Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Gulik Καλά ξεκάθαρα δίκιο έχεις, τί να λέμε. Δυστυχώς η έλλειψη καταναλωτικής συνείδησης και ειδικά της αντίληψης για την υπέρμετρη δύναμη της κοινής/συμπλέουσας οικονομικής συμπεριφοράς (γκρεμίζει μια οικονομία σε ένα βράδυ ας πούμε) επιτρέπει μεγάλη ασυδοσία και πλεονεξία στην αγορά. Επιτρέπει δηλαδή σε οντότητες να βγάζουν χρήμα χωρίς κόπο.

 

Εγώ όμως στέκομαι πιο πολύ στο angle του "μα είναι για το συμφέρον σου η αλλαγή, με αυτόν τον στόχο την κάνουμε". Και το πώς δεν ντρέπονται να λένε κάτι τέτοιο, αφού αντικειμενικά η παροχή είναι υποδεέστερη από πριν και η τιμή υψηλότερη. Πες ρε μούλε "Σόρρυ μπρατ, θέλουμε περισσότερα έσοδα, γι' αυτό και η αλλαγή". Σε παιδιά νομίζουν ότι απευθύνονται;

 

(Το ίδιο κάνουν οι τράπεζες με τις νέες μηνιαίες χρεώσεις στους λογαριασμούς, που σου λένε "κοίτα τί μπορείς να έχεις με 0.60€ τον μήνα!". Και όταν απαντάς "ναι, τα ίδια πράγματα μέχρι σήμερα τα είχα με 0.00€ τον μήνα", παύουν να προσπαθούν να αιτιολογήσουν και λένε "ναι είναι μια γενική αλλαγή")

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 ώρες πριν, Abudi είπε

Απορώ πραγματικά πώς ζουν με τον εαυτό τους άνθρωποι που σκαρφίζονται το παραπάνω κείμενο. Δηλαδή, αισθάνονται αξιοπρέπεια; Υπάρχει πιο ΑΧΡΗΣΤΟ επάγγελμα στην κοινωνία από τον μαρκετίστα; Ο οδοκαθαριστής σε σώζει από τη βρωμιά. Η οδοντίατρος τη στοματική υγιεινή σου. Ο υδραυλικός συντηρεί το δίκτυο του νερού. Η πωλήτρια σε βοηθάει να βρεις αυτό που ψάχνεις και να σου δώσει συμβουλή.

Ο μαρκετίστας τί κάνει; Σου λέει:

"Πλήρωνες 10 μονάδες νομίσματος και έπαιρνες 10 μονάδες υπηρεσίας. Τώρα, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή σου, θα πληρώνεις 12 μονάδες νομίσματος και θα λαμβάνεις 8 μονάδες υπηρεσίας"

Και αισθάνεται οτι είσαι τόσο ΒΛΗΜΑ που θα το δεχτείς ως αναβάθμιση αυτό το πράγμα. Απορώ.

Εγώ θα πω ότι υπάρχει ο μπάτσος που πετάει κάποιο ανάπηρο απ' το σπίτι του και ο τυπάδες απ' την μεταφορική που δέχονται να το αδειάσουν.

Το πόσοι κρύβονται πίσω απ' την κουρτίνα "ψωμάκι θέλω να πάω και εγώ στα παιδάκια μου" είναι να σε κάνει να τραβάς και τα λιγοστά μαλλιά που σου μένουν.

