Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 222
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 13/2/2025 στις 12:31 ΜΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

αλλαζει απο το μενου των ρυθμισεων ευκολα

Το πρόβλημα λύθηκε δια μαγείας κ ενώ είχα προσπαθήσει να βρω κάτι στις ρυθμίσεις. Επίσης από φωνητικές εντολές κατάφερα να μπορώ να πάρω τηλ.

Μετά από 2 μήνες παρα κάτι, εντυπώσεις από το Corolla Hybrid 1.8 και πρώτα τα υπέρ:

1. Πολύ ευκολοδήγητο αυτοκίνητο με το  αυτόματο κιβώτιο, τα αυτόματα φώτα, τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, το ad;aptive cruise control που λειτουργείσ αν αυτομ. πιλότος συνδιαστικά με το LTA, κλπ. Η εμπειρία ως προς αυτό το κομμάτι eείναι πολύ θετική.

2. Οι επιταχύνσεις στο normal, δεν εντυπωσιάζουν. Καθόλου μαλιστα. Στο sport mode, η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο "μεταμορφώνεται" και  επιταχύνει εντυπωσιακά στα πρώτα 100 χλμ. Μετά τα 120 οι επιδόσεις πέφτουν αισθητά και ειδικά σε μικρές ανωφέρειες, το αμάξι ζορίζεται πολύ να επιταχύνει. 

3. Η οικονομία του (5,2 lt/100km) είναι αξιοσημείωτη, αν κα ακόμα δεν έχω καταφέρει να "πιάσω" τα στάνταρ που η Toyota διαφημίζει.

Στα  αρνητικά του:

Ο θόρυβος όταν επιταχύνεις απότομα, είναι ιδιαίτερα αισθητός. Στα μεγαλα ζόρια όπως πχ σε ανωφέρεις, όταν έχεις κουμπώσει το cruise control κ το αμάξι παραζορίζεται, ο θόρυβος γίνεται σχεδόν εκκωφαντικός. Δυστυχώς σε αυτό το κομμάτι η Toyota δεν έχει καταφέρει πολλά πράγματα. Για τα 32.000+ που εδωσα, (έκδοση Style), αυτό το πράγμα δεν δικαιολογείται. Από την άλλη, ο φόρος για το 2λιτρο, που θα "τραβούσε πολύ παραπάνω κ θα ήταν, φαντάζομαι λιγότερο θορυβώδης, ήταν ιδιαίτερα αποθαρρυντικός. Ίσως η Toyota θα έπρεπε να σκεφθεί  ανεβάσει λιγάκι την ιπποδύναμη του θερμικού κινητήρα του 1.8, στα 110-115 hp. Έτσι ίσως το πρόβλημα μειώνονταν.

Δημοσ.

Ειναι κυριως προβλημα του συστηματος αυτοματης μεταδοσης και οχι ιπποδυναμης. Το πιο υψηλο θορυβο και εγω τον ακουω οταν επιταχυνω σε ανηφορες αν και συνηθως εχω το ραδιο και δεν με ενοχλει τοσο πολυ. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ειναι κυριως προβλημα του συστηματος αυτοματης μεταδοσης και οχι ιπποδυναμης. Το πιο υψηλο θορυβο και εγω τον ακουω οταν επιταχυνω σε ανηφορες αν και συνηθως εχω το ραδιο και δεν με ενοχλει τοσο πολυ. 

Ακριβώς. Το cvt ότι κ να κάνουν στα ζόρια θα μουγκρίζει σα μουλάρι ή αν σας αρέσει καλύτερα σαν το 622 που ανεβαίνει τις ανηφόρες της κυψέλης 😅

δυνάμωσε το ράδιο, τραγουδά κ λίγο μέχρι να βρεις ισιαδι κ problem solved 

Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα 🙂 Κ οικονομία κ άνεση κ ησυχία καμπινασ επιπέδου Γερμανού - κάπου θα γίνουν υποχωρήσεις  

Επεξ/σία από paylidis
  • Haha 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, paylidis είπε

Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα 🙂 Κ οικονομία κ άνεση κ ησυχία καμπινασ επιπέδου Γερμανού - κάπου θα γίνουν υποχωρήσεις  

Ακριβως αυτο!

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, prooikonomou είπε

Toyota θα έπρεπε να σκεφθεί  ανεβάσει λιγάκι την ιπποδύναμη του θερμικού κινητήρα του 1.8, στα 110-115 hp

σιγά μην ασχοληθεί η ΤΟΥΟΤΑ και η κάθε μάρκα με αλλαγή στον κινητήρα για μια τόσο μικρή αγορά όπως η δική μας επειδή το κράτος έχει αποφασίσει να βάλει έναν εντελώς παλαβό φόρο. 

η ηλιθιότητα με τα τεκμήρια είναι που πρέπει να καταργηθεί κατά τη γνώμη μου γιατί ένα δίλιτρο υβριδικό ρυπαίνει πολύ λιγότερο από τους χάρους 20ετίας που κυκλοφορούν ελεύθερα χωρίς να πληρώνουν φράγκο. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/3/2025 στις 3:32 ΜΜ, paylidis είπε

Ακριβώς. Το cvt ότι κ να κάνουν στα ζόρια θα μουγκρίζει σα μουλάρι ή αν σας αρέσει καλύτερα σαν το 622 που ανεβαίνει τις ανηφόρες της κυψέλης 😅

δυνάμωσε το ράδιο, τραγουδά κ λίγο μέχρι να βρεις ισιαδι κ problem solved 

Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα 🙂 Κ οικονομία κ άνεση κ ησυχία καμπινασ επιπέδου Γερμανού - κάπου θα γίνουν υποχωρήσεις  

To θεμα με τον θορυβο στα cvt στα hybrid toyota ειναι απλα επειδη ο κοσμος δεν το εχει συνηθισει:
ενα hybrid toyota ακουγεται πολυ λιγοτερο απο ενα τυπικο Γερμανικο αυτοκινητο παρομοιων χρηματων .

