Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 12/1/2024 στις 4:57 ΜΜ, Tigio13 είπε

Πήρα μέσω σκρουτζ μια ηλεκτρική ψαλίδα και πριν τα Χριστούγεννα μου χάλασε. Έστειλα μειλ στο σκρουτζ για να φτιαχτεί ή να αλλαχτεί εντος εγγύησης. 5 επαναδρομολογήσεις μετα και καμιά 20 μέρες που η acs δεν ερχόταν να παραλάβει ο σκρουτζ μου έκανε φουλ επιστροφή χρημάτων και μου άφησε και την ψαλίδα. Μιλάμε για ένα κόστος 450 €. Υπήρχε μια ταλαιπωρία με τις επαναδρομολογήσεις αλλά στο τέλος βγήκα πολύ κερδισμένος. 

Και απαντάω στον εαυτό μου μετά από κάποιες μέρες. Μου έστειλαν από σκρουτζ ότι θα έρθουν να παραλάβουν την ψαλίδα, οπότε άκυρο αυτό που έγραψα. Καλή φάση θα ήταν όμως... 

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Tigio13 είπε

Και απαντάω στον εαυτό μου μετά από κάποιες μέρες. Μου έστειλαν από σκρουτζ ότι θα έρθουν να παραλάβουν την ψαλίδα, οπότε άκυρο αυτό που έγραψα. Καλή φάση θα ήταν όμως... 

Ακυρώνεις την κάρτα σου και όλως τυχαίως λείπεις συνέχεια απ' το σπίτι 😜

 

Δημοσ.
Στις 30/1/2024 στις 3:20 ΜΜ, manolis940 είπε

Ακυρώνεις την κάρτα σου και όλως τυχαίως λείπεις συνέχεια απ' το σπίτι 😜

 

Ναι ωραια ιδεα αυτο. Ας τους αφησουμε να μας ψαξουν και αυτοι λιγο γιατι εχουμε βαρεθει να τους ψαχνουμε εμεις συνεχεια.
ΑΡΚΟΥΔΕΗΔΕΣ

Δημοσ.
On 29/01/2024 at 01:52, Dj_kourampies said:

Για πρώτη φορά μου έστειλαν αγορά μέσω Skroutz (Plus) με γενική.

Τη διεύθυνση μου την εξυπηρετεί το κατάστημα ΠΑΤΡΑ το οποίο ποτέ, χωρίς καμία εξαίρεση, δεν παραδίδειΕικονική κατανομή σε κούριερ, και άγνωστος παραλήπτης το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Φυσικά υπάρχουν κάμερες και άνθρωποι στο σπίτι, δεν περνάει ούτε απέξω διανομέας. Οι υπάλληλοι παραδέχονται ευθέως ότι αυτό τους έχουν πει να κάνουν (γνωστός απατεώνας με μεγάλη ιστορία σε διάφορους κλάδους ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου καταστήματος), και όντως αν πάρεις τηλέφωνο και τσακωθείς το επόμενο πρωί εμφανίζεται ο κούριερ, ο οποίος ξέρει ακριβώς που είναι το σπίτι και μπαίνει με το αυτοκίνητο μέσα.

Συνοψίζοντας, δεν έχω διάθεση ούτε να πάρω τηλέφωνο ούτε να πάω να παραλάβω στη Γενική. Ένας από τους λόγους που χρησιμοποιώ το Skroutz είναι η άριστη λειτουργία της ACS στη διεύθυνση μου και η αποφυγή της Γενικής. Στο skroutz δε βρήκα κάτι στο chatbot για να επικοινωνήσουν αυτοί με τη Γενική, ούτε φόρμα επικοινωνίας για να τους περιγράψω ακριβώς τι γίνεται. Να πάρω τηλ και να περιμένω για να ακούσω απαντήσεις κονσέρβα πάλι δε το ψήνω. Τι κάνουμε πέρα από το να αφήσω να λήξει η παραγγελία και να το στείλουν πίσω το οποίο δεν είναι ικανοποιητική λύση, καθώς και το προϊόν θέλω και δε μου φταίει το κατάστημα;

M****λης;

Δημοσ.

Έγινα μέλος skroutz plus πρόσφατα! 

Από skroutz έχω παραγγείλει άπειρες φορές στο παρελθόν χωρίς όμως να είναι μέλος .

Στην τελευταία μου παραγγελία ως μέλος πια, μου ήρθαν προϊόντα που είχα παραγγείλει, αλλά όχι στην ποσότητα που ζήτησα! 

Επικοινώνησα μαζί τους μέσω του "αντιμετώπισες πρόβλημα;" και ζήτησα επιστροφή χρημάτων για όσα δεν παρέλαβα! Είμαι σε αναμονή απάντησης! Πιστεύετε θα έχω επιστροφή χρημάτων; 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, manana είπε

Έγινα μέλος skroutz plus πρόσφατα! 

Από skroutz έχω παραγγείλει άπειρες φορές στο παρελθόν χωρίς όμως να είναι μέλος .

Στην τελευταία μου παραγγελία ως μέλος πια, μου ήρθαν προϊόντα που είχα παραγγείλει, αλλά όχι στην ποσότητα που ζήτησα! 