Τουλάχιστον με την παραπάνω τυποποιημένη απάντηση δεν θα μείνεις στον δρόμο. Ίσως έχει και μια αλήθεια μέσα της, δηλαδή ότι "Κοίτα να δεις, δεν βγαίνουν τα κουκιά και για να συνεχίσουμε χρειαζόμαστε παραπάνω κασέρι". Εγώ βέβαια υποψιάζομαι ότι από πίσω σκέφτεται ότι "Μόνος μου είμαι και ότι θέλω κάνω"

Το καταναλωτικό κοινό λοιπόν μπορεί να είναι πολυπληθέστερο και θεωρητικά να έχει δύναμη αλλά δεν οργανώνεται. Θες να κάνουμε μια κίνηση #cancel_skroutz, να μαζέψουμε κόσμο από εδώ, από facebook και οπουδήποτε αλλού; Να κόψουμε μαζικά συνδρομές και να στείλουμε καταγγελίες για εκμετάλλευση μονοπωλιακής θέσης του skroutz στην αγορά, στην γενική γραμματεία καταναλωτή;  Πόσοι πιστεύεις ότι θα ακολουθήσουν; Βρίσκουν λοιπόν οι άνθρωποι στο marketing και κάνουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/2/2024 στις 6:55 ΜΜ, manolis940 είπε

Αν μου έλεγαν αυτό θα είχα ρίξει καταγγελία σε γενική γραμματεία καταναλωτή χθες!

Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο! Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος και συγχωρώ κάποια φάουλ, απλά καταλήγουμε στο τέλος να αγοράζουμε όλο και λιγότερο από το καλάθι και να επιλέγουμε απευθείας τα καταστήματα, αυτοί θα χάσουν!

Από την άλλη, είναι άλλη μια δυσάρεστη εξέλιξη η αύξηση της συνδρομής, η αύξηση της ελάχιστης παραγγελίας αλλά και η μείωση των κιλών ανά παραγγελία! Γίνεται όλο και πιο δύσκολο ειδικά αν υπολογίσεις ότι γίνεται κάκιστος υπολογισμός στα κιλά της αποστολής.  Υπάρχουν πολλές φορές που δυσκολεύομαι ήδη να συμπληρώσω την ελάχιστη παραγγελία, για παράδειγμα, ήθελα να αγοράσω κάτι σακούλες και ήδη από τα 10 τεμάχια υπολόγιζαν το βάρος της αποστολής σε περισσότερα από 7 κιλά που ισχύουν σήμερα!!! Πραγματικά, ποιος άχρηστος δεν καταλαβαίνει ότι και 50 συσκευασίες να είχα παραγγείλει θα ήταν λιγότερα από 7 κιλά είτε ογκομετρικά, είτε σε βάρος;

Το ακόμη χειρότερο είναι ότι η εξυπηρέτηση πελατών είναι όλο και λιγότερο προσιτή και καθυστερεί όλο και περισσότερο, δύσκολα βρίσκεις άμεση εξυπηρέτηση και αντί να σου βρίσκουν λύσεις σε ένα μεγάλο ποσοστό δίνουν τις τυποποιημένες απαντήσεις που απλά σου σπάνε τα νεύρα!  Καλά θα πάει κι αυτό λοιπόν!  Θα μας παρακαλάνε στο τέλος να παραγγείλουμε όπως ακριβώς μας παρακαλάνε τόσους μήνες τώρα να παραγγείλουμε από τα σούπερμαρκετ που συνεργάζονται!

Επεξ/σία από CakeNet
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω ότι όλοι συμφωνούν ότι η ασφάλεια για επιστροφή προϊόντος/χρημάτων (με δωρεάν παραλαβή επιστροφής μάλιστα) σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, είναι το βασικό πλεονέκτημα του Skroutz plus αυτή τη στιγμή. Αν το χάσει αυτό, πιστεύω ότι έχει τελειώσει ως υπηρεσία.  

Είναι γεγονός ότι έχει γίνει λιγότερο συμφέρον πια και η εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου/chat/email είναι πλέον σε άθλια επίπεδα, αλλά όσο επιστρέφει χρήματα και παίρνει πίσω λανθασμένες παραγγελίες χωρίς χρέωση, εγώ θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ. Εκτός βέβαια αν έχει την ίδια πολιτική και κάποιο κατάστημα που ήδη ξέρω, οπότε θα προτιμήσω την απευθείας αγορά από το κατάστημα.

