Προς το περιεχόμενο

Ερωτήσεις νέου οδηγου


elmario88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, 

Είμαι νέος οδηγός και έχω 2 ερωτήσεις. 

1. Τι είναι καλύτερο στα φανάρια όταν σταματάω, να έχω πατημένο φρένο και νεκρά ή νεκρά με το χειρόφρενο πάνω; 

2. Όταν πλησιάζω σε φανάρι και έχω 2α κατεβάζω 1η και σταματάω με συμπλέκτη και φρένο ή από 2α βάζω νεκρά και πατάω σιγά σιγά φρένο μέχρι να σταματήσει; Κυρίως ρωτάω αν είναι κακό να πετάω νεκρά ενώ το αμάξι είναι εν κινήσει.

Ευχαριστώ, 

Επεξ/σία από elmario88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, adi32 είπε

1.φρένο 

2.1η μόνο σε τρελή κατηφόρα 

1. Ναι αλλά δεν φθείρονται άσκοπα τα φρένα αν τα πατάω κάθε λίγο;

2. Δηλαδή από 2α πατάω συμπλέκτη και φρένο ; Είναι λάθος να πετάω νεκρά και φρένο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, adi32 είπε

Όχι σταματημένο όσο και να πατάς το φρένο δε φθείρεται. 

Κόβεις όσο κόβει η δευτέρα και μετά νεκρά και φρένο 

1.Σε φανάρι με ανηφόρα / κατηφόρα τα πατημένα φρένα δεν φθείρονται;

2. Σόρρυ δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα σωστά. Ενώ έχω 2α πατάω φρένο και όταν αρχίζει και τρέμει συμπλέκτη + φρένο μέχρι να σταματήσει και όταν έχει ακινητοποιηθεί νεκρά; 

Επεξ/σία από elmario88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νεκρα ποτε εν κινησει !!!

Τις κατηφορες τις κατεβαινουμε με οτι ταχυτητα θα ανεβαιναμε την ανηφορα

Νεκρά με πατημένο φρένο μόνο στο φανάρι 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Νεκρα ποτε εν κινησει !!!

Τις κατηφορες τις κατεβαινουμε με οτι ταχυτητα θα ανεβαιναμε την ανηφορα

Νεκρά με πατημένο φρένο μόνο στο φανάρι 

Νεκρά εν κινήσει ούτε ακόμα αν πρόκειται και για λίγα μέτρα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. φρενο και νεκρά, επειδη όμως είσαι νέος οδηγος σε ανηφορες  για να μη σου φυγει  πίσω όταν αφήνεις το φρένο για να ξεκινήσεις μεχρι να συνηθίσεις βάλε και χειρόφρενο. 

2. κοβεις ταχυτητα, συμπλέκτη και φρένο για να σταματήσεις και βαζεις νεκρά

15 λεπτά πριν, elmario88 είπε

Νεκρά εν κινήσει ούτε ακόμα αν πρόκειται και για λίγα μέτρα; 

Αν σου εχει μεινει από μπαταρία,  και δεν εχεις κανεναν να σου δωσει ρευμα τοτε ναι, βρισκεις καποιον να σπρωξει και προχωράς με νεκρά μεχρι να πάρει μπρος. στα καινουρια αυτοκίνητα δεν ξέρω πόσο ασφαλές θα ήταν κατι τετοιο, στα παλιά έπιανε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Νεκρα ποτε εν κινησει !!!

Εντάξει, όταν βλέπεις μπροστά σου ότι ανάβει πορτοκαλί -> κόκκινο και ξέρεις ότι θα σταματήσεις μπορείς να αποσυμπλέξεις.

Τώρα αν σε αυτά τα λίγα μέτρα σου σκάσει στον ουρανό κανάς βράχος απ' το πουθενά (μέσα στην πόλη εν τω μεταξύ) τον οποίο θα προλάβαινες όχι απλά να τον δεις αλλά και να τον αποφύγεις αν είχες ταχύτητα και επιτάχυνες, ε ας τον φας στο κεφάλι αν είσαι τόσο άτυχος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, phanispal είπε

Εντάξει, όταν βλέπεις μπροστά σου ότι ανάβει πορτοκαλί -> κόκκινο και ξέρεις ότι θα σταματήσεις μπορείς να αποσυμπλέξεις.

Τώρα αν σε αυτά τα λίγα μέτρα σου σκάσει στον ουρανό κανάς βράχος απ' το πουθενά (μέσα στην πόλη εν τω μεταξύ) τον οποίο θα προλάβαινες όχι απλά να τον δεις αλλά και να τον αποφύγεις αν είχες ταχύτητα και επιτάχυνες, ε ας τον φας στο κεφάλι αν είσαι τόσο άτυχος.

Βασικά ίσως δεν το έθεσα σωστά. Το νεκρά εν κινήσει το ρώτησα όχι από άποψη ασφάλειας δικιάς μου, αλλα αν κάνει ζημιά στο αμάξι δηλ να βάζω νεκρά εν κινήσει για λίγα μέτρα. 

3 λεπτά πριν, elmario88 είπε

Βασικά ίσως δεν το έθεσα σωστά. Το νεκρά εν κινήσει το ρώτησα όχι από άποψη ασφάλειας δικιάς μου, αλλα αν κάνει ζημιά στο αμάξι δηλ να βάζω νεκρά εν κινήσει για λίγα μέτρα. 

Από την άλλη έχω ακούσει ότι συμπλέκτη πρέπει να πατάμε μόνο όταν αλλάζουμε ταχύτητα , γιατί αλλιώς χαλάει ο δίσκος πλατώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, elmario88 είπε

Βασικά ίσως δεν το έθεσα σωστά. Το νεκρά εν κινήσει το ρώτησα όχι από άποψη ασφάλειας δικιάς μου, αλλα αν κάνει ζημιά στο αμάξι δηλ να βάζω νεκρά εν κινήσει για λίγα μέτρα. 

Από την άλλη έχω ακούσει ότι συμπλέκτη πρέπει να πατάμε μόνο όταν αλλάζουμε ταχύτητα , γιατί αλλιώς χαλάει ο δίσκος πλατώ

Δεν υπαρχει λογος να βαλει καποιος νεκρα εν κινησει ..Τωρα για λιγα μετρα πριν το κοκκινο φαναρι και με ελαχιστη ταχυτητα ...... ολοι το κανουμε με μηχανικα κιβωτια .Τα 17 τελευταια χρονια εχω αυτοματο κιβωτιο οποτε δεν υπαρχει νεκρα για κανενα λογο .

Συμπλεκτη μονο σε αλλαγη ταχυτητας.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν νέος οδηγός να ρωτήσω και εγώ κάτι?Ώρες ώρες όταν με δευτερα το αμαξι πηγαίνει με πολύ χαμηλή ταχύτητα δεν τρέμει το αμαξι άρα συνεχίζω να κρατάω δευτερα ?Η καταστρέφω τον κινητήρα έτσι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ΒουρΝ είπε

Σαν νέος οδηγός να ρωτήσω και εγώ κάτι?Ώρες ώρες όταν με δευτερα το αμαξι πηγαίνει με πολύ χαμηλή ταχύτητα δεν τρέμει το αμαξι άρα συνεχίζω να κρατάω δευτερα ?Η καταστρέφω τον κινητήρα έτσι?

Εφόσον τρέμει το αμάξι ο κινητήρας αγκομαχάει να μη σβήσει (πολύ χαμηλές στροφές). Εάν είσαι σε βραδυπορεία (π.χ. μέσα σε κίνηση) βάλε 1η, εάν πρόκειται να σταματήσεις, νεκρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...