Ναι, το cvt ακουγεται παραπανω στο 5-10% των διαδρομων που θελεις επιταχυνση, αλλα τα τυπικα θερμικα ακουγονται πολυ πιο συχνα και ειδικα μεσα στην πολη.
Αντιστοιχα και η ανεση λογω απουσιας αλλαγων ταχυτητων(το κουμπωμα σχεσης που κανουν τα συνηθισμενα κιβωτια) ειναι αλλο ενα πλεονεκτημα των cvt.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, haHa είπε

To θεμα με τον θορυβο στα cvt στα hybrid toyota ειναι απλα επειδη ο κοσμος δεν το εχει συνηθισει:
ενα hybrid toyota ακουγεται πολυ λιγοτερο απο ενα τυπικο Γερμανικο αυτοκινητο παρομοιων χρηματων .

Ναι, το cvt ακουγεται παραπανω στος 5-10% των διαδρομων που θελεις επιταχυνση, αλλα τα τυπικα θερμικα ακουγονται πολυ πιο συχνα και ειδικα μεσα στην πολη.
Αντιστοιχα και η ανεση λογω απουσιας αλλαγων ταχυτητων(το κουμπωμα σχεσης που κανουν τα συνηθισμενα κιβωτια) ειναι αλλο ενα πλεονεκτημα των cvt.

Αυτο που περιγραφεις το εχω εντοπισει και εγω στα πρωτα 7000km με το CHR.

Με ενοχλει ο θορυβος στην ανηφορα της ηλιουπολης προς καρεα επι της κατεχακη γιατι ειναι πολυ αποτομη και θελει δυναμη και μετα διαπιστωνω οτι αυτο συμβαινει καθως ειναι ο μονος θορυβος που ακουω σχεδον σε ολη την διαδρομη. 

Ενω με το Corsa που παμε βολτα με την γυναικα καθε λιγο και λιγακι κατι με ενοχλει και ειναι απο τις αλλαγες ταχυτητων και το ανεβασμα στροφων.

  • Like 1
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αυτο που περιγραφεις το εχω εντοπισει και εγω στα πρωτα 7000km με το CHR.

Με ενοχλει ο θορυβος στην ανηφορα της ηλιουπολης προς καρεα επι της κατεχακη γιατι ειναι πολυ αποτομη και θελει δυναμη και μετα διαπιστωνω οτι αυτο συμβαινει καθως ειναι ο μονος θορυβος που ακουω σχεδον σε ολη την διαδρομη. 

Ενω με το Corsa που παμε βολτα με την γυναικα καθε λιγο και λιγακι κατι με ενοχλει και ειναι απο τις αλλαγες ταχυτητων και το ανεβασμα στροφων.

Ακριβως.
Αν συνηθισεις την ησυχια και ανεση που προσφερει την περισσοτερη ωρα ενα υβριδικο με CVT και μετα πας σε κανα κλασικο θερμικο απο Γερμανια μερια που το ακους συνεχεια και νιωθεις και τις αλλαγες ταχυτητων , σου φαινεται σαν μεσαιωνας.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ποιο Corolla, το hybrid με τα  140? τι εννοεις επιδοσεις? 0-100; φρενα; καταναλωση; 

0-100 αναφέρομαι . Τώρα παρατήρησα ότι βγαίνει με 140 άλογα . Είχα την εντύπωση ότι βγαίνει με 115 που βγαίνουν τα Yaris Yaris cross . Όποτε λογικά είναι ταχύτερο του auris 

Edit . Τα πρώτα Corolla hybrid έβγαιναν με 122 ίππους .

Επεξ/σία από CaMp3on
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, CaMp3on είπε

0-100 αναφέρομαι . Τώρα παρατήρησα ότι βγαίνει με 140 άλογα . Είχα την εντύπωση ότι βγαίνει με 115 που βγαίνουν τα Yaris Yaris cross . Όποτε λογικά είναι ταχύτερο του auris 

Μονο yaris - yaris cross βγαινουν 116 και 130 (τα νεα) γιατι ειναι 1500. Ολα τα αλλα ειναι 1800 και πανε 140 και τα 2000 βγαζουν 196. Φανταζομαι οτι πραγματι θα ειναι πιο γρηγορο καθως εχει το τελευταιας γενιας υβριδικο συστημα.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Μονο yaris - yaris cross βγαινουν 116 και 130 (τα νεα) γιατι ειναι 1500. Ολα τα αλλα ειναι 1800 και πανε 140 και τα 2000 βγαζουν 196. Φανταζομαι οτι πραγματι θα ειναι πιο γρηγορο καθως εχει το τελευταιας γενιας υβριδικο συστημα.

 Αν δεις στο cargr τα Corolla 1.8 του 2020 βγαίνουν με 122. Εκεί πάνω είναι η σύγκριση . Auris 136 vs Corolla 122

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ, εχει της προηγουμενης γενιας υβριδικο συστημα. 

Στο Auto-data.net τα αναφερει και τα 2 σαν 0-100: 10,9 sec. Με τελικη 180km/h 

Το Corolla με τα 140hp για να καταλαβεις το ιδιο site το αναφερει ως 9.2 sec. Αισθητη διαφορα. 

 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...