Επεξ/σία από mic2mic
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, mic2mic είπε

Νομίζω ότι όλοι συμφωνούν ότι η ασφάλεια για επιστροφή προϊόντος/χρημάτων (με δωρεάν παραλαβή επιστροφής μάλιστα) σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, είναι το βασικό πλεονέκτημα του Skroutz plus αυτή τη στιγμή. Αν το χάσει αυτό, πιστεύω ότι έχει τελειώσει ως υπηρεσία.  

 

Επειδή το έχω ξαναδεί να γράφεται αυτό ως επιχείρημα, δεν ισχύει. Το Skroutz Plus δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω σε επιστροφές, από ό,τι το απλό "skroutz", στο οποίο δεν καλούμαστε να πληρώσουμε καμία συνδρομή.

Είναι το ίδιο ακριβώς πράγμα. 

Στα προηγούμενα χρόνια, μια χαρά επιστροφές κάναμε (με τον courier να έρχεται στην πόρτα μας να παραλάβει κιόλας), χωρίς να πληρώνουμε κανένα Skroutz Plus. Πρόκειται για προνόμιο του Skroutz, της πλατφόρμας, όχι της επιπλέον συνδρομής. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, Gulik said:

 

Επειδή το έχω ξαναδεί να γράφεται αυτό ως επιχείρημα, δεν ισχύει. Το Skroutz Plus δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω σε επιστροφές, από ό,τι το απλό "skroutz", στο οποίο δεν καλούμαστε να πληρώσουμε καμία συνδρομή.

Είναι το ίδιο ακριβώς πράγμα. 

Στα προηγούμενα χρόνια, μια χαρά επιστροφές κάναμε (με τον courier να έρχεται στην πόρτα μας να παραλάβει κιόλας), χωρίς να πληρώνουμε κανένα Skroutz Plus. Πρόκειται για προνόμιο του Skroutz, της πλατφόρμας, όχι της επιπλέον συνδρομής. 

Για το απλό καλάθι ισχύει το "το Skroutz αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής για τις 5 πρώτες φορές μέσα σε έναν χρόνο και έως 2 φορές για κάθε παραγγελία"

Για το Skroutz Plus "Απεριόριστες επιστροφές προϊόντων που έχουν αγοραστεί μέσω της υπηρεσίας «Καλάθι του Σκρουτζ» από συνεργαζόμενο κατάστημα χωρίς επιπρόσθετη χρέωση μεταφορικών εξόδων σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος ή σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος με άλλο για οποιοδήποτε λόγο."
              

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, WebDevGr said:

Για το απλό καλάθι ισχύει το "το Skroutz αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής για τις 5 πρώτες φορές μέσα σε έναν χρόνο και έως 2 φορές για κάθε παραγγελία"

Για το Skroutz Plus "Απεριόριστες επιστροφές προϊόντων που έχουν αγοραστεί μέσω της υπηρεσίας «Καλάθι του Σκρουτζ» από συνεργαζόμενο κατάστημα χωρίς επιπρόσθετη χρέωση μεταφορικών εξόδων σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος ή σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος με άλλο για οποιοδήποτε λόγο."
              

Αναφέρεις 2 όψεις του ίδιου νομίσματος.

Το όριο των 5 / χρόνο και 2 / παραγγελία, αφορά μόνο την κατηγορία της υπαναχώρησης, δηλαδή το "αλλαξα γνωμη", και ισχύει είτε έχει skroutz plus είτε όχι.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και χρειάζονται περισσότερες φορές; Προσωπικά δεν έχω κάνει ποτέ επιστροφή από το σκρουτζ, μια φορά μόνο μου έχει έλθει λανθασμένο προϊόν και δεν μπήκα στον κόπο. Εγώ πιο πολύ το χρησιμοποιώ για την ευκολία του να κάνεις μια παραγγελία μαζεμένα χωρίς να χρειάζεται να μπαίνεις σε περισσότερα καταστήματα, για την δυνατότητα αντικαταβολής αν δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει το προϊόν και γιατί ξέρω ότι αν δεν παραλάβω τελικά και έχω πληρώσει με κάρτα θα μου επιστρέψουν τα χρήματα χωρίς πολλά, πολλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά μου έχουν έρθει πολλές λάθος παραγγελίες. Λάθος χρώμα. Λάθος μέγεθος. Λάθος ποσότητα. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις έκανα απλά ένα κλικ. Αν τα είχα πάρει εκτός Σκρουτζ θα ήμουν ακόμη στα τηλέφωνα και τα emails. Επειδή όλοι ζούμε στην ίδια μπανανία, είναι αστείο να λέμε ότι οι παραγγελίες εκτός Σκρουτζ έχουν την ίδια αντιμετώπιση.

