Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
21 hours ago, imr said:

Τα ίδια είναι και με το ατμοσφαιρικό 1800ρι.

Και με χιλιαρι yaris το κάνεις το ταξίδι το θέμα είναι τι είναι πιο άνετο και ιδανικό 

Mε 1500άρι ατμοσφαιρικό yaris hybrid σε πληροφορώ, άπαξ και πατήσεις τα 110-120 ως cruising speed, το ταξίδι βγαίνει μέλι σε σχέση με τα 2400 κυβικά jeep 15ετίας, που υπάρχει στο σπίτι. 

Η διαφοροποίηση είναι στην ισχύ και στις τεχνολογίες, όχι στα κυβικά (πλέον), όπως σου έχουν πει όλοι. 

Δημοσ.
36 minutes ago, MikhailBakurin said:

Mε 1500άρι ατμοσφαιρικό yaris hybrid σε πληροφορώ, άπαξ και πατήσεις τα 110-120 ως cruising speed, το ταξίδι βγαίνει μέλι σε σχέση με τα 2400 κυβικά jeep 15ετίας, που υπάρχει στο σπίτι. 

Η διαφοροποίηση είναι στην ισχύ και στις τεχνολογίες, όχι στα κυβικά (πλέον), όπως σου έχουν πει όλοι. 

Και όταν πατήσεις λίγο γκάζι να προσπεράσεις μια νταλίκα θα ακούς απλά θόρυβο από το cvt. 

 

Μπορεί να ντίζελ να έχουν 1000 προβλήματα αλλά σε μεγάλο ταξίδι είναι ακόμα η καλύτερη επιλογη. 

Μία χαρά είναι το υβριδικό yaris, για κίνηση μέσα στην πόλη και οικονομία ότι καλύτερο κυκλοφορεί, αλλά για να κανείς συχνά ταξίδι 1000+ χιλιομέτρων ε οχι

  • Like 1
Δημοσ.
26 minutes ago, imr said:

Και όταν πατήσεις λίγο γκάζι να προσπεράσεις μια νταλίκα θα ακούς απλά θόρυβο από το cvt. 

 

Μπορεί να ντίζελ να έχουν 1000 προβλήματα αλλά σε μεγάλο ταξίδι είναι ακόμα η καλύτερη επιλογη. 

Μία χαρά είναι το υβριδικό yaris, για κίνηση μέσα στην πόλη και οικονομία ότι καλύτερο κυκλοφορεί, αλλά για να κανείς συχνά ταξίδι 1000+ χιλιομέτρων ε οχι

ΣΥΧΝΑ όχι. 

Αλλά το κάνει όταν χρειαστεί. Και αναφέρομαι στα 500-600. Τα 1100 είναι λίγο του ματς, όντως. 

Επίσης, η προσπέραση νταλίκας είναι perfectly within reach στα καινούρια, δεδομένου ότι μιλάμε για 100->130. Τα ΟΝΤΩΣ καινούρια (2018+ ), όχι αυτά του 2010 που θεωρούμε ακόμα στην Ελλάδα ''έλα μωρέ, ψιλοκαινούριο είναι''. 

 

 

 

Δημοσ.
2 minutes ago, MikhailBakurin said:

ΣΥΧΝΑ όχι. 

Αλλά το κάνει όταν χρειαστεί. Και αναφέρομαι στα 500-600. Τα 1100 είναι λίγο του ματς, όντως. 

Επίσης, η προσπέραση νταλίκας είναι perfectly within reach στα καινούρια, δεδομένου ότι μιλάμε για 100->130. Τα ΟΝΤΩΣ καινούρια (2018+ ), όχι αυτά του 2010 που θεωρούμε ακόμα στην Ελλάδα ''έλα μωρέ, ψιλοκαινούριο είναι''. 

 

 

 

Ε μα ρε συ λέει θα κάνει συχνά 1100 χλμ (και άλλα τόσα να γυρίσει) που να πάει με το 1000-1200.

Δεν είναι μόνο η απόδοση το θέμα αλλά ότι φορτώνει και χιλιόμετρα ένα μοτέρ με μικρότερο προσδόκιμο ζωής. 

Το θεμα είναι τι καινούργιο ντίζελ θα βρει που τα κατάργησαν όλοι αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, μιλάμε για το ιδανικο

Δημοσ.

Το καταλαβαίνω ότι τα χλμ είναι πολλά. Αλλά δεν έχει και πετρέλαια καινουργια(προφανώς γι αυτό και τα μτχ πετρέλαια έχουν πάρει τα πάνω τους) σε αυτοκίνητα που μου αρέσουν. Και τώρα δεν θα δώσω για ένα Grandland ή C5 Aircross 27-28 χιλιάδες και να έχει 100000 χλμ. όταν με 33 παίρνω καινούργιο. Απλά αναζητουσα επιλογές σε αυτά τα χρήματα μην τυχόν μου ξέφυγε κατι

Δημοσ.
4 minutes ago, Johnkeppas said:

Το καταλαβαίνω ότι τα χλμ είναι πολλά. Αλλά δεν έχει και πετρέλαια καινουργια(προφανώς γι αυτό και τα μτχ πετρέλαια έχουν πάρει τα πάνω τους) σε αυτοκίνητα που μου αρέσουν. Και τώρα δεν θα δώσω για ένα Grandland ή C5 Aircross 27-28 χιλιάδες και να έχει 100000 χλμ. όταν με 33 παίρνω καινούργιο. Απλά αναζητουσα επιλογές σε αυτά τα χρήματα μην τυχόν μου ξέφυγε κατι

Γενικά υπάρχει το C5 Aircross αυτόματο diesel 130hp στην πλούσια έκδοση του στα 29900 στον επίσημο διαμορφωτή (27700 η φθηνή έκδοση). Κούτα πάντα. Το έχεις απορρίψει; 

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραία επιλογή το C5 ειδικά για αυτή τη χρήση και ξεκούραστο ταξίδι 

Έχει λύσει όμως το γκρουπ το θέμα με τα πετρέλαια?

  • Δημιουργία νέου...