωρις καποιος να στο πει. Ετσι μονος σου πρεπει να το σκεφτεις. Και οχι μονο στους ντελιβεραδες αλλα και στους σερβιτορους. Εκτος αν δεν σου αρεσε η εξυπηρετηση. Αν σου αρεσε αφηνεις. Αν δεν αφηνεις ποτε μην κανεις παραπονα που θα αργησει γιατι θα σε γραψει στα π@π@ρι@ του. Αχ μου λειπουν ωρες ωρες οι εποχες που δουλευα σερβιτορος οταν σπουδαζα. Ημουν πολυ νευρικος με κατι τετοια... 

Επεξ/σία από b-boy_steve
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Κοιτας να ξεπεταξεις  τον περαστικο,αν περιμενει 20 λεπτα να βγουν πρωτα τα ντελιβερι θα φυγει.

Ε προφανώς, δεν μίλησα για 20'. Για αυτό έγραψα στο δεύτερο "έχουν ήδη τηλεφωνήσει και δρομολογείται η παραγγελία". Δεν υπονοησα ότι θα τελειώσει πρώτα με όλες τις τηλεφωνικές και στο τέλος θα εξυπηρετηθείς. Έχεις μετρήσει ποτέ, από την ώρα που μπαίνεις και παραγγέλνεις, μέχρι την ώρα που σου λένε "έτοιμα είναι" πόσες σακούλες έχει δώσει ο τυλιχτης για delivery; 

Εν πάση περιπτώσει, συζήτηση κάνουμε, διαφέρει άλλωστε από μαγαζί σε μαγαζί η όλη ιστορία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, c23 είπε

Ρε παιδιά, λέει μόνος του ο TS: "Κατά τη γνώμη μου ανεξάρτητα ποιανού ευθύνη είναι θα έπρεπε το  efood να έχει τρόπους να αποζημιώνει τον πελάτη.".
Ότι τι δηλαδή; Ακόμα και αν είναι πρόβλημα της τράπεζας να αποζημιώνει το efood το χρήστη έτσι yolo; (που συνήθως το κάνουν κιόλας αν ακυρώσει το κατάστημα σε παίρνει το customer service και δίνει κουπόνι (efood και wolt με το έχουν κάνει).

Κατά τα άλλα TS καλώς ήρθες στο θαυμαστό κόσμο του internet όπου οι εφαρμογές και οι τράπεζες έχουν απόλυτο έλεγχο των συνήθειών σου, τι τρως, πότε τρως και από που ψωνίζεις.

Συμφωνω μαζι σου εδω... Οταν γινεται αυτο δεν φταιει το μαγαζι αλλα η τραπεζα. Ειδικα απο την στιγμη που ζηταει τοσες μερες. Ειναι σαν να καρφωνεται οτι εκανε αυτη την μ@λ@κι@. Και δεν συμβαινει μονο στο efood αυτο... Μεχρι και με την paypal μου εχει γινει αυτο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα δεν εχω καταλαβει γιατι θελει τοσες μερες για να κανουν αντιλογισμο κατι που δεν επρεπε να εχει χρεωθει - ετσι λεει το συστημα τους δε χρεωθηκατε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...