Όσον αφορά το όριο των επιστροφών. Αν κάποιος κάνει περιστασιακά αγορές, δεν τον ενδιαφέρει ούτε το όριο, ούτε η συνδρομή στο Plus. Εγώ που είμαι Κρήτη και κάνω τουλάχιστον 3 παραγγελίες κάθε μήνα και κέρδος έχω στα μεταφορικά και δεν με νοιάζει πόσες φορές θα στείλω πίσω μια παραγγελία ή πόσες φορές τον χρόνο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Προσωπικά μου έχουν έρθει πολλές λάθος παραγγελίες. Λάθος χρώμα. Λάθος μέγεθος. Λάθος ποσότητα. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις έκανα απλά ένα κλικ. Αν τα είχα πάρει εκτός Σκρουτζ θα ήμουν ακόμη στα τηλέφωνα και τα emails. Επειδή όλοι ζούμε στην ίδια μπανανία, είναι αστείο να λέμε ότι οι παραγγελίες εκτός Σκρουτζ έχουν την ίδια αντιμετώπιση.

Όσον αφορά το όριο των επιστροφών. Αν κάποιος κάνει περιστασιακά αγορές, δεν τον ενδιαφέρει ούτε το όριο, ούτε η συνδρομή στο Plus. Εγώ που είμαι Κρήτη και κάνω τουλάχιστον 3 παραγγελίες κάθε μήνα και κέρδος έχω στα μεταφορικά και δεν με νοιάζει πόσες φορές θα στείλω πίσω μια παραγγελία ή πόσες φορές τον χρόνο. 

Εξαρτάτε πως την κάνεις την παραγγελία. Και μέσα στο skroutz υπάρχουν πολλά καταστήματα που όσον αφορά τις επιστροφές και την εξυπηρέτηση είναι άριστα και κάποια ακόμη πιο άριστα απ' το ίδιο το skroutz. Το ίδιο το skroutz με το εργαλείο της αξιολόγησης σου δείχνει πάνω κάτω πια είναι αυτά. Το καλάθι όμως του Skroutz και κατ' επέκταση το skroutz plus σου δίνει την δυνατότητα να έχεις να κάνεις με μία πολιτική επιστροφών και μία εξυπηρέτηση πελατών χωρίς να ψάχνεσαι περαιτέρω.

Προσωπικά είμαι και εγώ από Κρήτη και μάλιστα απομακρυσμένος απ' τον αστικό ιστό και τουλάχιστον και το ότι η ποιότητα της εξυπηρέτησης πέφτει[*1] αλλά και το ότι το όριο ανεβαίνει με πειράζει[*2]