Επικοινώνησα μαζί τους μέσω του "αντιμετώπισες πρόβλημα;" και ζήτησα επιστροφή χρημάτων για όσα δεν παρέλαβα! Είμαι σε αναμονή απάντησης! Πιστεύετε θα έχω επιστροφή χρημάτων; 

Ναι θα έχεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Πριν ένα μήνα είχε προωθητική 13 ευρώ σε  coins για αγορά άνω των 150 ευρώ. Κάνω την αγορά, πουθενά coins. Στέλνω μήνυμα ο ένας μου λέει θα πιστωθούν σύντομα, περιμένω, τίποτε πάλι. Ξαναστέλνω email και απάντηση: η προωθητική έληξε νωρίτερα. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Πριν λίγες μέρες email προωθητικής: για αγορές άνω των 45 ευρώ, δώρο 3000 coins (εώς 5/2). Πουθενά coins.

Γράφουν ένα :

* Η διάρκεια της προωθητικής ενέργειας μπορεί να μεταβληθεί κατά την κρίση της εταιρείας.

και είναι καλυμμένοι. 2η φορά δεν θα το αφήσω έτσι.

 

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Πριν ένα μήνα είχε προωθητική 13 ευρώ σε  coins για αγορά άνω των 150 ευρώ. Κάνω την αγορά, πουθενά coins. Στέλνω μήνυμα ο ένας μου λέει θα πιστωθούν σύντομα, περιμένω, τίποτε πάλι. Ξαναστέλνω email και απάντηση: η προωθητική έληξε νωρίτερα. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Πριν λίγες μέρες email προωθητικής: για αγορές άνω των 45 ευρώ, δώρο 3000 coins (εώς 5/2). Πουθενά coins.

Γράφουν ένα :

* Η διάρκεια της προωθητικής ενέργειας μπορεί να μεταβληθεί κατά την κρίση της εταιρείας.

και είναι καλυμμένοι. 2η φορά δεν θα το αφήσω έτσι.

 

Γενικά μια φορά που πέτυχα καταλάθος μια προωθητική ενέργεια τα coins μπήκαν μόνα τους αυτόματα αμέσως μετά την παραγγελία.

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, manolis940 said:

Γενικά μια φορά που πέτυχα καταλάθος μια προωθητική ενέργεια τα coins μπήκαν μόνα τους αυτόματα αμέσως μετά την παραγγελία.

Ούτε σε μένα μπήκαν τα 3000 για άνω των 45 ευρώ, παραγγελία στις 3/2 και παραλαβή σήμερα.

Δημοσ.
Στις 7/2/2024 στις 9:07 ΠΜ, GnsP είπε

M****λης;

Ε ποιος άλλος. Εγγύηση απάτης. Τους άφησα 10 μέρες ούτε άλλο sms δεν έστειλαν. Τελικά παρέλαβα εγώ αφού πέρναγα από εκεί κοντά, λυπήθηκα το κατάστημα που είχε και καλή τιμή.

Δημοσ.

Γιατί στέλνουν κουπόνια που δεν ισχύουν; τι τακτική μάρκετινγκ είναι αυτή; Δουλεύουν στον αυτόματο πιλότο εκεί;

Ναι έχω βάλει πάνω από 60 ευρώ και ναι κάνω την παραγγελία από τον λογαριασμό που το στείλανε.


Screenshot_2024-02-08-14-14-27-23_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg.5dca97f85802adb9193cc7ad48d328d3.jpg

Δημοσ.
23 ώρες πριν, manana είπε

Έγινα μέλος skroutz plus πρόσφατα! 

Από skroutz έχω παραγγείλει άπειρες φορές στο παρελθόν χωρίς όμως να είναι μέλος .

Στην τελευταία μου παραγγελία ως μέλος πια, μου ήρθαν προϊόντα που είχα παραγγείλει, αλλά όχι στην ποσότητα που ζήτησα! 

Επικοινώνησα μαζί τους μέσω του "αντιμετώπισες πρόβλημα;" και ζήτησα επιστροφή χρημάτων για όσα δεν παρέλαβα! Είμαι σε αναμονή απάντησης! Πιστεύετε θα έχω επιστροφή χρημάτων; 

Τελικά μου έστειλαν email και με ενημέρωσαν ότι δεν θα έχω επιστροφή χρημάτων, αλλά ότι επικοινώνησαν με τον πωλητή και θα μου αποσταλεί ο.τι λείπει με αριθμό αποστολής από την ACS! Για να δούμε! 

Δημοσ.

καλά τι γυφτιές είναι αυτές. 

Είμαι στο skroutz plus, βάζω στο καλάθι ένα προϊόν λίγο μεγαλούτσικο και μου βγάζει στα μεταφορικά προσφορά λόγω του plus από τα 10€ στα 7€. Αν αγοράσω το προϊόν κατευθείαν από το κατάστημα τα μεταφορικά είναι τα μισά.

Σε ευχαριστώ ρε skroutz για την προσφορά. Περιμένουμε κι άλλες τέτοιες "προσφορές"

  • Like 1
Δημοσ.

μα αν δεν το εχετε παρατηρησει (εγω δεν το ειχα γιατι εχω το plus)

αυξησανε τα μεταφορικα του plus απο 3€ σε 4€ γι αυτους που δεν ειναι μελη αλλα θα παραγγειλουν μεσω skroutz

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...