  1. Όταν ξεκίνησα πριν 2-3 χρόνια σε ένα αίτημα είχα απάντηση σε μία ώρα τώρα πλέον φτάνουμε τις 2 μέρες. Επιστροφές προϊόντων πρόσφατα έκαναν 20 μέρες για να ολοκληρωθούν
  2. Ξεκινήσαμε με 15€ και το όριο προσμετρούταν ανάμεσα σε 3 παραγγελίες, πήγαμε στα 20€/παραγγελία και το σηκώνουμε. Οκ έπαιρνα ένα παραπάνω πακέτο καφέ, ένα παραπάνω απορρυπαντικό, αλλά τώρα θα πρέπει να παίρνω ακόμη ένα. Μην πούμε για την αποθήκη του skroutz που κάνει το πρόβλημα ακόμη μεγαλύτερο και δεν προσφέρει ουσιαστικά τίποτα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης με ένα λογαριασμό στο σκρουτζ ψωνίζεις από παντού χωρίς να χρειάζεται να κάνεις ξεχωριστούς όπως όταν ψωνίζεις από τα μαγαζιά με το όποιο ρίσκο να διαρρεύσουν τα στοιχεία σου λόγω hacking.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, manolis940 said:

Εξαρτάτε πως την κάνεις την παραγγελία. Και μέσα στο skroutz υπάρχουν πολλά καταστήματα που όσον αφορά τις επιστροφές και την εξυπηρέτηση είναι άριστα και κάποια ακόμη πιο άριστα απ' το ίδιο το skroutz. Το ίδιο το skroutz με το εργαλείο της αξιολόγησης σου δείχνει πάνω κάτω πια είναι αυτά. Το καλάθι όμως του Skroutz και κατ' επέκταση το skroutz plus σου δίνει την δυνατότητα να έχεις να κάνεις με μία πολιτική επιστροφών και μία εξυπηρέτηση πελατών χωρίς να ψάχνεσαι περαιτέρω.

Προσωπικά είμαι και εγώ από Κρήτη και μάλιστα απομακρυσμένος απ' τον αστικό ιστό και τουλάχιστον και το ότι η ποιότητα της εξυπηρέτησης πέφτει[*1] αλλά και το ότι το όριο ανεβαίνει με πειράζει[*2]

  1. Όταν ξεκίνησα πριν 2-3 χρόνια σε ένα αίτημα είχα απάντηση σε μία ώρα τώρα πλέον φτάνουμε τις 2 μέρες. Επιστροφές προϊόντων πρόσφατα έκαναν 20 μέρες για να ολοκληρωθούν
  2. Ξεκινήσαμε με 15€ και το όριο προσμετρούταν ανάμεσα σε 3 παραγγελίες, πήγαμε στα 20€/παραγγελία και το σηκώνουμε. Οκ έπαιρνα ένα παραπάνω πακέτο καφέ, ένα παραπάνω απορρυπαντικό, αλλά τώρα θα πρέπει να παίρνω ακόμη ένα. Μην πούμε για την αποθήκη του skroutz που κάνει το πρόβλημα ακόμη μεγαλύτερο και δεν προσφέρει ουσιαστικά τίποτα.

Δεν με απασχολεί ποιος το πουλάει κι αν έχει ή δεν έχει καλές κριτικέςμ συν αυτό που είπε ο @dtk-386 ότι δεν χρειάζεται να κάνω λογαριασμό σε κάθε σάπιο eshop. Εγώ το παίρνω από το Skroutz όπως το παίρνω κι από το Amazon και 2 χρόνια τώρα δεν είχα κανένα παράπονο.

Προφανώς και δεν συμφωνώ με τις αλλαγές πολιτικής αλλά όσον αφορά την τιμή τη στιγμή που όλα έχουν ανέβει τον κάποια στιγμή θα ανέβαινε και η συνδρομή. Το κακό είναι ότι αυξήθηκε και το ελάχιστο του καλαθιού στα 25€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, WebDevGr είπε

Το κακό είναι ότι αυξήθηκε και το ελάχιστο του καλαθιού στα 25€

Αν ανέβαινε η συνδρομή και στα 50€ αλλά είχαμε όριο στα 15€ με 20€ πιστεύω τα παράπονα θα ήταν πολύ λιγότερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ πλέον περιμένω να τελειώσει η συνδρομή (όχι 0.01) και δεν θα ανανεώσω. Πολλά φάουλ μαζεμένα. Χαμένα coins, αυξήσεις κτλ

Επεξ/σία από achilles_g_
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...